't Regthuys

Tuindorpweg 33 3951 BD Maarn Nederland Kaart

Over het restaurant 't Regthuys

Culinair genieten in het pittoreske Maarn

Midden in het centrum van het pittoreske Maarn vind je een plek waar gastvrijheid en culinair genot elkaar vinden in een comfortabele huiskamersfeer. De vriendelijke en gastvrije bediening geeft je direct een welkom gevoel, je voelt je echt een gast. De chef hanteert de Franse keuken als basis, maar is niet bang om stapjes naar andere landen te maken.

Meer informatie over restaurant 't Regthuys

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

• Af te huren , Catering , Terras
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Het restaurant is een echte aanrader want de bediening is hartelijk en gastvrij en voelt goed aan hoe om te gaan met de behoeften van de gast. Daarbij komt nog dat chef Reinier heerlijk kookt en zijn eten een feest is voor het oog en de tong. Wij komen zeker terug!
Mbolte .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Subliem. Bediening die aanvoelt of ze veel of weinig moet vertellen, prachtig en smaakvolle gerechten. Pareltje van een restaurant en hoge gunfactor
Lies B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Hier wordt fantastisch gekookt! Mooie subtiele smaken, gerechtjes een feest voor het oog! Bediening hartelijk. Dit is de tweede keer dat ik hier gegeten heb en ik ben wederom weer blij verrast!
Pascha1912 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Het is geen goedkope zaak dus mag je best kritisch zijn. Het decor mist een bepaalde lijn, oud en nieuw naast elkaar .Bediening ;als al je wensen snel en vlot verwerkt worden is een 9 een minimum. Nu het eten nog: een wat ouder publiek,een hapje vooraf met wat getoast brood en pesto geeft niet veel vertrouwen op een moderne keuken maar dat vooroordeel valt wel snel weg. De keuken is eerder klassiek maar elk stukje heeft echt smaak.Veel zaken geven zalfjes,schuimpjes etc die wel kleur maar weinig smaak geven maar hier is echt alles smaakvol. Komen hier zeker terug
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
3-gangen menu bij het Regthuys genoten!, De skrei en de variatie van reegeit sprongen er uit! Bijpassend wijnarrangement met o.a. goede Portugese wijnen! Ambiance ok! Tip: Het gebodene is goed maar wel aardig aan de prijs vergeleken met collega-restaurants in de omgeving.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
onlangs hier met 4 personen gegeten op een koude zondagavond. Dit was ook wel te merken in het restaurant want zeker bij het raam was het erg fris. Gezellige ambiance, oud Hollandse, en met enige chic. Hartelijke ontvangst. Eten was goed op smaak, al vielen de amuses (korstdeeg koekje was niet krokant en geen roomboter) en de knabbels bij het aperitief wel wat tegen. Brood was nog gewoon stokbrood, en dat kan in dit type restaurant eigenlijk echt niet meer. Wijnen waren niet speciaal, en kregen ook de indruk van de jonge bediende dat hij er eigenlijk ook niet zoveel verstand van had. Verder uit eindelijk prima adres, alleen is de prijs-kwaliteit verhouding wat uit balans.
maartenbode .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
We hebben een heerlijke avond gehad. Alles klopte. Het voorgerecht, het hoofdgerecht (het reewild smolt je op de tong) het nagerecht . Fantastisch. Maar zeker ook de kok mag niet vergeten worden en de bediening. De gastvrouw en de gastheer waren geweldig. Kortom een aanrader voor iedereen die eens een avond culinair verwend wil worden. Klasse!!!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015

Het Regthuys is een absolute aanrader! Alle klopt in dit restaurant , de sfeer , het eten, de bediening.
De eigenaresse Thea is een top gastvrouw, die je het gevoel geeft bij haar in de huiskamer te zitten. Haar man Willem verzorgt met veel plezier de drankjes.
marjaiwanvdveer .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Er wordt heel goed rekening gehouden met heel moeilijke dieet wensen (geen zonnebloemolie, soja, tarwe, varkensvlees en gelatine). Het voorgerecht van gemarineerde heilbot, zalmeitjes , advocadomousse is een vette 10. Het hoofdgerecht met diverse stukken vlees van reekalf met een gesausteerde saus is verrukkelijk.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Heerlijke tijd gehad in 't Regthuys: lekker 3-gangen Iensmenu, mooi opgemaakt; uitstekende en persoonlijke bediening in een qua akoustiek en inrichting mooi en gezellig restaurant. Wij komen nog eens terug!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Verborgen in hartje Maarn blijkt 't Regthuys een ware topper te zijn. De ontvangst was warm en hartelijk. De gastheer en -vrouw zijn vriendelijk en open. Ook de bediening weet hoe het hoort. De hapjes tussen de gangen waren heerlijk en verrassend. Het menu uitstekend en in goede porties.

De aan kleding is degelijk en ietwat traditioneel maar dat past wel bij het dorp.

Al met al een echte aanrader!
Labeobicolor .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Het Regthuys heeft een goede bereikbaarheid met een mooie plek om buiten te zitten. De bediening is vlot en klantgericht. Het eten is prima. We komen zeker nog eens een keer terug.
Het flessenwater (4,75 euro) mag wat ons betreft ook gewoon kraanwater zijn.
Maddy V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Alles was lekker en zeker een aanrader. Zeker nog voor herhaling vatbaar. Ook onze vrienden hebben genoten zowel van het eten als van de ambiance.
Gooische_proever .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Onze eerste kennismaking met 't Regthuys was uitstekend. Bij binnenkomst kregen we allen een hand van de gastvrouw en werden naar onze tafel begeleid. Waarbij het menu (vooraf gemarineerde zalm met asperge, hoofd gelakte tamme eend en na witte chocolademousse met passievrucht, bavarois, kletskop en merengue) werd toegelicht. Vooraf kregen we bij de eerste drankjes olijven en een soort crostini's met een mousse van waterkers als smeersel. Daarna nog een broodmandje met roomboter en olijfolie en vervolgens nog een amuse van couscous met biet en een glaasje aspergesoep. Alle gangen van het menu waren voortreffelijk, voor mij persoonlijk waren de eend en het dessert de uitschieters. Verder voor de wijndrinkers aan onze tafel, kregen we veel wijnadvies en de wijnen pasten erg goed bij de gerechten. Aangezien iemand geen alcohol kon drinken, stelde de gastvrouw een leuk alternatief voor bij het nagerecht in de vorm van een alcoholvrije mousserende wijn met een siroop. De bediening was erg vriendelijk en voelde alles feilloos aan. Wij komen hier zeker nog eens terug en aanrader voor iedereen die hier nog niet geweest is.
Manita V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Wat een fijne gastheer en gastvrouw heeft dit restaurant. Ze maken dat je je welkom voelt. Het driegangenmenu was heerlijk. Eerst nog een amuse bestaande uit aspergesoep en een couscous met gerookte biet. Als eerste gang rauwe zalm met koude asperges, de vinaigrette was verrukkelijk. Daarna lam, mooi rosé, met voorjaarsgroente. Als dessert mango op diverse manieren met witte chocolademousse. We komen hier zeker nog eens.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
We hebben heerlijk gegeten met zeer goede wijn.
Het restaurant heeft daarbij lekkere grote tafels en een ruime inrichting.
JWW11 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Bijzonder hartelijke ontvangst door eigenaren, en snelle service. Aandacht voor de klant. Daarna werd het wat drukker en gingen wij over naar de service van een jongere collega, en die mag nog wat van de soepele vriendelijkheid van zijn chefs leren. Maar wel voldoende hoor.
Kwaliteit van het eten was heel goed. Hoofdgerecht met lam verrukkelijk! Wijnadvies goed.
Voor herhaling vatbaar.
Karen O.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Het restaurant was mij niet bekend en geboekt door familie. Bij de eerste aanblik niet meteen een goed gevoel, maar eenmaal binnen toch erg gezellig en het eten is goed. Porties waren wel wat klein. Een duidelijk wijnadvies kregen we niet. Ook geen wijnarrangenent. Toch een gezellige avond en lekker gegeten.
Een handdruk van de eigenaresse bij vertrek blijft leuk.
Zeker een aanrader om heen te gaan, in een regio waar niet zo veel andere goede restaurants zitten.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Met de Kinderen weer eens heel lekker gegeten in dit restaurant. De bediening was erg vriendelijk en de gastvrouw en gastheer waren er voor iedereen. Na een prima glas Cava gekozen voor het 4 gangen menu was een echte verrassing. Daar was niets mis aan. De gekozen Fleuri paste bij de gerechten en wij kunnen dit restaurant echt aanbevelen. Komen weer graag terug.
voswegen .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Onze verwachtingen waren hoe gespannen gezien de recensies.
Ook voor ons was het een heerlijke avond.
Gezellig en gemoedelijk waar de gastvrouw een grote rol in speelt.
De voorgerechten tonijn en coquilles waren voortreffelijk.
Hoofdgerecht en nagerecht voldeden volledig aan onze verwachtingen.
Voor ons was dit bezoek de eerste keer maar zeker niet de laatste.