't Raodhoes

9,2

Jouw recensie over het restaurant 't Raodhoes

Proever uit Waspik D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten in dit mooie gezellige restaurant. De gastvrouw en gastheer maken er een feestje van, met uitstekende verzorging, heerlijk eten (verrassingsmenu, want 'die kaart, die gebruiken we eigenlijk niet') en gezellige gesprekjes tussendoor. Goeie sfeer, mooie ambiance en verrassende gerechten. Van mooie forelmousse met stukjes makreel, prachtige eendenborstfilet met verse groenten, tot een prachtig assortiment nagerechten, met een heerlijke rode huiswijn erbij. Zeer geslaagde afsluiting van onze mini-vakantie in Limburg, maar we komen zeker een keer terug!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Trap af naar beneden (stoellift aanwezig) en je komt in de kelder van het oude Raadhuis van Reuver terecht.
Lichte en moderne inrichting. Het geheel kom komt sfeervol en intiem over en is ruim opgezet.

Leuke en correcte gastvrouw en af en toe komt de chef eens langs om te bedienen. Ee beetje huiselijke sfeer.

Beknopte menukaart, wij zijn gegaan voor een verrassingsmenu. Klassieke gerechten met een moderne inslag en opmaak... lekker en vaak verrassend van smaak.

Geen moeilijk of of duurdoenerij, gewoon een sfeervolle avond hier gehad met voortreffelijk eten.
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Afgelopen zaterdagavond hier gegeten.We hadden wat te vieren en daarom dit restaurant uitgezocht. Het was fantastisch! Avondvullend verrassingsmenu met heerlijke gerechten, dito wijn en bijzonder gastvrije eigenaren. Met zelfs aan het einde van de avond een extra service i.v.m. het slechte weer;-) (wij zouden namelijk wandelend terug naar ons huisje gaan). Mooie herinnering erbij voor ons..
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk verrassingsmenu op. De ruimte waarin je zit is prachtig en de eigenaren zijn super vriendelijk. Ik kan het iedereen aanbevelen. Top restaurant!
henk-peters1959 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
't waas waal zoë geniete oppe Ruiver in 't Roadhoes, geweldige gasvrouw, geweldig personiel en eine hiel gooie kok,ein oavend vullend genot, same met mien schoenmoder Mia Hendriks, Conny Peters-Smits, ik ich waas der auch nach beej. Gerry, Piet, en personiel bedank, 't waas weer top
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Fantastisch gegeten bij 't Raodhoes! Ik heb daar samen met mijn vriendin voor mijn verjaardag gegeten. Wij hadden het verrassingsmenu van de chef. De hele avond zijn wij verwend met de heerlijkste gerechten. Wij zijn de tel van het aantal gangen kwijt geraakt. Zeker 8, misschien wel 10. Elke gang was weer een grote traktatie! Zalig gewoon. Echt een top zaak! De prijs is echter verbazingwekkend. Ik kom in restaurant van dit kaliber waar je gewoon het dubbele kwijt bent. 100% aanbevolen. Als ik weer eens met mijn vriendin ook maar in de buurt ben komen we zeker terug! Wat een geweldige zaak!! Keep up the good work!
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Op 11 juni hebben wij werkelijk heerlijk gegeten in het roadhoes! Wij hadden een 5-gangen diner met als hoofdgerecht hereford met asperges. Heerlijk bereid. Ook de andere gerechten waren heerlijk en prachtig opgemaakt. Een lust voor het oog en tong. Bij elk gerecht volgde een uitleg van wat het was, en de de kok kwam zelfs nog een paar keer langs om te informeren of alles naar wens was. Een heel fijne avond gehad. In dit restaurant komen wij zeker nog eens terug.
Marjolein_1988 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Afgelopen week op vakantie in Reuver en via de Social Deal gegeten bij 't Roadhoes in Reuver. Bij binnenkomst ga je met een trap naar de kelder waar het restaurant gevestigd is: een mooie, lichte ruimte, waarin de gewelven nog zichtbaar zijn, wat zorgt voor een mooie sfeer.

We werden ontvangen door de gastvrouw en naar onze tafel begeleid. De deal bestond uit een 6-gangen verrassingsmenu. We begonnen met een amuse: pompoensoep met prei. Een verrassende smaak. Vervolgens volgden een lauwwarme spaghettisalade met garnalen en een saffraandressing; soep van waterkers met room en gerookte zalm; eend met parelcouscous, zuidvruchten en rozenbottelsaus. Als tussengerechtje was er mispelijs met amandelroom. Hoofdgerecht kalfshaas met een puree met ui, saus met ui en verschillende garnituren en ten slotte een uitgebreid dessert met een chocolademousse, taartje van chocolade en koffie, amarene bavarois en een parfait. Het eten bestond dus uit veel (regionale)verschillende smaken, die goed en soms verrassend gecombineerd werden. Zo waren wij bijvoorbeeld verrast door het mispelijs met amandelroom. Het was deze avond rustig in het restaurant (nog 1 andere tafel bezet).

Gastvrouw had goed aandacht voor de gasten en maakte ook een gezellig praatje. Had goed oog voor wanneer de wijn en het water bijgeschonken konden worden. Aan het einde van de avond met de eigenaren een leuk gesprek gehad over de kunst die zij hebben hangen en staan: elke keer van een andere kunstenaar.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Na een moeilijke reservering ( ze waren volgeboekt, maar voor ons toch nog een plaatsje gevonden) hebben we hier op zaterdag 29 augustus 2015 overheerlijk gegeten.
Na een zeer hartelijk welkom door de eigenaresse werden we naar een mooi tafeltje in de hoek gebracht.
Na de gebruikelijke drankjes en overheerlijke amuses, kwam de chef ( de eigenaar) aan tafel en legde uit dat we a la cart konden eten, maar dat hij een echt heerlijk en smakelijk verrassing menu had . Was het nu 5 of was het nu 6 gangen, ik weet het niet meer, maar wat ik wel weet is dat alle gerechten overduidelijk smaakvol en goed bereid waren. We hebben echt genoten van alle heerlijkheden.
Ook was de bediening door de eigenaresse en een volwassen vrouw, uitermate professioneel en absoluut vriendelijk en altijd bereid tot een gezellig praatje.
Het enige nadeel dat we hebben kunnen vinden: de locatie zit in een ondergrondse kelder met een prachtig gewelf. Echter de temperatuur loopt tijdens de avond steeds hoger op en dan lopen de zweetdruppels ( ondanks dat je niets doet dan heerlijk eten) over je voorhoofd.
Het was echte Limburgse gastvrijheid en ik zou het aan een ieder willen aanbevelen.
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Met een grote groep voortreffelijk gegeten. Zes-gangen diner was echt top! Perfect verzorgd, mooie combinaties, veel variatie en vooral erg lekker. Ook als je met een Wow-deal hier gaat eten is het helemaal af. Complimenten voor de kok!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Aan de buitenzijde van het gebouw is slecht te zien dat er een restaurant in de kelder aanwezig is. Met een trap of zitlift kan men naar het restaurant. Helaas bijna geen daglicht aanwezig, maar de inrichting is gezellig en men zit niet dicht op elkaar. We maakten gebruik van een speciale 6 gangen deal. In 1 woord het was Heerlijk. Elke gang keurig verzorgd, mooie porties en op een zeer warm bord opgediend. De eigenaar en kok komt informeren naar speciale wensen en komt vragen of dat alles naar wens is. We wisten bij het bespreken dat het een avondvullend diner was, en dat is uitgekomen, gestart om 18.30 uur en we gingen om 23 uur naar huis.
Elke gang had verrassende ingrediënten, zoals de soep, gemalen doppertjes soep met kleine stukjes wortel met een room met gember en kerrie. Tussengerecht met varkenslapje met geitenkaas en een plakje ham. Als toetje wil ik nog benoemen de bolletjes van ijs en mousse van aardbei. Deze werd aangeboden onder het genot van een heerlijke dessertwijn (voor eigen rekening) maar heel passend. Een hele fijne ervaring.
Homleo V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Een heerlijk gevarieerd 6 gangen menu genoten.
Het ingeschonken aperitief en de wijn waren op de juiste temperatuur.
De sfeer en bediening waren zeer amicaal.
De kok kwam vooraf en tijdens het dineren even langs om onze tevredenheid te proeven.