't Raethuys

Raadhuisstraat 6 7901 BN Hoogeveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Raethuys

Smrschippers .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Super eten, alleen de bediening was wel heel erg traag. Ik denk dat dit komt door de wisseling van 2 personen (we werden in het begin snel en vlot geholpen, toen die persoon niet meer aanwezig was, duurde het verschrikkelijk lang).
Joostvannoord S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Prima gegeten in het Raethuys. Geheel naar verwachting. Hier kom je voor behoorlijke porties eten zonder veel culinaire poespas. Het is geen toprestaurant, maar een prima plek voor een voedzaam maal.

Gelukkig stonden er wildgerechten op de kaart, want daar is het seizoen naar. Het voorgerecht was wildzwijnpate en parelhoenterrine. Prima van smaak, grote portie. Mindere punten: het vele sla eronder was onnodig en het kaaskoekje ernaast een culinaire misser. de kaas was te scherp van smaak en de sla smaakte als kant en klaar en deed afbreuk aan de paté.

Hoofdgerecht ree-peper en hertenbiefstuk: goed van garing en prima van smaak. De bijgerechten op het bord en in een etagère naar behoren.

Het nagerecht was redelijk. Ook hier weer een dissonant: de zure dressing als zij-garnering op het bord.

Eindoordeel het is een behoorlijk restaurant in Hoogeveen. Geen grote minpunten: mooi decor en keurige bediening. Het echte culinaire gevoel krijg je hier niet, het is allemaal wat standaard. Daarom vind ik de prijs ook wat aan de hoge kant.
May-Lynn V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Normaal wel lekker eten, maar laatste keer viel erg tegen. Het voorgerecht soep is prima, maar het hoofdgerecht ossenhaas waren niet mals en de bijgerechten waren gewoon niet lekker. Jammer, maar helaas.
S .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Voor de eerste keer hier geweest. Gewoon op de gok.Supergastvrij ontvangen, keurige en vriendelijke bediening. Hadden echt veel aandacht voor ons zonder dat het vervelend is. Ook al waren we met kinderwagen, mooi plekje in de gezellige serre. Heerlijk gegeten. Ruime keuze en lekkere gerechten met passend garnituur. Kortom: Aanrader! Komen hier snel terug!
Ronald1958 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Ivm verjaardag van onze zoon heen we hier een heerlijke 3 gangenmenu gegeten. Zelf heb ik een verrassingsmenu van de kok genomen en dat is helemaal aan te raden.
Helaas bleek bij thuiskomst dat de nota niet correct was opgemaakt; teveel consumpties op onze nota en we hadden dat ter plekke niet goed bekeken. Kortom: check wel de rekening voordat je betaalt!
Catrien P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Ik kom hier al een aantal jaren met een goede vriend eten. We wonen allebei halverwege en vonden het in eerste instantie praktisch om dan in Hoogeveen af te spreken en gezellig bij te kletsen. We zijn echter nooit van restaurant gewisseld en komen hier dan ook al geruime tijd 2 of 3 keer per jaar. En met veel plezier. Ook heb ik er met een groepje vrienden mijn verjaardag gevierd en toen het verrassingsmenu gekozen. Ik vind het eten altijd erg smaakvol, prima bereid, goede porties en voldoende keuze op de kaart. Ook vind ik het er relatief goedkoop. De sfeer is er goed, de bediening vriendelijk en ik vind het erg smaakvol en warm/gezellig ingericht. In de zomer kun je er met warm weer ook heerlijk op het terras zitten. Ik vind het absoluut een topper!
BaileyJip .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Erg goede ervaringen met 't Raethuys, lekker eten, goede bediening en prima inrichting. Iedereen bij ons aan tafel heeft er van genoten.