't Raedthuys

Rijksweg 51 6921 AC Duiven Nederland Kaart

Over het restaurant 't Raedthuys

In het stijlvolle restaurant 't Raedthuys in Duiven geniet je van culinaire delicatessen. Je kunt er à la carte eten of kiezen uit een 4- of 5-gangen menu, of voor het gastronomische menu, waar de kok zijn creativiteit op uitleeft. Heerlijk én verrassend!

De diverse vis- en vleesgerechten worden altijd met zorg bereid en er wordt altijd gebruik gemaakt van biologische en dagverse ingrediënten. In de ambachtelijke keuken, met Franse en internationale invloeden, worden alle gerechten uiteraard zelf gemaakt. Het resultaat kun je zelf proeven, dus reserveer nu bij 't Raedthuys in Duiven.

Meer informatie over restaurant 't Raedthuys

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag 17:00 - 21:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant 't Raedthuys

Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Vanavond een tien gangen amuse diner gehad. Mijn man had een normaal menu, was heel lekker. Ik eet koolhydraatarm en had dat vantevoren doorgegeven. Bij ontvangst kreeg ik het gevoel dat dat wel lastig was, maar ze zouden het voor elkaar krijgen. Voelde niet heel warm. De koolhydraat arme alternatieven waren ook heel (te) eenvoudig en qua smaak niet bijzonder. De aangepaste gangen vond ik daardoor ster onwaardig. Toen wij aangaven dat we de kwaliteit van de aangepaste gerechten niet zo goed vonden aan de mensen van de bediening was de reactie nogal verdedigend: “er zijn hier zoveel mensen die bij de reservering aangeven koolhydraat arm te willen eten en dan doen ze dat uiteindelijk toch niet”. Maar ik ben toch niet al die mensen? Dacht ik. Ze gaven ook niet aan dat ze het vervelend vonden en deden geen handreiking. Ik voelde me niet gehoord en was daardoor extra teleurgesteld. Jammer.
FamilievandePol .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
10 gangen amusediner wat echt per gang wordt geserveerd is van een goed niveau. Lekker brood /boter/olie wat bijgevuld wordt. Wijn arrangement genomen welke per 2 gerechten bijpassend is met prettige uitleg van de gastvrouw. Bediening in begin nogal snel met afruimen....terwijl er nog gegeten werd....maar later ging dit soepel. Entourage is prachtig!
Etiole V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Goed restaurant ; de moeite waard. Goede sfeer, goede bediening en voldoende afwisseling in de gerechten.
Wijnarragement completeerde de gerechten.
Sterwaardig!
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Genoten van een 10 gangen amusediner in een prachtige omgeving, met vriendelijke bediening, met heerlijke wijnen en met heerlijke gerechten. Grote klasse
T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
mooie en verzorgde gerechten, alles is gedaan om er iets speciaals van te maken maar wij miste toch iets van kruiding van de gerechten, die waren zeer basic en wat meer kruiding doet het gerecht nog meer uitkomen zonder dat de smaken van vlees of vis teniet gedaan worden.
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijke avond vol met culinaire verrassingen in een ongedwongen sfeer! 5 gangen-verrassingsdiner met bijpassend wijnarrangement is een aanrader.
André T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
De tien gangen waren heel klein formaat. Ze waren redelijk lekker maar niet allemaal. 1e gerecht was een amuse voor ala carte, 2 nagerechten waren eigenlijk pre dessert, dus ik was wel teleurgesteld. Deze 10 gangen ga ik niet aanraden, misschien beter de gewone gerechten nemen. Het duurde ook erg lang de eerste 5 gangen in bijna 2 uren & de laatste 5 (nadat ik om vroeg voor versnelling) in 40 min. Aan het eind kreeg ik wel de beschrijving van deze 10 gerechten, mijn dankt hiervoor.
Tom P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Erg lekker gegeten, verrassende smaken en enorm leuke avond beleefd!
Zeker voor herhaling vatbaar en voor wie zeer lekker wil eten een echte aanrader!
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Fantastisch uitgebalanceerd kerstdiner met bijpassende wijnen in een fantastische ambiance opgediend met aanstekelijke enthousiasme.
Marie-Jose V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wij waren met onze 6 volwassen kinderen een avondje uit. Iedereen was een beetje gespannen. Ik was benieuwd of iedereen het eten zou waarderen. Het overtrof echt onze stoutste dromen. Het was een feestje wat wij voorgeschoteld kregen. De koks hadden prachtige creaties bereidt en de gerechten werden met veel enthousiasme door de bediening uitgelegd. Wij hebben een fantastische avond gehad met ongelofelijk veel gerechtjes tussendoor. Het was voor ons echt een feestje.
Wij komen zeker nog een keer terug.
Nogmaals bedankt voor de goede zorgen.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten, wijnarrangement was geweldig, we werden echt in de watten gelegd en hebben genoten. Natuurlijk komen we terug bij een volgende gelegenheid.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Een leuk restaurant met prima gerechten en professionele, gemotiveerde en enthousiaste medewerkers. Prima ervaring. Zijn zeer tevreden.
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten!! De sfeer is ook zeer fijn. Voole zaak, maar een lekkere rustige sfeer!!
Zeker een aanrader en wij komen zeker nog een keer eten!
Het 5-gangen verrassingsmenu is zeker de moeite waard.
R. P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Voor het eerst gegeten in Michelin* restaurant 't Raedthuys en de ervaring en beleving heeft onze verwachtingen niet alleen gehaald maar zelfs overtroffen. We hebben een heerlijk 5-gangen diner gegeten en alles was top! Ook de wijnen waren heerlijk. Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Hoewel er veel jong personeel is, zijn ze allen goed geïnstrueerd en verloopt het soepel. Advies naar eigenaar om iets meer aandacht te geven aan de tafels, ook al is het druk. Komt nu erg haastig over en de toelichting op de wijnen is een afraffel. De chef niet gezien. Al met al een goede ervaring. kwaliteit van eten (en daar kom je voor) is erg goed.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Geluncht en genoten. Mooi menu, alles goed gebalanceerd en op smaak. Vakmanschap all over the place. Karin van de Kolk is een èchte professionele gastvrouw. Tot de volgende keer!
Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Kunstwerkjes van de gangen, prima bijpassende wijnen en correcte en overvloedige bediening. Na 10 gangen waren we prettig verzadigd, en niet overvoerd. Eenvoudige en schone wc’s.
Riet H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Super gegeten prachtig opgediend, vriendelijk en hoffelijk personeel zeker voor mijn moeder van 93.
Alleen maar LOF voor de koks en persosneel hoor !!!
marcharan .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
prima eten goed verzorgd, rustige omgeving mooi in gericht restaurant ,goede vakkundige bediening 3 gangen lunch met 3 x amuse tussen door
J. B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
lekker gegeten, goede service en toen er iets fout ging werd het gelijk gecompenseerd Wij zijn erg teverden over deze avond