't Raedthuys

Kees V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten!! De sfeer is ook zeer fijn. Voole zaak, maar een lekkere rustige sfeer!!
Zeker een aanrader en wij komen zeker nog een keer eten!
Het 5-gangen verrassingsmenu is zeker de moeite waard.
R. P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Voor het eerst gegeten in Michelin* restaurant 't Raedthuys en de ervaring en beleving heeft onze verwachtingen niet alleen gehaald maar zelfs overtroffen. We hebben een heerlijk 5-gangen diner gegeten en alles was top! Ook de wijnen waren heerlijk. Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Hoewel er veel jong personeel is, zijn ze allen goed geïnstrueerd en verloopt het soepel. Advies naar eigenaar om iets meer aandacht te geven aan de tafels, ook al is het druk. Komt nu erg haastig over en de toelichting op de wijnen is een afraffel. De chef niet gezien. Al met al een goede ervaring. kwaliteit van eten (en daar kom je voor) is erg goed.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Geluncht en genoten. Mooi menu, alles goed gebalanceerd en op smaak. Vakmanschap all over the place. Karin van de Kolk is een èchte professionele gastvrouw. Tot de volgende keer!
Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Kunstwerkjes van de gangen, prima bijpassende wijnen en correcte en overvloedige bediening. Na 10 gangen waren we prettig verzadigd, en niet overvoerd. Eenvoudige en schone wc’s.
Riet H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Super gegeten prachtig opgediend, vriendelijk en hoffelijk personeel zeker voor mijn moeder van 93.
Alleen maar LOF voor de koks en persosneel hoor !!!
marcharan .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
prima eten goed verzorgd, rustige omgeving mooi in gericht restaurant ,goede vakkundige bediening 3 gangen lunch met 3 x amuse tussen door
j B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
lekker gegeten, goede service en toen er iets fout ging werd het gelijk gecompenseerd Wij zijn erg teverden over deze avond
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
De gerechten waren grandioos ! De bijhorende wijnen prima van smaak.
Een bijzondere ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
mbohm .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Via een hotelarrangement hier terecht gekomen. Een bijzondere ervaring. Alles tot in detail verzorgd, zeer professioneel. Het enige minpuntje was dat de oorsprong van de ingrediënten vaak niet meer te herleiden waren. Daar tegenover was ieder gerecht een kunstwerk. Al met al een fijne avond uit.
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Weer eens langsgeweest bij 't Raedthuys, warm welkom. Heerlijke gerechten met goede uitleg. Mooie variaties, patrijs, ganzelever en zuurkool. Ree, rode kool, het is immers weer wild tijd. Brood met onder andere geitenboter en roomboter met zout dat een lichte eigeur heeft. Allemaal met zeer veel smaak opgegeten.
B.W. V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vriendelijke en gastvrije bediening, wij voelden ons meteen welkom. Het eten was een smaakbelevenis, de opmaak was een feest voor het oog.
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Zeer lekker gegeten, klassieke gerechten op een hoog niveau. Jammer van het minder goede wijn advies, de wijn geadviseerd was te uitgesproken. Niet echt invoelbare reactie terug van de sommelier/ eigenaresse bij navragen en proeven door haar....
rariteitencommissie .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Prachtige ambiance en we hebben genoten van een heerlijk 4 gangen menu met superlekkere bijpassende wijnen.
De smaakcombinaties waren verrukkelijk: waar voor ons geld. Een aanrader!
Rita
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gisterenavond samen met mijn vrouw voor het eerst in Duiven bij het Raedthuis geweest. Wij namen een 10-gangen menu via HEERLIJK. Met een woord Fantastisch! Heerlijke gerechten met mooie smaaksensaties, uiterst professionele bediening met een zeer goede benadering van gasten. De tijd tussen de gerechten was perfect(dit kon ik helaas hierboven bij wachttijd niet kiezen) Een absolute aanrader om je culinair te laten verwennen.
0105 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Door het meedenken, toegeven aan wensen en veel uitleggen geven zowel het diner als de medewerkers je het 'verwennerijgevoel'
LGK1975 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gisteravond hebben wij hier heerlijk gegeten. Hadden het 5 gangen Michelin diner + 2 amuses en een bijpassend wijnarrangement. Hele bijzonder lekkere smaakcombinaties, aardige bediening, fijne sfeer, echt een avond uit. Wij komen zeker nog eens terug.
paul D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
niet voor coeliakie patiënten aan te raden, de chefkok is volstrekt zonder creativiteit voor gluten maaltijden, sommige gerecht waren zo slecht dat deze zijn teruggegaan,
Wat een blamage voor Michelin restaurant is zeker geen ster waardig.
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Tijdens de "heerlijke 10 daagse" hier gegeten. Bij dit restaurant mag deze actie wel de "overheelijke 10 daagse" genoemd worden. Van ontvangst tot vertrek krijg je hier het gevoel dat iedereen zijn/haar best doet om er een mooie avond te maken. De gerechten waren een plaatje voor het oog en ware smaaksensaties. Uiteraard is er over smaak te discussiëren, de spanning die hartigheid in een nagerecht zoekt, etc. Het wijnarrangement paste in de meeste gevalllen goed bij de gerechten. Mooie ontdekkingen geproefd. De witte huiswijn is smaakvol en voor € 4,75 uitermate betaalbaar. Eén klein minpuntje waren de te harde breekbroodjes. Graag had ik de chef nog een staande ovatie willen geven voor zijn creaties: bij deze! Dit restaurant verdient de Michelinster zonder enige twijfel.