Over restaurant `t Raedhús

Het Friese Dokkum is tijdens de Elfstedentocht in alle nieuwsberichten te vinden. Gelukkig is er ook van alles te beleven als er geen ijs ligt. Je kunt er heerlijk uit eten en overnachten in Hotel-Café-Restaurant ’t Raedhus. Comfortabele kamers, een gezellig terras, een authentieke bar en een sfeervol restaurant, wat wil je nog meer? Van een tosti of een bal gehakt voor lunch tot een stadshap of à la carte driegangendiner, alles is vriendelijke geprijsd.

Meer informatie over restaurant `t Raedhús

• : Valet parking