Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant `t Raedhús

Het Friese Dokkum is tijdens de Elfstedentocht in alle nieuwsberichten te vinden. Gelukkig is er ook van alles te beleven als er geen ijs ligt. Je kunt er heerlijk uit eten en overnachten in Hotel-Café-Restaurant ’t Raedhus. Comfortabele kamers, een gezellig terras, een authentieke bar en een sfeervol restaurant, wat wil je nog meer? Van een broodje hamburger of een tosti Italiano voor lunch tot een stadshap of à la carte driegangendiner, alles is vriendelijke geprijsd.

Meer informatie over restaurant `t Raedhús

• : Gratis parkeren 200meter

Dagelijks 14.00 - 23.00 uur

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant `t Raedhús

Irma M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten, prima gastvrouw erg gezellig!
Riemer R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Prima eten. Meer dan genoeg! De combi van cafe en restaurant is soms wel wat storend. Echter de vriendelijke bediening maakt dat wel weer goed,
Wiebe B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een mooi plekje in binnen stad van Dokkum. Soep was warm, maar niet heet. Jonge jenever was helaas op. De zeebaars was goed genoeg maar schnitzels waren zeer vet, met veel vet spek. Als je hier van houdt is het prima. Ik niet zo. Bediening was heel goed. ook prijs qua verhouding goed.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hadden gereserveerd en kregen een bevestigings sms. Toen we binnenstapten, kregen we te horen dat ze de keuken ah restaureren zijn. Dus geen eten ! Vreemd dat de reservering niet geannuleerd is. Dan hadden we naar een andere optie kunnen kijken !
Piet W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ontzettend leuk restaurant met een gezellige bar op een mooie locatie aan het water! Veel variatie, bij binnenkomst meteen vlot ontvangen., rest was ook top. Komen zeker terug!
Familie K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Ik had gelezen dat de kipsaté heerlijk zou zijn.
Wij vonden het vlees erg vet, absoluut geen kipfilet.
De lasagne was een erg kleine portie, zelfs een kind van 11 jaar had hier niet genoeg aan.. Ik vermoed dat we het laatste stukje van de lasagne hadden, want we konden niets extra krijgen.
Wel werd er ter compensatie een wrap aangeboden.
De keuken vond ik al met al teleurstellend!
Rudi B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
In een woord super. Heerlijk gegeten. Vers, smaakvol en keurig opgemaakt diner met een vriendelijke bediening. Een tip ten aanzien de koude borden zoals eerder in een recentie werd beschreven werd ter harte genomen. Daar wordt aan gewerkt. Maar wie niet te sjiek maar wel zeer lekker uit eten wil. Dit is je restaurant!
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Prima bereid, maar helaas kwam de rib-eye op koude borden. Zonde, want het was snel koud. Dus keuken, zorg voor goed warme borden en dan is de kwaliteit zeker een 9 waard.
Marlijn V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk gegeten tijdens ons weekendje Friesland. We hebben stuk voor stuk genoten. Het eten is heerlijk, niets is te veel en ook het personeel is ontzettend aardig. Deze kwaliteit prijs verhouding is niet op veel plekken te vinden. Grote aanrader dus!
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Super goed gegeten in ' t Raedhus, gezellige sfeer en leuk personeel. Precies waar je naar op zoek bent als je lekker wilt eten. Mooi bedrijf! Moesten even wachten voor een tafeltje maar volgende keer reserveren we!
jason N.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten gister in het mooie Dokkum. Zeer geslaagd paasweekend, met als afsluiter diner bij ' Raedhus. Vriendelijk en vlotte bediening, gezellige sfeer. Zowel voor- en hoofdgerecht was van hoog niveau, we komen volgende keer zeker terug!
jason N.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Leuke sfeer, prachtig interieur maar bovenal heerlijke gegeten. We hadden een rouleaux van parelhoen vooraf en vervolgens de Ribeye, was te proeven dat deze op een bbq was gerookt/gebakken. Heerlijk! We komen zeker terug!
Murkiej .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Voor het eerst na de vernieuwing weer eens gegeten. De soep vooraf was hoog op smaak en smaakte voortreffelijk. De Rib-Eye die we als hoofd hadden voldeed niet aan onze verwachtingen, hij was namelijk groter, smakelijker en malser dan we hadden beraamd. Al met al een succesvolle avond en zeker een aanrader!
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2013
Lekker op terras gezeten met de dagschotel (spareribs), voor weinig geld, dus dan verwacht je niet zo veel en het bleek alles mee te vallen. Leuke bediening en mooie locatie aan het water. Ik ben niet binnen geweest, maar voor een eenvoudige maaltijd op terras een prima plek!