Over het restaurant `t Raedhús

Het Friese Dokkum is tijdens de Elfstedentocht in alle nieuwsberichten te vinden. Gelukkig is er ook van alles te beleven als er geen ijs ligt. Je kunt er heerlijk uit eten en overnachten in Hotel-Café-Restaurant ’t Raedhus. Comfortabele kamers, een gezellig terras, een authentieke bar en een sfeervol restaurant, wat wil je nog meer? Van een broodje hamburger of een tosti Italiano voor lunch tot een stadshap of à la carte driegangendiner, alles is vriendelijke geprijsd.

Meer informatie over restaurant `t Raedhús

• : Gratis parkeren 200meter

Dagelijks 14.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant `t Raedhús

Divera V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Blauwtje gelopen. Geboekt als AH - actie maar aangekomen in het restaurant kregen we te horen dat het restaurant niet mee deed aan de actie. Iens wil hun niet van dr site halen.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
We hebben prima gegeten! Vriendelijk personeel!!
Piet W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Andermaal heerlijk gegeten, ditmaal op het terras. Leuke informele bediening, gerechten van hoge kwaliteit. Aanrader is de proeverij!
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk aan het water. Gezellige sfeer.
Wim .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Na dagje Ameland hier met collega’s gereserveerd. Start was perfect op het bootterras. Voorgerecht ok. Daarna een drama. Met 6 pers. een uur en kwartier op het hoofdgerecht moeten wachten. Rest. zat niet eens vol met toch als excuus 'druk'. Hoofdmenu voor zes personen: zes kommen patat met gebakken aardappeltjes en twee kommetjes groente?! Drie maal biefstuk, draderig en het was het net niet. Biertje bestellen tijdens diner werd niet een gebracht. We zullen wel net pech hebben gehad (Murphy). Maar hier niet weer.
claudi O.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prijs/kwaliteitverhouding is zéér goed!
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Geweldig eten voor een schappelijk bedrag. De bediening was vriendelijk. We komen zeker nog eens terug! Enig minpuntje was, de drukte betr. lawaai. Je kon elkaar moeilijk verstaan, door gepraat van andere gasten.
Emily J.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Wij hebben hier ontbeten nadat we er overnacht hadden. Het ontbijt was voortreffelijk en erg uitgebreid. De service is geweldig en dat voor een goede prijs.
cornelia V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Een hartelijke ontvangst, in sfeervolle ambiance.. goeie uitleg over een nieuw concept, een 3 gangen keuze menu van de kaart , inclusief drankjes voor een bedrag van €30 pp! Er werd royaal geschonken , de gerechten waren verrukkelijk en de vriendelijke bediening maakte het voor ons een heerlijk uiteten avond! Kortom een aanrader in het mooie Dokkum.
bono1959 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
We hebben hier echt smakelijk gegeten. Hier werkt een kok die heerlijke vleesgerechten kan maken. Dit is echt voor herhaling vatbaar.
Jp H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prima gegeten, prima bediening, ze zijn net gestart als restaurant en hebben er zin in! Verse salade, prima biefstuk. Door de 50% korting is het erg erg gunstig geprijsd.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prima en gezellig restaurant/cafe. Heel vriendelijke en attente bediening. Gerechten zijn simpel, maar kwalitatief goed. Gewoon lekker gegeten en genoten. Ze schenken ook een lekkere huiswijn.
Irma M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten, prima gastvrouw erg gezellig!
R. R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Prima eten. Meer dan genoeg! De combi van cafe en restaurant is soms wel wat storend. Echter de vriendelijke bediening maakt dat wel weer goed,
Wiebe B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een mooi plekje in binnen stad van Dokkum. Soep was warm, maar niet heet. Jonge jenever was helaas op. De zeebaars was goed genoeg maar schnitzels waren zeer vet, met veel vet spek. Als je hier van houdt is het prima. Ik niet zo. Bediening was heel goed. ook prijs qua verhouding goed.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hadden gereserveerd en kregen een bevestigings sms. Toen we binnenstapten, kregen we te horen dat ze de keuken ah restaureren zijn. Dus geen eten ! Vreemd dat de reservering niet geannuleerd is. Dan hadden we naar een andere optie kunnen kijken !
Piet W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ontzettend leuk restaurant met een gezellige bar op een mooie locatie aan het water! Veel variatie, bij binnenkomst meteen vlot ontvangen., rest was ook top. Komen zeker terug!
Familie K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Ik had gelezen dat de kipsaté heerlijk zou zijn.
Wij vonden het vlees erg vet, absoluut geen kipfilet.
De lasagne was een erg kleine portie, zelfs een kind van 11 jaar had hier niet genoeg aan.. Ik vermoed dat we het laatste stukje van de lasagne hadden, want we konden niets extra krijgen.
Wel werd er ter compensatie een wrap aangeboden.
De keuken vond ik al met al teleurstellend!
Rudi B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
In een woord super. Heerlijk gegeten. Vers, smaakvol en keurig opgemaakt diner met een vriendelijke bediening. Een tip ten aanzien de koude borden zoals eerder in een recentie werd beschreven werd ter harte genomen. Daar wordt aan gewerkt. Maar wie niet te sjiek maar wel zeer lekker uit eten wil. Dit is je restaurant!
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Prima bereid, maar helaas kwam de rib-eye op koude borden. Zonde, want het was snel koud. Dus keuken, zorg voor goed warme borden en dan is de kwaliteit zeker een 9 waard.