Over het restaurant `t Raedhús

Het Friese Dokkum is tijdens de Elfstedentocht in alle nieuwsberichten te vinden. Gelukkig is er ook van alles te beleven als er geen ijs ligt. Je kunt er heerlijk uit eten en overnachten in Hotel-Café-Restaurant ’t Raedhus. Comfortabele kamers, een gezellig terras, een authentieke bar en een sfeervol restaurant, wat wil je nog meer? Van een broodje hamburger of een tosti Italiano voor lunch tot een stadshap of à la carte driegangendiner, alles is vriendelijke geprijsd.

Meer informatie over restaurant `t Raedhús

• : Gratis parkeren 200meter

Dagelijks 14.00 - 23.00 uur

Marlijn V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk gegeten tijdens ons weekendje Friesland. We hebben stuk voor stuk genoten. Het eten is heerlijk, niets is te veel en ook het personeel is ontzettend aardig. Deze kwaliteit prijs verhouding is niet op veel plekken te vinden. Grote aanrader dus!
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Super goed gegeten in ' t Raedhus, gezellige sfeer en leuk personeel. Precies waar je naar op zoek bent als je lekker wilt eten. Mooi bedrijf! Moesten even wachten voor een tafeltje maar volgende keer reserveren we!
jason N.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten gister in het mooie Dokkum. Zeer geslaagd paasweekend, met als afsluiter diner bij ' Raedhus. Vriendelijk en vlotte bediening, gezellige sfeer. Zowel voor- en hoofdgerecht was van hoog niveau, we komen volgende keer zeker terug!
jason N.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Leuke sfeer, prachtig interieur maar bovenal heerlijke gegeten. We hadden een rouleaux van parelhoen vooraf en vervolgens de Ribeye, was te proeven dat deze op een bbq was gerookt/gebakken. Heerlijk! We komen zeker terug!
Murkiej .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Voor het eerst na de vernieuwing weer eens gegeten. De soep vooraf was hoog op smaak en smaakte voortreffelijk. De Rib-Eye die we als hoofd hadden voldeed niet aan onze verwachtingen, hij was namelijk groter, smakelijker en malser dan we hadden beraamd. Al met al een succesvolle avond en zeker een aanrader!
ruth B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2013
Lekker op terras gezeten met de dagschotel (spareribs), voor weinig geld, dus dan verwacht je niet zo veel en het bleek alles mee te vallen. Leuke bediening en mooie locatie aan het water. Ik ben niet binnen geweest, maar voor een eenvoudige maaltijd op terras een prima plek!