't Raadhuis

Markt 1-A 5401 GN Uden Nederland Kaart

Over het restaurant 't Raadhuis

Watertandende nederzetting

Van deze Franse seizoensgerechten loopt het water je in de mond. Laat je verwennen door Restaurant ’t Raadhuis bij het viersterrenhotel Arrows in de historische nederzetting Uden. Na een uitstapje langs de vele historische bezienswaardigheden van Uden word je als vorst behandeld in het restaurant.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Raadhuis

• : Valet Parking

Lunch: DI T/M VR van 12:00 tot 14:30
Diner : DI T/M ZO vanaf 18:00 tot 21:00

JvB .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Donderdagavond was de eerste avond voor gasten bij Oonivoo (voorheen: 'het Raadhuis'). Na een grondige verbouwing en aanpassing van het concept leek het ons erg leuk om deze oude bekende in een nieuw jasje uit te proberen. Het werd een geweldig smakelijke verrassing; ontzettend lekker, prachtige presentatie van de gerechten en lekker bijpassende wijnen. Ik weet niet of Oonivoo en 'losse vertaling' is van "haut niveau' maar dat dit culinair genieten op hoog niveau was, was zeker. Applaus voor het hele team en op naar een ster?
linda R.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Afgelopen weekend met manlief hier gegeten. Het was in één woord fantastisch. Lang geleden dat ik zo ontzettend lekker heb gegeten. 5 gangen die werden uitgebreid met meerdere amuse-gangetjes, allen kleine kunstwerkjes maar vooral allen geweldig lekker. Alles klopt, smaken, texturen, verrassingselementen, ik was helemaal flabbergasted. Diepe buiging voor Chef-kok Thijs Berkers. In mijn ogen verdienen ze hier een Michelinster!
Geffenaar V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Ook wij waren in dit restaurant in een groot gezelschap.
We hebben genoten!
Zes gangen menu met verrassende gerechten en de borden waren prachtig opgemaakt.
Heerlijk eten met bijpassende wijnen en de bediening liep op rolletjes.
jacquestimmermans .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Vanwege ons 50 jarig huwelijk zijn we bij het Raadhuis gaan eten. Waar wij in het verleden (andere eigenaar) altijd erg tevreden zijn geweest was daar helaas dit keer geen sprake van. Om te beginnen werden we niet begroet bij binnenkomst, en zodra we aan tafel zaten moesten we naar een andere tafel omdat we aan de verkeerde tafel zaten. Het eten was over het algemeen lekker (met uitzondering van het dessert) maar de porties waren bijzonder minimaal (op weg naar huis hadden we nog honger!). Ondanks dat we 2x hebben aangeven dat we de gangen wat minder snel achter elkaar aan wilden hebben werd daar geen gehoor aan gegeven. Nadat ik de laatste hap van mijn tussengerecht nam en nog zat te kauwen werd er al uitgeruimd. Er werd niet na elke gang gevraagd of het had gesmaakt. De keuze op de kaart was zeer minimaal en weinig ruimte tot flexibiliteit. Kortom, een teleurstellende avond en geen enkele aanleiding om hier nog een keer terug te gaan.
JvB .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het Raadhuis is nog niet zolang geleden gewisseld van eigenaar en dit vonden we een goede reden om de menukaart weer eens uit te gaan proberen. Daar hebben we helemaal geen spijt van want het was werkelijk heerlijk! Originele gerechten, mooie opmaak en heerlijke smaak combinaties. Daarnaast een sympathiek wijnarrangement dat goed aansloot bij de gerechten en een erg vriendelijke bediening. Het smaakte allemaal naar meer en we gaan zeker nog eens terug. Het enige dat misschien ietsje aangepast zou kunnen worden is het geluidniveau in het restaurant zelf.
elrodigas .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Recent gegeten met twee broers. Opnieuw aangenaam verrast. In dit restaurant is sinds kort een nieuwe eigenaar. Alle gerechten en tussen gerechten waren weer top. Ook een prima wijnarrangement en mooi in balans. De bediening is vanouds. Vriendelijk en professioneel. Prijs kwaliteit is in verhouding. Het restaurant blijft een aanrader. Aan het geluidsniveau kan nog wat gesleuteld worden.
BPLeendert .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Dit restaurant tikt al jaren aan tegen een ster. Het eten is heerlijk en de ambiance past uitstekend bij wat er op het bord verschijnt. Tevens is het raadhuis van zowel buiten als binnen een mooi historisch gebouw. Wanneer je binnenkomt proef je dat er alleen met kwaliteit gewerkt wordt en dit zie je dan ook terug op de borden. prachtig opgemaakte couverts en dito smaak. Zeker een aanrader. In Uden een van de, zowel niet dé beste.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Keurige ontvangst door gastvrouw
Ontvangst met prosecco en amuse
Vooraf crème brule van geitenkaas
Partner had licht gerookte zwaartfilet
Soep cantharel truffelsoe
Tussengerecht garnalenkroketjes
Kalfssucade
Hoofdgerecht kalfsmedaillon met ganzeleverkrullen
Het is een frisse maar toch warme aankleding in het restaurant
Bediening kent de etikette zeer goed
Je voelt je er zeer welkom en terug komen is eigenlijk een must
Als afsluiting na een romantische avond heerlijk mogen genieten van het dessert omdat we niet konden kiezen had de kok er 3 gemaakt
Hazelnoot crème brule
Gemarineerde ananas
Cheescake van banaan en pure chocolade
Aan de bar nog even genoten van een kopje koffie
Het nieuwe concept bij het raadhuis is dat je het aantal gangen kiest voor een vaste prijs maar het is wel à la Carré
Genoeg keuze in vis vlees en vegetarisch tevens kregen we een duidelijk wijnadvies
Om de 2 maanden is er een nieuwe kaart
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Op het terras genoten van 5 gangen en wijnarrangement met supplement kazen inclusief Port. Ook deze keer weer prima gerechten en een attente bediening. Omdat we gebruik hebben gemaakt van het menu 'Sous le charme', hebben we nieuwe gerechten kunnen proeven waar je in eerste instantie misschien niet voor kiest.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Met tweeën wezen eten en gekozen voor het Charme menu, dit menu bestaat uit 8 gangen uiteenlopend van amuse, voor- tussen- en hoofdgerecht met als afsluiting dessert en koffie.
Dit alles wordt begeleid door bijpassende wijnen die deel uitmaken van het menu.

In eerste instantie hadden wij de indruk dat de bediening haast had zo snel kwamen de gerechtjes in het begin voorbij, gelukkig werd dit vanaf het tussengerecht bijgesteld.
Tegen het einde werden de tussenpozen juist weer aan de lange kant.

Op de kwaliteit van het eten viel weinig aan te merken alhoewel de kalfsoester niet echt mals was. De geur, kleur, en smaak was prima, het vlees was mooi rosé maar het had een hele duidelijke bijt wat naar onze mening niet hoort.

De bediening was wat je van een gelegenheid als het Raadhuis mag verwachten, netjes, beleefd en goede kennis van zowel het eten als van de wijnen. In onze ogen zeker niet afstandelijk zoals soms wel wordt beweerd.

Al met al zo’n 4 uur zitten tafelen in een gezellige ambiance met goed eten, drinken en een prettige bediening. Dit alles tegen een redelijke prijs, zeker weten dat wij hier nog vaker terug gaan komen.
Berry68 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Ik lees de recensies en kan me er helaas niet echt in vinden. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik niet geweldig. Bijna nergens laten de gerechten een blijvende indruk achter. Uitzondering zijn de amuse die leuk en erg smakelijk zijn en het voorgerecht van wildzwijn met ganzenlever. De overige gerecht zijn goed maar niet indrukwekkend. En gezien de prijs verwacht je dit ook.
Ik vind het restaurant wat stijf en het personeel maakt geen echt contact met je. Daarnaast zaten er meerdere personen soms behoorlijk lang op een vol glas te wachten en zat er ook erg veel tijd tussen de warme vooraf en het hoofdgerecht (al gauw een uur).

Kortom. Een goed restaurant zonder echt speciale culinaire prestaties. Voor een werkelijke smaak beleving zoek ik de volgende keer wat verder.
rhanneke .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Als verrassing voor mijn man en een bevriend echtpaar bij 't Raadhuis ""Avondje uit arrangement ""( 4 gangen incl. bijpassende wijnen )geboekt.Aangezien geen van ons grote drinkers zijn, in overleg met de ober om een ""BOB"" wijnarrangement gevraagd.

Het eten had een goede prijs/kwaliteit verhouding,waarbij het voorgerecht,hertenfilet en het nagerecht,perencompote met perenijs,perenbavarois het meest in de smaak vielen.De 3e gang (kalfsvlees) viel wat tegen doordat het niet echt mals was,hierbij werd een heerlijke en aparte rode wijn geschonken,hetzelfde geldt voor de dessert wijn uit Valencia.
Wat opviel, en m.i.niet correct is, dat op de nota de normale prijs was gerekend voor het wijnarrangement terwijl voor iedereen bij de gerechten echte ""BOB"" glazen werden geschonken.Bij navraag werd gezegd dat men hier geen rekening mee kon houden,zou te ingewikkeld worden !!!Het is toch niet zo moeilijk om op de kaart te vermelden dat bij een normaal arrangement euro 55.- wordt gerekend en bij een ""BOB"" arrangement b.v. euro 50.-,iets wat bij div. restaurants heel normaal is.Men kan hier dus beter gewoon normale glazen laten inschenken en dan de helft maar laten staan,bovenstaand getuigd niet van echt zakelijk inzicht.Om deze reden zullen wij niet gauw nog een tweede keer dit restaurant bezoeken.
inge_schoenmaker .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Verrukkelijk gegeten!, waanzinnig menu met goede porties. Voor mij in mijn zwangerschap werden alle gerechten aangepast en alles was echt even lekker. De carpaccio van hert op pompoenpuree werd door m'n partner als "het lekkerste" omschreven. Voor mij was de kabeljauw op zuurkool een gerecht wat eruit sprong, met de aardappelgratin erbij. Van het begin tot aan de laatste bonbons een genot! Ook de service was super, attent, gastvrij en met humor!
elrodigas .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Restaurant is recent overgenomen. Het was al een goed restaurant, maar nu is het nog beter geworden. Mooie aankleding, het is lichter gemaakt. Akoestiek kan beter, maar volgens zeggen wordt er aan gewerkt. We hebben er met zijn vieren gegeten en gekozen voor het Menu Sympathique. Een zeer uitgebreid menu met heerlijke gerechtjes en een bijpassend wijnarrangement. De gegrilde runderbavette was heerlijk mals, vlees smolt bijna op de tong. Een zeer compleet menu, prijs/kwaliteit is echt goed te noemen. Dus inclusief een aperitief en koffie na. Een mooie combinatie van vis en vleesgerechten. Het wijnarrangement is prima. Zeer vriendelijk personeel, vlotte bediening en een uitermate aangename avond gehad. Een aanrader!
De Bommeltjes .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Vorige week genoten van het maandmenu. De prijs kwaliteit verhouding is perfect. Aperitief +Amuses + 4 gangen menu + ruim geschonken wijnarrangement + koffie na voor 55 Euro!! Top zaak. Ga zo door!!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Gisteravond met tweeën werkelijk genoten van een excellent maandmenu inclusief het bijbehorende wijnarrangement. Heerlijke ambiance, uitstekende en uiterst vriendelijke bediening en wat een heerlijk eten, inclusief de amuses warenonderzoek een oester, die mijn vrouw voor het eerst, met genoegen, in haar leven gegeten heeft. Ook werd uitstekend, ook in amuses, rekening gehouden met dieetwens van mijn vrouw.
Willem F.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Gisteren hebben met 8 personen genoten van het mei-menu waarin de asperge een aantal keren terugkwam. Het was prima weer en hebben op het terras eerst genoten van een drankje en een voorafje. We kregen een prachtige dekte ronde tafel. Bij dit fanatische diner kregen we een mooi wijnarrangement. De BOB krijg net zoveel alcoholvrije drankjes zoals de rest van het gezelschap. Het diner werd afgesloten met heerlijke koffie en meerdere lekkere bonbons.
Maurits V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Wederom heerlijk het Maandmenu gegeten. Wat een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Bediening goed, maar af en toe wat stijfjes. Topbedrijf!
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Vier maanden geleden hier erg goed gegeten en met een 'Avond Uit Oktobermenu' wat erg aansprak nu op herhaling. Kon het nog beter? Jawel, het was deze keer helemaal perfect. De eerste 10 voor het eten die ik ooit gegeven heb en de bediening net als vorige keer ook weer helemaal goed, excellente brigade. Rob van de Velde wil eigenlijk geen ster maar voldoet aan alle voorwaarden...

Nog even het menu: amuse, aardappelsalade met mooi gebakken gamba's , boterzachte kalfssukade, granité van mango en champagneschuim, hertenrug medaillons met een zeer goed geslaagd stamppotje van rucola en toe een crème van monchou met kersen, kruimel, kersenschuim en kaneelijs. Vooraf werd nog gevraagd of we iets niet zouden lusten en de partner gaf aan of er voor het dessert iets met fruit of chocolade mogelijk was. Dat werd een zeer mooi chocoladegerecht. Koffie en thee ook goed. Bij alle gerechten mooie passende wijnen en heldere uitleg.

De prijs/kwaliteit is ook nog eens extreem goed. Chapeau, een voorbeeld voor velen.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
"Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg"

Heerlijk gedineerd met mijn ouders in dit stijlvolle restaurant.
Bij binnenkomst krijg je direct een 'warm deken' om je heen.
Het keukenmenu trok onze aandacht. In de loop van de avond werden ons 7 klassieke gerechten geserveerd in een eigentijds jasje. Dit in combinatie met een goed glas wijn. Fijne toelichting bij de wijnen, geen ingewikkelde theorie.

Tot snel in het Brabantse land!