't Raadhuis van Goudriaan

Smoutjesweg 3 2977 AR Goudriaan Nederland Kaart

Over restaurant 't Raadhuis van Goudriaan

Dineren in een voormalige herberg

Genieten op een heerlijk terras aan het water. Dat is ‘t Raadhuis van Goudriaan in een notendop, maar uiteraard heeft dit prachtige restaurant in de Alblasserwaard nog veel meer in huis. Naast een rijke historie, waarin dit gebouw als herberg diende, beschikt het ook over een rijke menukaart. Hier kun je echt ontspannen en tegelijkertijd je culinaire hart ophalen!

Meer informatie over restaurant 't Raadhuis van Goudriaan

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Van de week zijn wij naar dit restaurant geweest met de kinderen, was een leuk en lekker etentje! Leuk voor de kinderen was het speeltuintje buiten en de kleurplaten waarmee ze zich konden vermaken. Ook had de kok een speciaal menu voor ze gemaakt en dit viel goed in de smaak! Ook ons menu was erg smakelijk met goede combinaties. Duidelijk een kok die z'n vak verstaat. Wij gaan hier zeker vaker eten, dit is echt een aanrader!
12345lia .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijke gerechten gegeten. Vooraf malse en heerlijk smakende Carpaccio op een mooi opgemaakt bord. Ook het hoofdgerecht was prima en was meer dan voldoende. Leuk is dat ze streekproducten gebruiken in de maaltijden en steeds nieuwe recepten maken.
Het decor is eigentijds met een vleugje nostalgie, dat maakt dit restaurant ook erg sfeervol. Ook op het terras is het rustig en goed vertoeven bij het water. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rob200368 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Wat een rumoerig eetcafe, met te onervaren bediening. Carpaccio te klein voor die prijs en waterig te dik gesneden vlees.
Daarna asperges zo dik als m'n polsen, dus niet gaar en geen kraak of smaak. Vervolgens de chef laten proeven, welke bijna een orgasme aan tafel kreeg. Pretendeerde 20 jaar tussen de asperges geleefd te hebben, maar koken kan hij ze dus niet ! Toch alles maar afgerekend en afscheid genomen.
Janenliesnrdrmr .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
het was gezellig en lekker maar wel weinig keuze in de menu bediening was goed voor ons een goede lokatie en een goede aan kleding
Andreschaap .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Lekker gegeten met het AH restaurant menu. De porties waren voldoende zeker niet te weinig. Omdat wij één persoon glutenvrij hadden hebben ze het menu een beetje aangepast zodat het ook voor onze dochter genieten was. Tot en met het dessert gesmuld.
Minpuntje is dat ze niet regelmatig langskomen om te vragen of je nog wat te drinken wilt, en het decor vonden wij wat saai. Maar met de zomer in het oog weten wij dat je er dan ook gezellig aan kan meren met je boot en een terrasje pakken.
Theo_annette .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
De tafel stond naast de tussen deur ,wat veel koude opleverde . De deur moest open blijven voor toegang vd bediening . Tafel iets in de luwte verschoven.
Wij hadden met de AH bon keuze uit twee gerechten voor alle gangen .
Het eten was prima .
Bediening goed .
A_c_b .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Wij zijn bij het Raadhuis wezen eten met de spaarzegels van de AH actie. Het menu waar je uit kon kiezen was wel erg beperkt. De kwaliteit van het eten was daarentegen wel heel goed.

Service was oke maar niet overdadig. Degene die de borden kwam brengen heeft niet echt een opleiding gevolgd in bediening.
De tafeltjes hadden niet echt een schikking. Geen tafelkeed en papieren servetten. Dat terwijl de ambiance van het restaurant echt heel goed is. Goed onderhouden pand met mooie details.

Hwtuytel .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Er was voldoende keus om een goed drie gangen menu samen te stellen.
Eigenlijk waren alle gekozen gerechten goed. De sfeer in het oude raadhuis is
knus . De bediening is heel attent! Dus de prijs kwaliteit was prima ,dus genoten!
Jeannettebikker .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
We hebben met 8 personen lekker gegeten. We hadden telkens keuze uit 2 menu's. Bij het voorgerecht mocht zelfs ook soep gekozen worden. Er was voor 1 persoon zoutarm opgegeven, hier werd goed rekening mee gehouden en z.n. mee overlegd. Eten was ruim voldoende. Sfeer was top nu voor de kerstdagen. Wij hopen nog eens terug te komen.
A.L. V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wij hebben in Goudriaan heerlijk gegeten. Het was boven verwachting en het stoofpotje was excellent. We hebben gekozen voor het viergangen menu. De gastvrouw zorgde zelf voor een klantvriendelijke bediening.
Cvanschootenc .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
We werden super ontvangen,de bediening was goed,het eten was zeer goed,
Super relex echt een aanrader,we gaan daar zeker meer eten,
Betaalbaar ruime parkeer gelegenheid,
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015

Echt een aanrader! Lekker gegeten in een relaxte sfeer. Het stoofpotje was zoals "moeders" het maakte. Vlotte en vriendelijke bediening. Zeker een adres om nog eens te gaan eten.
Fam.liefaard .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Het eten was heerlijk ! Vooral het stoofpotje!! De gerechten zien er prachtig uit en zijn netjes opgediend.
De bediening was goed, alleen niet vriendelijk! Dit kan echt beter. Bij vragen leek zij geërgerd. Bij ons vorige bezoek was de bediening vriendelijker en gezelliger.
Het restaurant ziet er warm en gezellig uit.
Echt voor herhaling vatbaar!!!
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Leuk restaurant met potentie. Gelegen aan de rand van een mooi dorp. We konden nog net terecht. Er waren nog twee plaatsen over voor ons. Bij binnenkomst was er niemand om ons op te vangen. We liepen naar de nog lege tafel en werden toen wel snel aangesproken.
We namen brood vooraf met wat boter en tapenade. Daarna direct het hoofdgerecht besteld, het wildgerecht. Na een wijntje begon het lange wachten. In de tussentijd werd ons ook geen drinken aangeboden en zaten we met lege wijnglazen voor ons.
Toen het hoofdgerecht op tafel kwam maakte de bediening het excuus voor het lange wachten en gaf aan dat er een groep van 19 mensen was. Dat was nogal moeilijk. De groep konden wij niet zien omdat deze om de hoek een stuk verder op zat. Het hoofdgerecht was uitstekend te eten, zelfs heerlijk! Het nagerecht was ook heel goed.
Wat nog wel opviel is dat de vrouw die ons het brood kwam brengen zich met ons gesprek bemoeide. Dat vonden we niet professioneel maar wel met een goede bedoeling.
Wij zouden hier gerust nog ens terugkomen.
Akvdrhee .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Het totaal was erg lekker en zeer goed verzorgd. Verrassend was het stoofpotje rund/varken dat bijzonder goed smaakte naar ouderwetse draadjesvlees. 't Raadhuis heeft geen wijnkaart, maar de aangeboden huiswijn was van prima kwaliteit.
Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Je krijgt echt waar voor je geld.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gezellig restaurant en heerlijk eten. 1 persoon van de bediening deed het heel fijn en gezellig. Een andere moest het duidelijk nog leren. En de derde vond mijn man erg kattig, ik had er iets minder moeite mee.
Fam.vanwerkhoven .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
prachtige locatie, sfeervol ingericht.
Vriendelijkheid van de bediening viel tegen.
Zoutloos eten, wat we vantevoren doorgegeven hadden was een probleem
Laurens.spitter .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Het voor- en nagerecht was heerlijk. Het hoofdgerecht viel wat tegen.
De bediening was erg onpersoonlijk. Er was geen aandacht voor de gast. We kregen het idee dat alles snel afgehandeld moest worden.
A.slob .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Het eten was goed, maar absoluut niet spectaculair. 2 flinke hamburgers of vis.
Toetje lekker, en voorgerecht niet geschikt voor zwangeren.
Wel gezellig gehad en goede bediening.
Knackebrod .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Het voor- en nagerecht van het AH restaurantactie menu en de bediening waren prima. Het hoofdgerecht daarentegen viel echt zwaar tegen. 2 lullige hamburgertjes die je ook bij de AH zelf kunt halen... beschamend. Als promotiegelegenheid heeft 't Raadhuis van Goudriaan de plank hier wat het hoofdgerecht betreft dus volledig misgeslagen. Op basis van deze ervaring zou ik hier niet snel nog een keer gaan eten of het anderen aanraden.