't Pumpke

Raadhuisplein 7 5388 Nistelrode Nederland Kaart

Over restaurant 't Pumpke

Eersteklas streekgerechten

De bekende Brabantse gastvrijheid piekt in Nistelrode. Als je een trouwe klant van Eetcafé ’t Pumke vraagt waarom hij juist hier graag komt, dan luidt het antwoord: ‘De gezellige sfeer en de eersteklas streekgerechten’. Ieder moment van de dag heeft zijn eigen kaart met verschillende soorten koffie, snacks, lunch- en dinergerechten. Perfect te combineren met een van de gezellige activiteiten zoals een Step – Dodgebow & BBQ of Bubble Ball Spektakel. Eetcafé ’t Pumpke regelt het allemaal voor je.

Meer informatie over restaurant 't Pumpke

• Af te huren , Airconditioning , Terras
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Mooi tapasmenu, lekkere biertjes.
Echt mooi zitten. Prijs kwaliteit : goed.
27.50 v mix van 3 gangen is echt redelijk. Iets meer aandacht /rondkijken is gewenst, ook vleessoorten verschillend kruiden is fijner en ook de groentenbereiding verdient meer aandacht. Nagerecht prima.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Na een heerlijke wandeling over de hei neergestreken op het terras van t Pumpke. Bediening was niet heel erg alert. Door een misverstand tussen twee serveersters moesten we lang op het eten wachten. We kozen voor de vegetarische pasta. Beetje droog en weinig smaak. Volgende keer beter!
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Gezellig eetcafe in het centrum van nistelrode. Prima eten en een uitgebreide kaart. Vriendelijke bediening die de gasten op een ongedwongen manier een prettig diner bezorgen. Dit in een gezellig ingericht eetcafe. Gezamenlijk een mooi geheel voor een leuke avond.
Deolga49 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Een vriendelijke bediening.
Met n overheerlijk diner.Leuk t voorafje met brood pestos en rauwe ham.Zag er heel mooi uit en was heerlijk
Wij hadden de proeverij gekozen
Van de voor/hoofd/nagerechten kies je
er 3 uit.
n vriendelijke bediening.
heerlijk gegeten.
leuk t voorafje met brood en pesto en rauwe ham.
Wij hebben de proeverij genomen,waarbij je 3 gerechtjes kiest uit de voor,hoofd en nagerechten.
De hoeveelheden waren meer dan voldoende.Alles was heerlijk en op n leuke manier opgemaakt
Met gebakken aardappelen en frites die iets te hard gebakken waren.
en n heerlijke rauwkost n voortreffelijk menu
Ook de nagerechten waren heerlijk.
Wij komen zeker nog eens terug
23 september hebben wij gegeten bij jullie.

Met gebakken aardappelen en frites die iets te hard gebakken waren.
En sla .

er 3 uit

De hoeveelheden waren meer dan voldoende.
De frietjes waren wat te hard gebakken
Leo_auwens .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Alles top. Voorgerecht Vistrio, mooi gepresenteerd en zeer smaakvol. Hoofdgerecht Runderhaas met prachtig appart lekkere frieten en daarbij nog geb.aardappeltjes vergezeld van een lekkere salade. Als nagerecht een mooi opgemaakte sorbet.
Dit restaurant zou ik eenieder aanbevelen.