't Postkantoor

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant 't Postkantoor

Sia V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Vandaag hebben we daar een salade gegeten die prima was, maar later bestelde mijn tafelgenote nog een Thaise Kippensoep. Dus verwachtte een Tom Kha Kai... het was echter een kippenbouillon met een paar sliertjes mie en wat kokosmelk erdoor. Kan echt niet... 5 Euro voor kopje bouillon. Heel eerlijk.... schandalig, dat je dat durft te serveren... en te verkopen.
Malou J.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Uitstekende service, eten is ook erg lekker (alleen stoofpot is wat zout). Carpaccio to die for! Prijs-kwaliteitverhouding erg goed.
Vcstr .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Laats hier gegeten met mijn vriendinnen op vrijdag avond.. toen wij om half 8 binnenkwamen was het helemaal vol! Erg gezellige setting en een sfeervolle uitstraling.
We begonnen met een lekker glaasje bubbels met een broodje erbij.
De carpaccio was heerlijk, net als de pompoensoep.
Ikzelf heb genoten van de kaasfondue en mijn vriendinnen hadden de surf en turf.
Daarna met zn 3en een kaasplankje gedeeld met een glaasje port.
Toen wijn om 11uur weg gingen was het nog erg druk en gezellig, we komen zeker nog eens terug
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wat een drukte op een zaterdagmiddag. Maar even aan de bar wachten is geen probleem. Bediening dik in orde in dit soort van grand café achtig restaurant. Lekkere lunchgerechten die snel geserveerd worden.
Lennie K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Mijn dieet is sterk beperkt maar ik heb (na een mailtje vooraf) heerlijk gegeten met mijn collega's. Geweldig, dank! Nooit eerder zulk lekker glutenvrij brood gegeten
LaVie E.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016

Zondag na goede recensies hier gegeten met vrienden. Dat viel ons erg tegen. Kleine porties, weinig bijzonder noch smaakvol. Bovendien groot stuk scherp plastic in de maaltijd. Bediening reageerde daar overigens keurig op door eea van de rekening te halen en gratis alternatief aan te bieden.
Bij toetje nadrukkelijk om zuiver ijs gevraagd vanwege allergie; helaas ging dat ook mis.
Cheescake was veel te droog. Bijna niet weg te krijgen.
Al met al wat ons betreft geen aanrader maar een forse teleurstelling.
Te duur voor hetgeen werd geboden.
Bediening vriendelijk en behulpzaam.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Het viel niet tegen, dit postkantoor, zeer behulpzame vlotte bediening. De maaltijd? Vooraf de groene gazpacho, lekker, de mayonaise bij de makreel was beetje overheersend. Goed vlees, van de Hereford koe; mijn curry taartje smaakte goed, beetje romig, maar deze mag wel iets steviger, meer bite. Die eeuwige vette croutons bij de salade hoeven van mij echt niet. De wijnen vond ik redelijk. De rode pinot en witte soave waren echt lekker. Wanneer de keuken nog iets beter doseert (vet/mager, zacht/hard) dan maakt het qua prijs ook een hoog cijfer waar. Nog ff afwachten. Wel een fijne tent, terugkeer adres.
Sleevrouw .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wat een ongelofelijk gezellig en fijn restaurant en wat een vriendelijke mensen. Het voelt alsof je thuis bent en alles lekker voor je geregeld wordt. Eerst buiten geborreld met het idee om binnnen te gaan eten. Maar het was nog zo lekker buiten dat we zonder probleem konden blijven zitten. Het eten was heerlijk, mooie smaakcombi's en een creatieve presentatie. Daarna het dessert binnen genuttigd (ook geen probleem), in de 'huiskamer'. Voor ons en onze vrienden was het een prima trefpunt, qua afstand in het midden tussen onze woonplaatsen in. We komen graag nog een keer!
Donzter .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten, eerst lekker buiten gezeten en daarna binnen. Goede, vriendelijke, snelle bediening. Lekker eten! Jammer dat de carpaccio van het menu af is als voorgerecht, deze was altijd enorm lekker.
WimVreugdenhil .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Met zakenrelaties snel diner gedaan. Was druk maar dat hinderde niet. Diverse gerechten en eten was prima. Na eerdere negatieve ervaring qua eten was dit leuke nieuwe beleving want de aankleding bleef trekken.
Milly T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heel gezellig en hip interieur! We hebben hier met z'n vieren op een vrijdagavond gegeten.

Ik ben hier vaker geweest, maar alleen voor een drankje op de bank voor het open haard :) dus ik was zeer benieuwd hoe het eten zou zijn.

Ik had de steak genomen met gepofte knoflookjus op een bed van spercieboontjes en champignonnetjes met frietjes ernaast, erg lekker allemaal! De steak was goed medium rare klaargemaakt.

De bediening was erg vriendelijk en alert, dus geen gewacht of aandacht hoeven te trekken van hen. Wat ik wel apart vond, was dat ze niet vroeg hoe we de steak bereid wilden hebben. Het was dus een verassing (in dit geval wel positief uitgepakt) hoe onze steak zou zijn.
Helga T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk gegeten, bediening super prettig. We kwamen op zaterdagavond zonder reserveren binnen, konden aan een 10 persoons tafel zitten met het risico dat er anderen bij kwamen zitten. Er kwam een groep van 10 personen en ons werd gevraagd om aan een inmiddels vrijde txafel voor 3 personen te gaan zitten en dat we hiervoor koffie van de zaak kregen. We zijn verhuisd, eten was heerlijk, service top. Aanrader voor iedereen
Telemach0s .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Afgelopen zondag hier het Moederdagontbijt gegeten.

Het nog warme brood was erg lekker, alsmede de zalm. De muffins bevielen ook goed.
De bananenmangosmoothie vond ik minder speciaal. Er was niks mis mee, maar ik had liever een ander soort fruit dan banaan gezien.
De croissants vonden we niet zo lekker.

De bediening is een stuk beter dan gemiddeld: vriendelijk, attent, niet opdringerig en redelijk benaderbaar.

De tuin is heel leuk om in te zitten met goed weer. Een rustige plek met veel leuke bankjes en halve bedden bijna.

W K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Leuke tent maar voor mij toch vooral voor de borrel en ook wel goed voor lunch. Een paar keer in de avond gegeten maar niet echt bijzonder en daarbij prijzig voor wat je krijgt. Het is een grote zaak en waardoor je soms wel je best moet doen om aandacht van de bediening te krijgen. Ze zijn wel altijd attent en vriendelijk. De kipspiesjes zijn erg lekker! (Als fingerfood) En daarbij ook een uitgebreide drankkaart zowel bier als wijn. Lunch is goed en diverse kaart. Ook letten ze goed op bij voedselallergie, niet onbelangrijk!
Arch_ .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Enorm gezellig restaurant met fijne sfeer. Voorgerechten; eend met witlofsalade en carpaccio bevielen goed. Hoofdgerecht van wildstoof en hertenbiefstuk erg smakelijk. Partner had biefstuk met ongehutste hutspot waarbij de biefstuk goed in de smaak viel maar de hutspot, die bestond uit paar droge gegrilde stukjes wortel, was niet lekker. De huiswijnen, zowel rood als wit vielen goed in de smaak. Personeel was oplettend en kwamen geregeld langs om te vragen of het smaakte en drinken aan te vullen.
WimVreugdenhil .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Met groepje collega's prima uit eten geweest. Ontspannen sfeer en leuke mogelijkheden om even apart te kunnen zitten. Goede keus aan eten dat redelijk goed smaakt.
Nicky S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Goed eetcafe. Sfeervol ingericht zowel binnen als buiten. Het personeel is vriendelijk en vlug: het cafe is vrij groot daarom kan ik het waarderen.
Ze hebben een seizoenskaart met leuke gerechten. Soms zijn combinaties of producten vreemd gekozen en staan er gerechten op de kaart die niet heel toegankelijk zijn. Als ik er eet, eet ik daarom de steak of de witvis. Verder zou ik het zeker aanraden om er te eten.
Tom070 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Gisteren met twee personen geluncht bij Het Postkantoor.
Het is erg sfeervol gelegen aan de gracht in het centrum van Delft en van binnen is het ook helemaal af. Een informele sfeer met hier en daar zithoeken en veelal oude meubels.
De bediening kwam snel naar ons toe, was vriendelijk, prima.
De combinaties van ingrediënten bij de gerechten waren goed. Maar ik vond het wel jammer dat mijn broodje met oa kip en bacon koud werd geserveerd en het was vrij zout...wellicht ervaart niet iedereen dit zo.
Huisgemaakte limonade was lekker en voor €25,- met zijn tweeën geluncht.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Op zaterdagavond met een groep gegeten bij het Postkantoor. Als voorgerecht hadden de meeste van ons gekozen voor de zalm. Deze is zeer goed bevallen, erg mooie en smaakvolle plakjes zalmfilet. Ook de opmaak van de voorgerechten, zowel van de zalm als van de carpaccio zag er goed uit.

Ook de hoofdgerechten zagen er mooi uit, alleen wat ons verbaasde was de groenten bij de kipsaté. Aan kipsaté kan je weinig fout doen, maar de groenten die hier bij geserveerd wordt is dusdanig overheersend dat je niks meer proeft van de saté! De bijgerechten, die je er in ruime hoeveelheid bij krijgt waren erg lekker. Vooral de frieten en de zoete aardappel zijn goed bevallen.

De dames in de bediening waren netjes en niet te opdringerig. We waren met een groep van 13, dus dat het af en toe wat langer duurde kan je ze dan ook niet kwalijk nemen.
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Prima gegeten, diner voor twee was lekker, maar viel wat tegen doordat je van een houten snijplank moest eten waardoor je je best moest doen om het eten op je 'bord' te houden. De gepofte aardappel viel tegen en had een vreemde 'dressing'. Moeilijk om met zijn 2-en te verdelen. Bospaddenstoelensoep was erg zout. Service erg goed, supersnel. Lekker Gerardus biertje vooraf!