't Plukje

Kerkstraat 59 3764 CS Soest Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Plukje

Corinne K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Heerlijk eetcafeetje en ja, je moet inderdaad wat langer wachten. Als je dat weet dan is dat niet erg en kun je er rekening mee houden. Daarentegen is het eten wel lekker en krijg je je schnitzel tenminste uit de pan zoals het hoort, in plaats van gefrituurd waar veel "restaurants" zich makkelijk mee afmaken én een berg lekkere groente. Ik heb heerlijk gegeten en kom hier zeker graag een keer terug.
Myrjam B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Wij vonden t eten prima ..zussendag. maar twee uur wachten zonder voorgerecht kan echt niet. Kwart over zeven binnen en kwart over negen eten kun je je gasten niet aan doen.
Hedy L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Heerlijk gegeten.. kan niet anders zeggen.. Als voorgerecht hadden we verschillende vis gerechten,met de huis gerookte zalm.echt een aanrader !! Als hoofdgerecht de tonijn. en wij als horeca mensen zijn soms best lastig mensen(ik geef t eerlijk toe).ook deze was helemaal geweldig..de gastheer Rob was heerlijk relaxed en gezellig . we komen zeker nog een keer terug !!
Olga S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Ben echt verwend, service die niet opdringt maar je begrijpt.., eten dat smelt op je tong...... deze avond vergeet ik niet snel meer, fijne vakantie !!
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Weer heerlijk gegeten , wat een topkwaliteit en wat Ontspannen. Niemand rookt meer binnen maar desalniettemin nog supergezellige sfeer en alle aandacht van de bediening. Als toetje een kaasplankje om je vingers bij af te likken! Top!
Smetsers .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Na een stevige wandeling van 16 km in de buurt van Baarn, wilden we het 10 jarig bestaan van ons clubje vieren met een afsluitend etentje. Onze keuze was via Iens gevallen op 't Plukje in Soest. Zo gezegd zo gedaan, telefonisch gereserveerd voor zes personen.
De kwaliteit van de diverse gerechten was wisselend, zo waren de soepjes en de carpaccio heerlijk, maar de CordonBleu en de Saté daarentegen erg droog. De tonijn was uitstekend, evenals de kabeljouw en de kalfslever. Twee van ons gingen voor een toetje, Brusselse wafel met aardbeien en slagroom (helaas niet vers) al met al toch lekker. De poffertjes waren echt niet te eten en hebben we terug gestuurd. De enige reactie was: "we trekken het van de rekening af" ....... ja, dank je de koekoek.
De bediening was zeer gehaast en beslist niet gezellig te noemen. Geen tijd voor een praatje, druk druk druk. Erg jammer.
En dan de rekening. Een handgeschreven kladje, niet netjes gespecificeerd. Prijzen van de drankjes geen touw aan vast te knopen. De gerechten werden omschreven met een D en één totaalbedrag er achter. We hadden € 49,- per persoon besteed, best wel te overzien, maar al met al zullen we dit adres voortaan links laten liggen.
Jammer, jammer, jammer
Shirley R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Wij komen hier geregeld. Eten is super goed, wel veel. Ook de opmaak van het eten is altijd weer top! Wij komen hier graag. Vaak eten wij gewoon gezellig aan de bar en kletsen lekker met de eigenaar en de andere barmensen. Zo ook vanavond was het weer heerlijk. Tot volgende week Michel en Shirley
Uitbater .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
even een berichtje van de uitbater van ,, het Plukje,,.In het Plukje wordt alleen de e smoker gebruikt .Dus er worden geen sigaretten gerookt.Dus niemand hoeft er mee te roken. De uitbaters , roken al ruim 6 maanden niet meer , dus wat de vorige schrijft is onzin.En voor alle echte gasten ,tot gauw. Groetjes Rob en Sabine.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Heerlijk gegeten, malse tournedos, met Spek champignons, knapperig worteltje, peultjes en asperges met een heerlijke kaassaus.

De opmaak was al een lust voor het oog, de smaak nog beter!
Dit alles dankzij de persoonlijke aandacht van de kokkin voor ieder gerecht.

De ambiance is warm en knus en de bediening perfect.
Dolcevita39 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Het eten was bijzonder lekker, maar we waren niet gecharmeerd van de ober. Deze man gaf ons het gevoel niet welkom te zijn. Hij was kortaf, gehaast en reageerde onvriendelijk op onze vragen, terwijl het echt niet zo druk was. Daarbij waren de glazen en het bestek niet schoon. Daarom geven wij de service een 3 en zullen hier ondanks het lekkere eten niet terugkomen.
Danny65 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Ja gewoon helemaal top hier voor gezellige avond uit met super vers bereid eten. Super vriendelijke bediening en half open keuken. Ben er al diverse malen geweest en elke keer was het top. Echt een aanrader. Ruime kaart en alles vers en pas klaargemaakt nadat je hebt besteld. Enige nadeel is dat je aan de bar nog weleens iemand ziet roken. Klinkt raar maar is echt zo en zou niet moeten kunnen. Voor de rest gewoon helemaal top.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Het is het allerbeste restaurantjes in omstreken. Wij proberen af en toe een ander. Maar elke keer valt het tegen. Alles is vers en vooral veel. Je zit iets langer, maar daarvoor gaan we ook uiteten. Een snelle hap kan ik zelf maken. Bediening altijd snel en vriendelijk, kokkin een topper terras gezellig. Gewoon op en top. Een aanrader!!! Ik moet invullen wanneer wij daar gegeten hebben. Dat kan ik niet, gemiddeld 1 x per maand. Groetjes de Marktkoopman
AVDBERG .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Waarschuwing: In dit restaurant wordt u geacht mee te roken met de uitbater en een aantal stamgasten aan de bar. Na opmerkingen over deze rookgelegenheid wordt u weggehoond.
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Gisteren hebben we eindelijk 't Plukje geprobeerd, vanwege de goede recensies. Was heerlijk rustig - er waren maar twee andere tafels bezet. 'Plukje Is een erg gezellig restaurant - veel hout, sfeer verlichting, bar achterin..... Gastheer doet het precies zoals het hoort, we voelde ons helemaal thuis. Vis "trio"(eigenlijk iets van 10 soorten (schelp) vis gerechtjes) for twee personen als voorgerecht was heerlijk. We hebben gekozen voor de asperge hoofdgerecht buiten het kaart - een met gerookte zalm, een met ham. Een enorme portie, met aardappels, frites, en salade erbij - erg lekker maar ik heb wel wat laten liggen. Fles Pinot Grigio erbij was ook een hele goede wijn. Geen ruimte voor dessert helaas. Ik vind het wel jammer dat ze geen vegetarische opties hebben - kaart is echt gerecht op vis en vlees, en vooral echte klassiekers. Zeker geen restaurant voor mensen die "fusion" eten zoekt. Andere minpunt is dat er aan de bar gerookt wordt. Gelukkig voor ons kwamen mensen aan het bar straks voordat we weg gingen. Maar dat kleine stukje kritiek terzijde, 't Plukje is echt een aanrader - het eten is lekker, porties groot, en sfeer gezellig. Prijs verhouding is ook goed. Met warme weer is er ook een leuk terrasje.
Eileen V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Restaurant 't Plukje staat garant aan een heerlijke avond van gezellig tafelen en lekker en puur eten. Een gezellige sfeer en zeer attente gastheer, een goede rode en witte huiswijn en een lekkere kaart. Al het eten was fantastisch bereid, de aanrader van de tonijn met mango was een topper en de tournedos 't Plukje was zeer smaakvol.
Zeker een aanrader als je lekker en puur wil eten en het niet erg vind om wat langer te tafelen (doordat alles op pannen wordt bereid duurt het wat langer, maar zeker het wachten waard!)
Lkkrbkj .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Vanavond heerlijk gegeten bij 't Plukje. Voor de zekerheid toch nog even gebeld om te reserveren, zo na kerst is het meestal heel rustig in de restaurants. ( als ze al open zijn).
Tot onze grote verbazing bleek het bijna vol te zijn, dat is al uniek te noemen.
We kregen een bijzonder vriendelijk onthaal, de gastheer werkt alleen en dat is af en toe best aanpoten, maar hij rent dan ook de benen uit zijn lijf om het iedereen naar de zin te maken.
Je merkt dat er hier met liefde wordt gewerkt in de bediening en in de keuken.
De wachttijden zijn minimaal.
Er zijn diverse gerechten buiten de kaart om te verkrijgen.
Het eten is prima, mooi verzorgd en verrassende combinaties. Wij bestelden het vis-trio, een klassiek gerecht, verrassend door de mooi verzorgde opmaak en de grote portie. Ook hadden wij een goed gevulde uiensoep, ook mooi gepresenteerd.
Tot slot hebben wij heel erg genoten van de tonijn met de zoete oosterse saus, zalig.
(Het krokante sesamkoekje maakt het ook helemaal af)
Het kindermenu was voldoende en eenvoudig en dat is nou precies waar kleine kinderen die een kindermenu bestellen van houden. (die van ons wel)
Tot slot natuurlijk een zalige ijs-coupe voor de kinderen en heerlijke koffie toe voor ons.
Wat we ook een pre vinden is dat er gewoon een karaf water besteld kan worden.
De hele ambiance is klassiek en gemoedelijk; klein maar fijn.
Wij vinden het een aanrader voor iedereen die de 'vreetschuren' wil vermijden en die bereid is om iets meer te betalen voor betere kwaliteit en afwerking.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Het eten is top en erg gezellig je moet inderdaad geen haast hebben en anders moet je maar naar de mc drive vind ik
De gastheer is uitermate vriendelijk en de drank gaat prima door
Eten is ruim voldoende
Advies/tip neem de vistrio en vraag twee bordjes je krijgt echt meer dan je denkt
Prijs en kwaliteit is prima

Al met al een top tent
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Wij wonen in Blaricum en hebben daar regelmatig gegeten, wat we te eten kregen was top. Houd persoonlijk veel van de 'wild zwijn koteletten' en je gaat niet met honger de deur uit. Gezellig is het daar altijd.
Claudia L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Voor de zoveelste keer hier weer gegeten en het blijft echt verrukkelijk!! Het eten wordt vers bereid, grote porties en de gerechten zien er prachtig uit. Heel bijzonder dat 1 persoon zo kan koken. Altijd vriendelijk en enthousiaste bediening. Alles dus perfect, kan niets negatiefs verzinnen. We blijven hier dus met veel plezier komen.
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Zeer gemoedelijk,de huis gerookte zalm is fantastisch ,ik had hem in de salade maar je kunt hem ook als voor gerecht bestellen,het hoofdgerecht tournedos het plukje geweldig,de porties zijn reuze groot en lekker.
Het duurt wat langer om dat alles vers bereid word tot de saus toe.
Je bent daardoor een echte avond uit ,je hoeft je vinger maar op te steken en de barman staat al naast je,zijn vrouw staat achter de pitten ze doen het samen !topie