't Plein

Douwe Egberts Plein 1A 8501 AB Joure Nederland Kaart

Over het restaurant 't Plein

't Plein is een mooi restaurant in Joure, gelegen aan het Douwe Egbertsplein waar het altijd gezellig is.

In de eetzaal zijn er 40 zitplaatsen maar wat er zo origineel is, is dat er ook nog eens 10 zitplaatsen in de keuken zijn! Perfect voor degene die een interessante avond willen beleven. 't Plein is ingericht met modern meubilair maar je kunt ook nog oorspronkelijke ornamenten uit 1799 terugvinden, dit samen geeft een prachtige warme sfeer.

De menu's passen zich aan aan de seizoenen en het altijd vrolijke en enthousiaste personeel geeft graag uitleg over de gerechten die op dat moment te bestellen zijn. Kom ook genieten van lekker eten in een sfeervol restaurant en reserveer nu een tafel bij 't Plein in Joure.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Plein

Dinsdag t/m Zaterdag
- Lunch op reservering ( vanaf 4 gasten )
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,6

Jouw recensie over het restaurant 't Plein

K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prima restaurant. Uitstekende service. Elke keer een feest om hier te dineren! Afwisselende menukaart. Tevens seizoengebonden gerechten.
Jeroen A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
‘t Plein zijn wij al vaak geweest, top restaurant gezellig, je wordt als gast behandeld en de gerechten zijn super. Helaas kregen wij die avond dat het restaurant verkocht is en dus een andere eigenaar krijgt incl. Andere chefkok. Wij zijn benieuwd zullen zeker keertje het nieuwe restaurant bezoeken. Reitse, Trientje en Ultje bedankt voor de super avonden die wij in jullie restaurant hebben mogen meemaken.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het was weer fijn bij 't Plein. Hartelijke ontvangst en heerlijk gegeten! Voortreffelijke maaltijd, net als vorige keer. In een prettige ambiance, wat wil een mens nog meer.
P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten. De bediening was uitstekenend prettig in een prima tempo.
Lekkere gerechten. "De proeverij" was een believing.
Bert Z.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Weer een fantastische avond gehad als familie in het restaurant.
Heerlijk gegeten. Complimenten aan de keuken brigade.
Op alle onderdelen top.
L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Geen commentaar,
Het was heel erg lekker en heel gezellig. Leuke bediening, net zoals de vorige keer dat we bij jullie in het restaurant waren. We komen zeker weer.
Hartelijke groeten, Jan en Wiesje lantinga.
P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een prima sfeer. Al jaren een goede chef kok . Correcte maar informele benadering. Je krijgt prima uitleg over het menu en even in de keuken kijken is echt leuk . Wij waren met zes om zes uur en gingen om half tien weg na een uitgebreid “proef de sfeer menu” . We gingen weg omdat er oppasafspraken waren gemaakt anders was er beslist ruimte voor een nazit.

Fam. B. Uit Joure.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wederom een TOP avond gehad. Heerlijk gegeten, super bediening, dus snel weer nieuwe reservering maken!
Reitse, Tryntsje en gehele team, BEDANKT
Leonart D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Uiterst vriendelijke en vakkundige gastvrouwen en gastheren. We genoten van het 'proef de sfeer-menu', smaakvol samengesteld door de chef. Fantastische combinaties! Een absolute aanrader!
Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
geweldige avond gehad: eten, drinken, ambiance, bediening, gastheer en -vrouw altijd perfect. 1á 2x per jaar een avondje weg waar we al tijden weer naar uitkijken. Een avondje theater ben je deze kosten ook kwijt.
W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Samen met onze gasten heerlijk en goed gegeten. Jammer dat het erg rumoerig was vanwege groep luidruchtige groep van 8 personen. Zeker ook namens onze gasten voor herhaling vatbaar, fam Weijters
elkevanuffel .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en fantastisch ontvangen bij ‘t Plein in Joure. Reitse Spanninga kent zijn vak perfect en overtuigde ons zonder moeite het vier-gangen-menu met aangepaste wijnen te kiezen. Daar hebben we geen moment spijt van gehad. Als afsluiter een kijkje in de keuken mogen nemen. Volgende keer zitten we graag aan de ‘keukentafel’.
Deirdre H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Leuk restaurant, super service en houdt rekening met eventuele wensen. Hadden kind bij ons en als die dan met de chef een toetje mag maken, begrijp je dat t voor de jongedame een superleuke ervaring is. En de volwassenen hebben heerlijk gegeten.
Lammert D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten! En ontzettend vriendlijk personeel. Wij mochten aan de keukentafel beginnen, en wat kan die Reitse zijn gerechtjes ook lekker aankondigen.

Familie de Vos-van der Meulen
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk in keuken gegeten aan de cheftable konden mooi meekijken hoe het in de keuken toegaat .het eten was heel erg goed en samen met de wijn afgestemd . Conclusie is dan ook een hele mooie restaurant met een top gast vrouw en gast heer en leuke bediening en de koks mooi hoe die het werk afleveren
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Zoals altijd weer een topavond gehad bij Reitse en Tryntsje! Heerlijke gerechten met bijpassende wijn en top bediening. Dat dessert met mandarijnen... Heerlijk.
Lucy J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Zoals elk jaar weer een onvergetelijke avond met verrukkelijk eten ( hulde aan Uitsje de kok ) en niet te vergeten de heerlijke wijnen !
Ik hoop er nog lang van te mogen genieten in dit zó sfeervolle restaurant met geweldige bediening !
Hier voel je je echt welkom !
Akke D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Hartelijke ontvangst. Vriendelijke bediening. Vakkundige uitleg over de gerechten. Kortom.... we hebben genoten van de gerechten en de goede sfeer.
Nnn M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Eheerlijk kerstdiner gehad, 8 gangetjes, samen precies goe.
Wij hebben hiervan genoten samen met onze schoonouders.

Aanbeveler
Harmen D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Een toprestaurant waar mensen werken die weten wat gastvrijheid betekent. Uitstekende menu samenstelling met oog voor kleine details. Kortom, een feest om bij Reitse en Trynsje aan te schuiven.