't Pläske

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 21:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk op het terras gezeten en van een goede en fijne lunch genoten. Vlotte bediening en zeer gastvrijheid. Aan te bevelen.
Aly L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Voor een hapje streken we met z'n vieren neer op het terras van 't Pläske in Ootmarsum.
Alle vier bestelden we saté van de haas, een kleine portie die alleen tijdens de lunch wordt geserveerd.
Wij mochten echter op dinertijd de klene portie bestellen.
De saté smaakte echter zeer droog, aan de satésaus zat weinig smaak. Wellicht 's middags al klaargemaakt en voor ons opgewarmd? Jammer!
jansmit1956 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Afgelopen week aspergemenu gehad bij t plaske te Ootmarsum. Ondanks de drukte was het menu perfect! De bediening was zeer vriendelijk en vroeg zelfs of we bij het hoofdgerecht nog even wouden wachten. Hier weten ze nog wat oprechte gastvrijheid is.

Wij komen zeker terug!