't Pestengasthuys

9,3
9,2
Herma R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Alles zeer verzorgd. Zowel vegetarisch als vlees/vis.... smaken zijn puur en compleet. Ook persoonlijke contact is fijn.
André V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Prachtige gerechten. Smaakvol, puur. Ambiance is top. Bediening professioneel. En de wijnen goed gekozen bij de verschillende gerechten
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk eten, goede bediening.
Verassingsmenu met wijn arrangement aan te bevelen.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Genoten van goede bediening, mooie gerechten, prachtige locatie. Zeker een aanrader
Bohne W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ontzettend lekker gegeten.
Hele fijne bediening, goede uitleg bij het verrassingsmenu.
onze complimenten.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Leuke ontvangst, fijne setting en sfeer, heerlijk eten en goed passende wijnen. Bediening zeer adequaat en af en toe leuk spontaan op precies de goede manier. Top!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijke avond gehad en heerlijk gegeten (5-gangen verrassingsmenu). We zijn echt in de watten gelegd, het personeel wist heel goed waar ze het over hadden en gaven prima uitleg over de gerechten en de heerlijke wijnen die erbij geserveerd werden.
Ook voelden ze heel goed aan, wanneer ze bij moesten schenken.
Echt een aanrader !!!!
Enige minpuntje was dat het wel erg vol was in relatief kleine ruimte, waardoor het qua praten nogal rumoerig en warm was maar verder niets dan lof over dit restaurant !!!
Cindy G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
In tijden niet zo heerlijk gegeten. Origineel en professioneel! Bediening zeer goed, juiste evenwicht tussen aandacht en afstand.
Cindy G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
3 gangen verassing menu gegeten met wijn arrangement. Echt uitstekend! Goede bediening, Gewoon helemaal top!
Franky F.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Hartelijke persoonlijke ontvangst. Duidelijke kaart met aparte gerechten en combinaties. Uitstekende wijn en verrassende desserts. Zeker aan te raden voor zakelijke diners of prive bij speciale gelegenheden.
Arend Jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk buiten gegeten. Bewondering voor de rode mul. Zo lekker hebben we hem nog nooit gegeten.
Het wijnarrangement paste bijzonder goed bij de gerechten. Heerlijke amuses. Wasabi-ijs....zeer verrassend en een bijzondere combinatie.
wil H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Mijn zus en ik hebben hier samen gegeten na een dagje shoppen. Het eten, de bediening, de ambiance was echt SUPER. Grote klasse, echt een aanrader.
karlijntjepijntje .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Uitstekende keuken, heerlijk gegeten. Wijn goed in combinatie met eten.
Prettige bediening, fijne ambiance (met name beneden).
Een van de betere restaurants in Zwolle!
Hester H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk aspergemenu gegeten met bijpassende wijnen. Zeer smakelijk en creatief bereid en opgediend. De bediening was uitstekend.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten bij het Pestengasthuys, alweer 2 weken geleden. We werden vriendelijk verwelkomd en de gastvrouw was lekker laagdrempelig en gezellig. Echt een leuk mens, niet te overdreven. Verschillende hapjes tussendoor en een fantastisch 3 gangen verassingsdiner met bijpassende wijnen gehad. Dit was zeker voldoende, ook voor aanwezige mannen. Vraag me toch echt af hoe mensen de 7 gangen halen ;-). Ik kom zeker terug!
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk verse knapperige groenten, prachtig opgemaakt, fantastisch vlees en welkome sfeer. Aanrader!
Fredrike B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Prachtige locatie, met wat tegenvallend eten. Nogal behoudende keuken, mag wel iets avontuurlijker!
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Pure smaken, mooie wijn/spijscombinaties. Alles met aandacht en zorg. Mensenmensen met passie!
Bina K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We hebben erg lekker gegeten in een mooie omgeving. Verrassingsmenu was verrassend lekker.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Eten was super lekker, verrassende combinaties en de opmaak was erg mooi. De bediening was erg goed en voelde de klant goed aan.