't Pestengasthuys

9,2

Jouw recensie over het restaurant 't Pestengasthuys

bert H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Eten was lekker en beter dan gemiddeld restaurant. Maar: duur, vlees te rauw, verwarming stond te laag, bediening was matig (praatte onverstaanbaar snel), de kaart werd slecht toegelicht), de wijn was ok maar niet bijzonder. Kortom de prijs kwaliteit verhouding is net voldoende.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Hele fijne avond gehad aan tafel 2, mooi rustig plekje in een uitstekende sfeervol restaurant. Het eten en de gastvrijheid is TOP! Voorgerecht steak tartaar hoofdgerecht black agnus nagerecht kaasplankje met een heerlijke port. De amuses tussen de gerechten van het huis waren ook super. Kortom een klassiek restaurant met (h)eerlijke gerechten en fijne bediening. Chapeau!
Matthew L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was fantastisch. Zowel de drie gangen (verrassingsmenu met vooraf zalm en sliptong, als hoofdgerecht black angus en passievruchtijs voor dessert) als de amuses waren bijzonder smaakvol. Elk gerecht een mooie combinatie van smaken en ook mooi opgemaakt. De bediening deed het zeer goed, waarbij als enige aandachtspuntje ik kan noemen dat bij het ophalen van de borden niet werd gevraagd of het gesmaakt had en dat de wijn (we hadden een wijnmenu) niet ter proeving werd aangeboden. Ambiance gewoon prima en al met al een heerlijke avond uit!
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Fantastisch lekker gegeten. Ook de geadviseerde wijnen waren prima.
Shanna H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wat is eten bij 'T Pestengasthuys toch een feestje! Het enige dat nog mist is een ster.
Geweldige gerechten, prachtige amuses, prachtige smaakcombinaties en de opmaak van de borden laat niets te wensen over. Heel fijn dat het personeel ook vol enthousiasme kan vertellen wat de geschiedenis van 't Pestengasthuys.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met ons vieren hebben wij ons culinair laten verassen door de kok. De amuses voor en hoofdgerechten waren van uitzondelijke kwaliteit, zéér smaakvol. Aan tafel werd verse truffel geraspt over ons gerecht en op de wijnkaart stond een pomerol, genieten! Bediening en service waren van hoog niveau. Mochten wij weer eens in Zwolle neer strijken gaan wij hier zeker weer dineren. Aanrader!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Uitstekende verzorging
Mallegrom71 M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Mooie gerechten, en goede porties. Heel netjes gepresenteerd op het bord. Tevens werden er goed passende wijnen (wijnarrangement) bij geschonken.
rvvels V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker eten, oog voor detail en verrassing: we kregen zelfs een amuse voor het dessert. Keurig personeel maar zeker niet stijf.
JarnoD .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke combinatie van gerechten! Verrassend qua smaak, en meer dan genoeg.
Hier komen we snel weer terug.
Herma R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Alles zeer verzorgd. Zowel vegetarisch als vlees/vis.... smaken zijn puur en compleet. Ook persoonlijke contact is fijn.
André V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Prachtige gerechten. Smaakvol, puur. Ambiance is top. Bediening professioneel. En de wijnen goed gekozen bij de verschillende gerechten
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk eten, goede bediening.
Verassingsmenu met wijn arrangement aan te bevelen.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Genoten van goede bediening, mooie gerechten, prachtige locatie. Zeker een aanrader
Bohne W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ontzettend lekker gegeten.
Hele fijne bediening, goede uitleg bij het verrassingsmenu.
onze complimenten.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Leuke ontvangst, fijne setting en sfeer, heerlijk eten en goed passende wijnen. Bediening zeer adequaat en af en toe leuk spontaan op precies de goede manier. Top!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijke avond gehad en heerlijk gegeten (5-gangen verrassingsmenu). We zijn echt in de watten gelegd, het personeel wist heel goed waar ze het over hadden en gaven prima uitleg over de gerechten en de heerlijke wijnen die erbij geserveerd werden.
Ook voelden ze heel goed aan, wanneer ze bij moesten schenken.
Echt een aanrader !!!!
Enige minpuntje was dat het wel erg vol was in relatief kleine ruimte, waardoor het qua praten nogal rumoerig en warm was maar verder niets dan lof over dit restaurant !!!
Cindy G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
In tijden niet zo heerlijk gegeten. Origineel en professioneel! Bediening zeer goed, juiste evenwicht tussen aandacht en afstand.
Cindy G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
3 gangen verassing menu gegeten met wijn arrangement. Echt uitstekend! Goede bediening, Gewoon helemaal top!
Franky F.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Hartelijke persoonlijke ontvangst. Duidelijke kaart met aparte gerechten en combinaties. Uitstekende wijn en verrassende desserts. Zeker aan te raden voor zakelijke diners of prive bij speciale gelegenheden.