Meer informatie over restaurant 't Pestengasthuys

9,1
9,1
walter V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Een uitstekend restaurant, heerlijke en fraai opgediende gerechten, aangename ambiance. Drie minpunten, die in het niet vallen bij de pluspunten, maar alleen bedoeld zijn om het toch al hoge niveau verder op te tillen.
1. "Onder welke naam mag ik U verwelkomen ? " is natuurlijk geen soort van ontvangst.
2. De helft van de gasten zitten door de ruit aan de zijkant heen aan te kijken tegen een bonte verzameling rommelig opgehangen jassen. Dat past niet in deze sfeervolle, rustige omgeving.
3. Wij zaten aan het kleine tafeltje vlak bij de open haard, buitengewoon gezellig. Gelukkig kwamen pas na geruime tijd een viertal gasten aan de tafel pal naast ons zitten, want vanaf dat moment was het voeren van een gesprek veel moeilijker. En wij zullen die vier waarschijnlijk ook tot last geweest zijn. Daar moet een oplossing voor te vinden zijn.
Maar al bij al, een geslaagde avond, sfeervol, niet pretentieus, sterwaardig.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
perfect eten in een prachtige ambiance met erg goede bediening
walter V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Een uitstekend restaurant , heerlijk gegeten, aangename ambiance en prettige bediening. Drie minpuntjes, die grotendeels wegvallen tegen de pluspunten; ik noem ze alleen om het restaurant te helpen het toch al hoge niveau nog meer op te tillen.
1. "Onder welke naam mag ik U verwelkomen ?" is natuurlijk geen soort van ontvangst.
2. de helft van de gasten zitten door de ruit heen naar de soms qua kleur en rommeligheid zeer uit te toon vallende jassen in de garderobe te kijken.
3. Wij zaten aan het kleine tafeltje vlak bij de open haard - heel gezellig - , maar (gelukkig pas) na verloop van tijd kwamen er pal naast ons een viertal mensen te zitten met een geluidsvolume dat voor ons het gesprek nogal bemoeilijkte. Dat moet op een of andere manier op te lossen zijn, want zij hadden vast ook last van ons.
Maar verder alleen maar open doekjes.
vankregten V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Het verrassings seizoengebonden menu was uitstekend bereid, smakelijk, en prachtig opgediend. Wij vonden het ook interessanter dan de vaste gerechten op de kaart. Vlotte en ongedwongen bediening. Ik was gezien de kwaliteit eigenlijk verbaasd dat het zo rustig was. En dat op een zondag terwijl veel andere eetgelegenheden in Zwolle gesloten zijn.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Gezellige locatie. Super eten en leuke bediening. Aanrader!
M. D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Een heerlijk avondje uit met uitstekend eten en een geweldige ambiance.
Harry C.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Vanavond ons heerlijk laten verwennen met een 4 gangen menu. Het was erg lekker met veel verrassende smaken. Absoluut een aanrader.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Een hele leuke avond gehad! Heerlijk gegeten, heel vriendelijke bediening en bijzonder historische locatie.
Ati V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten (4-gangen verrassingsmenu). Verrassende smaken, mooi gepresenteerd. Uitstekende, efficiënte en vriendelijke bediening.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Qua smaak en personeel prima. Wij zagen helaas op de tocht bij het barretje voor een oude deur. Wij vinden het nagerecht qua smaak prima maar de hamburger van merengue werd geleverd in een ordinair broodje hamburger doosje en in een mayonaise bakje. Wij vinden dit er net fris uit zien en totaal niet pasten bij het hoogstaande niveau. Ook de chocoladereep viel tegen. Dit moest uitgepakt worden met de handen .. ook niet passend bij dit genre restaurant
daniella V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Erg goed gegeten! 3-gangen met wijnarrangement! je krijgt leuke amuse tussendoor en de wijnen waren erg goed. Vriendelijke bediening. Tafel opmaak is niet super hip of vernieuwend, maar witte lakens past wel bij het oude pand. Tis geen hip of jong restaurant maar zeker aan te raden in Zwolle.
Jan U.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening!
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten, absoluut een aanrader. We hebben het 7 gangen menu met wijn genomen. Heerlijke originele gerechten!
Rick W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prachtig pand, super eten, excellente wijn combinaties en goede prijs kwaliteit. Wij hebben net als veel gasten voor het 5 gangen chef menu gekozen en kregen achtereenvolgens na de amuse als voorgerecht een pakketje van rettich, zalmbuikje en bulgur als tussengerecht perfect gegaard stukje tarbot met broodkruim, worstje van tarbot, bernaise mouse en pompoen risotto als tweede tussen lam met kroketje met kalfstong en daarbij aardappel popcorn als hoofd hertebief met bimi en jus van rode biet aardappel wortelstamp en gefermenteerde knoflook en na een dessert amuse als dessert een peer gevuld met chocolade en rozebottel mouse en soesbeslagwafel en en en
Mona V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Aanrader! Het was allemaal goed verzorgd, Gezellig en vriendelijk personeel, het eten is met zorg bereid. Alles was top!
Franciska W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met hoge verwachtingen bij dit restaurant gereserveerd. Een prachtig oud pand, vriendelijke bediening. We kozen voor het 7-gangen gastronomique menu met een wijnarrangement. De borden waren plaatjes om te zien en de smaken waren geweldig, ook in combinatie met de wijnen. De akoestiek is niet helemaal top, gezien de hoogte van het plafond, de muren en stenen vloer. Maar dat zorgde er ook voor dat je niet kon horen wat er aan de andere tafels gezegd werd. De hele avond werden we in de watten gelegd en we voelden ons echt te gast. Het is wat prijzig om hier te eten maar het niveau is helemaal top en absoluut de moeite waard! Als we één verbeterpuntje mogen noemen zijn dat de houten stoelen; weliswaar met stoffen zitting maar na 4 uur tafelen een houten achterwerk gekregen.
mimi V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
super lekker, uitgebalanceerde smaken, ingrediënten, aangepast aan het seizoen, mooi gevarieerd, de basissmaken komen perfect over, zonder overdrijving. Een aanrader, op jullie lijstje zetten, een ervaren Belg
Agnes M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad! Het was fijn.
Adriana- .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten vanavond.
De vriendelijke bediening geeft een warm en welkom gevoel.
We kozen een 5 gangen verrassings menu met deels bijpassende wijnen en bij de piece een zelfgekozen fles.
Alle borden waren prachtig opgemaakt en de wijnen paste er perfect bij.
We werden goed geadviseerd voor een versterkte wijn bij de kaas, deze was heerlijk! Ook heel attent dat het pré dessert een kaas variant was, ipv zoet omdat we kaas als dessert hadden gevraagd. Nogmaals dank hiervoor en voor de uitstekende service, voor ons was het een waar feest om hier ons weekend Zwolle te mogen afsluiten. Heel graag tot ziens!
EJM H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Vriendelijk, correct, geregeld navraag of alles naar wens is, mooie smakelijke gerechten, fijne ambiance. Blij verrast met de bijzondere aandacht vanwege ons 5 jarige jubileum als maatschap.