't Pestengasthuys

9,3

Jouw recensie over het restaurant 't Pestengasthuys

Janot V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Afgelopen jaar al eerder heerlijk gegeten bij dit restaurant. Gastvrouw is zeer attent en overige bediening overigens ook. Leuke gerechten met verrassende smaakcombinaties in een zere prettige sfeer. En... een prachtig pand.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Prachtige locatie! Superheerlijk en relaxed gegeten en genoten. Top uitleg over de gerechten en de wijn. Gastvrij personeel. Echt een avond uit!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Redelijke bediening. Gastheer was professioneel, soms licht gehaast. Gastvrouw was stil en weinig spraakzaam, zij haalde borden uit zonder te vragen of het gesmaakt had, legde bestek neer voor mijn tafelheer langs. Toch een fantastische avond gehad, met zeer smakelijke gerechten en lekkere wijn. We komen zeker terug.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wij hadden voor de verrassingsmenu gekozen en die was uitmuntend. De aangepaste wijnen zorgden voor een mooie begeleiding. Daarnaast was de bediening enorm hoffelijk en attent. Ze zien werkelijk alles. Een deur open doen, een extra kopje brengen als ze zien dat je thee van de ander wilt overschenken, ... We kwamen in eerste instantie niet voor het restaurant naar Zwolle, volgende keer doen we dat dus zeker wel!
Wendy R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het was heerlijk genieten. Stond al langere tijd op het verlanglijstje en was het zeer zeker waard. Werden heerlijk bij de haard geplaatst, wat voor extra sfeer zorgde. De gerechten waren heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Uit eten is een feest als je hier bent. Wat een heerlijke gerechten. Verrassend, enorm smaakvol en heerlijke combinaties. Niet vaak zo lekker gegeten. De service is ronduit geweldig te noemen. Oog voor detail. Ze weten waar ze het over hebben en vooral hoe ze de beleving van je avond optimaal kunnen maken. Er wordt meegedacht in keuze voor bijpassende wijn. Qua eten houden ze rekening met je wensen en vragen specifiek uit wat wel en niet kan/mag/wenselijk is. Je merkt dat ze vertrouwen hebben in hun werk. Ook omdat ze, in tegenstelling tot veel andere restaurants, niet bij elke hap vragen hoe het smaakt. Die vraag is 1 x gesteld op een hele nete manier, tijdens het hoofdgerecht. Ze doen er alles aan om je een ontspannen avond te bezorgen waarin je kunt genieten van al het lekkers dat voor je bereid wordt.
Evert A.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
't Pestengasthuys kent een gezellige rustige sfeer, waar we heerlijk hebben gegeten en goed bediend werden. Ook het wijnarrangement paste goed bij de seizoensgerechten. Kortom TOP
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Top bediening en uitstekend eten. Niet de eerste keer hier maar wederom de laatste keer overtroffen.
Lara J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het was fantastisch! Geweldige prijs/kwaliteitverhouding. Een absolute aanrader!
Elise F.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Alles was top! Prachtig restaurant, goede bediening die veel weet te vertellen over de wijnen en de gerechten :) Heerlijk gegeten!
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Hier samen met twee collega koks gegeten en helaas viel het ons enorm tegen. Na een bezoek aan Chef(R)evolution wilde we de dag goed afsluiten. Aangekomen ik het restaurant, fantastisch ontvangen en ook fantastisch geholden de hele avond door. Aangegeven aan de dame met de kaart dat we wel het verrassing menu wilde en gaven nog wel wat voorkeuren door. Helaas werd hier niks mee gedaan en kregen we hetzelfde menu als iedereen. Voor en tussen waren prima gerechten, maar hoofdgerecht was echt echt slecht. Mijn eend had niet eens meer iets roods.. gezegd tegen de bediening en de chef vertelde haar dat iedereen een andere smaak heeft. Niets mee gedaan dus.. kaasplankje mega duur voor de kwaliteit...
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
mooie keuken. de bediening mag iets geconcentreerder zijn op de ervaring en beleving van de gasten
Joanna V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijke avond gehad in alle opzichten! Voortreffelijk gegeten en een meer dan enthousiaste uitleg bij alle gerechten en wijnen! Echt leuk!
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Prima avond gehad, voortreffelijk 5 gangen menu. Als ik dan toch iets op moet merken is het dat de tijd tussen de gerechten iets langer mag duren.
Dorothy V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Een echte beleving, een avond vol verfijnde gerechten en bijbehorende wijnen. Verrast met mooie amuses, oprecht vriendelijke service en gerechten van hoog niveau. Voortreffelijke gastvrijheid in bovendien een mooie setting met een fijne sfeer. Één van de weinige restaurants waar gewoon alles klopt.
Jamilla D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
We werden verrast door de bijzondere gerechten en ook de service was perfect. Door de kleine extraatjes zoals de amuses en de oprechte vriendelijkheid van het personeel wordt eten bij het Pestengasthuys een feestje.
Florian L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Ik kan het restaurant alleen aanbevelen. Lekker uit eten op een hoog niveau. Zeker je betaal het ook maar dat is het waard.
Gaby-Jane V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk diner gehad!
Marc A.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Geweldige avond gehad. Alles klopte en zeer smaakvol. Precies genoeg tijd tussen de gerechten om heerlijk te genieten en weer uit te zien naar de volgende gang van de zeven waar we voor hadden gekozen.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Leuk dat we werden bedient door Hidde, de jonge Zwolse somelier
Waar een dag later een mooi stuk van in de Stentor stond!

Alles was goed, echter op dinsdag wat rustig, en zo zie je ook ingrediënten weer terug komen in de diverse gangen.