Meer informatie over restaurant 't Pestengasthuys

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:00

• American Express wordt geaccepteerd , Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
Eten9/10
Service9/10
Decor8,8/10
EJM H. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Vriendelijk, correct, geregeld navraag of alles naar wens is, mooie smakelijke gerechten, fijne ambiance. Blij verrast met de bijzondere aandacht vanwege ons 5 jarige jubileum als maatschap.
Ruud S. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Wat een absolute verademing. Heerlijke gerechten. Prima wijn arrangement. Mooie aandacht geeft veel rust en tijd om van de heerlijke gerechten te genieten. Tarbot was top.
Gosse D. (0 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Rimke G. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben ter gelegenheid van onze 27e trouwdag een heerlijk 5 gangen menu gegeten in een prachtig pand met uitstekende bediening. Mooie porties en zeer passende wijnen. We wilden niet 5 volle glazen, geen probleem dan delen jullie toch voor dezelfde prijs. Zeer value for money als je van echt lekker eten houdt.
Wieb B. Gastronoom (19 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Op de één of andere manier zijn we de laatste jaren 't Pestengasthuys wat ontrouw geworden. Dat ligt meer aan ons en de verbreding van het aanbod in Zwolle dan aan dit geweldige, en al jaren op constant goed niveau presterend, restaurant. En zo komt het dat we de laatste twee keer dat we er waren, zakelijk aten om een afscheid te 'vieren'. Zelf vind ik daarvoor de locatie wat minder geschikt. De vide is prima en intiem voor een grotere groep, maar zodra er 'gesproken' moet worden is het lastig dat beneden (terecht) het leven door gaat. Maar ondertussen genoten we als van ouds van heerlijke gerechten, goede bijpassende wijnen en een mooie entourage. We werden met overgave bediend door twee toegeweide jonge mensen die (nog) wat strak in hun professionele vel zaten. Binnenkort maar weer eens 'gewoon', beneden genieten van het goede van 't Pestengasthuys.
Marina R. 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was heerlijk en verassend. Ik kan het aan iedereen aanraden om een 7-gangenmenu te kiezen. De gerechten zijn goed op elkaar afgestemd.
MaryMarc . Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Fantastisch gegeten. Het was weliswaar kliekjesavond (dag voor het restaurant dicht ging). Maar dat was nergens aan te merken. Pracht smaakvol menu met heerlijke ingrediënten en zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
Smullertjes2 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wij hadden het 7 gangen diner en dit was zeer goed opgebouwd. De juiste smaken op het juiste moment. Op het moment dat je denkt dit wordt wel heel veel krijg je weer wat lichters. Het was echt smullen en een aanrader!
Nick K. Fijnproever (5 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Als verrassing mijn vriendin meegenomen naar 't Pestengasthuys. Ondanks haar wensen (geen ei, geen rauwe vlees of vis en geen chocola) toch genoten van een heerlijk drie gangen verrassingsmenu. Je wordt door het uiterst vriendelijke personeel helemaal in de watten gelegd. We werden allereerst ontvangen door een van de gastvrouwen en naar onze tafel gebracht waar wij de vraag kregen voor een drankje. Hierbij kregen wij een zoutje geserveerd. De verschillende gerechten volgden elkaar in prettig tempo op met een duidelijk uitleg van de verschillende onderdelen op het bord.

Samenvattend: wij hebben genoten van een gezellige avond in een prachtig pand met vriendelijke personeel en heerlijke gerechten.
Wendy C. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het jubileummenu was een werkelijk feestje niet alleen qua smaak, maar zeker ook voor het oog. Weer heerlijk genoten, denk niet dat het weer 7 jaar duurt voor wij terugkomen.
Info769 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Toprestaurant. Heerlijk gegeten. Vlot en vriendelijk bediend, zonder lange wachttijden tussen gangen. Keurige prijzen. Aanrader. Wij komen zeker terug.
Eloisekooijman . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Leuk pand, mooi ingericht, gezellige tafel voor 8 personen op de vide op de eerste etage. Aardige voorkomende bediening - goed advies mbt de wijn keuze. En het verrassings menu was heerlijk: met name het hoofdgerecht. Wat ons betreft een dikke 9 zeker gelet op het prijs niveau.
Arthur E. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Genoten van het diner met de lekkere wijnen en goede service. We komen graag nog eens terug op deze locatie. We hebben een leuke tafel bij de open haard!
Diderik K. Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken!
Het 5 gangen verrassingsmenu heeft ons niet teleurgesteld. Mooi samengestelde gerechten begeleid met prachtige wijnen.
De sfeer is gezellig, de bediening beleefd, zeer vriendelijk en kundig.
Het pand is prachtig hoewel het een beetje achteraf ligt.
Zeker de moeite waard wanneer je eens iets te vieren hebt. Wij gaan vast nog eens.
Eric S. Fijnproever (8 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Met 5 personen diner. Ik had het 3 gangenmenu met rouleau van zeewolf, black angus met truffel en een super nagerecht met abrikoos en passievrucht. Heerlijk gegeten mooie wijnen erbij. Attente bediening en extra aandacht voor een tafelgenoot die slecht ter been is.
Egbertsmit . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Met name de rode mul en de black angus waren erg lekker.
Uitstekende service, zeer net en toch ongedwongen en persoonlijk.
Geen wonder dat ze al 20 jaar bestaan!
Suus26_1 . Bourgondiër (2 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Eten bij het Pestengasthuys is altijd een feestje. Alle gerechten smaakten waanzinnig goed. En de wijn paste er perfect bij.
Wij hebben weer ontzettend genoten.
Marckblok . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Voortreffelijk gegeten in een ontspannen sfeer. Vanwege het mooie weer eerst een drankje buiten met een bijzondere amuse. Omdat we 1,5 uur de tijd hadden vanwege een concert hebben we gekozen voor een 3 gangenmenu. Heerlijk voorgerecht met zeebaars en een hoofdgerecht met vlees. Prachtig opgediend. Passende prijs.
Dhdijkstra . Bourgondiër (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Wij hadden om17.30 gereserveerd, waren wat eerder en het kostte enige moeite om reeds buiten aan een tafeltje een glas witte wijn te bestellen maar eenmaal binnen..... Niets dan lof. Werkelijk voortreffelijk gegeten en een attente bediening in een prachtige ambiance. Een aanrader!!!!!!
M.karmiggelt . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijk gegeten met veel aandacht, goed geluisterd naar specifieke wensen. Attente bediening. Heerlijk wijn arrangement