't Pestengasthuys

9,3

Jouw recensie over het restaurant 't Pestengasthuys

Marja V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Zeer speciale dieetwens van een van ons uitstekend opgepakt. Het eten was voor ons allemaal een feestje. Met een voorbeeldige gastvrouw .
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk verassingsmenu met nog extra amuses. Lekker en goede prijs/kwaliteitverhouding
Ted86 W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk zitten genieten afgelopen zaterdagavond. Het was moeilijk kiezen uit het menu maar de keuzes die we hebben gemaakt vielen niet tegen, het was allemaal even heerlijk. Daarnaast is de bediening zeer prettig en niet te stijf maar wel correct. Ook de locatie zelf is prachtig met een hele fijne ambiance. We komen hier graag terug als we Zwolle weer eens aandoen.
Aaltje D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Echt heerlijk eten, bediening die een dikke pluim verdienen en een warme, gezellige sfeer
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, heel vriendelijk personeel.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Goede ambiance in historisch pand
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Mooie ambiance, zeer goede gastvrouw, heerlijk etenen een prachtige wijn. Ideaal!
Otmar B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer attente bediening. Mooie wijn-spijscombinaties. Goede gerechten met een aantal verrassende elementen zoals de eendemosselen en het basilicumijs.
Absolute aanrader!
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Aanrader!
Amber M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben ons laten verassen door een 3 gangen menu. Ik ben vegetarisch en mijn tafelgenoot had gewoon vlees. Beide menu's zagen er prachtig uit. Echt culinair genieten. Heerlijk eten, een goede gastheer en een mooie locatie!
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Voor de verjaardag van partner hier een 4 gangen menu met wijn arrangement genoten. Goede uitleg bij de wijnen, en deze combineerden perfect met de gerechten. Zeer prettige bediening en een prachtige locatie. Wij komen zeker terug.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk eten op een prachtige locatie. De bediening is kundig en prettig in de omgang. Super.
W M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Vriendelijke bediening
Uitstekende gastvrouw
Heerlijk gegeten
Hoofdgerecht viel iets tegen maar kwaliteit was uitstekend
bert H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Eten was lekker en beter dan gemiddeld restaurant. Maar: duur, vlees te rauw, verwarming stond te laag, bediening was matig (praatte onverstaanbaar snel), de kaart werd slecht toegelicht), de wijn was ok maar niet bijzonder. Kortom de prijs kwaliteit verhouding is net voldoende.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Hele fijne avond gehad aan tafel 2, mooi rustig plekje in een uitstekende sfeervol restaurant. Het eten en de gastvrijheid is TOP! Voorgerecht steak tartaar hoofdgerecht black agnus nagerecht kaasplankje met een heerlijke port. De amuses tussen de gerechten van het huis waren ook super. Kortom een klassiek restaurant met (h)eerlijke gerechten en fijne bediening. Chapeau!
Matthew L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was fantastisch. Zowel de drie gangen (verrassingsmenu met vooraf zalm en sliptong, als hoofdgerecht black angus en passievruchtijs voor dessert) als de amuses waren bijzonder smaakvol. Elk gerecht een mooie combinatie van smaken en ook mooi opgemaakt. De bediening deed het zeer goed, waarbij als enige aandachtspuntje ik kan noemen dat bij het ophalen van de borden niet werd gevraagd of het gesmaakt had en dat de wijn (we hadden een wijnmenu) niet ter proeving werd aangeboden. Ambiance gewoon prima en al met al een heerlijke avond uit!
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Fantastisch lekker gegeten. Ook de geadviseerde wijnen waren prima.
Shanna H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wat is eten bij 'T Pestengasthuys toch een feestje! Het enige dat nog mist is een ster.
Geweldige gerechten, prachtige amuses, prachtige smaakcombinaties en de opmaak van de borden laat niets te wensen over. Heel fijn dat het personeel ook vol enthousiasme kan vertellen wat de geschiedenis van 't Pestengasthuys.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met ons vieren hebben wij ons culinair laten verassen door de kok. De amuses voor en hoofdgerechten waren van uitzondelijke kwaliteit, zéér smaakvol. Aan tafel werd verse truffel geraspt over ons gerecht en op de wijnkaart stond een pomerol, genieten! Bediening en service waren van hoog niveau. Mochten wij weer eens in Zwolle neer strijken gaan wij hier zeker weer dineren. Aanrader!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017