't Pestengasthuys

Martin E.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
wil H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Mijn zus en ik hebben hier samen gegeten na een dagje shoppen. Het eten, de bediening, de ambiance was echt SUPER. Grote klasse, echt een aanrader.
karlijntjepijntje .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Uitstekende keuken, heerlijk gegeten. Wijn goed in combinatie met eten.
Prettige bediening, fijne ambiance (met name beneden).
Een van de betere restaurants in Zwolle!
Hester H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk aspergemenu gegeten met bijpassende wijnen. Zeer smakelijk en creatief bereid en opgediend. De bediening was uitstekend.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten bij het Pestengasthuys, alweer 2 weken geleden. We werden vriendelijk verwelkomd en de gastvrouw was lekker laagdrempelig en gezellig. Echt een leuk mens, niet te overdreven. Verschillende hapjes tussendoor en een fantastisch 3 gangen verassingsdiner met bijpassende wijnen gehad. Dit was zeker voldoende, ook voor aanwezige mannen. Vraag me toch echt af hoe mensen de 7 gangen halen ;-). Ik kom zeker terug!
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk verse knapperige groenten, prachtig opgemaakt, fantastisch vlees en welkome sfeer. Aanrader!
Fredrike B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Prachtige locatie, met wat tegenvallend eten. Nogal behoudende keuken, mag wel iets avontuurlijker!
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Pure smaken, mooie wijn/spijscombinaties. Alles met aandacht en zorg. Mensenmensen met passie!
Bina K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We hebben erg lekker gegeten in een mooie omgeving. Verrassingsmenu was verrassend lekker.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Eten was super lekker, verrassende combinaties en de opmaak was erg mooi. De bediening was erg goed en voelde de klant goed aan.
R. K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Fantastische keuken! Ook de wijnen smaakvol gekozen en zeer verassend goed. We begrepen niet hoe dat voor die prijs kan. Volgende dag 7 gangen bij Librije nodig om het een beetje te vergeten.????
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Goede prijs-kwaliteit verhouding; prettige bediening; leuke attentie voor onze jarige zoon bij het dessert! Prachtige ambience kortom aanrader
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We hebben een heerlijke tafelavond gehad! Fijne bediening, goede ambiance en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader voor een heerlijke avond uit.
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
mooie gelegenheid, gastvrij personeel en heerlijk eten!
W.R.M. W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie historische maar toch modern ogende setting. Vriendelijk personeel . deskundig
je krijgt overheerlijk eten voor een stevige prijs.
Prima begeleidende wijnen bij de diverse gerechten. Een aanrader en we gaan er zeker nog een keer eten als we weer in Zwolle zijn.
walter V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Een uitstekend restaurant, heerlijke en fraai opgediende gerechten, aangename ambiance. Drie minpunten, die in het niet vallen bij de pluspunten, maar alleen bedoeld zijn om het toch al hoge niveau verder op te tillen.
1. "Onder welke naam mag ik U verwelkomen ? " is natuurlijk geen soort van ontvangst.
2. De helft van de gasten zitten door de ruit aan de zijkant heen aan te kijken tegen een bonte verzameling rommelig opgehangen jassen. Dat past niet in deze sfeervolle, rustige omgeving.
3. Wij zaten aan het kleine tafeltje vlak bij de open haard, buitengewoon gezellig. Gelukkig kwamen pas na geruime tijd een viertal gasten aan de tafel pal naast ons zitten, want vanaf dat moment was het voeren van een gesprek veel moeilijker. En wij zullen die vier waarschijnlijk ook tot last geweest zijn. Daar moet een oplossing voor te vinden zijn.
Maar al bij al, een geslaagde avond, sfeervol, niet pretentieus, sterwaardig.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
perfect eten in een prachtige ambiance met erg goede bediening
walter V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Een uitstekend restaurant , heerlijk gegeten, aangename ambiance en prettige bediening. Drie minpuntjes, die grotendeels wegvallen tegen de pluspunten; ik noem ze alleen om het restaurant te helpen het toch al hoge niveau nog meer op te tillen.
1. "Onder welke naam mag ik U verwelkomen ?" is natuurlijk geen soort van ontvangst.
2. de helft van de gasten zitten door de ruit heen naar de soms qua kleur en rommeligheid zeer uit te toon vallende jassen in de garderobe te kijken.
3. Wij zaten aan het kleine tafeltje vlak bij de open haard - heel gezellig - , maar (gelukkig pas) na verloop van tijd kwamen er pal naast ons een viertal mensen te zitten met een geluidsvolume dat voor ons het gesprek nogal bemoeilijkte. Dat moet op een of andere manier op te lossen zijn, want zij hadden vast ook last van ons.
Maar verder alleen maar open doekjes.
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wij hebben hier op 11 maart gegeten. Toch nog even de tijd genomen om een recentie te plaatsen. Heel warm welkom door een dame die ons toevallig in de middag in ons hotel ook had welkom geheten. Een heel sfeervol restaurant, ongedwongen sfeertje. Wij hebben gekozen voor een 5 gangenmenu incl. wijnarrangement. Van de eerste hap tot de laatste een feestje. Ontzettend lekker gegeten en gedronken. Helaas wonen we niet om de hoek, maar we komen zeker nog een keer terug. Zeker een aanrader!!
vankregten V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Het verrassings seizoengebonden menu was uitstekend bereid, smakelijk, en prachtig opgediend. Wij vonden het ook interessanter dan de vaste gerechten op de kaart. Vlotte en ongedwongen bediening. Ik was gezien de kwaliteit eigenlijk verbaasd dat het zo rustig was. En dat op een zondag terwijl veel andere eetgelegenheden in Zwolle gesloten zijn.