't Pelgrimshuis

Meer informatie over restaurant 't Pelgrimshuis

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Joedyd .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Man, man wat heb ik hier een heerlijke wildragout gegeten. Dit voorgerecht werd gevolgd door een prima hertebiefstuk met lekkere wildsaus en tot slot had ik hemelse rijstepap met zwarte pruimen. Zolang ik leef weet ik dat dit restaurant bestaat maar ik was er nog nooit geweest. Dacht dat het iets voor oude mensen was maar wat heb ik mij vergist en wat hebben wij hier lekker gegeten. Normaal weet ik precies wat mijn tafelgenoten hebben gegeten en hoe het smaakte maar in dit geval ging ik zo op in de heerlijke smaken op mijn bord dat ik de rest even vergat...... Sorry ;-) Binnenkort gaan we terug en dan zal ik beter opletten!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Het Pelgrimshuis heeft meerdere restaurants verspreid over een aantal afdelingen. Door de gescheiden afdelingen valt de massaliteit gelukkig helemaal niet op. De inrichting is 'huiselijk'; warm, netjes en sfeervol. De bediening komt oprecht vriendelijk en vlot over.

De kwaliteit van het eten is goed en de hoeveelheid ruim voldoende. Voor een avondje 'uit eten' moet u hier niet zijn, maar voor een snel etentje durf ik het Pelgrimshuis wel aan te bevelen.
Frenzel .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.
Personeel is erg vriendelijk en eten is erg lekker.
Normale gerechten van biefstuk tot kabeljauw en natuurlijk de asperge niet te vergeten.
Nogmaals echt een aanrader.
Karea .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
OP 13 maart 2014 hier gegeten. Prima ambiance, we zaten in de "huiskamer". Dit gedeelte is gezellig en met smaak ingericht. Weleens in de grote zaal gegeten en dat is toch minder gezellig en sfeervol. Beiden hadden we soep vooraf, mijn echtgenote Limousine biefstuk en ik Biefstuk van het hert. Nagerecht met ijs en een kaasplankje. We hadden Rose/Rode wijn van het huis en dat was goed. Smaakte allemaal prima, bediening uitstekend en de prijs alleszins redelijk. We hebben hier al eerder gegeten en gaan zeker nog een keer, aanrader.
Joostveghel .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Heerlijke asperges gegeten op een klassieke manier bereid. Bediening is zeer goed en vriendelijk. Inrichting dateert nog van heel vroeger.