't Paradijs

Prior van Milstraat 18 5402 GH Uden Nederland Kaart

Over restaurant 't Paradijs

Op je wenken bediend

Bij restaurant ‘t Paradijs kun je kiezen hoe je wilt eten. In het Japanse gedeelte bereidt de kok aan de Tepanyakki tafel bereidt de kok vlees- en visgerechten. Als het eten met stokjes niet een van je sterkste punten is, neem dan plaats in het à la carte restaurant. Hier presenteert de bediening je graag alle hoogtepunten uit de Chinese, Kantonese en Indische keuken. Reis je vandaag liever de hele wereld rond, dan is het Buffet International jouw juiste bestemming.

Meer informatie over restaurant 't Paradijs

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Henricavandeweijer .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
In het vernieuwde restaurant maken we gebruik van het Culinair Buffet Internationaal. De eerste indruk is: massaal. Jammer dat de serveerster die ons de eerste drankjes brengt, ons niet uitnodigt voor het buffet, laat staan dat ze uitleg geeft.
Er is veel keuze en de voor- en hoofdgerechten zijn allemaal zeer smakelijk. De sushi is ook erg lekker. Het internationale karakter van het buffet vind je vooral terug bij het live cooking gedeelte waar allerlei vlees- en visgerechten op verzoek worden bereid op de Japanse bakplaat of op de barbecue/grill. Met een beetje pech staat er een rij mensen en moet je wat langer wachten. Het dessertbuffet biedt ook een ruime keuze, maar dat is het allemaal nét niet, vinden wij. Het ijs is niets bijzonders, de slagroom mag zoeter, de warme kersen zijn op en de gele mousse heeft een hele rare nasmaak. Het (verse) fruit zorgt toch nog voor een lekkere afsluiter.
De prijs van het buffet is zeer schappelijk.
Gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
In het a la carte gedeelte van het restaurant gegeten. Gerechten waren erg smaakvol en voldoende. Vriendelijke bediening!
Aanrader om eens lekker chinees te eten.
Leoni V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Wij zijn pas met zijn 4e wezen eten in het a la carte gedeelte. Vriendelijk personeel, we werden snel geholpen, we kwamen zeker niks te kort. Het eten was ook heel lekker. Het bleef goed warm. Niets was aangebrand of smakeloos. En wat ik persoonlijk fijn vind is als we wat over blijft dat je de mogelijkheid hebt om het mee naar huis te nemen. Het ziet er ook heel leuk uit, alsof ik in Azië verblijf. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en zeker niks tekort gekomen! Wij vinden het een heel goed restaurant.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Met groep familie aan de bakplaat gezeten. Decor waarin we zaten was wat minder ten opzichte van de rest van het restaurant. Beetje jammer. Duurde best een tijd voordat eerste gerecht doorkwam en er zat ook best wat tijd steeds tussen de gerechten door. Met 3 kleinere kinderen is het net iets te lang. Visgerechten waren super en smakelijk, vlees helaas beduidend minder. Was erg aan de zoute kant. Na het hoofdgerecht in de lounge neergezet voor nuttigen van dessert en koffie. Al met al een gezellige en smakelijke avond gehad. Niet geschikt voor (kleinere) kinderen. Daar duurt het te lang voor en het is niet kindvriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Zaterdag met 7 personen al la carte wezen eten en gekozen voor de Chinees Indische rijsttafel.
Lekkere gerechten samen met een vriendelijke bediening maakten het geheel tot een gezellige avond. Zodra een gerecht op was werd het aangevuld, TOP.
Goede prijs kwaliteit verhouding, al met al een zeer geslaagde avond die zeker voor herhaling vatbaar is.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Vanavond voor het eerst bij "Paradijs" gegeten.
Het was boven verwachting. Alle gerechten van het zeer uitgebreide buffet waren heerlijk. Ook het dessertbuffet viel zeer in de smaak.
Wij komen niet uit de buurt, maar logeren voor een paar dagen vlakbij.
Als we weer deze richting uit komen, gaan we zeker weer langs.
Ook het vriendelijke personeel verdient een pluim.
Dit alles voor een zeer redelijke prijs. Een aanrader dus!
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Van het buffet gebruik gemaakt. Prijs was € 15,50 p.p. Verwachting was laag en dat kwam uit. Slecht 20 personen in een zaal waar 400 mensen in kunnen. Veel gerechten niet lekker waaronder de rundvleesgerechten. Echt niet te pruimen. Bami aangebrand in de bak en de nasi was smakeloos. Bij het ijsbuffet 1 speciale scheplepel aanwezig voor 4 soorten ijs, geen waterbakje en geen slagroom. Bediening goed en vriendelijk, maar tenenkrommende muziek. Wij komen niet meer terug
Emanuel J.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Wat een lekker restaurant!!!(voor ons was het wel 1 uur en 10 min rijden maar het echt waard!)
Bij binnekomst erg goed ontvangen en begeleid naar onze tafel.
Het zag er allemaal ontzettend goed uit, personeel in allemaal mooie kleding en bij de koks was er geen vlekje te bespeuren.
Het restaurant zelf geeft je een enorm aziatisch gevoel en is erg goed opgemaakt.
het buffet was heerlijk genoeg keuze en alles was goed warm en werd geregeld bijgevuld.
De teppanyaki werd door de kok gemaakt en bijgevuld in de au bain marie bakken terwijl je kon zien hoe het bereid werd.
Er was ook een sushi afdeling waar je kon zien hoe de sushi gemaakt word en dit hadden wij nog niet eerder bij een restaurant gezien en was erg leuk en goed vers (Beste sushi ooit gehad bij een wok/buffet)
Maar ook bij de deserts de mousse en een of andere gellei pudding in kleine vierkantjes was echt heerlijk!
De eigenaresse liep nog elk tafeltjes langs om iedereen smakelijk eten te wensen en dat laat toch zien hoe gedreven de mensen zijn een goed restaurant neer te zetten.
Alles zag er goed uit een van de weinige restaurants waar de vloer niet plakte en zelfs de toiletten keurig gepoets en bijgehouden waren!

Kortom een super ervaring en we gaan zeker vaak terrug naar dit restaurant .
Een echte aanrader!

HeleenKr .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Onlangs erg lekker gegeten bij Paradijs! Het eten van het buffet was goed en vooral het Teppanyaki-gedeelte is erg lekker en zeker aan te raden. Wegens de grote capaciteit aan zitplaatsen is het ook geschikt voor groepen. Ook voor kinderen is er een plek om te spelen. Kortom, naast de goede prijs-kwaliteitsverhouding en het vriendelijke personeel, hebben we een gezellige avond gehad en we komen zeker nog een keer terug.
Bouter .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
erg grote ruimte, daarom heel veel herrie. Kwaliteit en kwantiteit van het buffet is matig. Bijhouden van de schotels slecht. Alles droogt uit of verbrandt zelfs. Het is niet duur, ook helaas niet goed. Tip; ga ergens anders eten
We vinden het erg vervelend dat uw ervaring zo slecht is bij ons bezoek. Gelukkig is dit niet de normale gang van zaken bij ons. Als u dit tijdens uw bezoek had aangegeven, hadden we zeker ingegrepen, zodat het eten wel naar wens zou zijn. Onze excuses voor uw slechte ervaring.
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Gek genoeg een populaire Chinees. Vooral een vreetschuur. Buffet. A la carte mogelijk, maar prioriteit ligt bij het buffet, dus geen aandacht voor de a la carte gast en veel gekrioel en herrie van het buffetvolk.
Zoals u ook al schrijft zijn we meer dan 30 jaar een populaire 'CHINEES' in Uden en omstreken. Het feit dat u ons à la carte gedeelte als ondergeschikt omschrijft, kunnen wij niet onderschrijven, omdat de gasten in dit gedeelte alleen geholpen wordt door de directie of hoger opgeleid personeel.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Afgelopen zaterdag met zijn tweeën wezen eten.
In het restaurantgedeelte waar men ala carte kan eten waren twee tafels bezet, de rest van de mensen zat in de ruimte waar het buffet wordt geserveerd.
Ik kan niet anders zeggen dan dat het deze keer een prettige en correcte bediening was.
De “echte” haaienvinnensoep viel mij tegen, misschien dat het aan de Remy Martin lag waarvan er een scheut in de soep ging, niet echt mijn favoriete cognac.
De pangsit goreng dient volgens mij toch echt een klein beetje vulling in het midden te hebben maar deze kon ik niet vinden, het sausje was wel lekker.
Het hoofdgerecht bestond uit King Do Kei en Babi pangang geserveerd met Miehoen.
De gerechten waren lekker maar waren zeker niet beter dan bij de meeste andere Chinese restaurants.
Al met al een gezellige avond gehad voor een redelijke prijs.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Redelijk gevarieerd buffet, zeker niet bijzonder. Ook de prijs valt mee, echter voor kinderen (die meestal alleen wat frites en nuggets eten) vond ik de prijs van 10 euro (weekend) te hoog. Je kleding (en zelf) kunnen thuis wel meteen de was in, alles rook naar de baklucht), misschien de afzuiging eens na laten kijken? Enig verval ook zichtbaar in de toiletruimtes, kapotte spiegel, tegels uit de jaren 90, deuren die dringend een likje verf nodig hebben. Alleen voorin het restaurant sfeer, achterin sfeerloos. Prima vermaak tussendoor voor de kinderen (playstation) t.v. en miniklemparadijsje. Bediening attent.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
We zijn hier met een gezelschap van 12 mensen wezen eten.
Op het eten viel weinig aan te merken maar zij onderscheiden zich zeker niet van de meeste andere Chinese restaurants.
De bediening was ronduit slecht, keer op keer zeer lange wachttijden als men een drankje wilde bestellen.
Het decor is zoals bij alle Chinezen alleen heel veel groter.