't Paradijs

Prior van Milstraat 18 5402 GH Uden Nederland Kaart

Over het restaurant 't Paradijs

Op je wenken bediend

Bij restaurant ‘t Paradijs kun je kiezen hoe je wilt eten. In het Japanse gedeelte bereidt de kok aan de Tepanyakki tafel bereidt de kok vlees- en visgerechten. Als het eten met stokjes niet een van je sterkste punten is, neem dan plaats in het à la carte restaurant. Hier presenteert de bediening je graag alle hoogtepunten uit de Chinese, Kantonese en Indische keuken. Reis je vandaag liever de hele wereld rond, dan is het Buffet International jouw juiste bestemming.

Meer informatie over restaurant 't Paradijs

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Jouw recensie over het restaurant 't Paradijs

Bea R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Super goed restaurant, buffet vorm!
Erg veel keus aan gerechten!
Sliptong laten bakken, was precies goed!
Vriendelijk personeel!
Kortom, fijne avond gehad,
Super!
Jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Bij het buffet geweest, maar dat viel wel tegen. Variatie in groente van het koud buffet minimaal. Voor het warme buffet was er wel wat groente, maar alleen in allerlei behoorlijk zoete sauzen. Ook was er bloemkool, maar dat heeft blijkbaar in een bouillon gekookt vermoed ik. De sushi viel wel wat tegen; ook omdat er zwarte plekken zaten op de avocado die erin werd gebruikt. Ik weet niet of de druiven bij het dessert gewassen waren. Ook de aardbeien vertoonde plekjes. Wachttijd voor de enige bakplaat kan wel lang duren. Verwacht geen echte hamburgers trouwens; het zijn van die Mora dingen. Sommig stukken vlees komen ijskoud uit de koelkast (of is het een vriezer?) en worden op de bakplaat gegooid waardoor het allemaal gaat plakken en veel te lang op ligt uiteindelijk. Vraag je man van de bakplaat om groente even kort te bakken, krijg je hem 7 minuten later terug met donkere plekken. Ook bij het bestellen van kipfilet: compleet kapot gehakt. Tja, service? Wel leuk dat de piano uit zichzelf speelt. Begrijp niet dat deze tent het predikaat uitmuntend heeft gekregen van TripAdvisor. Ik ken betere restaurants - waar ook meer variatie is.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben met zijn vieren lekker gegeten, maar zoals ieder Chinees restaurant lag het zwaar op de maag. We hadden Chinees Indische rijsttafel wat overigens wel redelijk was. Alhoewel de smaak beetje flauw was. Wij vonden de tjaptjoy niet bijzonder . Eigenlijk alleen maar taugé met ergens tussenin een stukje paprika en champignon. Maar we werden heel vriendelijk bedient.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Lekker eten, we gaan er gauw weer eens terug
Ted G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten van het buffet. Was verzorgd en werd goed en tijdig bijgevuld
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een zeer sfeervol restaurant met heerlijk eten ! We komen hier regelmatig en het blijft ontzettend lekker.
Het personeel is zeer vriendelijk en het eten is heerlijk gevarieerd.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Een goed restaurant waar wij zeer tevreden over zijn.
Emre A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Voor het eerst japans teppanyaki gegeten. We hebben een suprise menu gekozen. Hierbij kozen we voor vis. Tijdens alle rondes hebben we alleen witvis gekregen wat allemaal op dezelfde manier was bereidt. Het smaakte allemaal hetzelfde en wij waren diep teleurgesteld. Het is absoluut niet waard voor je geld. Ook zit er enorm veel tijd tussen de rondes. Bij een prijs van €39 p.p mag je toch wel meer verwachten dan alleen 4 rondes witvis. Voor ons geen teppanyaki meer.
henricavandeweijer .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
In het vernieuwde restaurant maken we gebruik van het Culinair Buffet Internationaal. De eerste indruk is: massaal. Jammer dat de serveerster die ons de eerste drankjes brengt, ons niet uitnodigt voor het buffet, laat staan dat ze uitleg geeft.
Er is veel keuze en de voor- en hoofdgerechten zijn allemaal zeer smakelijk. De sushi is ook erg lekker. Het internationale karakter van het buffet vind je vooral terug bij het live cooking gedeelte waar allerlei vlees- en visgerechten op verzoek worden bereid op de Japanse bakplaat of op de barbecue/grill. Met een beetje pech staat er een rij mensen en moet je wat langer wachten. Het dessertbuffet biedt ook een ruime keuze, maar dat is het allemaal nét niet, vinden wij. Het ijs is niets bijzonders, de slagroom mag zoeter, de warme kersen zijn op en de gele mousse heeft een hele rare nasmaak. Het (verse) fruit zorgt toch nog voor een lekkere afsluiter.
De prijs van het buffet is zeer schappelijk.
gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
In het a la carte gedeelte van het restaurant gegeten. Gerechten waren erg smaakvol en voldoende. Vriendelijke bediening!
Aanrader om eens lekker chinees te eten.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Met groep familie aan de bakplaat gezeten. Decor waarin we zaten was wat minder ten opzichte van de rest van het restaurant. Beetje jammer. Duurde best een tijd voordat eerste gerecht doorkwam en er zat ook best wat tijd steeds tussen de gerechten door. Met 3 kleinere kinderen is het net iets te lang. Visgerechten waren super en smakelijk, vlees helaas beduidend minder. Was erg aan de zoute kant. Na het hoofdgerecht in de lounge neergezet voor nuttigen van dessert en koffie. Al met al een gezellige en smakelijke avond gehad. Niet geschikt voor (kleinere) kinderen. Daar duurt het te lang voor en het is niet kindvriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Zaterdag met 7 personen al la carte wezen eten en gekozen voor de Chinees Indische rijsttafel.
Lekkere gerechten samen met een vriendelijke bediening maakten het geheel tot een gezellige avond. Zodra een gerecht op was werd het aangevuld, TOP.
Goede prijs kwaliteit verhouding, al met al een zeer geslaagde avond die zeker voor herhaling vatbaar is.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Vanavond voor het eerst bij "Paradijs" gegeten.
Het was boven verwachting. Alle gerechten van het zeer uitgebreide buffet waren heerlijk. Ook het dessertbuffet viel zeer in de smaak.
Wij komen niet uit de buurt, maar logeren voor een paar dagen vlakbij.
Als we weer deze richting uit komen, gaan we zeker weer langs.
Ook het vriendelijke personeel verdient een pluim.
Dit alles voor een zeer redelijke prijs. Een aanrader dus!
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Van het buffet gebruik gemaakt. Prijs was € 15,50 p.p. Verwachting was laag en dat kwam uit. Slecht 20 personen in een zaal waar 400 mensen in kunnen. Veel gerechten niet lekker waaronder de rundvleesgerechten. Echt niet te pruimen. Bami aangebrand in de bak en de nasi was smakeloos. Bij het ijsbuffet 1 speciale scheplepel aanwezig voor 4 soorten ijs, geen waterbakje en geen slagroom. Bediening goed en vriendelijk, maar tenenkrommende muziek. Wij komen niet meer terug
Bouter .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
erg grote ruimte, daarom heel veel herrie. Kwaliteit en kwantiteit van het buffet is matig. Bijhouden van de schotels slecht. Alles droogt uit of verbrandt zelfs. Het is niet duur, ook helaas niet goed. Tip; ga ergens anders eten
We vinden het erg vervelend dat uw ervaring zo slecht is bij ons bezoek. Gelukkig is dit niet de normale gang van zaken bij ons. Als u dit tijdens uw bezoek had aangegeven, hadden we zeker ingegrepen, zodat het eten wel naar wens zou zijn. Onze excuses voor uw slechte ervaring.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Afgelopen zaterdag met zijn tweeën wezen eten.
In het restaurantgedeelte waar men ala carte kan eten waren twee tafels bezet, de rest van de mensen zat in de ruimte waar het buffet wordt geserveerd.
Ik kan niet anders zeggen dan dat het deze keer een prettige en correcte bediening was.
De “echte” haaienvinnensoep viel mij tegen, misschien dat het aan de Remy Martin lag waarvan er een scheut in de soep ging, niet echt mijn favoriete cognac.
De pangsit goreng dient volgens mij toch echt een klein beetje vulling in het midden te hebben maar deze kon ik niet vinden, het sausje was wel lekker.
Het hoofdgerecht bestond uit King Do Kei en Babi pangang geserveerd met Miehoen.
De gerechten waren lekker maar waren zeker niet beter dan bij de meeste andere Chinese restaurants.
Al met al een gezellige avond gehad voor een redelijke prijs.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Redelijk gevarieerd buffet, zeker niet bijzonder. Ook de prijs valt mee, echter voor kinderen (die meestal alleen wat frites en nuggets eten) vond ik de prijs van 10 euro (weekend) te hoog. Je kleding (en zelf) kunnen thuis wel meteen de was in, alles rook naar de baklucht), misschien de afzuiging eens na laten kijken? Enig verval ook zichtbaar in de toiletruimtes, kapotte spiegel, tegels uit de jaren 90, deuren die dringend een likje verf nodig hebben. Alleen voorin het restaurant sfeer, achterin sfeerloos. Prima vermaak tussendoor voor de kinderen (playstation) t.v. en miniklemparadijsje. Bediening attent.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
We zijn hier met een gezelschap van 12 mensen wezen eten.
Op het eten viel weinig aan te merken maar zij onderscheiden zich zeker niet van de meeste andere Chinese restaurants.
De bediening was ronduit slecht, keer op keer zeer lange wachttijden als men een drankje wilde bestellen.
Het decor is zoals bij alle Chinezen alleen heel veel groter.