't Pannenkoekschip

Zaterdag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Jessicaq .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wat een leuk restaurant om met kinderen naar toe te gaan. Er liggen kleurplaten en potloden klaar en achteraf een cadeautje uitzoeken uit de schatkist. Erg leuk gedaan.
Keuze is reuze en erg smakelijk. Huiswijnen ook prima.
Valrecenseert .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Een uur zitten wachten, waarna bleek dat onze bestelling niet was doorgegeven in de keuken! Erg inefficiënte bedoening. Pannenkoeken zijn redelijk, geen hoogstandjes. Decor is leuk, wel erg vies. Alles plakt.
Abed A.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Net voor een concert even een pannenkoek eten, leek ons een te gek plan. Het schip dat erg klein is, maar daardoor schattig aan doet leek ook een sfeervolle plek om dat te doen. Echter is het mij erg tegen gevallen. Er zat één ander gezin, verder was het schip leeg. Toch duurde het geruime tijd voordat de serveerster bij ons kwam. We vroegen om twee glazen rode wijn en 1 glas kraanwater. De glazen die vervolgens geserveerd werden waren verschillend van formaat, maar hadden wel dezelfde inhoud, wat er op neer kwam dat ik mijn glas binnen 2 slokken leeg had en mijn partner een normaal glas wijn had. De pannenkoeken die we bestelden werden met het boekje opgenomen (we waren maar met 2) en toen de pannenkoeken uiteindelijk klaar waren werd er gevraagd wie welke pannenkoek ook al weer had..
De pannenkoeken waren absoluut niet bijzonder, maar waren toch aan de prijzige kant. Na afgerekend te hebben komen we er later achter dat we 3 euro voor een glas kraanwater hebben moeten betalen!!! Schandalig.
De sfeer op het schip zou super geschikt zijn voor een informele, gezellige sfeer, met goede bediening, maar helaas bakken deze pannenkoeken er niets van.