't Pannekoekschip

31-582120903

Meer informatie over restaurant 't Pannekoekschip

Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Tja, Dit is wat mij betreft wat een pannenkoekrestaurant moet zijn. Vlotte bediening, en echt de lekkere pannenkoek zoals die hoort te zijn: ik wilde graag kaas/ gember. Stond niet op de kaart,maar was geen probleem Sfeervol decor. Vriendelijke en vlotte bediening. Voor de kinderen een speelhoek, zodat je niet zenuwachtig je kindje van drie probeert op de stoel te houden. Mijn zoontje van drie kreeg 'n cadeautje, en daar werd door de kassiere uitgebreid aandacht aan besteed, met nog een extra verrassing. Erg leuk en attent. De pannenkoek van de dag was echt super! Echt top!
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Leuke omgeving om een pannenkoek te eten. In de ruim van het schip met uitzicht net boven de waterspiegel. De pannenkoek is niet slecht maar geen topper. De prijs ervan is ok.
De bediening was allervriendelijks
Erik .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2014
De pannenkoeken zijn goed en je hoeft er niet lang op te wachten. Een schip als locatie is leuk, maar heeft ook zeker z'n beperkingen. Pas op, het is er donker en je kunt je hoofd er akelig stoten. Daarnaast is de plek aan de 'zwaardtafel' erg ongunstig en niet prettig. Deze hoek is rumoerig: kinderhoek, mensen lopen er langs die naar de toiletten gaan. Toiletten zijn te dichtbij en ook vies. Daarnaast praat het lastig aan zo'n grote tafel, omdat je te ver van elkaar zit. Ook is het niet erg fris dat poedersuiker, stroop etc. continu op de tafels staan.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Hier worden prima pretentieloze pannenkoeken geserveerd. Doordat je op een echt schip zit scoort het decor punten. Helaas is het door de grote hoeveelheid kinderen die aanwezig zijn wel erg lawaaiig. Verwacht dus geen rustig diner bij kaarslicht.