't Pannekoekschip

7,1
Erg duur
Desmond F.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Wij dachten vandaag te eten bij het panenkoeken schip in Groningen, Bij het bestellen van een Hollandse glorie pannenkoek met extra spek ging het helaas TOTAAL mis er zaten erg grote paprika stukken in ( 2 a 3 CM groot) dus bij elke hap proef je alleen maar paprika en NIKS anders. je proef de spek niet de kaas niet alleen maar paprika.

Wanneer je de bediening hier op attendeert willen ze je wel een nieuwe maken maar dan gebeurt het zelfde weer (PS dit terwijl je partner all wel kan door eten zit jij dan met niks "lekker gezellig dus "

Dus je geeft aan niks meer terug te willen daarop geeft mijn partner aan dan ook niks meer te willen "je gaat inmiddels SAMEN uit eten".

Vervolgen zegt de dame van de "hoofd" bediening dat wij als klanten altijd wat te klagen hebben en altijd zeuren en dat bij deze we niet terug hoeven te komen. (Ontzegt ons de toegang).

Jullie zouden je moeten schamen om zo met vaste klanten om te gaan.
Wim En Wilma E.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De kapsalonpannekoek was erg Lekker! Verder was het een gezellige sfeer. Miss 1 tip bij erge drukte is het warm airco zou dan wenselijk zijn.
Kamentaart .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Als je uit eten gaat in een pannenkoekenschip verwacht je niet veel. Toch was de vulling van de pannenkoeken verrassend lekker.
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
De Duitse pannenkoek gevuld met gehakt was eerlijk gezegd niet te eten,. heb ik dus ook niet gedaan. Het gehakt rook en smaakte ranzig alsof het te lang in de vriezer had gelegen. Volgens het personeel rook de pannenkoek zoals altijd en was er niets mis mee en we moesten gewoon de volle pond betalen. De kinderen vonden hun clown pannenkoek ook niet lekker en hebben maar een paar hapjes gehad. Het leek wel of ze in olie waren gebakken i.p.v. boter. Kortom, vies en veel te duur. Helaas,.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Al een paar keer gegeten aan boord van 't Pannekoekschip. Pannenkoeken altijd prima, de laatste keer had ik een appel-kaas pannenkoek die me bijzonder goed smaakte. Ook voor de kinderen hebben ze leuke pannenkoekjes met verrassingen ed. De keuze is reuze en je hoeft niet lang te wachten op je drankjes en eten. Helaas is het qua personeel(beleid?) en service wat minder. We konden meegenieten van een vrij hoog oplopende woordenwisseling over het rooster tussen de teamleider (neem ik aan) en iemand van het bedienend personeel. Niet chique, niet professioneel. De sfeer onder het personeel leek niet leuk. Echter als dit je niet uitmaakt en je (snel) een goed vullende pannenkoek wilt eten op een leuke locatie, is het best een aanrader.
Rowan D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Woon al 30 jaar in Groningen en had nog nooit op 't Pannekoekschip gegeten. We waren met een groepje van 12 waaronder 7 kleine kids. We vonden het verrassend lekker. De pannenkoeken waren goed gaar en lekker van smaak. min puntje was de frietjes, die kregen we op een groot bord en ze waren al binnen 3 minuten koud. De bediening was prima. Ik vond alles was krapjes maar, we zitten dan ook op een boot dus heb ik niks te zeuren.
Chantal O.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Het was druk, we werden met twee volwassenen en een peuter aan een twee persoonstafel gezet in het midden. Niet de beste keuze. De bediening vond ik maar matig en een lachje was teveel gevraagd denk ik. De mensen die na ons kwamen werden eerder geholpen en als ik wat wilde vragen en ik werd aangekeken, liep hij zo door. Begon haast aan mijzelf te twijfelen. De kinderpannekoek was prima, die van mijn man ook wel goed maar de Franse pannenkoek voor mij was veel te dik belegd met roomkaas.... Nee, vroeger was het hier wel leuk maar ik ga hier niet weer heen, niet uit mijzelf in elk geval.
Reitse .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Voor het eerst gegeten bij 't Pannekoekschip.

Het was vochtig warm buiten en druk vanwege de KEI-week. Wellicht dat dit invloed heeft gehad.
Binnen was het warm en erg rumoerig. De open keuken stuurt nog meer warmte het schip in waardoor het geen prettig klimaat is om te eten. De bediening had mogelijk geen goeie dag; gestresst en mopperend liepen ze heen en weer. Als ik met zoon van iets boven de anderhalf heen en weer liep kreeg ik vooral het gevoel in de weg te lopen.

De pannenkoek werd, omdat ik later kwam, keurig warm gehouden. Mogelijk dat dit de kwaliteit beïnvloed heeft. Hoe dan ook, ik vond het een wat smakeloze hap.

Voor mij geen hele positieve ervaring, maar dat kan echt aan het weer gelegen hebben.
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Al jaren komen we hier steeds weer terug om de beroemde pannenkoeken. Ze hebben een uitgebreide kaart die ze steeds updaten en een echt schip is natuurlijk een speciale entourage om te eten. Als je een plekje wilt bemachtigen moet je of vroeg komen (voor 5 uur) of na 19.00. Anders moet je even wachten. Gelukkig duurt dat meestal nooit langer dan 20 min. Vanwege de drukte duurt het soms ook even wat langer voordat de bediening de bestelling kan komen opnemen, maar de pannenkoeken smaakten dit keer weer prima! Bij het pannenkoekenschip weet je altijd wat je kunt verwachten, ze zijn lekker, betaalbaar en je bent snel weer onderweg. Leuk om in ieder geval een keer te proberen!
TJ82 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
We kwamen op een vrij warme dag en wilden graag een plekje bij een open raam. We werden daar weggestuurd omdat het een tafel voor meer dan 2 personen was. Op zich goed te begrijpen, maar hulp met het vinden naar een andere plek naar onze zin kregen we niet. Uiteindelijk hebben we zelf een tweepersoonstafel aan het raam kunnen vinden. In de rij plaatsen in het midden van het schip zit je overigens erg op de kijk, op zo'n plek waren we waarschijnlijk niet blijven eten.

Ik heb een witbier besteld. Daar dreef een ongevraagd citroenschijfje in. Daar zei ik wat van, maar door de bediening werd beweerd dat dat zo hoorde. Ik heb het er toen maar uitgevist, de schade viel mee.

Ik denk dat zoete pannenkoeken hier wel zullen gaan, maar de hartige vielen tegen. Ik had de Duitse pannenkoek. De op hetzelfde bord erbij geserveerde salade paste niet bij het type pannenkoek (hoe is een hoop maïs Duits?), de vulling was niet vies, maar qua smaak erg vlak. Fijn gehakt met een beetje kaas, de op de kaart vermelde champignons heb ik niet kunnen terugvinden in de smaak. Mijn vrouw had een Israëlische pannenkoek en haar ging de kipshoarma snel tegenstaan. Het stukje dat ik van die shoarma proefde leek eerder op een stukje gekruid rubber dan op een stukje kip.

Er liep veel personeel door het schip, maar vreemd genoeg bleek het erg lastig om oogcontact met ze te maken om aan te geven dat we wilden bestellen. We kregen ook telkens iemand anders aan tafel. Er is ons gedurende het eten niet gevraagd hoe het smaakte, toen we achteraf onze bevindingen aangaven boden ze een autotijdschrift(?!) aan als compensatie. Toen ik aangaf geen interesse in een autotijdschrift te hebben hebben we de volle prijs afgerekend, reductie werd ons niet aangeboden. Omdat ik intussen gewoon weg wilde heb ik daar ook niet meer om gevraagd.

De ambiance van het schip is op zich leuk, de nostalgisch ogende potten suiker en stroop op tafel helpen daarbij ook. Waarschijnlijk kun je hier met een groep kinderen op een dag in het najaar met simpele zoete pannenkoeken veel plezier hebben. Voor eigen consumptie kan ik zulke pannenkoeken echter ook zelf thuis maken.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Leuke plek om een pannekoek te eten. Mooi schip en dat is natuurlijk een pluspunt.
Helaas zijn de pannekoeken te dik en melig, bij een van ons was de pannekoek ook niet helemaal gaar.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Met een groep internationale gasten hier de lunch gebruikt. Iedereen was onder de indruk van de uitstraling van het schip en de kwaliteit van de pannenkoeken. Ook de bediening was prima in orde. Het eten was snel opgediend en ook de drankjes kwamen snel. Geen slechte ervaring, ook niet voor de buitenlanders. Zij vonden het allemaal lekker, al waren voor een aantal de gevulde pannenkoeken te veel.
NOGNOG .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Mijn ervaring is dat de pannenkoek veel te dik is en niet gaar. De bediening die er rondloopt zijn aan het luieren, onbeschoft . Het meisje dat ons bediende deed niet de moeite op even te vragen of alles naar wens is , of we nog wat wilde drinken. Zij was met het personeel achter aan een tafeltje aan het kletsen en letten niet op de klanten. Heb dus heel lang moeten wachten voordat we wat drinken konden bestellen. Vervolgens wilde we afrekenen en het personeel was aan het eten. Wij gingen betalen en toen werd ons gezegd of we niet wisten dat er achter bij de kassa betaald moesten worden. Nee dat wisten wij niet dat was ons niet verteld. Ik kom hier nooit meer eten en raad het ook anderen mensen af! Ga niet, niet gezellig,bediening slecht en de pannenkoek niet te eten....
Eliez .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Gisteren met een vriendin wezen eten in het pannenkoekschip. Toen we aankwamen was het lekker rustig en de we kregen het eten erg snel op tafel.
De service is ronduit slecht te noemen, ik vroeg of het mogelijk was om een pannenkoek zonder melk te krijgen (lactoseallergie) en de serveerster zei op een erg botte manier dat die pannenkoek echt niet lekker waren en dat het naar niks smaakte. Aangezien ik geen keuze had.... toch maar gedaan. Ik had de pannenkoek met gerookte zalm, courgette en prei en hij was erg lekker. Ik snap niet dat de serveerster me eerst moet vertellen dat het nergens naar smaakt terwijl dat niet eens het geval was.
Toen we klaar waren 20 minuten gewacht en de borden werden niet opgehaald, aan het einde zelf maar gevraagd naar de rekening die een kwartier later er nog niet was. Na nog een keer vragen kwam eindelijk de rekening.
Ik ben niet iemand die zo wegloopt maar we hadden het zo kunnen doen, ze kunnen duidelijk de drukte van klanten niet aan.
Al met al een lekkere pannenkoek maar een slechte service.
Pvveenen .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
We hebben hier gegeten met een groep op zaterdagmiddag. Dit als onderdeel van een arrangement. De pannenkoeken waren lekker en meer dan genoeg en ook een ruime keus aan beleg voor de pannenkoken.
Wat echter verschrikkelijk was, de ruimte. Wij waren een groep van 26 en er zaten nog 2 groepen van 20 mensen in dezelfde ruimte. Het gevolg was een enorm kippenhok van gekakel, warm en serveersters die er niet meer door konden. Typisch een geval van meer willen dan je aan kunt.
Ik hoop dat dit als een leerpuntje wordt opgevat, dat je mensen hun ruimte moet geven en niet op elkaar moet pakken.
Sara85 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2013
Appelsap wordt geserveerd per glas, wat ik vreemd vind want tegenwoordig kan je overal flesjes krijgen. Per glas ben je als klant duur uit.
Pannenkoeken (kaas/spek en spek/appel) waren prima.
Service kan echt beter, al het personeel zat achterin te kletsen omdat het vrij rustig was in de zaak. Hadden ze opgelet dan hadden we nog een duur glaasje sap besteld.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2013
Met onze internationale gast wilden we graag naar dit unieke restaurant op het water. Tevoren gebeld: nee, reserveren was niet nodig. Dan is het toch wel teleurstellend als je bij binnenkomst om 18 uur toch een kwartier moet wachten. En één van de dames van de bediening dit ook nogal vinnig aan je mededeelt.
Maar goed: toen we eenmaal een gezin hadden weggekeken en een mooi plekje hadden bemachtigt ging het allemaal een stuk beter. We maakten een keuze uit de enorme kaart met opties, zowel zoete als hartige varianten en kregen onze drankjes van een zeer vriendelijke dame. De pannekoeken waren heerlijk, onze internationale gast vond het helemaal gewelsig en het afsluitende ijsje, in een piratenbeker, was natuurlijk helemaal 'the icing on the cake'. Dus iets meer inzetten op service, dan is dit een fantastische pannekoekenlocatie, die zijn gelijke niet kent!
Slootjes .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Toen we aankwamen leek het helemaal vol maar er was toch nog een plaatsje vrij voor ons twee op het schip. Vriendelijk en snel personeel en je eten en drinken kwam snel op tafel. De inrichting was sfeervol, precies wat je kunt verwachten van een pannenkoekenboot. De pannenkoek had wat beter gebakken mogen worden, nu was deze soms iets zompig in het midden. Plakkende tafels of stoelen hadden we geen last van. Zeker een aanrader voor kinderen, wat we zagen krijg je altijd wel een balon of een speeltje mee. Al met al een leuk tentje, verwacht geen culinaire hoogstandjes, het is een pannenkoekenboot.
Sietske M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2013
Mocht je een keer genadeloos onbeschoft behandeld willen worden, dan moet je hier gaan eten. Wij gingen er eten op de maandag in de voorjaarsvakantie. We waren vroeg, zo rond 16.30 uur en het was toen nog heel erg rustig. We waren met twee stellen en 4 kinderen. De bediening was ronduit heel erg slecht te noemen. De kok zat eerst achterin het schip aan een tafel, en er liep een zeer onvriendelijke serveerster in het restaurant. Het duurde erg lang voordat we menu kaarten kregen, en het ging allemaal op bijzonder onvriendelijke wijze. Onze kinderen gingen aan een tafel naast de onze zitten, en wij zaten met de vier volwassenen aan een tafel. Het was anders echt te krap en bovendien waren we zo goed als de enige gasten. Onze dochters zijn goed opgevoed en kunnen prima alleen aan een tafel zitten eten. Toen de kok, zo mogelijk nog chagrijniger dan de vrouw die de bestelling opnam, ons drinken kwam brengen was hij te beroerd om het drinken van de kinderen bij hen op tafel te zetten, en kwakte alles bij ons op tafel terwijl hij letterlijk met zijn ogen rolde en op bijzonder sarcastische toon zei: 'ja, dan zitten jullie lekker alleen he... laat die kinderen daar maar zitten, lekker makkelijk voor jullie'. Als het aan mij had gelegen waren we opgestapt, maar de rest van het gezelschap wilde gewoon dan toch maar snel even eten. Ik zou iedereen ten zeerste afraden hier ooit naar toe te gaan, wat een rot ervaring!! Heel onaardig en bot en daarnaast ook heel erg kind onvriendelijk, wat toch verbazingwekkend te noemen is voor een pannenkoeken restaurant. Pannenkoeken op zich waren prima, maar dus zeker niet voor herhaling vatbaar.
Haed .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Omdat we een eenvoudige maaltijd wilden en het Pannekoekschip er wel leuk uitzag hebben we met z'n tweeën een eenvoudige pannenkoek gegeten. Gewoon spek/appel en spek/kaas. De pannenkoeken smaakten zeer goed en hoewel het ontstellend druk was, was de bediening vriendelijk en vlot.
Een leuke ambiance.