't Pannekoekhuis Westendorp

Doetinchemseweg 175 7054 BG Westendorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Pannekoekhuis Westendorp

Buslijn 74 stopt voor de deur
  • Kom je met de auto?
    Aan het eind van de A18 linksaf richting Westendorp.

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant 't Pannekoekhuis Westendorp

Kees K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zaterdag met een grote groep pannenkoeken gegeten, die werden binnen redelijke tijd geserveerd, ze waren stuk voor stuk zeer smakelijk, de pannenkoeken smaakten beter dan dat we gewend zijn.
tess-Ed .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Het eten vind ik erg lekker en goed, veel variatie.

De jonge bediening is erg vriendelijk de bazin is erg nors en lijkt alsof ze er geen zin in heeft, kijkt alsof ze je liever weg wil hebben.

Vrijgezellenfeest daar gegeten, kregen na de eerste bestelling geen bediening meer dus ook geen drinken, we hebben allemaal 1 drankje gehad, vond ik niet erg vriendelijk.
Dit was juni 2014.

Het ziet er netjes uit binnen. Niet bijzonder.
rosa44 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Het werd leuk aangeprezen bij dit restaurant. Daarom gingen wij er heen. Maar wat een teleurstelling. Eten was koud. Ook niet lekker. Het duurde erg lang en de bazin leek erg nors . Geen tweede keer voor ons.