't Pannekoekhuis Schaarsbergen

Meer informatie over restaurant 't Pannekoekhuis Schaarsbergen

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

Christian V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Vanavond met drie personen gegeten bij dit pannenkoekhuis, waar we vorig jaar ook een aantal keer waren geweest. Nu voor 't eerst sinds lange tijd, omdat onze buurvrouw ons wilde trakteren als dankje. We hebben buiten gezeten, en het was gezellig druk en konden tóch gelijk een plek innemen. De service en vriendelijkheid van alle dames die we aan de tafel hebben gehad, is echt bovengemiddeld attent, vriendelijk en gewoonweg leuk. We hebben uitstekend en meer dan genoeg gegeten. We begonnen met een breekbroodje, en daarna een pannekoek Blueberry, een pannekoek La Cucina en een pannekoek Sweet Delight. Normaal nemen we nooit een dessert, maar onze buurvrouw stond hier op ;-) Dus kozen we nog eens banaan royal coupe, aardbeien coupe en een boerenjongens coupe. Allemaal uitstekend, en prima. Qua prijs weet ik het niet, maar het zal vast in verhouding zijn; we waren immers getrakteerd. Eén heel klein minpuntje, of beter gezegd: verbeterpuntje voor de eigenaar(s) : ik kreeg bij de pannekoek Sweet Delight twee keramiek of porceleine bakjes waarin de room én het ijs zat. Deze bakjes stonden op/in de pannekoek. Bij nader inzien, kan dit minder hygiënisch zijn én meer afwas voor de keuken: tip: er zijn eetbare bakjes verkrijgbaar, zoals van chocola of andersoortige wafels. Dit is schoner, gemakkelijker, en... lekkerder ;-)
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Prima pannenkoeken! Snelle service. Genoeg personeel
Uitstekend geschikt waar het voor bedoeld is, even snel een pannenkoek eten.
Jawill .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
We bezochten 't Pannekoekhuis op een drukke zondag met een gezelschap van zes personen.
Ondanks de drukte waren de wachttijden niet storend. Vooral het gastheerschap van Rik was uitstekend. Dikke pluim voor hem.
De pannenkoeken smaakten goed en de sfeer was ideaal.
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Wij hebben hier met 4 personen gegeten. Het pannekoekhuis staat bekent om zijn goede pannenkoeken maar de onze vielen erg tegen. Van binnen waren ze niet gaar. Het was er heel druk ook met bussen dus misschien kwamen wij op een verkeerde tijd.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Wij komen al jaren bij Pannenkoekhuis Schaarsbergen. Je wordt altijd bijzonder vriendelijk ontvangen. De service is prima. Het eten is uitstekend. Door de goede kwaliteit is het vaak bijzonder druk. Dat leidt soms tot wachttijden, maar dat hebben we er graag voor over.
Je kunt er ook met grote groepen eten! De service, vriendelijkheid en kwaliteit blijven dan overanderd goed.
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Pannenkoeken niet gaar dus liggen als een brok op de maag, service is alleen snel als je net aan tafel zit, maar niet als je een tweede ronde drinken wil bestellen. Bij afrekenen niemand die aan je vraagt of alles naar wens is geweest. Al met al geen prettige ervaring.
Marloes L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Het leek erg druk toen we binnenkwamen maar de gastvrouw had het prima onder controle. Met onze oude oma en twee kleine kinderen, ze konden er allemaal prima mee om gaan. Eten stond snel op tafel en was heerlijk! Kinderijsje top, mooie kleine portie en de dino viel ontzettend in de smaak.
Vivienne D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Ondanks de vele mensen die reeds stonden
te wachten hadden we niet het gevoel lang te moeten wachten op een tafel. De service was prima en het eten heerlijk. De maaltijdsalade was super! Veel verschillende ingrediënten en met veel zorg gemaakt!
H026 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wij zijn hier met 8 personen (waarvan 2 kleine kinderen) gaan eten met de optimel eurosparen bon waarbij de 2e pannenkoek gratis is. Helaas werd hier heel ongastvrij mee omgegaan. In plaats van de 6 volwassen pannenkoeken mee te nemen in de actie, werden de hele goedkope kinderpannenkoeken als 2 van de 3 gratis gerekend. Toen wij aangaven dat hier vorig jaar op een klantvriendelijkere manier mee werd omgegaan, zei de eigenaar heel simpel: da's jammer voor je.
Dus de laatste keer dat we hier zijn geweest!!!
Afgelopen zaterdag 5 december bezocht U ons pannenkoekenrestaurant met 8 personen. De avond verliep naar ons idee naar uw volle tevredenheid . U maakte op geen enkel moment kenbaar ergens ontevreden over te zijn. Echter bij het afrekenen deed zich een probleem voor. Uw gezelschap maakte gebruik van de bonnen van de Optimel kortings-actie en de heer die afrekende kon zich niet vinden in het feit dat wij de actie-voorwaarden hanteerden. Volgens deze voorwaarden (opvraagbaar en zichtbaar op de optimale website en op de voucher) mogen er max. 3 bonnen per gezelschap worden ingeleverd en er worden dan de 3 goedkoopste pannenkoeken op de rekening in mindering gebracht. U begon zich te beklagen bij de serveerster en vroeg naar de baas. Als eigenaar heb ik U nogmaals de voorwaarden van de actie uitgelegd. Wij hebben dan ook de 3 goedkoopste pannenkoeken van de rekening afgehaald (korting van € 21,25) en de kindercadeau's niet eens in rekening gebracht, dus uiteindelijk nog meer korting verleend dan wij volgens de voorwaarden dienen te doen. Ik vertelde U dat wij al jaren met onze landelijke vereniging de optimel-actie voeren en altijd de voorwaarden daarbij hanteren maar U bleef niet tevreden.
Wij hebben geen 3 verdiend aan het eten, het gezelschap was voor het afrekenen heel tevreden over het gebodene. Ook een 1 voor de service is volledig onterecht, U was niet ontevreden over de bediening. U begon alleen met mij als eigenaar een discussie over de rekening en ik heb U proberen te overtuigen dat wij in ons bedrijf de afgesproken regels hanteren. Een actie waarbij het 2e product gratis is, is overigens altijd het goedkoopste product! Dat is voor een ieder duidelijk, voor gasten en voor medewerkers. Als U dan vervolgens moeite heeft met het toepassen van deze regels en van mij Uw gelijk niet krijgt vind ik het heel oneerlijk naar mijn medewerkers toe om deze te diskwalificeren met een 3 en een 1. "Da's jammer voor je" is een term die ik in mijn 30-jarig ondernemerschap van 't Pannekoekhuis Schaarsbergen nog nimmer heb gebruikt, die laat ik dan ook voor Uw rekening.
Met vriendelijke groet, Erwin Oldenburg
Jacoline R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Eerste keer pannekoeken eten bij 't Pannekoekenhuis Schaarsbergen. Erg druk bij aankomst. Niemand ving iemand op. Uiteindelijk bij iemand aangegeven dat we met 2 personen wilde eten.
U moet daar wachten en de Dane die ons te woord stond liep weg. Dan maar wachten bij de rest.
Net op get moment dat we het wachten op wilde tegenkwam de dame aangelopen net de vraag of wij nog wen tafel nodig hadden. We hadden eigenlijk toen al weg moeten gaan. Maar goed wij naar binnen en komen in een fabriekshal terecht. Aan tafel krijgen we de menukaart in handen gedrukt of we gelijk wilde bestellen. Enfin eten duurde niet lang wel goed. Personeel ongeduldig en gericht op het snel wegwerken van klanten. Bord werd bijna leeggekeken en zodra deze leeg was onder je neus vandaan gehaald. Niet uitnodigend om nog iets te bestellen. Met de melding van een klacht werd ook niet professioneel mee omgegaan. Na de melding dat ze er al dertig jaar zaten en dat mensen die het niet naar de zin hadden maar niet meer moesten terugkomen omdat er genoeg andere adressen inde buurt waren zijn we maar weggegaan. Zonde van het bezoek, eten prima, personeel ver onder de maat.
Bepbaak .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Wij komen al 13 jaar een paar keer pannenkoeken eten als we met vakantie zijn. Een heel gezellig restaurant , prima kwaliteit en zorgzaam personeel.ga vooral zo door en een pluim uit Delft
Denn1s1982 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Wij zijn hier wezen eten voor de verjaardag van onze dochter.De pannekoeken waren goed!We hadden vooraf stokbrood met tapenade en kruidenboter besteld de tapenade viel op de grond door de bediening( kan gebeuren) maar er kwam geen nieuwe meer terug.Toen we weg wilde gaan zat de jas van mijn schoonmoeder helemaal onder de vette vlekken van de tapenade.Toen wij dat melde bij de bedrijfsleidster reageerde ze meteen heel vel sprong meteen in de verdediging en heel overspannen ....terwijl wij alleen maar vroegen en nu?Ze nam de jas mee na een poosje om schoon te maken in de keuken en zei daarbij : wij hebben hier dagelijks mee te maken met deze vet vlekken die krijgen wij er ook altijd uit!!! Ze zou eens op cursus moeten (hoe ga ik met klanten om) Wij komen hier niet meer terug omdat we haar allemaal aan tafel zeer onbeschoft vonden....Bij thuis komst waren de vlekken er niet uit!!!
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Ik kom hier al vanaf mijn twaalfde en wat ben ik blij dat het hier toch altijd min of meer blijft zoals het is. Voor mijn 38e verjaardag hier weeral genoten. Appel-kaneel, Blueberry Hill, Peach on the Beach, St. Hubertus... het maakt niet uit welke pannenkoek je neemt, het is altijd lekker, vers en gewoonweg goed. Pannenkoeken zoals ze horen te zijn, juiste dikte en met een lekker randje! Heel fijn en warm ingericht restaurant, prima bediening. Een echt pannenkoekenhuis, voor mij geen andere!
Bitoy .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Sinds 2001 komen wij ieder jaar 1 of 2 keer!
En voor ons is 't pannenkoekhuis * Het beste pannenkoekhuis* van Nederland en omgeving !!
Geweldig personeel ( Bediening ) en een uitstekende variatie van heerlijke pannenkoeken!
Aanstaande zaterdag gaan mijn vrouw en ik er weer heen!!

Tevens wil ik 1 mevrouw van de bediening ( helaas weet ik haar naam niet ) feliciteren met haar 14 jarig jubileum op 4 mei 2015 j.l. !!

Hartelijke groeten en tot heel gauw ,
Robert en Ressie van Dijk uit Almere.
Harriëtte S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Wij komen al zo'n 30 jaar bij dit pannenkoekrestaurant omdat wij hier vlakbij de camping stonden. Ook al staan wij hier al jarenlang niet meer, wij komen toch nog regelmatig naar Schaarsbergen rijden om hier een lekkere pannenkoek te eten. Jeugdsentiment! Het restaurant ziet er knus en gezellig uit, een soort Hans & Grietje huisje in de bossen. Overheerlijke pannenkoeken en vriendelijke bediening.
Nadine-P .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Een van de betere pannenkoekenrestaurants in de buurt. Goed, vriendelijk, snel, lekker; wat wil je nog meer. Wij hadden gekozen voor de volkoren variant en dat beviel goed. Ze bieden ook de optie om te kiezen voor speltmeel. Verder is er veel keus in pannenkoeken, zoet, hartig, specials. De pannenkoeken kwamen snel en waren erg lekker. En het toetje smaakte ook prima; lekker zacht ijs. We komen regelmatig in dit restaurant en blijven dat zeker doen. De bediening was vriendelijk. Het decor past bij het soort restaurant.
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Gezellig pannenkoekenhuis, waar voldoende personeel is om de vele klanten te bedienen. Personeel was vriendelijk en snel. Pannenkoeken waren heerlijk. In de winter is het jammer dat er geen speelgelegenheid is voor de kids. In de zomer is er wel een leuke speeltuin.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Het pannenkoeken huis ziet erg gezellig uit.
Ik kreeg een pannenkoek die niet gaar en verbrand was kreeg ik het verwijt van de eigenaar dat ik hem doorbakken moest bestellen (nog nooit van gehoord)en dat het wel erg zonde was om hem weg te gooien erg klantonvriendelijk!
Ik kreeg snel een andere pannenkoek maar was ook niet gaar en dan zeggen ze nog dat ze altijd zo pannenkoeken bakken!
Ik zou er geen pannenkoek meer eten
Coby S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Het was erg gezellig in het Pannekoekhuis in Schaarsbergen aan de Kemperbergerweg toen wij er binnenkwamen. Precies de gezellige vrolijkheid, drukte, spelende kinderen en tevreden ouderen die daar wel past. De pannekoeken stonden inderdaad binnen het kwartier nadat wij ze bestelden op tafel. Allevier kozen wij een andere pannekoek maar zij smaakten allemaal uitstekend.
Luckymama .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Tijdens onze vakantie heerlijk gegeten bij dit pannekoekenrestaurant.
Het restaurant is gezellig en heeft een ruim terras. De bediening vlot en vriendelijk.
De pannenkoeken zijn heerlijk en er is veel keus.
Wat ons betreft zeker een aanrader!