't Pannekoekhuis Hoenderloo

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant 't Pannekoekhuis Hoenderloo

Mieke1957 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Na een dagje weg hadden we geen zin meer om te koken en besloten we een pannenkoek te gaan eten. In dit restaurant hebben we al vaker pannenkoeken gegeten en ze zijn altijd even lekker.
Ik nam een pannenkoek met geitenkaas, honing en pinboompitjes, mijn partner een pannenkoek met ei, ui en spek. Beide waren weer heerlijk.
We gaan hier zeker weer terugkomen als we in de buurt zijn.
pbaj .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We waren hier al eens eerder geweest. Het viel toen al op dat het er behoorlijk druk was. Nu ook weer. Op het terras buiten zat alles vol, en er werd ons aangeboden plaats te nemen op het wachtbankje. Omdat we daar geen zin in hadden gingen we binnen zitten, waar nog wel plaats was. Grote, gezellige ruimte, helemaal in de pannenkoekensfeer. Bediening was erg vriendelijk. En de pannenkoeken gewoon erg goed, zowel de zoete als de hartige. Zal niet de laatste keer zijn dat we er hebben gegeten.
PRotteveel R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Een groot restaurant waar je ook terecht kunt met grote groepen. Keurige bediening maar pannekoek was met grote haast gemaakt. spek had geen kans gehad om knapperig te worden en dat gold ook voor het beslag van de pannekoek. Maar na een lange fietstocht, wordt je snel geholpen en dan smaakt veel goed. voor een top pannekoek die met liefde is klaargemaakt, moet je hier echter niet wezen.
triest V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Vooral met een grote groep, wordt je al snel weggewerkt uit dit restaurant, heel snel alles op willen nemen, om 10 minuten later de pannenkoeken uit te serveren. Deze waren overigens erg lekker.
De bediening kreeg daarna wel steeds de opdracht om alles af te ruimen, terwijl we nog aan het eten waren.
Stijn M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Altijd zeer lekker gegeten, meerdere keren al geweest maar nog steeds altijd even lekker. Service is gewoon goed, en word altijd vriendelijk geholpen.
Yvonne1278 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Twee keer geweest deze vakantie, dus een goed beeld gekregen. Matige pannenkoeken, 1 keer hartig en 1 keer zoet, beide onder de maat (vette hap). Bediening treurig. Menukaarten worden niet uitgedeeld maar op tafel gegooid. Drank wordt doorgegeven terwijl er ruimte genoeg is rondom de stoelen om het normaal uit te serveren. Bij het ophalen hetzelfde laken en pak. Op één plek blijven staan, over de tafel reiken en daarbij zelfs je gasten aanraken omdat je er nauwelijks bij kan. Decor is wel hartstikke leuk, waaronder een leuke speeltafel met Duplo voor de kinderen.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Ik begrijp de hoge waardering voor dit restaurant niet. Dit pannenrestaurant leent zich weliswaar qua locatie uitstekend om er met kinderen naar toe te gaan. Er is een speelhoek waar ze zich kunnen vermaken. Ook krijgen ze punten bij een pannenkoek waarvoor ze een cadeautje mogen uitzoeken.
Maar voor een goede (kinder-)pannenkoek kun je beter thuis blijven en er zelf een bakken.
De naturel pannenkoek die ik had besteld was dik, massief en onsmakelijk. Dit was helaas ook het geval met de pannenkoeken die aan kinderen geserveerd werden. Onvoorstelbaar dat men dit durft aan te bieden. Jammer van zo'n mooi restaurant. Zo moeilijk is het bakken van een goede, smakelijke, krokante pannenkoek toch niet?
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Gewoon een goed pannekoekenrestaurant! Aardige no-nonsense service, redelijk groot restaurant terwijl je het gevoel hebt dat het toch knus is. De pannekoeken komen snel en met extra wensen wordt rekening gehouden. Ruime keuze aan pannekoeken die hier en daar naar eigen voorkeur kan worden bijgesteld. En de prijs is redelijk. Al met al een aanrader.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
We hebben er heerlijke pannenkoeken gegeten. Ik nam een Sweet Chicken met kip, ananas, rucola sla, prei, cajunkruiden en knoflooksaus. De pannenkoek was heerlijk knapperig. Geweldige combinatie. Mijn vriend nam Hubertus, met wildragout, echt smullen, en ik een zoete Cerise met kersen, roomijs en poedersuiker. De pannenkoeken zijn lekkerder dan ik ze ooit ergens gegeten heb, knapperig, niet vet, gewoon heerlijk. En speciale thee. Vriendelijk personeel, gezellige zaak. Hier gaan we vaker heen.
Kiekes .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Vorig weekend met 10 personen bij 't Pannekoekhuis gegeten. Op het voorgerecht moesten we al lang wachten, maar na twee uur zitten hadden we het hoofdgerecht nog steeds niet ontvangen. Toen we hen daarop wezen kregen we te horen dat het een chaos in de keuken was. Vlak daarna kregen we ons eten geserveerd. Twee pannekoeken waren koud, gelijk melding van gemaakt dat wij dat niet gingen eten, vroeg de serveerster 'mag ik even voelen'?
Toen de anderen het eten bijna op hadden werden er nu wel twee warme pannekoeken voor onze neus gezet.
Er kon geen excuus vanaf...
Zonder verder nog iets te bestellen hebben we betaald en zijn acuut weggegaan.
Wat een slechte zaak zeg!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Het Pannekoekenhuis, Krimweg 93, 7351 AV in Hoenderloo bezoeken wij regelmatig.
De pannenkoeken zijn altijd heerlijk en er is genoeg keuze op de menukaart uit de vele soorten pannenkoeken en nog vele andere genoegens.
Wij hebben samen weer gekozen voor de heerlijke pannenkoek met spek met thee en Bitter Lemon.
Gezellig restaurant met vriendelijk en attent personeel en de pannenkoek was weer heerlijk met als afsluiting een kop koffie.
Prijstechnisch voldoet het geheel aan de norm.
Aanrader en tot volgende keer.
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Pannenkoek mexicana gegeten afgelopen zondag. Ronduit slecht. Zoute hap zonder smaak.
Voor twee mensen uit het gezelschap kon men echter geen gluten- en lactosevrije pannenkoek maken. Beetje jammer. Maar erger was dat ze ook geen alternatief wilden maken zoals een omelet. Zij konden alleen een salade krijgen. Zij hebben maar hun broodtrommeltje erbij gepakt.
Sommige andere pannenkoeken waren wel lekker, maar ons zien ze daar niet meer terug.
Redlum48 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Wij komen hier al jaren en tot voor kort was 'Eten' altijd een 10. Sinds het vertrek van de vorige bedrijfsleider lijkt er wel aan de receptuur en de inhoud van de pannenkoeken te zijn gepeuterd, een beetje minder van dit, een beetje minder van dat, de kwaliteit is niet meer wat het geweest is en dat is spijtig, wellicht was ons bezoek op 27 sep 2015 wel het laatste, helaas.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Een pannekoekenhuis zoals je een pannekoekenhuis verwacht. Ouderwets gezellig ingericht. Wij zaten op de verhoging net iets rustiger, ''beneden'' vooral gezinnen en kinderen aan de speeltafel. Het personeel was erg vriendelijk en de manier van bedienen was heel attent. Er is veel keus in soorten pannekoeken voor een vriendelijk prijsje.
Apeldoorn Popschool D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Pannenkoeken gaat er bij ons in als koek. Wij komen hier zo vaak, dat ze meteen weten wat we bestellen; Helene, lekker en goed. Door ons werk komen we in veel plaatsen, maar dit is het lekkerst. Groet, de muzikanten uit Apeldoorn.
MMX .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Drukke zondagavond maar snelle en vriendelijke service. Prima pannenkoeken, ook wat keuze buiten de klassiekers. Geen culinaire hoogstandjes maar voor het genre en de prijs niks mis mee.
ellenvantil .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Na een wandeling op de Veluwe wilden wij lekker een pannenkoek eten. Dat kon in dit pannenkoekenhuis. Er was plaats genoeg en we kregen meteen een tafeltje. Ik koos de pannenkoek met appel en mijn vriend de pannenkoek met appel en rozijnen. Al voor onze pannenkoek geserveerd werd, zag ik bij de tafel voor ons dat er zwarte (aangebrande) pannenkoeken werden opgediend. Daar schrok ik een beetje van, maar ik hoopte dat mijn pannenkoek wel goed zou zijn. Helaas was dat niet het geval. Hij was ook gedeeltelijk zwart. Niet zo erg als aan die andere tafel, maar toch. Ik heb er maar "omheen" gegeten, maar echt lekker was hij niet. Mijn vriend had er niet zo'n last van, maar die is altijd makkelijker met aangebrand eten. Bij het afrekenen heb ik tegen de serveerster gezegd dat ze aan de keuken door moest geven dat de pannenkoek te zwart was. Hierop reageerde zij zo ongeïnteresseerd, dat ik geen fooi gegeven heb. Ik ga nooit meer naar dit pannenkoekenhuis. Als je geen pannenkoeken kunt bakken moet je geen pannenkoekenhuis beginnen.
krijger .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Voor grote groepen helaas niet zo inschikkelijk. We waren met 22 personen en wilden eigenlijk buiten aan een grote tafel zitten. Maar dat kon echt niet. Dat moesten aparte tafels worden. Dus maar naar binnen. Maar ook daar konden we natuurlijk niet aan een tafel zitten. Jammer, volgens ons had het best gekund. Ze hebben ook geen duvel.
krijger .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Eten was heerlijk. Super lekkere pannenkoeken op. Dessert was ook sublieme. Een qua prijs niet duur voor pannenkoekhuis