't Pannekoekhuis Hoenderloo

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

7,1
Yvonne1278 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Twee keer geweest deze vakantie, dus een goed beeld gekregen. Matige pannenkoeken, 1 keer hartig en 1 keer zoet, beide onder de maat (vette hap). Bediening treurig. Menukaarten worden niet uitgedeeld maar op tafel gegooid. Drank wordt doorgegeven terwijl er ruimte genoeg is rondom de stoelen om het normaal uit te serveren. Bij het ophalen hetzelfde laken en pak. Op één plek blijven staan, over de tafel reiken en daarbij zelfs je gasten aanraken omdat je er nauwelijks bij kan. Decor is wel hartstikke leuk, waaronder een leuke speeltafel met Duplo voor de kinderen.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Ik begrijp de hoge waardering voor dit restaurant niet. Dit pannenrestaurant leent zich weliswaar qua locatie uitstekend om er met kinderen naar toe te gaan. Er is een speelhoek waar ze zich kunnen vermaken. Ook krijgen ze punten bij een pannenkoek waarvoor ze een cadeautje mogen uitzoeken.
Maar voor een goede (kinder-)pannenkoek kun je beter thuis blijven en er zelf een bakken.
De naturel pannenkoek die ik had besteld was dik, massief en onsmakelijk. Dit was helaas ook het geval met de pannenkoeken die aan kinderen geserveerd werden. Onvoorstelbaar dat men dit durft aan te bieden. Jammer van zo'n mooi restaurant. Zo moeilijk is het bakken van een goede, smakelijke, krokante pannenkoek toch niet?
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Gewoon een goed pannekoekenrestaurant! Aardige no-nonsense service, redelijk groot restaurant terwijl je het gevoel hebt dat het toch knus is. De pannekoeken komen snel en met extra wensen wordt rekening gehouden. Ruime keuze aan pannekoeken die hier en daar naar eigen voorkeur kan worden bijgesteld. En de prijs is redelijk. Al met al een aanrader.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
We hebben er heerlijke pannenkoeken gegeten. Ik nam een Sweet Chicken met kip, ananas, rucola sla, prei, cajunkruiden en knoflooksaus. De pannenkoek was heerlijk knapperig. Geweldige combinatie. Mijn vriend nam Hubertus, met wildragout, echt smullen, en ik een zoete Cerise met kersen, roomijs en poedersuiker. De pannenkoeken zijn lekkerder dan ik ze ooit ergens gegeten heb, knapperig, niet vet, gewoon heerlijk. En speciale thee. Vriendelijk personeel, gezellige zaak. Hier gaan we vaker heen.
Kiekes .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Vorig weekend met 10 personen bij 't Pannekoekhuis gegeten. Op het voorgerecht moesten we al lang wachten, maar na twee uur zitten hadden we het hoofdgerecht nog steeds niet ontvangen. Toen we hen daarop wezen kregen we te horen dat het een chaos in de keuken was. Vlak daarna kregen we ons eten geserveerd. Twee pannekoeken waren koud, gelijk melding van gemaakt dat wij dat niet gingen eten, vroeg de serveerster 'mag ik even voelen'?
Toen de anderen het eten bijna op hadden werden er nu wel twee warme pannekoeken voor onze neus gezet.
Er kon geen excuus vanaf...
Zonder verder nog iets te bestellen hebben we betaald en zijn acuut weggegaan.
Wat een slechte zaak zeg!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Het Pannekoekenhuis, Krimweg 93, 7351 AV in Hoenderloo bezoeken wij regelmatig.
De pannenkoeken zijn altijd heerlijk en er is genoeg keuze op de menukaart uit de vele soorten pannenkoeken en nog vele andere genoegens.
Wij hebben samen weer gekozen voor de heerlijke pannenkoek met spek met thee en Bitter Lemon.
Gezellig restaurant met vriendelijk en attent personeel en de pannenkoek was weer heerlijk met als afsluiting een kop koffie.
Prijstechnisch voldoet het geheel aan de norm.
Aanrader en tot volgende keer.
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Pannenkoek mexicana gegeten afgelopen zondag. Ronduit slecht. Zoute hap zonder smaak.
Voor twee mensen uit het gezelschap kon men echter geen gluten- en lactosevrije pannenkoek maken. Beetje jammer. Maar erger was dat ze ook geen alternatief wilden maken zoals een omelet. Zij konden alleen een salade krijgen. Zij hebben maar hun broodtrommeltje erbij gepakt.
Sommige andere pannenkoeken waren wel lekker, maar ons zien ze daar niet meer terug.
Redlum48 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Wij komen hier al jaren en tot voor kort was 'Eten' altijd een 10. Sinds het vertrek van de vorige bedrijfsleider lijkt er wel aan de receptuur en de inhoud van de pannenkoeken te zijn gepeuterd, een beetje minder van dit, een beetje minder van dat, de kwaliteit is niet meer wat het geweest is en dat is spijtig, wellicht was ons bezoek op 27 sep 2015 wel het laatste, helaas.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Een pannekoekenhuis zoals je een pannekoekenhuis verwacht. Ouderwets gezellig ingericht. Wij zaten op de verhoging net iets rustiger, ''beneden'' vooral gezinnen en kinderen aan de speeltafel. Het personeel was erg vriendelijk en de manier van bedienen was heel attent. Er is veel keus in soorten pannekoeken voor een vriendelijk prijsje.
Apeldoorn Popschool D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Pannenkoeken gaat er bij ons in als koek. Wij komen hier zo vaak, dat ze meteen weten wat we bestellen; Helene, lekker en goed. Door ons werk komen we in veel plaatsen, maar dit is het lekkerst. Groet, de muzikanten uit Apeldoorn.
MMX .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Drukke zondagavond maar snelle en vriendelijke service. Prima pannenkoeken, ook wat keuze buiten de klassiekers. Geen culinaire hoogstandjes maar voor het genre en de prijs niks mis mee.
Ellenvantil .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Na een wandeling op de Veluwe wilden wij lekker een pannenkoek eten. Dat kon in dit pannenkoekenhuis. Er was plaats genoeg en we kregen meteen een tafeltje. Ik koos de pannenkoek met appel en mijn vriend de pannenkoek met appel en rozijnen. Al voor onze pannenkoek geserveerd werd, zag ik bij de tafel voor ons dat er zwarte (aangebrande) pannenkoeken werden opgediend. Daar schrok ik een beetje van, maar ik hoopte dat mijn pannenkoek wel goed zou zijn. Helaas was dat niet het geval. Hij was ook gedeeltelijk zwart. Niet zo erg als aan die andere tafel, maar toch. Ik heb er maar "omheen" gegeten, maar echt lekker was hij niet. Mijn vriend had er niet zo'n last van, maar die is altijd makkelijker met aangebrand eten. Bij het afrekenen heb ik tegen de serveerster gezegd dat ze aan de keuken door moest geven dat de pannenkoek te zwart was. Hierop reageerde zij zo ongeïnteresseerd, dat ik geen fooi gegeven heb. Ik ga nooit meer naar dit pannenkoekenhuis. Als je geen pannenkoeken kunt bakken moet je geen pannenkoekenhuis beginnen.
Krijger .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Voor grote groepen helaas niet zo inschikkelijk. We waren met 22 personen en wilden eigenlijk buiten aan een grote tafel zitten. Maar dat kon echt niet. Dat moesten aparte tafels worden. Dus maar naar binnen. Maar ook daar konden we natuurlijk niet aan een tafel zitten. Jammer, volgens ons had het best gekund. Ze hebben ook geen duvel.
Krijger .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Eten was heerlijk. Super lekkere pannenkoeken op. Dessert was ook sublieme. Een qua prijs niet duur voor pannenkoekhuis
Nadia .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Met hemelvaartsdag waren we een lang weekend weg & dachten we gaan lekker na het fietsen wat te gaan eten. nou uitgekomen bij Pannekoekhuis Hoenderloo.
Pannekoek met roodfruit was heerlijk maar ik vond het wel echt heel prijzig.
Zelf had ik kroketten omdat ik niet zo'n trek had in een pannenkoek. Die waren niet bijzonder, gewoon goedkope, dunne kroketten. Naar mijn mening moet je geen andere dingen verkopen in een pannekoekhuis als je niet voor kwaliteit kan zorgen.
Ook zaten we heel lang alleen, geen serveersters. We zijn uiteindelijk zelf opgestaan en naar de kassa gelopen.

maar de pannenkoek was wel lekker :D
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Vriendelijke bediening. Pannekoekenmenu besteld met tomatensoep vooraf. Bij het serveren bleek het tomatensoep met vlees te zijn, en ik eet vegetarisch. Dat was geen probleem, het werd vriendelijk teruggenomen en ik kon gewoon opnieuw bestellen. Ik vind het een warm, gezellig restaurant, lekkere pannenkoeken, aangenaam personeel, goede prijs-kwaliteitverhouding, mooie locatie op de Veluwe. We komen zeker nog een keer terug.
Slootjes .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Een echt pannenkoekenhuis zoals je verwacht. De pannenkoeken waren mooi gebakken en de toppings waren van goede kwaliteit en niet te zuinig en ook de ijscoupes waren erg lekker. Het personeel was erg vriendelijk van begin tot eind en de sfeer is geweldig. Ik begrijp niet dat iemand het interieur afkraakt. Een pannenkoekenhuis moet gewoon oud hollands zijn en in deze zaak hebben ze dat goed begrepen, het had een oude sfeer maar wel verzorgd en netjes. Met een speelhoek en een speeltje uitzoeken na afloop was het feest compleet, echt een aanrader!
Proever Jan .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Wij komen regelmatig in dit restaurant. Zo ook gisteren met 3 kleinkinderen. De pannenkoeken zijn altijd heerlijk. Daar is totaal niets mis mee. Keuze genoeg uit tientallen pannenkoeken. Voor elk wat wils dus. Voor de kids afzonderlijke kindermenu's en voor de heel kleintjes tijdens het wachten een speelhoekje. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Interieur enige tijd geleden uitgebreid. Alles in Oudhollands ingericht. Veel rood-wit boerenbont dus. Enige nadeel is dat je niet kunt reserveren, maar de zaak biedt op zich voldoende plaats, zodat je slechts bij extreme drukte de kans loopt even te moeten wachten.
Tannis .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Na een wandeling door het bos kwamen wij hier terecht voor koffie met appeltaart.
De appeltaart stond niet op de kaart, maar dat was geen probleem.
De warme appeltaart smaakten heerlijk en de bediening was erg vriendelijk.
Maar wat een sfeerloos interieur heeft deze zaak, het is bijna een omweg waard als je van lelijk kan genieten.