't Pannekoekhuis Borne

Bornerbroeksestraat 89 7621 AE Borne Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Pannekoekhuis Borne

Testpannel .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Vanavond met 11 personen pannenkoeken gegeten. Helaas alle pannenkoeken zwart geblakerde plekken, te dik en van de binnenkant niet gaar. Echt een afrader! Jammer.
Dies .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Met 17 personen heerlijk en gezellig gegeten.
Veel verschillende pannenkoeken gehad en iedereen was tevreden, ook de schnitzel was prima.
En de bediening gezellig.
Een aanrader
Eelke B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Uitstekende pannenkoeken en veel variatie. De kaas lekker meegebakken bij de kaas-ananas (er overheen strooien en daarna omkeren, zoals we het lekker vinden) en ook de naturel pannenkoek van onze dochter was gewoon smaakvol. Enige minpuntje was het toetje. Het ging niet, zoals meestal, stuk op de slagroom - mooie stevige, verse slagroom - maar het ijs. Dit was softijs, niet alleen in het kinderijsje maar ook in de twee "sorbets". Vandaar geen 9, maar een 8 voor het eten. Voor de rest alles netjes verzorgt.
Eelke D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Prima pannenkoekenhuis, niks meer, niks minder. Weinig inspirerende desserts, daarvoor zijn we 10 minuutjes doorgereden naar de IJssalon in Hengelo :-)
Bommel60 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Gezellig, goede bediening, heerlijke pannenkoeken voor een redelijke prijs.
De drank vrij duur 3.50 voor een palmbiertje ook de sorbet
aan de dure kant 5.95 voor iets heel gewoons.