't Pannekoekenhuisje

Kon. Wilhelmina Boulevard 15 2202 GT Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant 't Pannekoekenhuisje

t Pannekoekenhuisje gelegen aan de boulevard in zowel Scheveningen als Noordwijk is sinds jaar en dag een begrip in beide badplaatsen. Als winnaar van de gouden Spafles staan wij garant voor de lekkerste pannenkoeken en de beste service. Het is dan ook niet voor niets dat wij over een grote hoeveelheid vaste bezoekers beschikken.

Als het zonnetje schijnt is het heerlijk vertoeven op ons grote terras, terwijl u zich na een strandwandeling op een winterse dag uitstekend kunt warmen aan een winterse kop snert of een lekker glas warme chocomelk met slagroom.

U kunt bij ons genieten van wel 85 verschillende soorten pannenkoeken, allemaal op ambachtelijke wijze gemaakt. Wat dacht u bijvoorbeeld van een ouderwetse pannenkoek met spek, of heeft u liever een moderne pannenkoek met stroganoff of zalm? Natuurlijk kunt u bij ons ook terecht voor een portie oer-Hollandse poffertjes, voor de liefhebber geserveerd met een scheutje Grand Marnier.

Hebt u eens geen trek in een pannenkoek, ook dan bent u bij ons aan het juiste adres. Stokbroodjes, uitsmijters, sate of een lekkere kop soep, wij hebben voor ieder wat wils. Zelfs voor uitsluitend een kopje koffie bent u bij ons van harte welkom.

Meer informatie over restaurant 't Pannekoekenhuisje