't Pannekoekenhuisje

Kon. Wilhelmina Boulevard 15 2202 GT Noordwijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 22.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Dame blanche
      Verse aardbeien en slagroom
      Sunday

Over het restaurant 't Pannekoekenhuisje

t Pannekoekenhuisje gelegen aan de boulevard in zowel Scheveningen als Noordwijk is sinds jaar en dag een begrip in beide badplaatsen. Als winnaar van de gouden Spafles staan wij garant voor de lekkerste pannenkoeken en de beste service. Het is dan ook niet voor niets dat wij over een grote hoeveelheid vaste bezoekers beschikken.

Als het zonnetje schijnt is het heerlijk vertoeven op ons grote terras, terwijl u zich na een strandwandeling op een winterse dag uitstekend kunt warmen aan een winterse kop snert of een lekker glas warme chocomelk met slagroom.

U kunt bij ons genieten van wel 85 verschillende soorten pannenkoeken, allemaal op ambachtelijke wijze gemaakt. Wat dacht u bijvoorbeeld van een ouderwetse pannenkoek met spek, of heeft u liever een moderne pannenkoek met stroganoff of zalm? Natuurlijk kunt u bij ons ook terecht voor een portie oer-Hollandse poffertjes, voor de liefhebber geserveerd met een scheutje Grand Marnier.

Hebt u eens geen trek in een pannenkoek, ook dan bent u bij ons aan het juiste adres. Stokbroodjes, uitsmijters, sate of een lekkere kop soep, wij hebben voor ieder wat wils. Zelfs voor uitsluitend een kopje koffie bent u bij ons van harte welkom.

Meer informatie over restaurant 't Pannekoekenhuisje

7,2
Kan beter
Lang

Jouw recensie over het restaurant 't Pannekoekenhuisje

Bianca L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Gezellig, goedkoop en heerlijk. Ik ga zeker terugkomen. Echt een aanbeveling.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Gewoon lekker eten en vriendelijk personeel
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heel veel waar voor je geld!
L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Restaurant blijkt middenin een verbouwing, dit was niet afgeschermd, overal lag gruis (tafel/ plant, vloer etc), uitzicht op de betonvloer met ladders en klus-spullen, heel erg lang gewacht op het eten, pannenkoeken waren niet gaar
Wietske B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zelden zulke slechte pannenkoeken gegeten. En de poffertjes waren gort en gort droog. Echt niet te eten. Eens maar nooit weer...