't Pannekoekenhuisje

Kon. Wilhelmina Boulevard 15 2202 GT Noordwijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 22.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Dame blanche
      Verse aardbeien en slagroom
      Sunday

Over het restaurant 't Pannekoekenhuisje

t Pannekoekenhuisje gelegen aan de boulevard in zowel Scheveningen als Noordwijk is sinds jaar en dag een begrip in beide badplaatsen. Als winnaar van de gouden Spafles staan wij garant voor de lekkerste pannenkoeken en de beste service. Het is dan ook niet voor niets dat wij over een grote hoeveelheid vaste bezoekers beschikken.

Als het zonnetje schijnt is het heerlijk vertoeven op ons grote terras, terwijl u zich na een strandwandeling op een winterse dag uitstekend kunt warmen aan een winterse kop snert of een lekker glas warme chocomelk met slagroom.

U kunt bij ons genieten van wel 85 verschillende soorten pannenkoeken, allemaal op ambachtelijke wijze gemaakt. Wat dacht u bijvoorbeeld van een ouderwetse pannenkoek met spek, of heeft u liever een moderne pannenkoek met stroganoff of zalm? Natuurlijk kunt u bij ons ook terecht voor een portie oer-Hollandse poffertjes, voor de liefhebber geserveerd met een scheutje Grand Marnier.

Hebt u eens geen trek in een pannenkoek, ook dan bent u bij ons aan het juiste adres. Stokbroodjes, uitsmijters, sate of een lekkere kop soep, wij hebben voor ieder wat wils. Zelfs voor uitsluitend een kopje koffie bent u bij ons van harte welkom.

Meer informatie over restaurant 't Pannekoekenhuisje

6,6

Jouw recensie over het restaurant 't Pannekoekenhuisje

Shalo P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Het eten was lekker.
Op 1e gerecht moesten we lang op wachten.
Ook voordat we echt geholpen werden.
Maar na het voor gerecht, kwam de pannenkoek redelijk snel, en het toetje kwam helemaal snel, na de pannenkoek.
Al met al lekker gegeten, voor een erg leuke prijs, met deze AH actie.
Het restaurant is verbouwd, ziet er netjes uit.
De toiletten zijn niet verbouwd, en zijn nogal verouderd, vergeleken met het restaurant.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. Ruime porties van alle gerechten.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
We waren met 11 personen waarvan vier kinderen. Prima ontvangst, snel geholpen,kwaliteit pannenkoeken prima, de frites kan beter. Voorgerecht goed en nagerecht ook goed.

Mijn suggestie zou zijn kinderpannenkoeken op het menu te zetten. De pannenkoeken van het menu zijn veel te groot voor kinderen er blijft dan veel over dat weggegooid moet worden.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Kale bedoening, totaal geen gezellige sfeer. Toiletten niet bepaald schoon en oude meuk. Bediening was ok, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Pannenkoek smaakte aangebrand en het toetje bestond uit een sorbet met ijsklonten waarvan ik mag hopen dat het niet ontdooit ijs pnieuw ingevroren was
Een keer maar nooit weer
V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Ruim opgezet en sfeervol restaurant. Vriendelijk personeel.

Slecht toegankelijk voor rolstoelgebruikers, tevens geen invalidetoilet.
Wjldekoning D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Vlotte bediening, goede en verrassende kwaliteit
T. Z.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, wat kale inrichting.
HUUB P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Een mooi opgeknapt restaurant. Heerlijke voor en hoofdgerechten, het nagerecht zou iets meer gevarieerd mogen, maar ook wel lekker. Vriendelijke bediening, een aanrader.
N V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Wij vonden de inrichting van het restaurant niet heel sfeervol, maar het eten was goed, en de bediening vriendelijk.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heel leuk oud-Hollands pannenkoekenhuis. De bediening was heel vriendelijk. Heerlijk gegeten. De uiensoep was erg lekker. Pannenkoek met tonijn is een echte aanrader.
Janet Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Er waren extra tafels neergezet waardoor die niet digitaal aangegeven waren daarom verliep de bediening zeer chaotisch
Yverne B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
De pannenkoeken smaken prima zonder uit te blinken. Echte verrassingen zitten er niet bij. De bediening is vriendelijk en de prijzen zijn heel acceptabel. De ambiance kon gezelliger, met name het nieuwere voorgedeelte oogt een beetje kil. Het speelhoekje achterin is een pré voor wie met kinderen komt. Een sympathiek pannenkoekenrestaurant, niet meer en niet minder.
Truus D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk gegeten.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Gezellig restaurant.vriendelijke bediening en prima eten! Voor herhaling vatbaar
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Bediening laat vaak lang op zich wachten, komen niet tussendoor vragen of je nog iets wil drinken bijvoorbeeld.
Eten is goed, desserts vallen tegen. Weinig smaak en dame blanche lijkt gemaakt met nutella ipv lekkere chocoladesaus
Santina P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Het ijs van het ah menu was niet te eten; verschrikkelijk. De bediening was ook niet zo fleurig. Nee; niet voor herhaling vatbaar.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Ik vond het een familie restaurant , niet zo stijf maar wel gezellig .
Janet S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Zeer vriendelijke snelle bediening. En het ah menu was heerlijk!
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Lekker gegeten en vriendelijke ontvangst en bediening