't Pannekoekenhuisje

Kon. Wilhelmina Boulevard 15 2202 GT Noordwijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 22.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Dame blanche
      Verse aardbeien en slagroom
      Sunday

Over het restaurant 't Pannekoekenhuisje

t Pannekoekenhuisje gelegen aan de boulevard in zowel Scheveningen als Noordwijk is sinds jaar en dag een begrip in beide badplaatsen. Als winnaar van de gouden Spafles staan wij garant voor de lekkerste pannenkoeken en de beste service. Het is dan ook niet voor niets dat wij over een grote hoeveelheid vaste bezoekers beschikken.

Als het zonnetje schijnt is het heerlijk vertoeven op ons grote terras, terwijl u zich na een strandwandeling op een winterse dag uitstekend kunt warmen aan een winterse kop snert of een lekker glas warme chocomelk met slagroom.

U kunt bij ons genieten van wel 85 verschillende soorten pannenkoeken, allemaal op ambachtelijke wijze gemaakt. Wat dacht u bijvoorbeeld van een ouderwetse pannenkoek met spek, of heeft u liever een moderne pannenkoek met stroganoff of zalm? Natuurlijk kunt u bij ons ook terecht voor een portie oer-Hollandse poffertjes, voor de liefhebber geserveerd met een scheutje Grand Marnier.

Hebt u eens geen trek in een pannenkoek, ook dan bent u bij ons aan het juiste adres. Stokbroodjes, uitsmijters, sate of een lekkere kop soep, wij hebben voor ieder wat wils. Zelfs voor uitsluitend een kopje koffie bent u bij ons van harte welkom.

Meer informatie over restaurant 't Pannekoekenhuisje

6,6

Jouw recensie over het restaurant 't Pannekoekenhuisje

Marja D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heel leuk oud-Hollands pannenkoekenhuis. De bediening was heel vriendelijk. Heerlijk gegeten. De uiensoep was erg lekker. Pannenkoek met tonijn is een echte aanrader.
Janet Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Er waren extra tafels neergezet waardoor die niet digitaal aangegeven waren daarom verliep de bediening zeer chaotisch
Yverne B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
De pannenkoeken smaken prima zonder uit te blinken. Echte verrassingen zitten er niet bij. De bediening is vriendelijk en de prijzen zijn heel acceptabel. De ambiance kon gezelliger, met name het nieuwere voorgedeelte oogt een beetje kil. Het speelhoekje achterin is een pré voor wie met kinderen komt. Een sympathiek pannenkoekenrestaurant, niet meer en niet minder.
Truus D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk gegeten.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Gezellig restaurant.vriendelijke bediening en prima eten! Voor herhaling vatbaar
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Bediening laat vaak lang op zich wachten, komen niet tussendoor vragen of je nog iets wil drinken bijvoorbeeld.
Eten is goed, desserts vallen tegen. Weinig smaak en dame blanche lijkt gemaakt met nutella ipv lekkere chocoladesaus
Santina P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Het ijs van het ah menu was niet te eten; verschrikkelijk. De bediening was ook niet zo fleurig. Nee; niet voor herhaling vatbaar.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Ik vond het een familie restaurant , niet zo stijf maar wel gezellig .
Janet S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Zeer vriendelijke snelle bediening. En het ah menu was heerlijk!
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Lekker gegeten en vriendelijke ontvangst en bediening
Jofik H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Zeer teleurgesteld
Wezen eten met AH al die
Voorgerecht was soep, werd zo goed als koud geserveerd, kregen zelfde soep terug die ze denk ik in de magnetron verder opgewarmd hadden.

Pannenkoek erg vet,
Kersen van slechte kwaliteit.

Nagerecht maar koffie gevraagd.......

Erg jammer
El V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Heerlijk gegeten .voor weinig geld en grote porties!topper
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Pannenkoeken waren niet warm meer. Beidening zeer matig. Vergat dingen, hadden gereserveerd, maar dit werd niet gecheckt. Bij binnenkomst hebben we even gewacht en toen maar zelf de bediening aangesproken.
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten. We moesten wel lang wachten voordat we bestellen konden, maar ondertussen was er een bloemencorso en daardoor zaten we buiten gezellig. Complimenten voor de kok.
Ritchied W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Heerlijke pannenkoeken goed belegd en een vriendelijke benadering.
C M J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Allereerst konden ze onze reservering via Iens niet vinden. Daarna werden we verkeerd geinformeerd over waar we uit konden kiezen.Gelukkig werd dit opgelost.Voorgerecht was goed. Hoofdgerecht liet op zich wachten. Vervolgens kregen wij ons hoofdgerecht op een persoon na. Dit werd niet opgemerkt door personeel. Toen het wij hen daar op attendeerde was het er binnen 10 minuten. Op de pannenkoek ontbraken een aantal ingredienten. Zo ook bij het sate menu daar ontbrak de kroepoek en de uitjes.Er werd ook niet tussentijds gevraagd of alles naar wens was. En er werd ook niet gevraagd of we nig wat wilde drinken.Kortom een teleurstellende ervaring.
C M J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Reservering was niet goed doorgekomen.

Hoofdgerecht was goed
Er werd tussendoor niet gevraagd of alles naar wens was. We miste een gerecht. Dit werd niet uit hen zelf opgemerkt.
Tussendoor werd niet gevraagd of we nog iets te drinken wilden.
Elk gerecht mistte iets. Bij de sate zou kroepoek en uitjes moeten zitten. Dit ontbrak. Bij de Pannenkoek mistte ook enkele ingredienten.. de Dameblanche werd in een groot glas geserveerd. En de chocolade was volgens mij gewoon opgewarmde Nutella.
Helaas dus een teleurstellende ervaring!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Fijn restaurant, mooi gelegen aan de Boulevard
Bo S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heel lekker gegeten voor een goede prijs! Super vriendelijke mensen!