't Pannekoekenhuisje

Service6,3/10
Decor6,7/10
Guusje S. Proever (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Net 3 euro betaald voor een paar slokjes verse jus d'orange en een relatief dure prijs voor een blanco pannenkoek met een plastic bakje nutella, wij hoeven hier niet meer maar toe ondanks de locatie. Jammer..
Mart J. Meesterproever (70 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Met een aantal gezinnen, na een wandeling over het strand en de Pier en een bezoek aan Sea Life, gegeten in 't Pannekoekhuisje. Het restaurant ligt aan de boulevard. Er waren voor ons een aantal tafels gereserveerd in een hoek van het restaurant. De door mij bestelde vegetarische pannenkoek smaakte goed. De pannenkoek zelf was niet bijzonder. maar de groenten en salade die erop gelegd waren smaakten prima.
Frann56 . Proever (1 recensie) 2,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
't Pannekoekenhuisje op de boulevard in Scheveningen ..... gewoon niet meer doen, echt zonde van je geld.

Na een wandelingetje op de Boulevard, even trek in iets kleins.
Bijna geen klanten op het terras om 13h15 (dat kan op een gewone donderdag, en hoeft volgens mij niet altijd iets alarmerends over de kwaliteit te betekenen).
Klein portie (10st) poffertjes (€ 4,30) met koffie (€2,50) en een Tosti (kaas/tom/Ital.kruiden; € 3,95) met een Cappuccino (€ 2,75) besteld.
Kwaliteit poffertjes echt zondermeer bedroevend slecht (fabrieksachtig (zo zien ze er uit) klein taai & melig; boter niet gesmolten (hadden te lang gestaan of al teveel afgekoeld na bereiding, of misschien van een andere klant die ze niet moest, wat verse poedersuiker en boter doet "wonderen" ?).
Koffie : Smaakte alsof ze lang gestaan had.
Cappuccino : Met dat automaten-schuimmelk, maar toch best te drinken vond ik.

Tosti : Smaakte best wel, maar was verder niets bijzonders (wat krijg je toch weinig waar voor het geld); wel leuke presentatie op een langwerpig bordje met klein beetje sla met wat dressing.

Foutje van mij (m'n lief was even naar toilet) : poffertjes die ze niet lustte opgegeten (ja, had toch nog wat trek; zwak momentje; leeg bordje terug sturen wordt wat moeilijk).

Het extra bestelde colaatje bij de tosti, werd niet gebracht & uiteindelijk maar afbesteld (let wel : totaal geen drukte op het terras, er was bijna niets te doen).
(wegwezen hier)

Bediening : op zich vriendelijke jongeman, maar totaal onverschillige houding.

Het bij de kassa, door de bediening, nog even achteraf plaatsten van de fijne opmerking : We hadden graag een nieuw portie voor u gemaakt (had dat dan meteen gedaan,na de klacht aan het tafeltje) geeft echt een belazerd gevoel.

Kortom : zeer slechte service !
Algemene indruk personeel : "Kan ons het een reet schelen".

Hier moet dus nog heel wat gebeuren op het gebied van training etc.

Nee, een bezoek aan 't Pannekoekenhuisje in Scheveningen, daar word je niet vrolijk van.

We moeten wat vaker op Iens kijken om betreffende eetgelegenheden te checken, het bespaart een hoop teleurstellingen en verkeerd besteed geld.
Martientje . Proever (1 recensie) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Vandaag geluncht, kaart zag er goed uit, 2 die bediende maar alles behalve vrolijk. Kreeg een stokbrood capresse waarvan de zijkant brood verbrand was...dat schraapte ze er dan wel even af...smaakte op zich oke, de pannenkoeken ook maar kaas erop gelegd en niet mee gebakken. Niet snel nog een keer.
Carli V. Proever (1 recensie) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Groot minpunt bij deze zaak: ze bakken alleen naturel pannenkoeken. Die bakken ze continu, waar vervolgens de gewenste ingrediënten "rauw" bovenop worden gesmeten. Dus een appelpannenkoek is een naturel pannenkoek met stukjes rauwe appel erop. Sorry, maar zo kan ik het ook....Pannenkoeken bakken is al geen technisch hoogstandje, maar zo wordt het een aanfluiting. Nooit meer...
Evelien H. Fijnproever (2 recensies) 1 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Vandaag samen met mijn vriend door de regen bij 't pannenkoekenhuisje terecht gekomen. Toen we gingen zitten, plakte de tafel enorm en en lag zelfs zichtbaar poedersuiker op. We besloten samen één portie poffertjes te nemen, tot onze spijt. Na een half uur wachten kwamen ze dan eindelijk. Het waren echt de vieste poffertjes die wij ooit hadden geproeft. Het leken wel gefrituurde koekjes en vielen zwaar op de maag. Het personeel was niet allert en vriendelijk, het duurde lang voordat we konden betalen. Wat bleek, we moesten 2 porties betalen. Er was niks meer wat de serveerster voor ons kon doen, we hadden de poffertjes al gehad. Schande, komen hier nooit meer terug.
Nicolai W. Meesterproever (33 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Dinsdagmiddag samen met een vriendin hier gegeten. Allebei hadden we een pannenkoek met spek en kaas en die smaakte zoals een pannenkoek hoort te smaken en lekker zoet natuurlijk. Drankjes kwamen snel aan tafel en de ober die ons hielp was zeer aardig. Trek in een pannenkoek , dan kom ik hier zeker terug.
Karin8912 . Proever (1 recensie) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Het pannenkoekenhuisje heeft een zeer gevarieerde kaart, maar de uitvoering van de pannenkoeken laat te wensen over. Op de aardbeien van mijn pannenkoek leek schimmel te zitten. Ook over de bediening ben ik verre van tevreden. Ondanks dat het niet zo druk was, hadden ze nauwelijks aandacht voor ons. Bovendien werd bij het opnemen van de gerechten iemand van ons vergeten (we waren met een groep van 14). Zij kreeg haar eten vervolgens later dan de rest, omdat haar bestelling later was opgenomen. De keuken had de fout dus niet rechtgezet. Het pannenkoekenhuisje is rommelig, maar wel gezellig ingericht en het restaurant heeft een mooie ligging aan de boulevard van Scheveningen.
Dog . Meesterproever (14 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Niet gereserveerd voor Valentijnsdag en dus langs alle restaurants gemoeten tot er plaats was. 't Pannenkoekenhuisje was een van de weinige restaurants waar nog plek was en we besloten hier te gaan zitten. De bediening was vlot, ondanks de drukte. Het drinkglas rook onfris en kregen hiervoor een nieuw drankje met een nieuw glas. De pannenkoeken smaakten prima, maar het fruit was vrij smakeloos. Het restaurant binnen is 'OK', je kunt relatief comfortabel zitten, alleen is het restaurant verder vrij rommelig en onrustig.
Milly1 . Proever (1 recensie) 2 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Na een eerdere slecht ervaring toch weer geprobeerd met veel spijt. We wilden beide een warme chocolademelk met appeltaart. Na een paar slokken bleek er een stuk papier van een suikerzakje in de chocolademelk te zitten.

We riepen de ober erbij en die was verre van verrast. Hij zei dat het wel vaker voorkwam. Op de vraag of hij dit normaal vond, zei hij alleen dat ze het druk hadden. Ook hadden ze het te druk om een in mok te kijken voordat ze deze vullen.

Dit was echt de laatste keer. Slechte zaak!
Iris J. Proever (1 recensie) 2 /10
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
we hebben hier 2 keer wat gegeten maar wat een aanfluiting niks was meegebakken en lag boven op de pannenkoek. ik had een pannenkoek met spek en appel de spek was te hard door gebakken en de appel was hard en ook nog eens zuur de smaken paste niet bij elkaar ik vond het gewoon smerig. Ik heb er naar gevraagd en gezegd dat ik het vies vond maar de bediening zeiden dat ze er niks aan konden doen en dat in deze keuken het niet kon om alles mee te bakken, als dat bij mij thuis kan dan verwacht ik dit in een pannenkoeken restaurant eigenlijk ook wel.
Anoniem0 . Expertproever (7 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Paar keer een pannenkoek gegeten, maar erg lekker. Kan niet zeggen de lekkerste van NL, maar wel een aanrader. De pannenkoeken zijn niet duur en je krijgt wel waar voor je geld. Ik moest wel erg lang wachten voor ik bediend werd en voor ik mijn pannenkoek kreeg. Wel erg mooi uitzicht op zee. Alleen de sfeer is koud en kil, en dat terwijl in het begin ze binnen nog mooie ouderwetse lantaarns hadden staan als sfeerverlichting. Jammer, hebben ze weggehaald. Nu is het nogal kil en zakelijk qua decor.
Mejdjei . Fijnproever (2 recensies) 2,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Ongare pannenkoeken, slechte service en met gewonnen prijs van gratis pannenkoeken toch nog 30 euro moeten afrekenen voor twee pannenkoeken voor een kind van 1? Mis ik iets hier?
Senny . Meesterproever (13 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
In dit restaurant heb ik meerdere malen gegeten. De pannekoeken hier vind ik ontzettend lekker en zijn gaar (soms krijg je bij andere restaurants ongare pannekoeken op je bord) dus zeer belangrijk.
De pannenkoeken naturel met poedersuiker is mijn favoriet, maar met kaas en spek ook. Zeker de moeite waard om hier te eten als je pannenkoeken wilt gaan eten. Ik blijf hier in elk geval terugkomen!
Noway . Fijnproever (2 recensies) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Mooi gelegen aan de kust van Scheveningen, met prachtig uitzicht.
Jammer is, pannenkoeken ga je eten met kinderen, maar kleuren of een speelhoek is er niet aanwezig , dus gaan ze zeuren.
Wij eten wel vaker pannenkoeken maar in dit huisje krijg je pannenkoeken met de incredienten koud boven op de pannenkoek bv.. ananas die uit blik leek en koude banaan, vraag maar aan opa of hij thuis pannenkoeken bakt, in het Pannenkoekenhuisje is het weggegooid geld. En dit voor de waarde van € 40,00 euro.
Anna013 . Fijnproever (3 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Buiten op het terras gegeten. Er staan alleen plastic tuinstoeltjes dus de sfeer is maar zo zo. Je zit vlakbij de pier dus er is genoeg te zien. De pannekoeken waren lekker maar in plaats van de toppings erin te bakken zoals veel pannekoekenhuizen doen, leggen ze alles er bovenop. Fruit is dus gewoon rauw. Dat was het enige dat ik jammer vond, maar het smaakte wel lekker.
M . Meesterproever (23 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Verwacht hier geen haute cuisine maar met kindjes erbij kun je hier gezellig zitten. De kinderen hebben het hier reuze naar de zin; eerst even kleuren, daarna lekker een pannenkoek eten en nog een ijsje toe. Aardige bediening vond ik. De pannenkoeken die wij kozen met appel en eentje met kaas smaakten oké maar niet heel erg bijzonder. Elders aan de boulevard zijn ze zelfs lekkerder, dus daar mag nog wel wat aan gedaan worden!
Jeanine B. Expertproever (5 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Op de boulevard van Scheveningen, met zowel binnen als buiten tafeltjes (overdekt terras). Deze mensen weten hoe je pannenkoeken kunt maken! Wel wat aan de prijzige kant, maar dan zit je ook wel op de boulevard.
Kijk uit voor de meeuwen....
Chantal V. Meesterproever (87 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Hier wat gedronken en sfeer was gezellig. Echter duurde het 20 minuten voordat we konden betalen (nadat we onze bon gevraagd hadden). We hadden het aan meerdere serveersters gevraagd. Zo loopt de irritatiegrens bij mij als klant op. Stoelen/tafels waren wat simpel, kon moderner.
Mohameda . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. Vlotte en vriendelijke bediening en niet te lang wachten op de pannenkoeken ondanks de drukte. Overvloed aan keuze en de pannenkoeken zelf waren erg lekker!