't Pannekoekenhuisje

Strandweg 17 2586 JK Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant 't Pannekoekenhuisje

't Pannekoekenhuisje gelegen aan de boulevard in zowel Scheveningen als Noordwijk is sinds jaar en dag een begrip in beide badplaatsen. Als winnaar van de gouden Spafles staan wij garant voor de lekkerste pannenkoeken en de beste service. Het is dan ook niet voor niets dat wij over een grote hoeveelheid vaste bezoekers beschikken.

Als het zonnetje schijnt is het heerlijk vertoeven op ons grote terras, terwijl u zich na een strandwandeling op een winterse dag uitstekend kunt warmen aan een winterse kop snert of een lekker glas warme chocomelk met slagroom.

U kunt bij ons genieten van wel 85 verschillende soorten pannenkoeken, allemaal op ambachtelijke wijze gemaakt. Wat dacht u bijvoorbeeld van een ouderwetse pannenkoek met spek, of heeft u liever een moderne pannenkoek met stroganoff of zalm? Natuurlijk kunt u bij ons ook terecht voor een portie oer-Hollandse poffertjes, voor de liefhebber geserveerd met een scheutje Grand Marnier.

Hebt u eens geen trek in een pannenkoek, ook dan bent u bij ons aan het juiste adres. Stokbroodjes, uitsmijters, sate of een lekkere kop soep, wij hebben voor ieder wat wils. Zelfs voor uitsluitend een kopje koffie bent u bij ons van harte welkom.

Meer informatie over restaurant 't Pannekoekenhuisje

7,2

Jouw recensie over het restaurant 't Pannekoekenhuisje

Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Het restaurant was zeer klantvriendelijk het eten was erg lekker en niet al te duur dus het was zeker goed voor herhaling vatbaar ????????
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijke pannekoeken. Ook vanalles wat lekker is als je bijvoorbeeld geen pannekoeken lust. Vriendelijke bediening. Top!
Christo V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Prima locatie. Aardige service. Alleen moesten we erg lang wachten op het eten. Duurde ongeveer 20 minuten voordat we überhaupt de bestelling konden opgeven. De poffertjes zijn aan de kleine kant. Pannenkoeken waren prima.
Veel keus. Niet belachelijk duur.
Mariah S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten!
Nadia S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Het was wat armoedig. eten was wel prima. Kan op vele vlakken nog wel wat beter.
naamloosanoniem .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Erg lang moeten wachten. Bediening gaf aan dat er een nieuwe kok was. Pannenkoek was deels niet gaar en voor de helft aangebrand aan de onderkant. Eerste en meteen laatste keer dat ik hier heb gegeten
Lucas B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Het ging al mis bij binnenkomst in het restaurant. Terwijl mijn vrouw zich met kinderwagen over de drempel en door de deur aan het wurmen was, keek ik even achter me naar de mannelijke medewerker die achter ons de zaak binnenliep en net als ik even moest wachten tot mijn vrouw dit obstakel voorbij was. Ik hoopte op een snelle blik, een lach, een "goedemiddag, welkom, zoekt u maar een plaatsje" maar mijn blik werd ontweken en het oponthoud ergerde de beste meneer zichtbaar.

Een vrouwelijke medewerkster hield ondertussen voor ons de deur open. Misschien van haar wel een vriendelijk woord, dacht ik. Maar een snelle blik in haar richting maakte duidelijk dat dàt er niet inzat; ze hing tegen de deur alsof ze net de marathon achter de rug had en was dus zichtbaar toe aan pauze. Of beter gezegd: een sabbatical.

Maar goed, binnen in de hectiek (kinderhaters kunnen hier beter wegblijven en het is ook anticonceptie voor mensen met een kinderwens) vonden we al snel een tafel. Eentje voor 6 personen, we waren met 3. De rotzooi die er stond verplaatsten we naar de helft van de tafel waaraan we niet zaten. Kennelijk vond het personeel dat wij er op die manier dus ook geen last van hadden, want daar bleef de zooi tijdens ons hele bezoek rustig staan,

Vrij vlot werden we geholpen en omdat we door schade en schande wijs geworden zijn bestelden we gelijk het gerecht bij de eerste drankjes. Driemaal een pannenkoek en driemaal een warme chocomel. De chocomel werd vrij vlot bezorgd en hoewel het personeel op geen enkele manier hun best doet hun werkstress te verbergen, gebeurde het opnemen en het bezorgen van de bestelling nog vrij vriendelijk. Op de pannenkoeken hebben we echter ruim een half uur moeten wachten, wat best een beproeving is als je kind inmiddels wel tegen het middagslaapje aanzit. Tussendoor maar eens gaan vragen of ze ons niet vergeten waren, maar nee hoor, het was "gewoon druk".

Misschien dat ze de wachttijd wat hadden kunnen verkorten door de pannenkoeken wat minder lang in de pan te laten; de mijne was namelijk aan de onderkant wat verbrand, hetgeen zichtbaar en te proeven was. Niet best. De pannenkoek Nutella van mijn dochter werd zeer sfeervol geserveerd, namelijk met een plastic bakje Nutella erop gekwakt.

Dat ik na het plassen op de wc geconfronteerd werd met een volstrekt lege zeepdispenser kon mij niet meer verbazen.

Het verzoek om af te rekenen werd al even voortvarend behandeld, dus op gegeven moment zijn we maar opgestaan. Ik geef eigenlijk altijd wel fooi, maar in dit geval waren zelfs de euro's die wij volgens de bon moesten betalen te veel geld.

Kortom, een regelrechte aanfluiting deze tent. Onvriendelijk personeel, te gestresst, geen lekker eten, te lang wachten, zooi niet opruimen...vrijwel geen positief punt te bedenken, behalve dat je je nog eens goed realiseert dat je het gelukkig ook heel anders kan (avond ervoor bij Ocean's, ook in Scheveningen).

Wij komen er nooit meer terug, tenzij we ergens lezen dat ze zowel het keuken- als het bedienend personeel op een intensieve cursus hebben gestuurd.

Even terzijde: denk dat dit restaurant het ook totaal niet hoeft te hebben van terugkomers en slechte recensies steken op een plek waar de zon doorgaans niet gauw komt. Tent zat nu ook vol en dat blijft op die locatie waarschijnlijk zo.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Met ons gezin hier gegeten. Wat een drama. Chagrijnige bediening en geen sfeer. De kaarsjes hebben we zelf aan gedaan op tafel. We zaten tegenover de keuken en alle niet pannenkoeken gerechten kwamen regelrecht uit de vriezer en gingen de magnetron in. De pannenkoeken en poffers waren oké maar niet bijzonder. De Nutella kreeg je er in een kuipje bij en de goulash was zeker niet vers op de pannenkoek! Ruim 60 euro kwijt en ik ga hier nooit meer naar toe.
Jetty V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Wat een aanfluiting, ze mogen zich zelf echt geen pannenkoekenhuisje noemen, je besteld een pannenkoek met spek/appel/rozijnen, je krijgt een pannenkoek waar alle ingrediënten bovenop gekwakt zijn. waardoor de pannenkoek ook nog heel soppig is geworden (door de hoeveelheid natte rozijnen..)
bediening is ook onverschillig...
slechter dan dit kan echt niet..... NIET HEEN GAAN!
Guusje S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Net 3 euro betaald voor een paar slokjes verse jus d'orange en een relatief dure prijs voor een blanco pannenkoek met een plastic bakje nutella, wij hoeven hier niet meer maar toe ondanks de locatie. Jammer..
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Met een aantal gezinnen, na een wandeling over het strand en de Pier en een bezoek aan Sea Life, gegeten in 't Pannekoekhuisje. Het restaurant ligt aan de boulevard. Er waren voor ons een aantal tafels gereserveerd in een hoek van het restaurant. De door mij bestelde vegetarische pannenkoek smaakte goed. De pannenkoek zelf was niet bijzonder. maar de groenten en salade die erop gelegd waren smaakten prima.
frann56 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
't Pannekoekenhuisje op de boulevard in Scheveningen ..... gewoon niet meer doen, echt zonde van je geld.

Na een wandelingetje op de Boulevard, even trek in iets kleins.
Bijna geen klanten op het terras om 13h15 (dat kan op een gewone donderdag, en hoeft volgens mij niet altijd iets alarmerends over de kwaliteit te betekenen).
Klein portie (10st) poffertjes (€ 4,30) met koffie (€2,50) en een Tosti (kaas/tom/Ital.kruiden; € 3,95) met een Cappuccino (€ 2,75) besteld.
Kwaliteit poffertjes echt zondermeer bedroevend slecht (fabrieksachtig (zo zien ze er uit) klein taai & melig; boter niet gesmolten (hadden te lang gestaan of al teveel afgekoeld na bereiding, of misschien van een andere klant die ze niet moest, wat verse poedersuiker en boter doet "wonderen" ?).
Koffie : Smaakte alsof ze lang gestaan had.
Cappuccino : Met dat automaten-schuimmelk, maar toch best te drinken vond ik.

Tosti : Smaakte best wel, maar was verder niets bijzonders (wat krijg je toch weinig waar voor het geld); wel leuke presentatie op een langwerpig bordje met klein beetje sla met wat dressing.

Foutje van mij (m'n lief was even naar toilet) : poffertjes die ze niet lustte opgegeten (ja, had toch nog wat trek; zwak momentje; leeg bordje terug sturen wordt wat moeilijk).

Het extra bestelde colaatje bij de tosti, werd niet gebracht & uiteindelijk maar afbesteld (let wel : totaal geen drukte op het terras, er was bijna niets te doen).
(wegwezen hier)

Bediening : op zich vriendelijke jongeman, maar totaal onverschillige houding.

Het bij de kassa, door de bediening, nog even achteraf plaatsten van de fijne opmerking : We hadden graag een nieuw portie voor u gemaakt (had dat dan meteen gedaan,na de klacht aan het tafeltje) geeft echt een belazerd gevoel.

Kortom : zeer slechte service !
Algemene indruk personeel : "Kan ons het een reet schelen".

Hier moet dus nog heel wat gebeuren op het gebied van training etc.

Nee, een bezoek aan 't Pannekoekenhuisje in Scheveningen, daar word je niet vrolijk van.

We moeten wat vaker op Iens kijken om betreffende eetgelegenheden te checken, het bespaart een hoop teleurstellingen en verkeerd besteed geld.
martientje .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Vandaag geluncht, kaart zag er goed uit, 2 die bediende maar alles behalve vrolijk. Kreeg een stokbrood capresse waarvan de zijkant brood verbrand was...dat schraapte ze er dan wel even af...smaakte op zich oke, de pannenkoeken ook maar kaas erop gelegd en niet mee gebakken. Niet snel nog een keer.
Carli V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Groot minpunt bij deze zaak: ze bakken alleen naturel pannenkoeken. Die bakken ze continu, waar vervolgens de gewenste ingrediënten "rauw" bovenop worden gesmeten. Dus een appelpannenkoek is een naturel pannenkoek met stukjes rauwe appel erop. Sorry, maar zo kan ik het ook....Pannenkoeken bakken is al geen technisch hoogstandje, maar zo wordt het een aanfluiting. Nooit meer...
Evelien H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Vandaag samen met mijn vriend door de regen bij 't pannenkoekenhuisje terecht gekomen. Toen we gingen zitten, plakte de tafel enorm en en lag zelfs zichtbaar poedersuiker op. We besloten samen één portie poffertjes te nemen, tot onze spijt. Na een half uur wachten kwamen ze dan eindelijk. Het waren echt de vieste poffertjes die wij ooit hadden geproeft. Het leken wel gefrituurde koekjes en vielen zwaar op de maag. Het personeel was niet allert en vriendelijk, het duurde lang voordat we konden betalen. Wat bleek, we moesten 2 porties betalen. Er was niks meer wat de serveerster voor ons kon doen, we hadden de poffertjes al gehad. Schande, komen hier nooit meer terug.
Nicolai W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Dinsdagmiddag samen met een vriendin hier gegeten. Allebei hadden we een pannenkoek met spek en kaas en die smaakte zoals een pannenkoek hoort te smaken en lekker zoet natuurlijk. Drankjes kwamen snel aan tafel en de ober die ons hielp was zeer aardig. Trek in een pannenkoek , dan kom ik hier zeker terug.
Dog .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Niet gereserveerd voor Valentijnsdag en dus langs alle restaurants gemoeten tot er plaats was. 't Pannenkoekenhuisje was een van de weinige restaurants waar nog plek was en we besloten hier te gaan zitten. De bediening was vlot, ondanks de drukte. Het drinkglas rook onfris en kregen hiervoor een nieuw drankje met een nieuw glas. De pannenkoeken smaakten prima, maar het fruit was vrij smakeloos. Het restaurant binnen is 'OK', je kunt relatief comfortabel zitten, alleen is het restaurant verder vrij rommelig en onrustig.
milly1 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Na een eerdere slecht ervaring toch weer geprobeerd met veel spijt. We wilden beide een warme chocolademelk met appeltaart. Na een paar slokken bleek er een stuk papier van een suikerzakje in de chocolademelk te zitten.

We riepen de ober erbij en die was verre van verrast. Hij zei dat het wel vaker voorkwam. Op de vraag of hij dit normaal vond, zei hij alleen dat ze het druk hadden. Ook hadden ze het te druk om een in mok te kijken voordat ze deze vullen.

Dit was echt de laatste keer. Slechte zaak!
Iris J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
we hebben hier 2 keer wat gegeten maar wat een aanfluiting niks was meegebakken en lag boven op de pannenkoek. ik had een pannenkoek met spek en appel de spek was te hard door gebakken en de appel was hard en ook nog eens zuur de smaken paste niet bij elkaar ik vond het gewoon smerig. Ik heb er naar gevraagd en gezegd dat ik het vies vond maar de bediening zeiden dat ze er niks aan konden doen en dat in deze keuken het niet kon om alles mee te bakken, als dat bij mij thuis kan dan verwacht ik dit in een pannenkoeken restaurant eigenlijk ook wel.
Mwalima P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Ongare pannenkoeken, slechte service en met gewonnen prijs van gratis pannenkoeken toch nog 30 euro moeten afrekenen voor twee pannenkoeken voor een kind van 1? Mis ik iets hier?