't Pannekoekenhuisje

Strandweg 17 2586 JK Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Dame blanche
      Verse aardbeien en slagroom
      Sunday

Over het restaurant 't Pannekoekenhuisje

't Pannekoekenhuisje gelegen aan de boulevard in zowel Scheveningen als Noordwijk is sinds jaar en dag een begrip in beide badplaatsen. Als winnaar van de gouden Spafles staan wij garant voor de lekkerste pannenkoeken en de beste service. Het is dan ook niet voor niets dat wij over een grote hoeveelheid vaste bezoekers beschikken.

Als het zonnetje schijnt is het heerlijk vertoeven op ons grote terras, terwijl u zich na een strandwandeling op een winterse dag uitstekend kunt warmen aan een winterse kop snert of een lekker glas warme chocomelk met slagroom.

U kunt bij ons genieten van wel 85 verschillende soorten pannenkoeken, allemaal op ambachtelijke wijze gemaakt. Wat dacht u bijvoorbeeld van een ouderwetse pannenkoek met spek, of heeft u liever een moderne pannenkoek met stroganoff of zalm? Natuurlijk kunt u bij ons ook terecht voor een portie oer-Hollandse poffertjes, voor de liefhebber geserveerd met een scheutje Grand Marnier.

Hebt u eens geen trek in een pannenkoek, ook dan bent u bij ons aan het juiste adres. Stokbroodjes, uitsmijters, sate of een lekkere kop soep, wij hebben voor ieder wat wils. Zelfs voor uitsluitend een kopje koffie bent u bij ons van harte welkom.

Meer informatie over restaurant 't Pannekoekenhuisje

6,9

Jouw recensie over het restaurant 't Pannekoekenhuisje

Marco D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Pannenkoek was niet geheel gaar. En er hing nog een sfeer van de middag, tijdens de redbull knock-out om de gasten zo snel mogelijk weg te werken.
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Eenvoudig ingericht maar heerlijk gegeten. Goede kaart veel keus en niet alleen gericht op pannenkoeken. Prima bediening en vriendelijk
Jef V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Een heerlijke lunch en later op de dag diner genoten met het gezin (7 pers.). Tussendoor even naar de Lion King. Vriendelijk personeel. We hebben allemaal van de verschillende gerechten prima gegeten. Prima via internet te reserveren.
Wouter N.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Prima gegeten; leuk AH-menu en goeie pannenkoeken!
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Prima gegeten voor deze prijs. Niet heel bijzonder.
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
De 1e portie poffertjes was aan de buitenkant hard. Op mijn klacht ‘ ja dat hoort zo, maar ik geef u een nieuwe portie’ deze was smakeloos en niet goed gebakken. Ik ga hier nooit meer naar toe!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijke pannenkoek gegeten.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijk gegeten veel keuze.
Larissa H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Een heel terras voor 2 medewerkers is niet te doen. Daardoor duurde het allemaal erg lang. Wij hadden een driegangenmenu, waarvan we de laatste gang helaas niet konden doen ivm het begin van de musical. En dat terwijl we er ruim op tijd waren. De medewerkers deden wel echt hun best, maar het was voor hen ook niet te doen op deze manier. Veel mensen liepen ook weg omdat het allemaal te lang duurde. Erg jammer!
Joline D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Jammer dat de prijs van te voren niet aangegeven was, het viel iets tegen.
Lydia M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Vieze wc
Maarten A.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Slechte service, pannenkoeken koud, bediening luidruchtig + onbeschoft, weinig service, gerechten vragen terwijl je zit te eten. Kortom; mij zie je niet meer terug.
Rozemarijn B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Ja, het was druk, maar drie kwartier wachten op een simpel voorgerechtje, wat dan ook nog eens niet erg smakelijk was of ten minste leuk opgediend... Ook de bestelde pannenkoeken zagen eruit alsof alles er maar gewoon opgesmeten was. En het ijsje werd geserveerd in een klein, gewoon waterglas. We hadden gereserveerd via de AH restaurant-actie, omdat we dan à la carte konden bestellen. Achteraf bleek dat ook niet het geval, er was een beperkt menu samen gesteld, waar helaas niet de opties opstonden, die we in de eerste instantie voor ogen hadden en wat ook een vaste prijs had. Alles bij elkaar erg teleurstellend. We komen hier in ieder geval niet meer terug.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wij hebben lekker gegeten. Werden gewaarschuwd dat de wachttijd wat lang was, omdat het zo druk was. Viel ons heel erg mee dus. Het was inderdaad druk. Wij kunnen dit restaurant aanbevelen.
Karena G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Restaurant heeft 3 ruimtes, buiten terrace, binnen terrace & binnen. Door AH aktie en reservering werden we achterin geplaats ook toen er ruimte was op de buiten en binnen terrace. Voeld als een 3e rangs klant door op die manier geplaatst te worden. Z'n redenering sloeg nergens op en het heeft mijn ingaande gevoel voor de weekend verpest. Jammer omdat het eten was goed ... maar ik ga er nooit meer terug en het restaurant is absoluut niet aan te raden als je mee doet aan de AH aktie. Als de manager zo z'n AH aktie klanten wil behandelen moeten ze gewoon niet aan mee doen!
Mel-1704 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
-De pannenkoeken waren in het midden een beetje aangebrand, dus dat proefde je wel. Qua vulling en grootte prima.
-Leuke sfeer in het restaurant zelf.
-Ontzettend lang moeten wachten; ook geen aanbod voor nieuwe drankjes gekregen.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Voor herhaling vatbaar leuke plek ruime keus voor zoet of hartig.
Josta W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Ingrediënten worden niet met de pannenkoek meegebakken. Eerst wordt er een naturel pannenkoek gebakken en daarbovenop wordt de kaas, spek, champignons etc. gelegd. Begrijpelijk om snel aan de grote vraag te voldoen, maar gaat ten koste van de smaak. Mijn pannenkoek was net aan gaar. Bediening netjes en redelijk vlot gezien de drukte.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Vriendelijke ontvangst. Het eten was heerlijk. Goedgevulde uiensoep vooraf. Lekkere dunne pannenkoek, niet zo'n dikke, van binnen nog half gare, die je vaak ziet. Royaal belegd. Het chocolade-dessert was ook prima, en deed de naam "dead by chocolate" eer aan; erg machtig.
Martha V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Vriendelijke bediening, lekkere pannenkoeken en goede service.