Meer informatie over restaurant 't Pakhuyzz

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant 't Pakhuyzz

• Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
lekker gegeten en prima bediening. Het was wel erg rumoerig deze keer. En onze tafel stond erg dicht op een andere tafel. Rugleuning van de stoel tegen elkaar aan.
Mario R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellige avond en heel lekker gegeten. Snelle bediening en vriendelijk personeel.
We raden jullie graag aan bij vrienden.

Mario en Jenny Riemens
Lindy M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Normaal gesproken erg tevreden. Helaas was dit vorige week zaterdag niet terug te zien. We hebben lang op onze gerechtjes moeten wachten (excuus was de nieuwe kaart). Er waren een aantal gerechtjes niet uitgeserveerd en er waren gerechts op. Ook zijn een aantal mensen niet gevraagd of zij nog drinken wilden bestellen terwijl het glas leeg was.
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, gewoon lekker. Prijs ad € 29,95 pp wel aan de hoge kant. Verder is de locatie ook heel fijn want je kan voor de deur parkeren. Grote markt dus altijd plaats.
Diane S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij waren met 7 personen. Het eten liet iedere keer niet lang op zich wachten. Het personeel was erg aardig. Wij hebben lekker op ons gemak kunnen genieten !
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het begin kwamen de gerechten zeer snel.
Maar naar 3 rondes zat er 45 minuten tussen.
Heel jammer.
Rond 21.00 begon er een feest en de bass van het muziek was zeer goed te horen
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Veel herrie (holle ruimte) We zaten op krukken , daar wij wat ouder zijn had we het wel gehad op een gegeven moment.
Kan mij voorstellen dat jongere mensen daar minder moeite mee hebben.
Verder de vlees gerechten (o.a. Biefstukje) vonden we taai en zgn. draderig, kippenvleugels , parelhoen waren ook droog en taai.
Pascale V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gezzelige zzaak met leuk, aardig perzzoneel . Op de kaart is keuzz voor iedereen. De zzmaak van het eten izz erg goed, vol van zzmaak, lekker gekruid, maar niet overdadig. Verzz bereid. Een abzzolute aanrader!
Germa S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Het was de eerste keer dat ik er was. Maar zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader.
Het lekkerste vond ik de varkenshaas met champignons saus. Bediening was voortreffelijk en snel je eten voor je.
Froukje V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Schoonvader werd 65 en gaf hier een feest. Voor die tijd het tapazz arrangement gedaan. Dat kon wel met start van feest om 20.30 uur werd er gezegd. Helaas duurde het echt te lang voordat het eten op tafel kwam en met max. 2 bestellingen per ronde p/p schoot dat niet op. Ook is er de laatste ronde vergeten de bestelling door te geven aan de keuken. De 2e ronde vermoed ik ook, dat duurde nl. een uur. laatste ronde mochten we p.p. dan 3 gerechten, maar dat wist de ober die het briefje kwam halen weer niet. Al met al een rommeltje daar en hadden we geen tijd meer voor de toetjes.

Als tegemoetkoming wel korting op de rekening gehad, maar het laat helaas een nare smaak achter. Ik zou hier echt nooit meer gaan eten. Volgens mij is de organisatie een rommeltje.

Het feest was top geregeld, dat mag dan ook wel gezegd worden!
lvia .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Soort van tapasrestaurant idee, maar dan kleine gerechtjes van de gewone keuken. Eten was over het algemeen prima. De geitenkaas met honing kan lekkerder en echt minpunt was de tiramisiu die in de verste verte niet op tiramisiu leek en smaakte ook niet naar iets anders lekkers.

We hadden een prijsafspraak inclusief drankjes speciaal voor kerstmis. 43,95 p.p. nog 2 keer bij het personeel gecheckt aan het begin van het etentje. Na het aperatiefje duurde het bijna een uur voor men weer een drankje kwam opnemen en toen nog alleen omdat we het gingen vragen. Vervolgens kwam het personeel wel vaak vaak langs.

Op het einde kregen we een rekening met de drankjes exclusief, dat was niet afgesproken. We konden ook alsnog incl. drankjes kiezen maar dan was het ineens 53,95 p.p. We waren met 10 personen en dan scheelt dat toch 100 euro. Na enige verbazing kwam er ineens het voorstel van de zaak om 50 p.p. af te rekenen. Dat was wellicht om ons tegemoet te komen maar wij hadden nu nog meer het gevoel dat het gewoon niet klopt. Achteraf blijkt er ook niets op de website te staan over de prijzen en ook niet in de bevestigingsmail. Alleen telefonisch en aan de tafel gehoord en de twee obers die het ons hadden gezegd hadden het fout gewoon jammer dan.

Het is mooi ingericht en is makkelijk bereikbaar met veel parkeergelegenheid voor de deur. Rokers staan buiten in de regen aan de voordeur dat doet enigszins afbreuk aan het decor en de klantvriendelijkheid mbt de rokers.

Wij komen er niet meer terug met dat vaag gedoe met de prijzen.

Aanvulling op bovenstaande. Mijn moeder die ons kerstdiner betaald had maar om medische redenen zelf niet meekon, kon het er niet bij laten zitten en heeft gebeld met Pakhuyzz met als resultaat een tegoedbon van 100 euro. Toch nog netjes afgehandeld daarmee scoren ze alsnog wat hoger op de service (achteraf dan) en natuurlijk gaan we die bon een keer opmaken.
Dice .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Op vrijdag 12 september hier gegeten. Het is portioneel prima en warm. Het jammer was dat er in een van de garnalen een opgerold was etiket zat. Dit gemeld aan het personeel met de vraag het te communiceren met de eigenaar.
Later voor de eigenaar hoe we het vonden, prima met uitzondering van het etiket in de garnaal. Eigenaar was verbaasd wist van niets wederom jammer.
In mijn beleving heeft er niemand adequaat gehandeld we kregen één cola light van het huis en excuses en daarmee was de kous jammer.
Gemiste kans voor de voltallige firma er zal geen herhaling volgen.
Thom1234 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Heerlijk met de familie Tapazz gegeten. De tapas waren erg lekker, beter dan een gemiddeld tapasrestaurant! Wat mij verder opviel is dat de hoeveelheid per gerecht is groter dan bij andere tapas restaurants waar ik heb gegeten. Een gezellig restaurant met voldoende parkeermogelijkheden voor de deur.
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Wij zijn met carnaval hier geweest en het menu was aangepast voor deze tijd, dus niet de tapas. Maar een heerlijk uitgebreid carnavals lopend buffet, met voor ieder wat wils. Stampotjes, varkenshaasje, lasanga, soepen en veel veel meer. Super aan te bevelen als je carnaval viert in Schijndel.
fb54 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Gisteren de wereldse tapaz gegeten. Superlekker en een heel goed restaurant. De kwaliteit van het eten was hoog en het werd op een leuke manier opgediend. De warme gerechtjes waren echt goed warm, zoals het hoort! Het pangarolletje en de 2 kleuren chocolademousse zijn echte aanraders!
Patrick & Marjolein
chantal K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Heerlijk gegeten, doordat je telkens 2 gerechtjes kiest zit je niet meteen vol maar kun je gezellig de hele avond doortafelen! Leuk restaurant, topbediening en heerlijk eten, kortom alles wat je verwacht van een avondje lekker uit eten!
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Heerlijk gegeten bi 't Pakhuys. Ruimtelijke opgezet restaurant waardoor je gezellig kunt tafelen en geen last hebt van anderen. Service is goed, concept erg leuk en het eten lekker.
Zeker een restaurant om terug te komen!