Over het restaurant 't Pakhuyzz

Proeven en feesten: dát kan bij 't Pakhuyzz in Schijndel! Het restaurant bevindt zich op de begane grond van het gebouw.

Kwaliteit begint bij het selecteren van producenten van producten. ’t Pakhuyzz is een volle dochter van Van Zoggel Catering uit Berlicum, daar waar VERS met hoofdletters wordt geschreven. Vlees wordt dan ook uit eigen slagerij gehaald. Heel veel verser dan hier krijg je het bijna niet!

Er is een open haard waar je heerlijk kunt tafelen, terwijl je geniet van allerlei tapas, geïnspireerd door keukens verspreid over de hele wereld. Echt waard om te proeven. Dus kijk op de menukaart wat 't Pakhuyzz in Schijndel allemaal te bieden heeft en reserveer.

Meer informatie over restaurant 't Pakhuyzz

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant 't Pakhuyzz

Theo K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Sommige gerechten zoals de biefstukreepjes en de appel rumble mochten warmer.Verder heerlijk gerechten smaakvol opgemaakt.

Verder een hele verbetering voor wat betreft de indeling en het aantal beschikbare plaatsen.Het is rustiger.Ook voor het personeel.

Kleinere kaart met eigenlijk allemaal gangbare lekkere gerechten is een plus.

Heerlijke avond gehad.Bedankt!
Janine H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Super lekker gegeten!! vooral ook van de nieuwe Grill. Alleen daar vonden we de stukken wat groot van voor tapas. Top avond gehad!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Was een carnaval buffet anders maar ook lekker volgende keer weer tapas
V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Twee maanden van te voren gereserveerd voor zaterdagavond met carnaval met 8 personen.
Krijg ik donderdagavond voor carnaval een telefoontje dat het buffet is en geen tappas, mooi op tijd konden we met 8 nergens anders meer terecht !!!! Het restaurant was niks ieder geval geen sfeer. Buffet was smakeloos ,slecht, en koud. Bediening liet ook te wensen over !!
Kregen we de rekening stond 8x tappas 29.50 nogal veel voor dat slechte eten. Melding gemaakt was het een foutje oke.
Heb een mail gestuurd over mijn ervaring ,maar krijg er gewoon geen antwoord op.

Slechte reclame Pakhuyzz
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Helaas werden we vanwege een bridgedrive boven op de 'zolder' geplaatst. De ruimte was op zich prima, karig aangekleed maar steenkoud. Nadat we er iets van gezegd hadden werd er een warmtekanon aangezet die nogal wat herrie maakte en op gas werkte, was niet echt bevorderlijk voor de geur.

De playlist die aanstond bestond uit 5 nummers waardoor het nogal eentonig werd. Dit hebben we gemeld en werd ook aangepast. Vanwege de bridgedrive beneden was de bediening vaak lang afwezig. We zijn ondanks dat aan eten en drinken niets tekort gekomen.

We hebben eerder een hele goede ervaring gehad maar toen zaten we in het restaurant beneden waar veel meer sfeer is.

Het eten was overigens erg goed maar de alles erom heen is ons gewoon tegen gevallen.

MIjn advies is om tijdens de bridgedrive geen reserveringen meer aan te nemen óf zorgen voor een goede vervangende ruimte waar meer sfeer heerst en waar de bediening gewoon aanwezig kan blijven.
rita M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Gezellige en gastvrije gelegenheid om fijn uit te gaan eten, vriendelijke bediening ????
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Was weer goed zoals gewoonlijk! Bediening was vlot, keurig en attent. Tempo van de gerechten was hoger als normaal, maar dat was geen probleem natuurlijk! Tot de volge de keer.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Ruime en goede keuzemogelijkheden voor ieder wat wils.
Erg jammer van de taaie bavette,moet eigelijk een sappig stukje rundsvlees zijn.
Kan gebeuren, dus van zeer goed naar goed.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Leuke en vriendelijke bediening. Met oneven aantal is het fijn dat we met 5 personen aan een ronde tafel zaten.
Steffie E.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
We moesten boven zitten omdat er beneden een bridge toernooi aan de gang was. Waar we zaten zag er echt uit als een zoldertje dat we ook nog hadden. Zet ze daar maar neer. Aan een hele wiebelige tafel met veel te lagen en doorgezakte stoelen. Als we geweten hadden dat we boven moesten zitten waren we niet gekomen.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
wederom heerlijk gegeten hier ! we zijn hier al vaker geweest. Kwaliteit is en blijft prima.
Bediening vriendelijk. hoeven niet lang op eten te wachten.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Erg lekker gegeten. Het is niet te groot binnen waardoor je je niet als een nummertje behandeld voelt. Eten was goed en lekker en duurde niet te lang voordat je alles kreeg.
Pius V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Afgelopen 7 januari 2018 zijn wij met het hele VTS team wezen eten bij tapas restaurant het pakhuijzz in schijndel, we werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht, toen we allemaal binnen waren werd er uitgelegd hoe de avond zou verlopen, we hoefde alleen een kaart in te leveren en de drank te bestellen. Dit naar ieders tevredenheid het eten was lekker en de drank ging er goed in
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Zo als altijd super gegeten en een fijne sfeer vriendelijke bediening en de de gerechten erg lekker .
In het restaurant hangt een rustige gezellige sfeer en dat vinden wij fijn
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten eerste kerstdag met 8 personen. We gaan meteen reserveren voor volgend jaar met kerst. Super gezellig,lekker,betaalbaar en heel vriendelijk peroneel.
Leomar .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
veel keus biefstuk heerlijk bereid ! totaal niet droog ook meer visgerechten deze keer zeer smakelijk
mogen wel wat meer nagerechten op staan!! al met al een aanrader.....heerlijk gegeten
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Op uitnodiging van onze dochter eerlijk gegeten met een uitstekende bediening. Zeker de moeite waard op terug te komen bij het Pakhuyzz te Schijndel.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
lekker gegeten en prima bediening. Het was wel erg rumoerig deze keer. En onze tafel stond erg dicht op een andere tafel. Rugleuning van de stoel tegen elkaar aan.
Mario R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellige avond en heel lekker gegeten. Snelle bediening en vriendelijk personeel.
We raden jullie graag aan bij vrienden.

Mario en Jenny Riemens