't Pakhuis

Havenweg 4A 5701 RS Helmond Nederland Kaart
31-492520188

Over restaurant 't Pakhuis

Veelzijdig genieten in Helmond

t Pakhuis is een gezellig en modern restaurant in het bourgondische centrum van Helmond. Laat je verrassen door de kok en geniet van een heerlijk drankje op het terras. Kom genieten van de lekkerste salades en pasta's, of verwen jezelf met een goed stuk vlees. Je gaat hier sowieso een fijne avond tegemoet!

Meer informatie over restaurant 't Pakhuis

Duur
Lang
Hendry L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gisteravond daar gegeten, Ambiance is gezellig. We kozen voor het 3-gangen menu 24,90 euro . Soep, Entrecote (+ 4 euro) en dessert. Wat we kregen was goed en genoeg. Entrecote was subliem, erg goed! Verse groenten op bord en alles netjes geserveerd en opgediend. Zeker voor herhaling vatbaar. Tip! Vraag tafel in serre.
MH M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Gister hier met een vriendin gelunched. Een onzettend slechte ervaring. Haar latte macchiato was maar voor 3/4 gevuld, is blijkbaar normaal hier want toen ze om een nieuwe vroeg rolde de serveerster met haar ogen en nam zonder wat te zeggen het glas mee. Daarna werd het nieuwe glas zonder woord of oogcontact op tafel gekwakt :)

Later de lunchbestelling opgenomen; Ik had de garnalenkroketten met brood en mijn vriendin de geitenkaassalade. Wat je krijgt voorgeschoteld is werkelijk waar te triest voor woorden. Ik kreeg 2 ienie-mini kroketjes met 2 witte sneetjes droog brood (van de supermarkt?) en 2 blaadjes sla. En dat voor bijna 12 euro!!!! De geitenkaassalade van mijn vriendin was al niet veel beter, er lag 1 plak geitenkaas op een zielig klein bedje van droge sla, zonder enig verdere opmaak. In andere restaurants krijg je normaal 3 plakken geitenkaas. Kortom veel te duur voor wat je krijgt. Maak de porties aub groter of de prijs lager. Wij hebben afgerekend en bij de buren nog lekker nagetafeld. Ons zie je in ieder geval niet terug.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Twee weken geleden even snel een hapje gegeten hier.
Het eten is op zich wel ok,echter toen we de rekening kregen bleek er tot twee keer toe een fout in de rekening te zitten. Nadat wij dit opmerkte werd er nog niet eens excuses aangeboden. Dat standaard personeel dit niet doet is vanzelfsprekend maar dat de bedrijfsleider zelf zonder excuses te maken afhandelt zegt ons genoeg over de service.
Wij zullen hier voorlopig dan ook niet meer naar toe gaan.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Hier nog eens gegeten op een woensdag , het eten is niet slecht maar het zijn de kleine puntjes.
Wij namen drie gangen van de kaart .

Eerste gang voor mijn vrouw een kippensoep deze was volgens haar lekker.
Ik nam een combinatie van carpaccio , eendenborstfilet en serranoham ,en twee bolletjes meloen was een mooi en lekker gerecht.

Het hoofdgerecht was voor beide surf en turf dit was biefstuk van de haas met scampi’s en een kreeftensaus ,het zag er goed uit maar bij mij zat er nog een darmkanaal in een scampi en als men die mooi op een bord presenteert dan ziet men dit direct jammer, en het gehele gerecht was meer lauw dan warm , het vlees was wel lekker en de scampi’s verder ook wel.
Wat wij hier wel bij miste waren de groente en dan bedoel ik ook groente en niet een bordje met wat sla ,de frietjes waren wel lekker maar dat ik later op de rekening de mayonaise vermeld zag voor 80 euro cent vind ik dat zielig bij een hoofgerecht van 25 euro per persoon.

Het nagerecht was een kaasplankje dat niet op de dessertkaart stond maar waarschijnlijk op de borrelkaart voor het terras , het waren lekkere kazen jammer dat er niet verteld werd welke kazen.

Zoals gezegd jammer van het hoofdgerecht en de groente en de mayonaise. De wijn die wij dronken was een Rose lekker droog en ging goed bij het eten.
C.koeken74 K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heel lekker gegeten, mooie plaats ook. Toch wat kleine porties en een beetje duur. Maar de service was prima. Ze deden duidelijk hun best.
Istvan V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Met 6-en van de AH-actie gebruik gemaakt. Mooie plek in de serre met uitzicht op kanaal e.d. Goede ambiance binnen en gezellig druk. Personeel super vriendelijk en attent. Gerechten waren allemaal perfect en voldoende. Geen gemis.
M.vandenelsen43 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wij vonden de Ossehaaspuntjes in ketjapsaus heerlijk.
De sfeer was goed
De bediening heel vriendelijk en behulpzaam, kortom wij vonden het prettig uit eten.
Een kritisch puntje : er zouden wel iets meer groente bij geserveerd mogen worden ( salade )
Sgm-bijpost .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wij hebben bij het pakhuis goed gegeten. Naar ons idee was er weinig groente bij de gerechten.
Ook vonden wij de tijd die tussen het voor en hoofd gerecht zat erg lang. Zo'n 45 minuten.
Bob2402 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het eten was lekker maar niet bijzonder, gewoon gemiddeld.
De bediening was hopeloos, 2 man bediening voor het hele restaurant. 25 minuten moeten wachten tot ze eindelijk onze bestelling kwamen opnemen. Daarna de hele avond hetzelfde liedje. Ruim 20 minuten met lege glazen drinken gezeten omdat er überhaupt niemand langs kwam lopen en als ze langs kwamen werd er geroepen "ik kom zo".
Ronduit veel te weinig personeel en dus veel te lang gezeten.
Wellicht door ziekte dan is er weinig aan te doen, maar anders is het heel slecht.
Margret V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Gezellig gegeten op een leuke locatie! Ambiance is leuk, bediening is goed en het eten was prima. Verwenkoffie achteraf is super!
Specks .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De Carpaccio en de garnalen (specialiteit 't pakhuis) als voorgerecht waren erg lekker.
Als hoofdgerecht hadden wij spareribs, hier zat weinig vlees aan en de portie was niet al te groot maar de smaak was prima. De ossenhaaspuntjes waren erg lekker, en de scampi's gebakken in knoflookolie was heel erg weinig, 6 stuks!
Wat betreft de service zou de bediening alerter moeten zijn op lege glazen. We hebben zeker 3 verschillende mensen aan onze tafel gehad en niemand merkte de lege glazen op. Hier ligt toch de winst in de horeca. Dessert was lekker, maar de blokjes caramel in de coupe caramelita hebben we niet gevonden...
Yogy .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De keuken was door omstandigheden onder bezet, dus lange wachttijden.
De inrichting is sober, gaan tafelkleedjes op de tafels, stoelen zitten ongemakkelijk.
Het eten is prima, lekker gegeten.
Inad .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Eten en bediening was goed, snitsel was wel aan de droge kant, daar zou eventueel een sausje bij mogen en van ons mag hij best kleiner.
Fbekkers .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij het Pakhuis, alle gangen waren lekker en voldoende. We hadden restaurant bonnen van de AH, maar we konden gewoon à la Carte bestellen, dat was erg fijn.
Ondanks dat het erg druk was hadden we perfecte vriendelijke bediening. Hier komen we zeker nog eens terug
Martens31 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We zijn gisteren met zijn vieren uit eten geweest bij t Pakhuis. We hebben heerlijk gegeten en we vonden de scampi's heerlijk! De mix grill was een beetje droog maar verder prima! De toetjes waren in een woord superlekker! We hadden nog twee bonnen van de Albert Heijn waarmee we t tweede menu gratis kregen anders vond ik de prijzen toch wat aan de hoge kant.
Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
Mverhees .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het eten is erg lekker maar helaas voor ons was het druk en waren ze onderbezet. Dus na het krijgen van de drankjes half uur moeten wachten voor de bestelling. En na een uur konden we beginnen aan ons voorgerecht, weer een uur wachten op het hoofdgerecht.
Daarna half uur wachten op de kaart voor het bestellen van het nagerecht, wat dan weer een halfuur later kwam. Erg lang allemaal en met twee tieners ook niet gezellig meer helaas. Gelukkig hadden we nog AH kaarten en bleeg de rekening gehalveerd, maar voor ruim 95 euro mag je wel voelen dat je welkom bent, dat idee hadden we niet.
4zusjes .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het was allemaal heel erg lekker en ook het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam
Super en keuzes genoeg gewoon n a la carte kaart top
We gaan er beslist nog n keertje terug
Annette1988 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Eten was lekker! Op de borden leek het wat weinig, maar met friet en salade was het toch meer dan genoeg.
Vriendelijk personeel. Netjes en verzorgd.
Sfeer was goed. Enige nadeel vond ik was dat het tafeltje naast ons wel heel dichtbij stond.
Verder alleen maar lof voor 't Pakhuis!
Jbergerhof .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
ik kan maar 1 ding vertellen en dat is dat het geweldig was. Erg lekker gegeten.
Niet lang hoeven wachten, alles goed warm, goede bediening en gaan volgende week nog een keertje terug.
Hanny J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
De bediening was snel en gezellig!
Eten was goed, teveel en lekker, geen poespas. Gewoon eten voor een goeie prijs.
We raden het mensen zeker aan!