't Pakhuis

Janskerkhof 21 3512 BM Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Pakhuis

Roosje44 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Vandaag in eetcafe 't Pakhuis gegeten. We eten daar wel vaker en waren uitgenodigd om de nieuwe kaart te testen die vandaag inging. De gerechten draaien hoofdzakelijk om "burgers", Spare-ribs en steaks ook kan je er een salade of visje krijgen. We hebben heerlijk gegeten en vooral de burgers waren bijzonder lekker. Bediening was goed en vriendelijk. Qua inrichting kan er een kaarsje of bloemetje bij verder was alles prima. Pakhuis we komen zeker weer terug!
Gerda60 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Door een aantal goede recensies op verschillende websites hebben wij met ons gezelschap besloten onze rommelende magen hier te vullen.

Twee vriendelijke jongens hielpen ons om beurten aan onze tafel en het voorgerecht liet niet lang op zich wachten en smaakte goed.

Bij het hoofdgerecht (tweemaal zeeduivel en eenmaal varkenshaas met brie) ging het echter finaal de mist in.
De varkenshaas kwam met satesaus ipv brie. Foutje kan gebeuren. De zeeduivel was echter niet te pruimen.

Op dit commentaar reageerde de jongen van de bediening oke maar na overleg met de kok schrokken wij behoorlijk van hetgeen de jongen van hem moest vertellen. De kok was het niet eens met de gasten.

Dit is van de zotten. Als je als kok wordt verteld dat je eten niet te pruimen is dan ga niet zeggen dat je het er niet mee eens bent en dit laat je zeker niet overbrengen door een van je obers.

Je komt dan zelf naar buiten maakt je excuses en zorgt ervoor dat je met een goed alternatief komt.

Nu op ons eigen verzoek een zalmfilet besteld maar deze had eigenlijk net zo hard weer terug gestuurd kunnen worden.

Voor ons geen toetje meer maar snel weg daar en nooit meer terug!!!

Bah bah vies
Gans03 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Wij zijn afgelopen weekend gaan eten in dit restaurant gezien de goede recensies, maar wat viel dit tegen! We kregen allereerst netjes een broodje van het huis, maar daarna begon de ellende. De zeeduivel die wij bestelden smaakte alsof het een kant-en-klaar product was. Bovendien was het erg taai en erg droog. De ham die er omheen zat, zag zelfs bruin. Daarnaast lagen nog wat slappe frietjes, die uiteindelijk het lekkerst van alles bleken te zijn. Er werd op de kaart aangegeven dat er gemarineerde cherrytomaatjes bij zouden zitten. Dit waren oude, rimpelige tomaatjes met een grote lading ketchup erover. Deze berg ketchup zat ook over de vis heen. Gezien ik een makkelijke eter ben, wilde ik het in eerste instantie gewoon opeten maar na 2 happen hebben wij dit toch echt terug gegeven. De ober, die overigens wel netjes zijn best deed, bracht het terug naar de kok. Na een minuut of 5 kwam hij terug met mededeling dat hij van de kok moest zeggen dat zeeduivel altijd zo wordt klaargemaakt en dat hij niet begrijpt dat wij het niet lekker vinden. Dit vonden wij uiterst onprofessioneel. In dit geval had de kok zelf naar buiten moeten komen om zijn probleem netjes op te lossen. Uiteindelijk hebben wij zelf maar een alternatief aangeboden door voor zalm te kiezen. Deze zalm leek uit een supermarkt te komen. Niks mis mee, maar niet voor een restaurant. De sla die erbij geserveerd werd was ook veel te klef, veel te veel dressing. Uiteindelijk waren de frietjes nog het lekkerst, terwijl zij eigenlijk ook veel te slap en licht waren. Al met al betekent dit dat wij hier absoluut niet meer terug komen en het restaurant ook absoluut niet aanbevelen.
Lisa001 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Het Pakhuis onderscheidt zich van andere eetcafé's door de zeer vriendelijke en attente bediening.
En het eten is er ook goed!
DeutrechtseFleur .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Het eten is qua prijs-kwaliteitverhouding erg goed! Vooral de tournedos was heerlijk. Bediening is heel wisselend, vaak vriendelijk maar er staan ook een aantal zure gezichten tussen. Het decor blijft een kroeg met een hufterproof interieur maar een kaarsje, vaasje en bloemetje tijdens het eten maken veel goed!
Stinga .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
De prijs-kwaliteit verhouding van het eten is prima. De kaart is relatief klein, maar dat is zeker geen ramp wanneer de gerechten die er op staan goed zijn bereid en lekker zijn.

De bediening was erg vriendelijk.

Van binnen is het decor weinig bijzonder; het terras aan het Janskerhof daarentegen is echt een prachtige plek om in het zonnetje een hapje te eten.