't Pakhuis

Havenstraat 15 3441 BH Woerden Nederland Kaart

Over het restaurant 't Pakhuis

De schat van Woerden

In deze knusse bistro geniet je van de heerlijkste gerechten. De bediening zorgt ervoor, dat het je aan niets ontbreekt. Je ontdekt er het beste van twee landen. Zo tref je op de kaart zowel gerechten uit de Franse als uit de Hollandse keuken. Ga je voor een traditionele maaltijd of kies je iets van het specialiteitenbord? Vlees, vis, escargots, er is keuze genoeg.

Meer informatie over restaurant 't Pakhuis

9,3
9,2
Ton I.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
't Pakhuis in Woerden is een klein intiem restaurant waar de kok aan het einde van de avond langs de tafels gaat en een praatje komt maken. Dat vind ik altijd een goed teken omdat er uit blijkt dat de kok voor de volle 100% verantwoordelijkheid neemt voor het eten bij de klanten. De keuken is meer traditioneel, bij elk gerecht komt wel een saus, dan spectaculair maar de aangeboden producten zijn van grote klasse. Wij aten de krokant gebakken eendenborst in sojasaus en de kalfsbiefstukjes met parmaham, noedels en gorgonzola waar weinig op aan te merken viel. What you see is what you get in dit restaurant en dat vind ik veel waard. Het voorgerecht - voor de een zalm met garnalen en voor de ander de pot au feu - was eveneens prima. Ik ben altijd benieuwd naar de pot au feu. Zo'n eenvoudig gerecht met een grote traditie, vooral in Frankrijk natuurlijk, wat maakt de kok daar van? Ik werd niet teleurgesteld maar was wel enigszins verbaasd over de ballen die erin dreven. Wordt zo'n pot au feu normaal gesproken gemaakt van een mooi stuk vlees, schenkel bijvoorbeeld, en wat toevallige groenten, maar ballen ... nee, ballen trof ik er nooit aan. De kok gaf aan onze tafel toe dat de ballen wat onverwacht zijn, maar, verwijzend naar de traditionele gemeenschap in Woerden voegde hij eraan toe. "Tja, mijnheer, ze willen hier nu eenmaal ballen in de soep." En ach, met zo'n verklaring kan ik wel genoegen nemen. 't Pakhuis in Woerden heeft als enige ambitie goede en mooie producten op tafel te zetten en daar slagen ze wonderwel in. Het personeel is vriendelijk, ook al is het even wennen om consequent met jou of jullie te worden aangesproken, en voorkomend en af en toe een tikkie onhandig, maar het past wonderwel in het gehele kader.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Klein huiskamertje met beperkte capaciteit, maar erg knus. De bediening is vriendelijk en niet opdringerig, de kaart is meer dan uitgebreid, het eten is super! Prijs kwaliteit is hier nog absoluut in verhouding. Mooie porties en heerlijke gerechten als een echte uiensoep, de tartaar is geweldig en de tournedos om te zuigen. Kiezen is altijd moeilijk, maar kom altijd moe, vol en voldaan weer thuis. Heerlijk.