't Pakhuis

Havenstraat 15 3441 BH Woerden Nederland Kaart

Over restaurant 't Pakhuis

De schat van Woerden

In deze knusse bistro geniet je van de heerlijkste gerechten. De bediening zorgt ervoor, dat het je aan niets ontbreekt. Je ontdekt er het beste van twee landen. Zo tref je op de kaart zowel gerechten uit de Franse als uit de Hollandse keuken. Ga je voor een traditionele maaltijd of kies je iets van het specialiteitenbord? Vlees, vis, escargots, er is keuze genoeg.

Meer informatie over restaurant 't Pakhuis

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

• Af te huren , Airconditioning
Judithenco .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
heerlijk gegeten in dit leuke kleine restaurantje in woerden. vooraf salade met geitenkaas voor mijn partner en zelf een lekkere combinatie van zalm en paling.daarna een mals stukje eendenborst met frambozensaus..daarbij lekkere groenten, salade en aardappeltjes...kortom..genieten! Het restaurantje is wel klein en met een grote groep naast je wel wat rumoerig..
Nicolesd .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Met vrienden hebben wij een heerlijk, ouderwetse avond beleefd. Je zit echt te dineren in een huiskamer: heel intiem. De bediening was écht super en alle gerechten (vooral de steak tartare) waren heel erg goed op smaak. Kortom: heel gezellig & goed gegeten. Je moet wel houden van de huiselijke, iets gedateerde sfeer.
Wij komen zeker terug!
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Bij de deur een beetje vreemde muffe geur maar daar was binnen niets van te merken. Back to de seventies en de gezellige bistrootjes uit mijn jeugd. Ook de kaart was ouderwets maar wel heel erg lekker! Genoten van de pot au feu (zoon van 7), de klassieke uiensoep en de steak tartaar als voor, hoofd een bijgerecht voor Jr, voor mij heerlijke sliptongetjes ( wel aan de prijs) en de Visrisotto voor Sr. De hoofdgerechten en bijgerechten waren uitstekend alleen de risotto was niet als risotto bereidt.. Desser, voor de heren de vanille en cremebrulee voor mij een heerlijke French koffie. Prima huiswijnen erbij... Ambiance leuk en aantrekkelijk als je van klassieke bistro houdt. Wel rumoerige zaak doordat de tafels steeds harder gingen praten om boven volume van 1 gezelschap te komen.. Maar leuk en een aanwinst op ons favoriete lijstje in WoerdenCity
Wilma-1963 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Heerlijk eten, veel keuze en de gerechten van het specialiteitenbord zijn origineel en smaakvol! De salade serranoham met piepkuiken en de zeetong waren goed op smaak gebracht en de huiswijnen paste goed bij de gerechten! Keurige professionele bediening met kennis van zaken. Voor een lekker hapje eten goed aan te raden!
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Het Pakhuis is een "huiskamer" restaurant met prima eten en goede service.

Voor mij, van het specialiteitenbord, de visschotel met diverse soorten vis. Heerlijk gebakken gamba's, coquille, stuk zalm en een scholletje. Normaliter is deze laatste niet mijn favoriet, maar deze avond was de schol heerlijk bereid.
Mijn man heeft gesmuld van het lamsribje met knoflook en tomaat.
Omdat we beiden gek van risotto zijn hebben we dit extra bijbesteld (stond als bijgerecht bij iets anders op de kaart). Prima bereid en zeker voor herhaling vatbaar.
Leuk is dat aan het einde van de avond de kok een praatje komt maken aan tafel. Idee is goed, de kok leek echter niet geheel op zijn gemak.
Ton I.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
't Pakhuis in Woerden is een klein intiem restaurant waar de kok aan het einde van de avond langs de tafels gaat en een praatje komt maken. Dat vind ik altijd een goed teken omdat er uit blijkt dat de kok voor de volle 100% verantwoordelijkheid neemt voor het eten bij de klanten. De keuken is meer traditioneel, bij elk gerecht komt wel een saus, dan spectaculair maar de aangeboden producten zijn van grote klasse. Wij aten de krokant gebakken eendenborst in sojasaus en de kalfsbiefstukjes met parmaham, noedels en gorgonzola waar weinig op aan te merken viel. What you see is what you get in dit restaurant en dat vind ik veel waard. Het voorgerecht - voor de een zalm met garnalen en voor de ander de pot au feu - was eveneens prima. Ik ben altijd benieuwd naar de pot au feu. Zo'n eenvoudig gerecht met een grote traditie, vooral in Frankrijk natuurlijk, wat maakt de kok daar van? Ik werd niet teleurgesteld maar was wel enigszins verbaasd over de ballen die erin dreven. Wordt zo'n pot au feu normaal gesproken gemaakt van een mooi stuk vlees, schenkel bijvoorbeeld, en wat toevallige groenten, maar ballen ... nee, ballen trof ik er nooit aan. De kok gaf aan onze tafel toe dat de ballen wat onverwacht zijn, maar, verwijzend naar de traditionele gemeenschap in Woerden voegde hij eraan toe. "Tja, mijnheer, ze willen hier nu eenmaal ballen in de soep." En ach, met zo'n verklaring kan ik wel genoegen nemen. 't Pakhuis in Woerden heeft als enige ambitie goede en mooie producten op tafel te zetten en daar slagen ze wonderwel in. Het personeel is vriendelijk, ook al is het even wennen om consequent met jou of jullie te worden aangesproken, en voorkomend en af en toe een tikkie onhandig, maar het past wonderwel in het gehele kader.
Wernie .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Onlangs lekker gegeten in het pakhuis. Bij binnenkomst krijg je het gevoel dat je een huiskamer binnenstapt. Dit met de ouderwetse aankleding zorgt ervoor dat het meteen heel gezellig is, ondanks dat niet alle tafels vol zitten.

We drinken de rode huiswijn van Tempranillo-druif. Een stevige lekkere wijn.

Naast de gewone kaart zijn er aanvullende gerechten. De gekozen sushi is goed, en de parelhoen met risotto daarna is fantastisch. Een eetgenoot heeft de tournedos. Deze komt alleen op een bord, met een gepofte aardappel. Dit ziet er een beetje karig uit, ondanks dat we er een bakje groente en aardappel bij krijgen.

De desserts zijn heerlijk, zowel de aardbeiencoupe als de champagne-parfait .

Erg goed eten, en door de kleinschaligheid is het heel gezellig, en heb je het gevoel dat je alle aandacht krijgt.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Klein huiskamertje met beperkte capaciteit, maar erg knus. De bediening is vriendelijk en niet opdringerig, de kaart is meer dan uitgebreid, het eten is super! Prijs kwaliteit is hier nog absoluut in verhouding. Mooie porties en heerlijke gerechten als een echte uiensoep, de tartaar is geweldig en de tournedos om te zuigen. Kiezen is altijd moeilijk, maar kom altijd moe, vol en voldaan weer thuis. Heerlijk.