't Packhuys

Meer informatie over restaurant 't Packhuys

Maandag en Dinsdag 17:00 - 21:30
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Joora .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vanavond heb ik hier met een vriendin heerlijk gegeten. Niet alleen het eten is uitstekend maar ook de bediening, de sfeer en de service.
Deze mensen weten hoe het hoort en hebben passie voor hun werk en dat proef, voel en zie je. Bedankt voor de fijne avond.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Tijdens onze vakantie met de boot, afgemeerd aan de kade in Middelburg. Dit restaurant is op loopafstand van de have.
Het decor is erg sfeervol, de bediening ontzettend vriendelijk en attent.

Voordat we aan ons diner begonnen, kregen we een bakje huisgemarineerde kreukels (geloof ik?) op tafel. Lekker en leuk. Ook volgde er een goede amuse.

We kozen het Packhuys specialiteitenmenu a € 42,50 per persoon, met een bijpassende fles wijn. De grande entree was indrukwekkend; een proeverij van diverse vlees- en visgerechtjes. Echt een aanrader!
Het hoofdgerecht was de dagvangst; tonijn met gamba's en asperges. De tonijn was iets te ver door, alles afzonderlijk was goed maar we misten de samenhang in dit gerecht.
Het dessert was een drieluik van zoete lekkernijen. Prima, maar jammer dat de creme brulee koud was.

We zouden zeker weer teruggaan tijdens een vakantie, de prijs-/kwaliteitsverhouding is wat ons betreft netjes.

Tip: de achtergrondmuziek gaf ons het gevoel alsof we in een Grieks restaurant zaten, dat zou wat meer in de sfeer van het pand mogen zijn.
Stephanie B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Het dessert was heerlijk!!! De carpaccio absoluut flauw van smaak en de ossenhaas was lekker, maar zeker niet bijzonder. En het feit wil dat het bekend wil staan als een klasse-restaurant maar wel 0,50 cent vraagt voor de mayo (die ze zelf aanboden). Voor het menu werd op de rekening 1 Euro te veel gerekend. Het gaat me niet om het geld, maar wel om het feit dat de rekening niet klopt. En dat we voor de mayo moesten betalen? " Tsja... De menu-prijs moet eigenlijk omhoog, maar omdat ik dat niet wil, zet ik nu mayonaise op de rekening. " Raar, maar waar...
Inkag .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Een leuk pand, schots en scheef door de leeftijd, gezellig ingericht.
Heerlijk gegeten, de kaart is niet groot maar voor de vlees, vis en vegetarische eter lekkere gerechten.
Heerlijke gamba's!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Vandaag met 10 mensen hier binnen gevallen. Meteen werd er een goed plek voor ons gezocht en werden de bestellingen opgenomen. Top eten, alleen soms kan het sneller gebracht worden. De tijd tussen de gerechten liep nog wel eens uit. Maar toen we aangaven dat we op tijd weg moesten, werd het dessert met spoed gemaakt en ook uitgeserveerd.
Kortom, wat mij betreft een aanrader!.
Mariskavtklooster .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Gisteravond wezen eten bij 't Packhuys en wat een heerlijke avond! Erg vriendelijk werden wij ontvangen en kregen een leuke tafel. Meteen een leuke klik met de bediening die een praatje met ons kwamen maken. Vooraf namen we een proeverij van voorgerechten. Prijzig, maar zeker erg lekker! Als hoofdgerecht had ik hertenbiefstuk en mijn vriend kalf en lam. Erg lekker allemaal en goed op smaak! Wel wat karig met groenten! Als we weer eens in de buurt zijn gaan we zeker hier weer heen. Zelfs als we hiervoor om zouden moeten rijden!
Ilsekoen .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Tijdens de wijn en spijswandeling mochten we starten bij 'tPackhuys.
We kregen een aangenaam hapje met vis met een erg lekkere wijn.
De locatie viel ons erg tegen. Het is een erg donker restaurant waar wij ons niet in kunnen vinden.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Gezellig klein restaurant in een sfeervol pand. Kleine kaart maar heerlijke gerechten, waaronder de dagvangst . Prima bediening in een sfeervol pand.
Ludonderdog .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
heerlijk gegeten: etagere met vis en vlees als voorgerecht zeker eens proberen ! alles om ter lekkerst. tof huiswijntje. bediening attent maar niet opdringerig.
Wendy .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Dit restaurant is bijzonder gezellig ingericht op een prachtige locatie. Je zit er prettig vooral omdat de tafeltjes niet te dicht bij elkaar staan.

Het eten is prima. Ik had het menu van de dag en daar was niets op aan te merken. Lekkere gamba's en een tongetje.

Het personeel is vriendelijk. Niet zo servicegericht is dat ze weigeren een karaf water op tafel te zetten. Die laatste euro moet er kennelijk echt uit geperst worden.
C A.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Alles was erop gericht om de gasten zoveel mogelijk te laten betalen. Men wilde de kinderen van de normale kaart laten eten. Pas na aandringen konden we ook de kinderkaart krijgen. Een karafje water kan niet, alleen een betaalde fles van 4 euro, voor 4 personen een broodje vooraf kost 10 euro extra en als je aan tafel onderling een gerechtje van verschillend geprijsde keuzemenu's ruilt, dan wordt voor beide menu's de prijs van de duurste berekend. Al met al geen aanrader, ik ga zeker niet meer terug, ondanks dat het eten van goede kwaliteit was.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Met vrienden hier heerlijk gegeten. De etagere met vis/vlees vooraf was uitstekend. En de hoofdmaaltijd idem. Komen graag terug.