't Paardje

Meer informatie over restaurant 't Paardje

6,9
Mokumboy .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Hele leuke tent op een toplocatie. Om wat te drinken maar ook zeker om wat te eten. Eten eigenlijk altijd goed en de kipsaté zelfs heerlijk. De bediening is alleen ook steeds een repeterend verhaal: niet goed.

Aan de bar soms al moeite moeten doen om de aandacht te trekken voor een nieuwe drankje, langzaam en soms niet echt klantgericht. De locatie, het eten en de leuke gasten binnen maken dit echter ruimschoots goed.
Kevin Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Altijd al één van de gezelligste plekjes in de pijp geweest.

Gister weer terug voor een vlugge lunch, zoals eigenlijk altijd prima, goed belegde broodjes voor een mooie prijs.

Bediening erg vlot, vriendelijk en attent en zowel binnen als buiten op het terras altijd gezellig druk.
ProeverHH .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Vaak gelunched bij t paardje. De tostis zijn het lekkers. De service is goed en het decor is ook meer dan prima. Mooi om uit te wijken als je op de cuyp bent geweest.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Wat een afknapper, je bestelt gewoon huiswijn en dan krijgt je op de rekening opeens speciale wijn te zien! Eten was aardig en service verder ook maar dit maakte alles toch net iets minder leuk!
Paul_s .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Mooi terras in het zonnetje, zelfs iets teveel zon, dus deden ze voor ons de zonwering wat verder omlaag. Voor de snelle bediening moet je niet hier zitten, maar het terras ligt er wel mooi bij en de broodjes waren prima. Mijn broodje avocado, op superknapperig landelijk brood was zeer goed te noemen: ruime garnering en exact een halve avocado erbovenop: smullen dus.

Helaas was er geen enkel vruchtensap te krijgen, blijkbaar iets mis gegaan met de levering (terwijl 50m verderop een grote supermarkt zit).
Sivale .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
'T Paardje is een heerlijke plek voor een hapje en een drankje. Wij komen hier geregeld en vonden het nu tijd om ook eens een goede recensie te plaatsen.
Dat 't Paardje geen restaurant zou zijn is wel enigzinds achterhaald. Er staan goede koks en je kunt er lekker eten tegen een eerlijke prijs.
Een aanrader zijn de spare ribs!
Het terras is een attractie op zich en het is hier heerlijk toeven op een mooie middag of avond.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Het terras is de reden om hier te komen! Lang zon en ondanks de drukte vaak wel een plekje te vinden. Hier geborreld en gegeten met groep en heerlijk gezeten buiten. Service prima, soms wat aan de trage kant, moesten paar keer iemand aanspreken om nieuwe drankjes te bestellen.

Eten in orde maar niet bijzonder. Standaard kaart (saté, biefstukje, mosselen) voor Amsterdamse prijzen. Niks mis mee om aansluitend op een borrel wat te eten maar zeker geen zaak om speciaal naartoe te gaan voor het eten.
Eveline M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Blijkbaar hebben wij geluk gehad met het personeel. De barman was erg vriendelijk en professioneel, niets op aan te merken. Ook de dame in de bediening was aardig, zij het wat zenuwachtig en giechelig.
We hadden driemaal Angus steak en eenmaal hamburger. Van de steaks waren er twee prima een eentje wat minder. We hebben dit aangegeven, en hier werd erg goed op gereageerd. De vorige keer waren alle steaks overigens wel in orde.
Voor wat betreft de hamburger (die vanwege een fout in de keuken wat later werd geserveerd) kan ik de kok aanraden om de coleslaw in een apart bakje te serveren. De onderkant van het broodje was nu zompig en zuur en dat is zonde.
Al met al valt er wel wat te verbeteren, maar het personeel deze avond was goed.
Ray S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Hier gezeten voor lunch. Kaart is beperkt. Ceasar salade en broodje carpaccio besteld. Beiden echt niet goed. Salade droog, en broodje carpaccio met bijna geen carpaccio. Koffie na smaakte als slootwater, het kwam volgens mij uit zo'n instant koffiemachine. Onvoorstelbaar dat dat soort koffie in deze tijd nog geserveerd wordt. Terras had al een paar jaar geleden vernieuwd moeten worden. Bediening liep ongeintereseerd rond. Wel een mooie locatie
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Onververwachts op het gezellige terras hier neergestreken. Na diverse wijntjes besloten hier maar wat te eten. Een simpele kaart een café eigen. Dus maar eenvoudig een lasagne besteld. De saus was aan de zure kant en er zat een aparte smaak aan, vlg. mij niet home-made. Ook de salade van mijn tafelgenoot was bedroevend. Een gemiste kans want qua ligging heeft deze zaak al een streepje voor.
FrankFB .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Heerlijk terras in een leuke buurt, maar heerlijk is niet van toepassing op het eten. Waren met 5 personen, na lang wachten kregen wij een kaart en na nog langer wachten een van de bestelde gerechten, een koude biefstuk. Door een fout van de keuken waren de andere vier bestelde gerechten niet doorgekomen, zouden met spoed gemaakt worden...35 minuten later, de biefstuk was inmiddels op, kwam de rest. Een van de twee hamburgers was rouw, terug naar de keuken, 1 minuut later gaar en taai was hij al terug! Een besteld schaaltje friet moet nu nog komen...mijn avond was verpest ook na de koffie van het huis..kortom leuke plek voor een drankje maar het eten is slecht en het duurt vreselijk lang.
Gegeten op: 3 augustus 2013.
Rob ..
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Prima no nonsense eetcafe in het hartje van de Pijp. Verschillende keuzes in maaltijden tegen een zeer betaalbare prijs en prima hoeveelheden. Groot terras en veel te zien.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2013
Met mijn 19 jarig nichtje naar 't Paardje. Zij is er laaiend enthousiast over, vooral als de zon schijnt. Maar niet op die avond
We nemen een dagschotel ( Zalm uit de oven voor iets minder dan EUR12 ) en een hamburger. Het eten is heel behoorlijk, vooral ook vanwege de prijs. Bediening vriendelijk. Wijn okayish en dan merk je dat het eigenlijk meer een cafe is. Volgende keer toch maar eens terug voor het terras.