Over het restaurant 't Ouwe Bruggetje

Een hoofdrol voor smaak

In het pittoreske Delfshaven is het genieten geblazen. Prachtige wijnen en heerlijke gerechten uit de Frans-internationale keuken gaan hier hand in hand. Geen onnodige opsmuk, maar basic gerechten waar smaak de hoofdrol mag spelen. Tel daar de voortreffelijke service bij op en je hebt een culinaire topavond.

Meer informatie over restaurant 't Ouwe Bruggetje

9,1
9,4
Marinus O.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gezellig restaurant in Delfshaven. We waren er met vier personen op zondagavond. Er was een vast zondagavond menu van vier gangen voor 28,50! Twee heerlijke visgerechten, een vleesgerecht en een keuze toetje. Alles voortreffelijk van smaak. Heerlijke wijntjes er bij. We hebben genoten.
Gezellige bediening met kennis van zaken van gerechten en wijn.
Kortom, beslist een bezoek waard!
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
we hebben heerlijk en ontspannen gegeten met vrienden in een gezellig knus restaurant met heel veel persoonlijke aandacht, een topavond !
MK-RTM .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Opnieuw weer genoten van 5 heerlijke gangen en lekkere wijnen. De keuken blijft verrassend, ook als je vaker komt geen herhalingen, en toch iedere keer super lekker!
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Alles klopte. Wij werden met aandacht verwelkomd. Wij namen het zesgangenverrassingsmenu met wijnarrangement. De wijnen waren bijzonder en heel lekker. De kelner was heel attent en vriendelijk en vertelde veel interessants over de wijnen. Het eten was verrassend en heel lekker. Alle tafels waren bezet, de zaak was gezellig en zeker niet lawaaiig. De zaak ademt een informele sfeer. Ik heb zeer genoten en heb een avond gehad die ik niet gauw zal vergeten. Ik kom graag nog eens terug.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Zeer gezellig restaurant, met veel aandacht van zowel de serveerster, sommier als de koks. Ieder gerecht, iedere fles wijn kwam met een verhaal over de afkomst. Wij konden geen keuze maken voor wijn uit de uitgebreide selectie, maar zelfs met onze summiere beschrijving (zachte rode wijn) werd er een heerlijke fles tevoorschijn getoverd, voor een zeer aardige prijs. Absoluut top!

Wij hebben genoten van het 5-gangen menu, zonder wijnarrangement. Ik heb dit stuk significant moeten inkorten door het karakterlimiet, maar de algehele kwaliteit lag erg hoog. Als hoogtepunt de oven verwarmde oesters met creme fraiche en wat haringkuit, en de eendenborstfilet met een klein stukje van fluweelzachte eendenlever. Het hoofdgerecht van speenvarken kotelet viel wat tegen; deze miste wat smaak, en was op het stuk met minder vet wat droog. Er was net te weinig groene pepersaus om dit te compenseren.

Kortom heerlijk eten in tot op heden het gezelligste restaurants dat ik ken, met pure producten zonder te veel opsmuk.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Weer een prachtig menu met net zo bijzondere wijnen waar ook de passie vanaf spat want de mensen die daar werken hebben echt een passie voor hun werk en dat proef je!
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Originele gerechten op de menukaart én genoeg keus. Zeer vriendelijke bediening, die de tijd neemt om te adviseren over de gerechten. Kwam hier voor de eerste keer en kom zeker terug. We hadden een drie gangen menu, heel gevarieerd en voor elk wat wils. Wijn was goed gekozen (ook zonder wijnarrangement). Ondanks een vol restaurant waren er geen wachttijden tussen de gerechten. Prima restaurant!
Cora D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Geweldig sfeervolle Franse Bistro.Fijne bediening, goede uitleg wijnarrangement en heerlijk e 4 gangen surprise diner. Echt een aanrader.
ronherwijnen .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
geweldige ervaring wederom, goede en gezellige ontvangst, en de uitleg bij de wijnen en de gangen zijn leuk en interessant , aanrader
Fatima D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Ik had er meer van verwacht gezien de recensies die ik heb gelezen.
De tafel van Eric K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten met goede service. Kundig personeel. Weten wat ze uitserveren en kunnen daarbij bijpassende wijnen schenken waar ze vanalles van weten. Aanrader!
Germaine K.
Heerlijk gegeten, hele goede bediening met zeer veel enthousiasme vertellen ze over de gerechten en de wijn. Wij komen zeker terug.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Gezellige restaurantje, erg aardige gastheer en gastvrouw met veel kennis van de gerechten en wijnen.
Kennis die die ze graag met je delen.
Wij waren er op zondag en dan serveren ze er het zondagsurprisemenu. Dit omdat ze op maandag en dinsdag gesloten zijn en ze uit duurzaamheidsredenen geen eten willen weggooien. Maar het was heerlijk allemaal.
Wij vinden het een concept dat meer restaurants zouden moeten invoeren.
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Een knus restaurant met weinig tafels, dus ruim van tevoren reserveren. Een surprise menu gekozen met aanvullend wijnarrangement. Fijn om zelf niet te hoeven kiezen. Je kunt aangeven met behulp van de à la carte menukaart wat je niet wilt hebben en andere beperkingen. Wat geserveerd werd met toelichting was geheel naar wens. Vooral de eendenborst van het hoofdgerecht was heerlijk. De chefkok komt langs om te informeren hoe het was en gaf spontaan aanwijzingen om zelf de eendenborst zo te bereiden. We komen er graag nog een keer terug.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Wij hebben een vijf gangen diner surprise gekozen. Erg lekker en heerlijke wijnen per gerecht. Zeer goede service!
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening met aandacht voor de klant. Eten was heerlijk, wijn ook erg lekker. Wijn werd geserveerd met leuke informatie over herkomst druiven /groeiplaats e.d. Zeker een aanrader!
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Kleinschalig waardoor heel gezellig. Lekker gegeten en gedronken. Het zondagsavondmenu met wijn arrangement is aan te bevelen!
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Uitstekende ontvangst. Bijzonder vriendelijk personeel, in een huiskamer-achtige sfeer. Het eten was goed bereid en smaakvol, met wijnadvies van een kwaliteit die ik nog niet veel heb meegemaakt.
De chef had er geen enkel probleem mee om met dieet of allergieën rekening te houden.

Bedankt!
Aart D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten, op ons gemak. Bijpassende wijnen van hoge kwaliteit. Leuke bediening met enthousiaste verhalen over de wijnen en het eten. Oprechte vriendelijkheid!
Hier blijf ik terugkomen!
MK-RTM .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het blijft een van de leukste, gezelligste en lekkerste restaurants van de stad!
Altijd weer nietuwe ideeen op de kaart, prima wijnaarangement erbij - gewoon smullen.
angie E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
leuke zaak lekker knus rustige achtergrond muziek. eten was heerlijk.