't Ouwe Bruggetje

Voorhaven 6 3024 RM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant 't Ouwe Bruggetje

Een hoofdrol voor smaak

In het pittoreske Delfshaven is het genieten geblazen. Prachtige wijnen en heerlijke gerechten uit de Frans-internationale keuken gaan hier hand in hand. Geen onnodige opsmuk, maar basic gerechten waar smaak de hoofdrol mag spelen. Tel daar de voortreffelijke service bij op en je hebt een culinaire topavond.

Meer informatie over restaurant 't Ouwe Bruggetje

9,6

Jouw recensie over het restaurant 't Ouwe Bruggetje

Corné N.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Door het schitterende weer hadden we de mogelijkheid om buiten op de 'boot' te gaan zitten. Het voelde als een zwoele zomeravond, terrasjes vol en studenten aan de kade, heel fijn!. Het ontvangst was goed en de bediening kundig en gezellig, namen de tijd voor een praatje. Enkel keuze uit suprise menu's was weer is wat anders. Het eten was goed opgemaakt en smaakte erg lekker. Kortom; een fijne tent om lekker te eten. Zeker op een zwoele zomer avond!
Aart D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wederom iemand uit onze vriendenkring meegenomen naar dit restaurant. Het blijft een cadeautje voor jezelf en voor wie je maar meeneemt. Op zondagavond een gunstig geprijsd verrassingsmenu en bijpassende wijnen.... heerlijk. Een informele, prettige sfeer en een prima bediening.
Chang L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Passie voor het vak, oprechte bediening en ongedwongen sfeer. Het 4-gangen "duurzaamheidsmenu" van nog niet eens dertig euro op zondag is ideaal voor mensen die zich graag laten verrassen. Over de kwaliteit hoeft men hier immers geen zorgen te maken. Hier komen we zeker (wat mij betreft elke maand) terug!
Imelda G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten in dit restaurant, gelegen in historisch Delfshaven.
Bijzondere gerechten en mooie wijnen.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
We komen hier zeker terug!
Pieter G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Top eten en heel gezellig!
Familie E.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Makkelijke gerechtjes; dit maak je thuis ook. Elke gang staat klaar. Goede voorbereiding, weinig passie. Veel te duur voor de kwaliteit die wordt geserveerd.
Gerry K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Genoten van een heerlijke maaltijd. Bijzonder vriendelijk personeel.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Een ontspannen avond met heerlijk eten en mooi bijpassend wijnarrangement. Attente bediening. Wij komen graag een keer terug.
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eten is erg lekker, een verrassend menu met bijpassende wijnen echt heerlijk. Gastvrijheid is ook uitstekend, jammer dat het aan de prijs is anders ging ik hier vaker eten
J.J. M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Het concept in een verrassingsmenu met wijnarrangement. Ook halve en BOB glaasjes. Met speciale wensen of allergieën wordt rekening gehouden. Prima wijn passend bij het gerecht.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Hier ben je echt te gast! Zij begrijpen hoe het moet. We hadden alle drie het 3-gangen menu en hebben heerlijk en op ons gemak gegeten! Hier kom ik zeker terug!
RobinEngelschman .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Ik ben hier pasgeleden wezen eten, en het was erg lekker! Niet alleen werden we heel erg goed bediend, maar het eten was echt smikkelen.
Jacqueline N.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, aanstekelijk enthousiasme van de medewerkers over de wijnen, aangename ambiance, maar waar ik me altijd over verbaas dat het non alcoholische aperitief altijd zo prijzig is.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Gezellig knus restaurant met heerlijk eten en drinken. De verschillende gangen zowel qua eten als wijn werden door het personeel van een leuk informatief woordje voorzien. Hierdoor hebben we niet alleen lekker gegeten en gedronken maar ook nog wat geleerd. Aanrader!
camiel D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Ook mijn buitenlandse gasten vonden het fantastisch
De tafel van Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, samen met goede wijnen en leuk gezelschap was het een topavond.
En het voelt goed om op de zondag de restanten op te maken. Alles was heerlijk, vooral de vissoep was een van de lekkerste soepen ooit.
Franka V.
Ontzettend leuke avond gehad met alles erop en eraan. Sfeer, eten, service, prijs, niets op aan te merken! Zondagmenu is zeker aan te raden.
Justin V.
Een restaurant dat op een hele goede, natuurlijke, manier wijn en spijs bij elkaar laat komen!
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bijpassende wijnen, super sfeer!
Bastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met 6 man aan een rustige tafel. Sfeer in het restaurant is intiem en gezellig. Het 4-gangen verrassingsmenu en wijnarrangement is aan te raden en met persoonlijke wensen wordt rekening gehouden.
J. K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Zeer hartelijke ontvangst. Goede wijn- en spijscombinaties met zeer bijzondere wijntjes. goede porties en prima prijs-kwaliteitsverhouding.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Een zeer gezellig restaurant, waar er met passie geserveerd en gekookt wordt! Je voelt je als gast zeer welkom en gewaardeerd! Het menubis veelzijdig en kwalitatief zeer goed!