Over restaurant 't Ouwe Bruggetje

Een hoofdrol voor smaak

In het pittoreske Delfshaven is het genieten geblazen. Prachtige wijnen en heerlijke gerechten uit de Frans-internationale keuken gaan hier hand in hand. Geen onnodige opsmuk, maar basic gerechten waar smaak de hoofdrol mag spelen. Tel daar de voortreffelijke service bij op en je hebt een culinaire topavond.

Meer informatie over restaurant 't Ouwe Bruggetje

9,3
Voordelig
Francis L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We waren hier vorig jaar met de restaurantweek geweest en enthousiast geworden. Nu was het wederom geweldig. De mensen werken hier met passie voor hun producten en de uitleg over de wijnen is super. Wij komen hier terug.
Loes A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijke avond gehad! De ambiance is perfect en de bediening zeer vriendelijk. Je ziet gezellig in een warm aangekleed, klein, knus restaurant op een leuke locatie. Het eten was erg smakelijk, maar niet overdadig. Uiteindelijk wel genoeg gegeten , maar voor de grote eters is het misschien wat weinig. Wijnarrangement was heerlijk en we kregen uitgebreide uitleg over oorsprong, smaak en bereiding. Zeker een aanrader!
Wimenmoon G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij kwamen afgelopen vrijdag om 17.45 aan we hadden gereserveerd voor 18.00 uur een kwartier te vroeg want het restaurant ging pas om 18.00 uur open. We mochten toch naar binnen en een tafeltje uitzoeken. De eigenaar nam ruim de tijd om een praatje met ons te maken we voelde ons dan ook gelijk welkom en thuis. De bediening was erg vriendelijk en wisten ook van wanten betreft wijn en het eten hierbij dan ook alle lof voor hun. Alle gerechten waren heerlijk we hebben genoten. Wij komen zeker hier nog een aantal keer terug misschien met familie of vrienden.
MK-RTM .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gewoon weer een lekkere avond met heerlijke seizoen-gerechten en vriendelijke service en lekkere wijnen. Fijn dat dit restaurant zijn standard zo stabiel weet te houden.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De tonijn was wat droog, maar de paté lekker en de hazenrug heerlIjk. Het is een gezellig restaurant en de bediening is erg goed.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat hebben we een heerlijke avond gehad! We hebben ons totaal laten verrassen met de wijnen en spijzen! Wat een genot, gemoedelijkheid en gastvrijheid! Je moet het werkelijk zelf ervaren!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben weinig commentaar. Een fantastische avond gehad met onze volwassen kinderen. Het personeel was snel, er was rust. Het eten was heerlijk, wij hadden gebruik gemaakt van een arrangement, de porties waren niet te groot, wel mooi op elkaar afgestemd.
M T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijke gerechten tegen redelijke prijs. Zeer net personeel, alles werd goed uitgelegd.
Yverne B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Knus restaurantje in een mooi stukje Rotterdam met lekker eten, goede wijnen en een vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteitverhouding is goed. Een aanrader!
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Super gezellig gegeten met een heerlijk wijnarrangement. We komen zeker weer een keer vanuit s'Hertogenbosch
Duindraak S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima gegeten en fijn contact met kok, bediening en sommelier... redelijke prijzen en alles kan. We komen zeker terug.
Gerad R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een oud collega gaat met pensioen en wou nog een klein feestje geven voor zijn afdeling dus besloot hij met ons naar 't Ouwe Bruggetje te gaan. Je kunt daar kiezen uit 3 tot wel 6 gangen menu en als je een hele tafel vol boekt van te voren kun je zelfs nog een 7 gangen menu nemen als je een echte eter bent. Wij namen allemaal gewoon een 3 gangen menu, we besloten buiten te zitten omdat je een erg mooi uitzicht hebt in dit restaurant. Toen we het menu goed hadden bekeken besloot ik voor Vissoep te gaan dit omdat ik zo iets nog nooit had gegeten en ik het graag wou proberen. Als hoofdgerecht nam ik Gamba’s met kerriesausje, de meeste namen zalm uit de oven met brie. Na lekker gegeten te hebben besloten we nog een lekker wijntje te nemen, dit restaurant was erg snel met serveren en wist veel over wijn dit omdat ze ook hun eigen wijn winkel hebben, het wijn was erg lekker en het personeel was erg vriendelijk. We komen hier graag nog eens.
Miro P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het leukste en voor ons het beste restaurant van Rotterdam, al vele jaren.
Fantastisch eten, zeer goede bijzondere wijnen, met veel kennis en passie gepresenteerd.
Onovertroffen gastvrijheid en sfeer.
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten! Zoals meestal hebben we ons laten verwennen met een surprise menu, daar zijn we nog nooit in teleurgesteld, zo ook vanavond niet. Heerlijk om te proeven hoe de verschillende ingrediënten en combinaties van gerechten ons iedere keer weer verrassen. Voor de sausen alleen al zouden we hier iedere week willen eten. Dit in combinatie met de meer dan passende wijnen en ongedwongen, gezellige bediening, maken onze avond compleet. De sfeer is uiterst relaxed en de prijs/kwaliteit-verhouding is uitstekend. 't Oude Bruggetje is één van onze favoriete restaurants en blijven dan ook zeker terugkomen.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Ontvangst is hartelijk. Uitleg tijdens het verrassingsmenu is bijzonder en apart.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Zijn op zondag 09 oktober 2016 met 3 personen naar "t Ouwe Bruggetje geweest.
Dat we dat niet eerder gevonden hebben.
Heel prettig ontvangen.
Bediening echt geweldig, wat zijn deze mensen gedreven, gemotiveerd en verstand van zaken. Echt fantastisch.
Bij elk gerecht wordt verteld wat het is. Ook de Vinoloog gaf prima uitleg bij de wijn.
Hadden het verrassingsmenu met 4 gangen. Was toppie.
Bij elk gerecht een smaakexplosie.
Vooral de mousse van eendenlever was echt fantastisch.

Kortom:
Pluimen, wie ze verdient die krijgt ze. Bij deze.

Komen zeker terug.

Familie van der Veld
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Geweldig restaurant als je van wijn houdt. De gastheer en vrouw weten echt alles van de wijnen, de wijnhuizen en kunnen daar fantastisch over vertellen! Ze bezoeken alle wijnhuizen persoonlijk en kopen de wijnen zelf in. Wij dronken heerlijke Riesling, een volle rode wijn zonder toegevoegd sulfiet en een heerlijke dessertwijn die lichter is dan normaliter door de voortijdig gestopte vergisting via een speciale filter techniek. Interessant...
Milea T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
We hebben hier een heerlijke avond gehad. We hadden het vier gangen verrassingsmenu met wijn arrangement! De gerechten waren zorgvuldig bereid zonder al te veel bijgerechten. De wijnen paste goed bij de gerechten en we kregen er leuke uitleg over. Door de warme zomeravond hebben we nog heerlijk lang buiten op het terras (op het water) kunnen eten!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben gisteravond heerlijk gegeten bij 't Ouwe Bruggetje. Het 4 gangen verrassingsmenu was uitstekend, je hoeft enkel aan te geven wat je niet lust en wordt daarna verrast met zeer goede en smaakvolle gerechten. De focus wordt gelegd op de producten zelf (niet al te veel poespas of bijgerechten) en dat proef je. Daarnaast hebben wij besloten een wijnarrangement te delen wat geen enkel probleem was. Ze hebben veel kennis van de wijnen die zeer goed passen bij de gerechten.
De sfeer in het restaurant is knus en gezellig. De service is persoonlijk en ongedwongen.
Al met al een top ervaring. Wij komen zeker terug!
Markus K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
5 gangen menu van de chef - HEEERLIJK. Iedere keer nieuwe ideeen, lekker eten, passende wijnen, persoonlijke en professionele service, zonder de stijfheid van een sterrentent.