Over het restaurant 't Ouwe Bruggetje

Een hoofdrol voor smaak

In het pittoreske Delfshaven is het genieten geblazen. Prachtige wijnen en heerlijke gerechten uit de Frans-internationale keuken gaan hier hand in hand. Geen onnodige opsmuk, maar basic gerechten waar smaak de hoofdrol mag spelen. Tel daar de voortreffelijke service bij op en je hebt een culinaire topavond.

Meer informatie over restaurant 't Ouwe Bruggetje

9,1
9,4
ronherwijnen .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
geweldige ervaring wederom, goede en gezellige ontvangst, en de uitleg bij de wijnen en de gangen zijn leuk en interessant , aanrader
De tafel van Eric K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten met goede service. Kundig personeel. Weten wat ze uitserveren en kunnen daarbij bijpassende wijnen schenken waar ze vanalles van weten. Aanrader!
Germaine K.
Heerlijk gegeten, hele goede bediening met zeer veel enthousiasme vertellen ze over de gerechten en de wijn. Wij komen zeker terug.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Gezellige restaurantje, erg aardige gastheer en gastvrouw met veel kennis van de gerechten en wijnen.
Kennis die die ze graag met je delen.
Wij waren er op zondag en dan serveren ze er het zondagsurprisemenu. Dit omdat ze op maandag en dinsdag gesloten zijn en ze uit duurzaamheidsredenen geen eten willen weggooien. Maar het was heerlijk allemaal.
Wij vinden het een concept dat meer restaurants zouden moeten invoeren.
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Een knus restaurant met weinig tafels, dus ruim van tevoren reserveren. Een surprise menu gekozen met aanvullend wijnarrangement. Fijn om zelf niet te hoeven kiezen. Je kunt aangeven met behulp van de à la carte menukaart wat je niet wilt hebben en andere beperkingen. Wat geserveerd werd met toelichting was geheel naar wens. Vooral de eendenborst van het hoofdgerecht was heerlijk. De chefkok komt langs om te informeren hoe het was en gaf spontaan aanwijzingen om zelf de eendenborst zo te bereiden. We komen er graag nog een keer terug.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Wij hebben een vijf gangen diner surprise gekozen. Erg lekker en heerlijke wijnen per gerecht. Zeer goede service!
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening met aandacht voor de klant. Eten was heerlijk, wijn ook erg lekker. Wijn werd geserveerd met leuke informatie over herkomst druiven /groeiplaats e.d. Zeker een aanrader!
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Kleinschalig waardoor heel gezellig. Lekker gegeten en gedronken. Het zondagsavondmenu met wijn arrangement is aan te bevelen!
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Uitstekende ontvangst. Bijzonder vriendelijk personeel, in een huiskamer-achtige sfeer. Het eten was goed bereid en smaakvol, met wijnadvies van een kwaliteit die ik nog niet veel heb meegemaakt.
De chef had er geen enkel probleem mee om met dieet of allergieën rekening te houden.

Bedankt!
Aart D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten, op ons gemak. Bijpassende wijnen van hoge kwaliteit. Leuke bediening met enthousiaste verhalen over de wijnen en het eten. Oprechte vriendelijkheid!
Hier blijf ik terugkomen!
MK-RTM .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het blijft een van de leukste, gezelligste en lekkerste restaurants van de stad!
Altijd weer nietuwe ideeen op de kaart, prima wijnaarangement erbij - gewoon smullen.
angie E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
leuke zaak lekker knus rustige achtergrond muziek. eten was heerlijk.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het is een erg leuk restaurant met ontzettend vriendelijke bediening, het eten is heerlijk. We komen hier zeker nog terug.
Francis L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We waren hier vorig jaar met de restaurantweek geweest en enthousiast geworden. Nu was het wederom geweldig. De mensen werken hier met passie voor hun producten en de uitleg over de wijnen is super. Wij komen hier terug.
Loes A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijke avond gehad! De ambiance is perfect en de bediening zeer vriendelijk. Je ziet gezellig in een warm aangekleed, klein, knus restaurant op een leuke locatie. Het eten was erg smakelijk, maar niet overdadig. Uiteindelijk wel genoeg gegeten , maar voor de grote eters is het misschien wat weinig. Wijnarrangement was heerlijk en we kregen uitgebreide uitleg over oorsprong, smaak en bereiding. Zeker een aanrader!
Wimenmoon G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij kwamen afgelopen vrijdag om 17.45 aan we hadden gereserveerd voor 18.00 uur een kwartier te vroeg want het restaurant ging pas om 18.00 uur open. We mochten toch naar binnen en een tafeltje uitzoeken. De eigenaar nam ruim de tijd om een praatje met ons te maken we voelde ons dan ook gelijk welkom en thuis. De bediening was erg vriendelijk en wisten ook van wanten betreft wijn en het eten hierbij dan ook alle lof voor hun. Alle gerechten waren heerlijk we hebben genoten. Wij komen zeker hier nog een aantal keer terug misschien met familie of vrienden.
MK-RTM .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gewoon weer een lekkere avond met heerlijke seizoen-gerechten en vriendelijke service en lekkere wijnen. Fijn dat dit restaurant zijn standard zo stabiel weet te houden.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat hebben we een heerlijke avond gehad! We hebben ons totaal laten verrassen met de wijnen en spijzen! Wat een genot, gemoedelijkheid en gastvrijheid! Je moet het werkelijk zelf ervaren!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben weinig commentaar. Een fantastische avond gehad met onze volwassen kinderen. Het personeel was snel, er was rust. Het eten was heerlijk, wij hadden gebruik gemaakt van een arrangement, de porties waren niet te groot, wel mooi op elkaar afgestemd.
M T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijke gerechten tegen redelijke prijs. Zeer net personeel, alles werd goed uitgelegd.
Yverne B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Knus restaurantje in een mooi stukje Rotterdam met lekker eten, goede wijnen en een vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteitverhouding is goed. Een aanrader!