't Ouwe Bruggetje

Voorhaven 6 3024 RM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant 't Ouwe Bruggetje

Een hoofdrol voor smaak

In het pittoreske Delfshaven is het genieten geblazen. Prachtige wijnen en heerlijke gerechten uit de Frans-internationale keuken gaan hier hand in hand. Geen onnodige opsmuk, maar basic gerechten waar smaak de hoofdrol mag spelen. Tel daar de voortreffelijke service bij op en je hebt een culinaire topavond.

Meer informatie over restaurant 't Ouwe Bruggetje

9,2
9,5
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Erg gezellig, goed en gedreven personeel, en heerlijk eten.
M.L B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Erg gezellig klein restaurant. Lekker surprise menu waarbij heerlijke wijnen werden geserveerd. Zelfs voor de verjaardag van mijn zoon (25) nog een spetterend kaarsje bij het dessert, erg attent. Betrokken bij de klant. Zeker een aanrader.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Erg lekker gegeten op "de boot" in het zonnetje. Gesmuld van de verhalen bij de heerlijke wijnen.
Blijft mijn favoriete restaurant
J V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goed gegeten, buiten, mooie locatie aan het water. Aangename sfeer, goed eten, nog betere passende wijnen bij de gerechten. Wijnarrangement ook als "halve-glazen/bob-arrangement" verkrijgbaar, wat een erg goede service is. Aanrader dus.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Verrassende keuken voor een schappelijke prijs, erg leuke bediening en een mooie locatie. We hadden het geluk dat het zulk mooi weer was dat we buiten konden zitten maar binnen ziet het er ook sfeervol uit. Adres om naar terug te keren!
M.S. D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten met een vriend van mij, bijzondere gerechten die je zelf niet even snel zelf op tafel zet. Wat je krijgt is een verrassing, voor wie wil kan wel zijn voorkeuren aangeven. Het wijnarrangement smaakt ook heerlijk bij het eten, Gelukkig is er ook de mogelijkheid om voor halve glazen te kiezen, wel zo fijn bij een vier- of vijf gangenmenu. De bediening is zeer aardig en denkt ook mee. Mooie verhalen over het eten en zeker ook over de wijn. Bij mooi weer kan er op het terras gegeten worden en als het kouder begint te worden is het geen probleem om de rest van de maaltijd binnen voort te zetten. Alles is met liefde en smaak gemaakt en de locatie is ook schitterend. Een lieflijk, schilderachtig plekje in het drukke Rotterdam.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een heel geslaagde avond vol lekkere verrassingen.
Allard D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zondag 4 juni heerlijk gegeten. Vanwege dat ze op ma-di gesloten zijn is er zondag een aangepast verrassingsmenu (tegen gereduceerd tarief) om maar zo min mogelijk weg te hoeven gooien. Dat sprak mij zeer aan. 4 heerlijke gangen, mooie creaties en met bijpassende wijnen. De passie en verhalen over de wijnen maakte de avond compleet. Besloten om 2 flessen wijn te kopen van de soort die we die avond geserveerd hadden kregen. Toen de rekening kwam schrok ik van de lage totaal prijs. Al met al een zeer geslaagde avond.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Kleinschalig restaurant. Op zondag alleen een menu van de chef te verkrijgen. Dat is zeker geen straf. Goede locatie. Prima sfeer. Uitstekende bediening en heel heel lekker gegeten. Toelichting bij de wijn is prima, maar mag iets korter van stof zijn. Een absolute aanrader
Wouter M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
De gerechten hadden een heel behoorlijk niveau, maar op het punt van de open wijnen deugt de prijs-kwaliteitverhouding niet. € 12 voor een niet heel bijzonder glas wijn is echt buiten proporties.
J N.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekker eten.Erg attente bediening.
Prijs t.o.v. kwaliteit uistekend.
Aanrader!!
Markus K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Ook betekent weer een goede recensie mogelijk, dat het nog lastiger wordt om hier een plek te kunnen krijgen: zij hebben het gewoon verdiend! Heerlijk restaurant, lekkere, altijd weer vernieuwde gerechten en een bijzondere, persoonlijke service. Hoop nog vaak terug te mogen komen!
cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wij zaten op donderdagavond buiten aan het water. De locatie is natuurlijk geweldig, het terras is niet perfect onderhouden, maar al met al een top plek. Bij iedere gang (in totaal kozen wij voor 4/6 gangen; altijd een verrassing van de chef) werd gevraagd of het nog warm genoeg was en dat er binnen een tafel voor ons klaar stond. De bediening is goed op de hoogte van de wijnen, die je ook in de wijnkoperij ernaast kunt kopen, en kan hier vermakelijk over vertellen. Verder erg vriendelijk bediend. Het eten is erg lekker: carpaccio van kogelbiefstuk, trio van vis (coquille/rauwe tonijn/ansjovis), asperges met ham en vissaus & chocoladetaart, flensje met grand Marnier en vanille-ijs. Geen bijzondere gerechten maar alles bij elkaar wel een bijzondere avond. Na het eten wilde wij de wijnen kopen die we bij het eten hebben gedronken, de eigenaar liep met ons mee naar de reeds gesloten wijnhandel. Al met al zeer goed.
Sjaak B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Lekker gegeten op zondag (beperkt aantal gangen). Erg vriendelijke bediening die goed anticipeerd op de gasten. Prijs is goed te doen voor goed lekker eten. Kortom een aanrader.
Sylvie G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Geweldig restaurant! Ga er heen, laat je verrassen. Geniet van de bijzondere wijnen, je zou bijna vergeten dat je hier gekomen bent om te eten!
Joep K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Klein maar heel gezellig restaurant. Wij hebben heerlijk gegeten met uitstekende wijnen en een top service. Kortom een echte aanrader!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We hebben voortreffelijk bij 't Ouwe Bruggetje gegeten. Het eten was heerlijk en het wijnarrangement maakte het helemaal af. De toelichting bij de wijn had wat ons betreft wel wat beknopter gemogen.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Een prima restaurant ,echt een avondje uit prima eten en hele lekkere wijnen.Evht een aanrader.
Anneleen D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening.
Super uitgebreide uitleg bij elk gerecht en wijnglas. We voelden ons helemaal welkom!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Zoals gebruikelijk: goede kwaliteit en bediening in een gezellige ambiance.