't Oudste Huys

Voorstraat 18 3201 Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant 't Oudste Huys

Bier en wijn in overvloed

t Oudste Huys is een bier-en wijnlokaal. Meer dan zestig soorten bier en veertig soorten wijn die je combineert met heerlijke hapjes zoals je in een fijn eetcafé kan verwachten. Elke dag worden onbeperkt spareribs geserveerd met huisgemaakte verse frites en salade. Er zijn drie zalen met een dj booth, disco-verlichting, rookmachine voor feesten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant 't Oudste Huys

Bushalte op loopafstand, bushalte 1ste heulbrugstraat bij het marktplein en de kerk
  • : Betaald parkeren in de buurt (boekenberg parkeergarage) gratis parkeren langs de weg na 17:30 uur m.u.v. koopavonden

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag & Vrijdag 15:00 - 23:00
Zaterdag 13:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Bar , Dansvloer , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant 't Oudste Huys

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
goed gegeten ,prettige bediening ,alleen lang op het eten moeten wachten
Kees A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer goede, gastvrije en vriendelijke bediening!
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Zonde dat niet meer mensen dit prima restaurant in Spijkenisse weten te vinden. Eten was heerlijk, bediening uitstekend,
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving
michael V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Na goede verhalen te hebben gehoord over het vernieuwde Oudste Huys, kan ik niets anders zeggen dat er een kwaliteits restaurant is bijgekomen is Spijkenisse.

Eten was van uitstekende kwaliteit en service/ bediening zeer enthousiast.

Voor ons zeker de moeite waard om hier vaker te gaan eten.
Evelien L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Gezellig. Voor herhaling vatbaar!
Jacob Willem B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ondanks dat 1 dame de ontvangst en bediening deed, werden we op onze wenken bediend.
seadog666 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten hier. Het was een uitje oma, mamma, kleuter. Voor allemaal wat lekkers te eten op de kaart. De service naar de 4-jarige toe was ontzettend goed. Lief, geduldig, ze kreeg extra komkommer, een mooie kleurplaat en veel aandacht. Niet voor niet gaf ze de "restaurantmevrouw" een dikke knuffel bij vertrek. Mamma en oma konden daardoor ook genieten voor hun uitje en het heerlijke eten.
joke B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
onbeperkt spare-ribs gegeten het was erg lekker.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel.
Hoofdgerecht vlees aan de kleine kant salade en friet voldoende.
Nagerecht voortreffelijk.
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Meerdere keren hier gegeten en elke keer meer dan vol huiswaarts gekeerd. Het eten en drinken (héél véél keus voor bier en wijn) is voortreffelijk en de service/bediening goed en aardig. Ik kom hier zeker vaker terug!
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten was weer super, bediening vriendelijk en vlot. Sfeer uitstekend.
Een aanrader!!!!!
Astrid en Hennie
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gezellig klein restaurant wat leuk is ingericht. Bij ontvangst werd ons een tafel aangewezen echter de jassen werden niet aangenomen ( geen ramp ) De carpaccio is hier zeker een aanrader goed belegd en goed van smaak.
Fles wijn die wij bestelden werd zo op tafel gezet..... Hoofdgerecht vonden wij beide aan de kleine kant kwa porties de Quiche Mediterranee en de mixed grill kleine stukjes vlees en niet gevraagd hoe wij dit gegaard wilde hebben.

Korte samenvatting: Leuke plek en restaurant, service valt zeker nog wat te verbeteren ;-)
joke B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
het eten was erg goed, en de sfeer in de zaak ook.
Zeker voor herhaling om daar nog eens te gaan eten
Hanenfemmelie D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Voor herhaling vatbaar! We konden boven zitten, beneden zaten we precies in de rook van buiten, dat vonden we niet prettig, het was geen probleem om boven plaats te nemen. Ze hielden goed rekening met dieetwensen, de quinoa burger was verrassend lekker!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een mooi en gezellig restaurant. Bediening zeer attent en vriendelijk. Ook geen gehaast tussen de gangen gewoon lekker op je gemak genieten. Ik kom hier zeker terug en zal het restaurant zeker aanbevelen. Gezellig, sfeervol en goed eten.
A D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
wij zijn niet goed bediend en ontvangen.... na 45 mijn wachten kregen we onze hoofdgerecht...voorgerecht kregen we niet, want er was iets mis gegaan in de computer.. Vervolgens zaten we na onze hoofdgerecht met manlief alsnog voorgerecht genomen en ik nagerecht..
ik kom hier nooit meer......
anja M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wat een verrassende avond! Tijd geleden dat wij zo een leuke gezellige avond hebben gehad! Eten was voortreffelijk ( vers,goed bereid,smaakvol,grote porties )bediening netjes vlot behulpzaam.En de prijs ...is het echt waard! Wij komen zeker nog een keer terug. We hadden een jarige in ons midden ook hier was extra aandacht voor bij het toetje.
Rico V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Vriendelijk bediening en een hele mooie en gezellige inrichting! Eten was erg lekker maar voor mij erg grote porties. Wij komen hier zeker terug!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het aarbeienijsje was erg veel, voor het mooie in deze tijd een paar aardbeien als garnering, zou leuk zijn