't Oudste Huys

Voorstraat 18 3201 Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant 't Oudste Huys

Bier en wijn in overvloed

t Oudste Huys is een bier-en wijnlokaal. Meer dan zestig soorten bier en veertig soorten wijn die je combineert met heerlijke hapjes zoals je in een fijn eetcafé kan verwachten. Elke dag worden onbeperkt spareribs geserveerd met huisgemaakte verse frites en salade. Er zijn drie zalen met een dj booth, disco-verlichting, rookmachine voor feesten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant 't Oudste Huys

Bushalte op loopafstand, bushalte 1ste heulbrugstraat bij het marktplein en de kerk
  • : Betaald parkeren in de buurt (boekenberg parkeergarage) gratis parkeren langs de weg na 17:30 uur m.u.v. koopavonden

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag & Vrijdag 15:00 - 23:00
Zaterdag 13:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Bar , Dansvloer , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant 't Oudste Huys

Ruurd T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Gewoon goed eten voor een goede prijs in een mooie entourage en een vriendelijke, professionele bediening
Wij komen zeker nog eens terug.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Leuk restaurant, sfeervol. Bediening aardig en vlot. Eten heerlijk, goed warm en genoeg. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Gaan zeker nog eens terug.
Gerolien H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten
Tino V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Bij binnenkomst even staan wachten terwijl een medewerker zichtbaar aan de bar ons zag maar geen actie ondernam. Jassen niet aangenomen (geen kopstok...?). We hebben een maandmenu genomen. Carpaccio was op zich OK met erg veel sla en tomaat eronder. Daarna ossehaaspuntjes genomen met champignon saus. De puntjes waren uitstekend doch de saus echt belabberd (leek op dikke soep zonder champignons.....aangelengd met maizena of zo; dit kan echt niet!). Tenslotte nagerecht een Truffito ijsdessert met nepslagroom (van een heel goedkoop soort ; stortte snel in ...), de (fabrieks) bol kwam waarschijnlijk direct uit de vriezer. Na 10 min "bikken" hadden we deze ook op....Tenslotte een cappucino, waar geen enkele schuim/room of wat dan ook op zat. Leek verdacht veel op een gewone koffie. Uiteindelijk afgerekend waarbij de 10 euro iens korting helaas niet verrekend is. Wel vriendelijke bediening. Uiteindelijk toch met een slecht gevoel weggegaan. De basis lijkt op orde maar er is nog meer dan voldoende voor verbetering.
Dries D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
gasten voor een feestje in een andere zaal moeten door het restaurant en dan via een deur die geen deurstopper heeft.dat is na enkele gasten vrij irritant want de deur klapt vrij hard dicht. verder viel het eten tegen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Hier met een vriendin gegeten . Personeel vriendelijk en behulpzaam. Zaten op koopavond helemaal alleen in het restaurant. Restaurant zelf ziet er prima uit. Maar als je naar de wc gaat zie je dat er nog een hoop werk aan de winkel is. Dames wc zat op slot gedraaid. Bril past niet. Wc papier was op. De hal van de wc wordt gebruikt om te roken. Eten was redelijk. Als voorgerecht de Garnalen genomen. Was prima. Hoofdgerecht de Diamanthaas. Was wel erg zout. Peper roomsaus erbij uit een pakje. Salade en patat was goed . Wijn was lekker. Helaas werd mij niet gevraagd wat voor witte wijn ik wilde. Zou niet meer terug gaan. Jammer .
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het was weer lekker en gezellig de bediening was weer vriendelijk voor herhaling vatbaar
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Was gewoon gezellig en lekker.
henriettehelena .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
met mijn partner heel leuk en lekker gegeten, met een groep vrienden of familie is dit restaurant ook heel geschikt.
heerlijke hertenbiefstuk gegeten en de carpaccio was ook prima. de broodjes met beleg vooraf was heel goed.
de tiramisu tot slot was ok. de inrichting was mooi en sfeervol. in het begin was het wat luidruchtig maar daarna gezellig druk.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heel lekker en gezellig kerstdiner gehad 2e kerstdag met 5 personen.
Eten en bediening waren supergoed!
We komen zeker terug, complimenten voor de kok en de bediening!
Mina D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hadden een tafel waar de voordeur regelmatig open en dicht ging. Na veel gezeur kregen we een andere tafel met de opmerking dat het een uitzondering was dat we een andere plek kregen. Het eten was matig.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
bediening was wel eens een bestelling vergeten.
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer! Top service, en genoeg keus.
CL H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten.Vriendelijk personeel.Goede timing serveren.
Minpuntje was alleen dat de toiletten niet zo schoon waren.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
goed gegeten ,prettige bediening ,alleen lang op het eten moeten wachten
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
De enige opmerking die ik heb is dat de dessert borden niet weg werden gehaald toen we koffie en thee zaten te drinken. Dit bleef staan tot dat we de reking betaald hadden.
Kees A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer goede, gastvrije en vriendelijke bediening!
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Zonde dat niet meer mensen dit prima restaurant in Spijkenisse weten te vinden. Eten was heerlijk, bediening uitstekend,
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving
michael V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Na goede verhalen te hebben gehoord over het vernieuwde Oudste Huys, kan ik niets anders zeggen dat er een kwaliteits restaurant is bijgekomen is Spijkenisse.

Eten was van uitstekende kwaliteit en service/ bediening zeer enthousiast.

Voor ons zeker de moeite waard om hier vaker te gaan eten.