't Oudste Huys

Voorstraat 18 3201 Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant 't Oudste Huys

Bier en wijn in overvloed

t Oudste Huys is een bier-en wijnlokaal. Meer dan zestig soorten bier en veertig soorten wijn die je combineert met heerlijke hapjes zoals je in een fijn eetcafé kan verwachten. Elke dag worden onbeperkt spareribs geserveerd met huisgemaakte verse frites en salade. Er zijn drie zalen met een dj booth, disco-verlichting, rookmachine voor feesten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant 't Oudste Huys

Bushalte op loopafstand, bushalte 1ste heulbrugstraat bij het marktplein en de kerk
  • : Betaald parkeren in de buurt (boekenberg parkeergarage) gratis parkeren langs de weg na 17:30 uur m.u.v. koopavonden

Maandag t/m Woensdag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant 't Oudste Huys

Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel.
Hoofdgerecht vlees aan de kleine kant salade en friet voldoende.
Nagerecht voortreffelijk.
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Meerdere keren hier gegeten en elke keer meer dan vol huiswaarts gekeerd. Het eten en drinken (héél véél keus voor bier en wijn) is voortreffelijk en de service/bediening goed en aardig. Ik kom hier zeker vaker terug!
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten was weer super, bediening vriendelijk en vlot. Sfeer uitstekend.
Een aanrader!!!!!
Astrid en Hennie
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gezellig klein restaurant wat leuk is ingericht. Bij ontvangst werd ons een tafel aangewezen echter de jassen werden niet aangenomen ( geen ramp ) De carpaccio is hier zeker een aanrader goed belegd en goed van smaak.
Fles wijn die wij bestelden werd zo op tafel gezet..... Hoofdgerecht vonden wij beide aan de kleine kant kwa porties de Quiche Mediterranee en de mixed grill kleine stukjes vlees en niet gevraagd hoe wij dit gegaard wilde hebben.

Korte samenvatting: Leuke plek en restaurant, service valt zeker nog wat te verbeteren ;-)
joke B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
het eten was erg goed, en de sfeer in de zaak ook.
Zeker voor herhaling om daar nog eens te gaan eten
Hanenfemmelie D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Voor herhaling vatbaar! We konden boven zitten, beneden zaten we precies in de rook van buiten, dat vonden we niet prettig, het was geen probleem om boven plaats te nemen. Ze hielden goed rekening met dieetwensen, de quinoa burger was verrassend lekker!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een mooi en gezellig restaurant. Bediening zeer attent en vriendelijk. Ook geen gehaast tussen de gangen gewoon lekker op je gemak genieten. Ik kom hier zeker terug en zal het restaurant zeker aanbevelen. Gezellig, sfeervol en goed eten.
A D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
wij zijn niet goed bediend en ontvangen.... na 45 mijn wachten kregen we onze hoofdgerecht...voorgerecht kregen we niet, want er was iets mis gegaan in de computer.. Vervolgens zaten we na onze hoofdgerecht met manlief alsnog voorgerecht genomen en ik nagerecht..
ik kom hier nooit meer......
anja M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wat een verrassende avond! Tijd geleden dat wij zo een leuke gezellige avond hebben gehad! Eten was voortreffelijk ( vers,goed bereid,smaakvol,grote porties )bediening netjes vlot behulpzaam.En de prijs ...is het echt waard! Wij komen zeker nog een keer terug. We hadden een jarige in ons midden ook hier was extra aandacht voor bij het toetje.
Rico V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Vriendelijk bediening en een hele mooie en gezellige inrichting! Eten was erg lekker maar voor mij erg grote porties. Wij komen hier zeker terug!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het aarbeienijsje was erg veel, voor het mooie in deze tijd een paar aardbeien als garnering, zou leuk zijn
Gerolien H.
Goede kwaliteit.
Gezellige sfeer
Aarti H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vriendelijk personeel, snelle bediening, goede service, eten was heerlijk, vers brood, super malse schnitzel gegeten, vol van smaak. Geen minpunten
Femmie S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening. Komen zeker terug.
Suze V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gewoon
Suze V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Geweldig goed restaurant.heerlijk gegeten met familie.zijn er bijzonder vriendelijk,en alles is er gewoon super lekker.voortreffelijk bereid en lieve vrouw in de bediening.
Kiki K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker gegeten. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wel lang gewacht op drankjes, wat zonde is. Het personeel is erg aardig maar werkt niet zo efficiënt. Absoluut een aanrader.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
voor het eerst wezen eten bij Oudste Huys eten was super goed zeker niets op aan te merken bediening heel aardig en meedenkend ook altijd een pluspunt dus komen zeker terug misschien ook een idee met de kerst met de hele familie
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
een super gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten en drinken super vriendelijk personeel zeker een aanrader voor een super leuke en gezellige avond

t waar je heerlijk kan eten en drinken en het personeel is ook heel vriendelijk zeker de moeite waard om er eens heen te gaan voor een gezellig avondje