't Oudste Huys

Voorstraat 18 3201 Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant 't Oudste Huys

Bier en wijn in overvloed

t Oudste Huys is een bier-en wijnlokaal. Meer dan zestig soorten bier en veertig soorten wijn die je combineert met heerlijke hapjes zoals je in een fijn eetcafé kan verwachten. Elke dag worden onbeperkt spareribs geserveerd met huisgemaakte verse frites en salade. Er zijn drie zalen met een dj booth, disco-verlichting, rookmachine voor feesten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant 't Oudste Huys

Bushalte op loopafstand, bushalte 1ste heulbrugstraat bij het marktplein en de kerk
  • : Betaald parkeren in de buurt (boekenberg parkeergarage) gratis parkeren langs de weg na 17:30 uur m.u.v. koopavonden

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag & Vrijdag 15:00 - 23:00
Zaterdag 13:00 - 23:00

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Bar , Dansvloer , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant 't Oudste Huys

Bep V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
we zaten alleen in het restaurant en dat was niet zo gezellig.
Tomenirma .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het eten was heerlijk en meer dan genoeg. Geen lullig broodplankje en de wokgarnalen waren heerlijk. En dan de spare ribs..Die waren verrukkelijk en heeel veel.
Er werd iets teveel gevraagd of we nog wat wilden drinken en de vele mensen die binnenliepen om vervolgens naar een feestje boven te gaan werden storend.
Maar al met al een heel gezellige avond gehad samen met een volle buik
Louella V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Wij hadden een gift for 2 'speciaal bier' en hadden niet gedacht dat er zo veel keus aan speciaal bier zou zijn. Ook werden we verrast met twee planken eten! 1 plank met bittergarnituur en 1 plank met saté, patat en de meest geweldige spareribs! De spareribs waren super mals, vol met smaak en zo gaar dat het vlees al van het bot af viel bij het oppakken.

Kortom geweldig, we gaan zeker nog is terug!
j.b.l .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
alles was goed.bediening goed. meer weet ik niet en ik ben een man van weinig woorden. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Leuk restaurant met een goeie sfeer inrichting erg leuk.
Vriendelijke bediening.Hadden een 3 gangen menu wat erg lekker was. Zeker een aanrader.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Eten was lekker jammer dat niet alle speciaal biertjes op voorraad waren
Marije L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant en leuke bediening!
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Goed
Ruurd T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Gewoon goed eten voor een goede prijs in een mooie entourage en een vriendelijke, professionele bediening
Wij komen zeker nog eens terug.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Leuk restaurant, sfeervol. Bediening aardig en vlot. Eten heerlijk, goed warm en genoeg. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Gaan zeker nog eens terug.
Gerolien H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten
Tino V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Bij binnenkomst even staan wachten terwijl een medewerker zichtbaar aan de bar ons zag maar geen actie ondernam. Jassen niet aangenomen (geen kopstok...?). We hebben een maandmenu genomen. Carpaccio was op zich OK met erg veel sla en tomaat eronder. Daarna ossehaaspuntjes genomen met champignon saus. De puntjes waren uitstekend doch de saus echt belabberd (leek op dikke soep zonder champignons.....aangelengd met maizena of zo; dit kan echt niet!). Tenslotte nagerecht een Truffito ijsdessert met nepslagroom (van een heel goedkoop soort ; stortte snel in ...), de (fabrieks) bol kwam waarschijnlijk direct uit de vriezer. Na 10 min "bikken" hadden we deze ook op....Tenslotte een cappucino, waar geen enkele schuim/room of wat dan ook op zat. Leek verdacht veel op een gewone koffie. Uiteindelijk afgerekend waarbij de 10 euro iens korting helaas niet verrekend is. Wel vriendelijke bediening. Uiteindelijk toch met een slecht gevoel weggegaan. De basis lijkt op orde maar er is nog meer dan voldoende voor verbetering.
Dries D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
gasten voor een feestje in een andere zaal moeten door het restaurant en dan via een deur die geen deurstopper heeft.dat is na enkele gasten vrij irritant want de deur klapt vrij hard dicht. verder viel het eten tegen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Hier met een vriendin gegeten . Personeel vriendelijk en behulpzaam. Zaten op koopavond helemaal alleen in het restaurant. Restaurant zelf ziet er prima uit. Maar als je naar de wc gaat zie je dat er nog een hoop werk aan de winkel is. Dames wc zat op slot gedraaid. Bril past niet. Wc papier was op. De hal van de wc wordt gebruikt om te roken. Eten was redelijk. Als voorgerecht de Garnalen genomen. Was prima. Hoofdgerecht de Diamanthaas. Was wel erg zout. Peper roomsaus erbij uit een pakje. Salade en patat was goed . Wijn was lekker. Helaas werd mij niet gevraagd wat voor witte wijn ik wilde. Zou niet meer terug gaan. Jammer .
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het was weer lekker en gezellig de bediening was weer vriendelijk voor herhaling vatbaar
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Was gewoon gezellig en lekker.
henriettehelena .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
met mijn partner heel leuk en lekker gegeten, met een groep vrienden of familie is dit restaurant ook heel geschikt.
heerlijke hertenbiefstuk gegeten en de carpaccio was ook prima. de broodjes met beleg vooraf was heel goed.
de tiramisu tot slot was ok. de inrichting was mooi en sfeervol. in het begin was het wat luidruchtig maar daarna gezellig druk.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heel lekker en gezellig kerstdiner gehad 2e kerstdag met 5 personen.
Eten en bediening waren supergoed!
We komen zeker terug, complimenten voor de kok en de bediening!
Marie K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hadden een tafel waar de voordeur regelmatig open en dicht ging. Na veel gezeur kregen we een andere tafel met de opmerking dat het een uitzondering was dat we een andere plek kregen. Het eten was matig.