't Oude Wandelpark

- Ontbijt 10:00 - 12:00
- Bar 10:00 - 02:00

Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Samen met mij vrouw gegeten zonder te reserveren, maar er was nog 'n mooi tafeltje beschikbaar voor ons.
we werden vriendelijk ontvangen. we wilden de kipsate piripiri maar zonder piripiri omdat ik gelaryngectomeerd ben en niet tegen scherp eten kan, helaas ging dit niet . toen hebben we gamba's besteld, en 'n lekker wijntje , prima ! we hebben onze kadobon van 25€ en met nog wat geld erbij 'n prima avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
Putsjan .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Hier kun je lekker eten en drinken voor een betaalbare prijs, de bediening is goed en super vriendelijk (echte brabantse gezelligheid) echt een aanrader voor als je gezellig wil gaan lunchen of dineren.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Johnnyboy .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Na een eerdere minder goede ervaring vandaag heerlijk gegeten. Leuke bediening ook, niet was teveel. Dat maakt een bezoek echt plezierig. Kinderen vermaken zich hier ook prima door de losse atmosfeer
Tonny A.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
We hebben hier gereserveerd voor 6 personen en een kind van 2 jaar. Met vijven hebben we besloten om diverse hapjes te gaan bestellen.
Helaas zijn we maar aan een hapje toegekomen daar het eten zeer lang op zich liet wachten en er een kind bij was. Het was erg druk en er is ook excuus voor aangeboden. Jammer!
Het eten was prima!

JohanvanderRijt .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Vorige week woensdag samen met de leden van BNI Van Abbe Valkenswaard genoten van een heerlijke barbecue. Fijne sfeer en perfecte service van de gastheer en zijn medewerkers.
Barbecueën bij 't Oude Wandelpark is niet zomaar 'vlees eten', het is een afwisselende culinaire reis.

Groeten, Johan van der Rijt
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Eergisteren het "Twaalf uurke" (bestaande uit 2 scharreleieren, ham, kaas draadjesvleeskroket, aangevuld met augurk, zilveruitjes, komkommer, tomaat, rundvleessalade op zelf gesneden wit Desem brood en een tomatensoepje) gebruikt in " 't Oude Wandelpark". Het tomatensoepje smaakte prima, maar was wel héél er klein. Ook de rest smaakte goed, maar of het u aan het brood of het mes lag weet ik niet, maar door het brood was nauwelijks door te komen. Mijn advies aan " 't Oude Wandelpark" is dan ook: zoek een betere bakker of schaf scherpere messen aan en geef de tomatensoep iets royaler . Want zo bederf je voor de klant het genot van het "Twaalf Uurke".
Beste meneer van Gils meesterproever,
Allereerst hartelijk dank voor de diverse bezoeken aan 't Oude Wandelpark.
Wat uw commentaren betreft die zijn zeer gewaardeerd, deze recensie allerdings vindt ik toch een beetje te ver gaan door te zeggen dat het het genot van de klant (ik lees gast) bederft, misschien uw genot, het zou misschien al opgelost geweest zijn met een ander mes te vragen, wat het brood en de bakker betreft het brood is elke dag vers. Doe de groeten aan Mariska.
Een welgemeende Gr
Jurgen R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Werkelijk heerlijke carpaccio in leuk gezelschap tijdens gezellig familiefeest in Valkenswaard. Als Hagenaar toch wat sceptisch, maar na goed voorgerecht werd ik met dochter(s) werkelijk overdonderd met de longhaas met heerlijke zoute jus. Absolute aanrader om voor uit het Haagje om te rijden.
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Altijd gezellig binnenkomen.
Altijd een glimlach ontvangen van Kaat of Herold.
Prachtige omgeving.
Goede koffie en lekkere hapjes.
Goede en lekkere bieren in huis.
Echt een topper
MartienvandenEndert .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Elke dinsdag ontbijt ik hier en daarnaast spreek ik regelmatig af op deze toplocatie.
Geen kritisch woord uit mijn mond. Harold is inderdaad een prima sfeerbeheerder en het personeel is uitermate vriendelijk.
Steffie K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Prachtige locatie! Goed bereikbaar en veel parkeergelegenheid. Het ontvangst is meer dan welkom en je krijgt de service die je mag verwachten. Voor feesten,partijen maar ook voor een ontbijt/ lunch/diner ben je bij 't oude wandelpark aan het juiste adres.
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
op weg naar een weekendje in Belgie er even bij Valkenswaard afgegaan om te lunchen. Vanaf de ringweg Eindhoven zit je er snel.
Het interieur is donker, buiten kun je onder een luifel zitten en zit je aan de weg de rookruimte in het corridor is wel wat dubieus als je naar buiten gaat; je bent het gewoon niet meer gewend.
Maar de lunch zelf was top! Ik had een broodje OWP, (oude wandel park). Spek, ui, sla, komkommer. Echt een heerlijk broodje en super vullend. Van de prijs kan je niks zeggen.
Heerlijke bierkaart!
Joerie V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Prachtig gelegen voor een lekker biertje of warme choco na een wandeling door het rondom gelegen bos. Altijd sfeervol gezellig dankzij Harold en Kaat en hun crew. Recent met groep heerlijk gegeten. De thaise kippensoep blijft een topper. De tapas tafel mocht er absoluut zijn. Een heel grote plank vol verrassingen. Helemaal top. En dan ook nog een echt mooie whisky-kaart, dat vind je niet vaak.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Gisteren met een zakenrelatie geluncht in 't Oude Wandelpark. We hadden beide een (verschillende) salade. De salades waren mooi gepresenteerd, zeer gul van ingredienten, maar vooral heerlijk. De bediening was ongedwongen en vriendelijk. Het restaurant ligt niet ver van de snelweg rond Eindhoven en dat is gemakkelijk.
Zeker een aanrader.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Fijn restaurant, goede professionele bediening, heerlijk terras! Een locatie waar we met collega's zeker vaker zullen terugkomen. Ga zo door!
PeterJacobs .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Lekker ontbeten in een leuke ambiance met gastvrije medewerkers. De sfeer is informeel en hartelijken je voelt je er welkom.
Marc_microgiants .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
regelmatig lunch ik met vrouw en kinderen in Het oude wandelpark. Altijd is dit prima verzorgd. vriendelijk personeel. Een gemoedelijke sfeer en een prima uitstapje voor zaterdag of zondag middag. Teven een aanrader voor de speeltuin die er naast ligt en het wandelbos waar mijn hond even de pootjes kan strekken.
Saschak .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Dochterlief was jarig en hebben dit vanavond gevierd bij 't Oude Wandelpark. Heerlijk gegeten, perfecte ambiance en de bediening is erg spontaan en klantvriendelijk. Speciaal voor de jarige een lekker dessert met spuitfontein en Lang Zal Ze leven uit de speakers. We konden van te voren ook slingers ophangen. Allemaal geen probleem. Het was top! Graag tot een volgende keer.
Karinvanbreugel .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Elke week komen we met een groep ondernemers in 't Oude Wandelpark bij elkaar voor een ontbijtbijeenkomst. Het gevarieerde en verse ontbijtbuffet is altijd een heerlijk begin van de dag. Alles keurig verzorgd en tiptop in orde!
Keeltje .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Gisteravond bij 't Oude Wandelpark gegeten. Restaurant zat goed vol, en ondanks deze enorme drukte werd alles op tijd en netjes uitgeserveerd. Lekker gegeten, spontaan personeel. Komen hier zeker een keer terug