't Oude Wandelpark

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant 't Oude Wandelpark

Sabine P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijk eten! Altijd gezellige bediening en altijd even lekker. Echt een aanrader om hier even aan te meren, je kan super makkelijk parkeren voor de deur. De nachos en carpaccio altijd top.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Ben benieuwd naar de reactie van de eigenaar, gezien eerdere kritische reacties van anderen ....... het zijn tips om iets mee te doen. Toch?

Eten prima.
Wachttijd een uur. Veel te lang voor een lunch. En dit ben ik op meerdere recensie sites tegengekomen. Blijkbaar niks mee gedaan. Jammer!
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Het hoofdgerecht bestond uit vlees en friet (wel heerlijk klaargemaakt). Groenten werden niet geserveerd. Glutenvrij (ook bij reservering opgegeven) was niet iets waar een redelijk alternatief voor was.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Samen met mij vrouw gegeten zonder te reserveren, maar er was nog 'n mooi tafeltje beschikbaar voor ons.
we werden vriendelijk ontvangen. we wilden de kipsate piripiri maar zonder piripiri omdat ik gelaryngectomeerd ben en niet tegen scherp eten kan, helaas ging dit niet . toen hebben we gamba's besteld, en 'n lekker wijntje , prima ! we hebben onze kadobon van 25€ en met nog wat geld erbij 'n prima avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
Putsjan P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Hier kun je lekker eten en drinken voor een betaalbare prijs, de bediening is goed en super vriendelijk (echte brabantse gezelligheid) echt een aanrader voor als je gezellig wil gaan lunchen of dineren.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Tonny A.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
We hebben hier gereserveerd voor 6 personen en een kind van 2 jaar. Met vijven hebben we besloten om diverse hapjes te gaan bestellen.
Helaas zijn we maar aan een hapje toegekomen daar het eten zeer lang op zich liet wachten en er een kind bij was. Het was erg druk en er is ook excuus voor aangeboden. Jammer!
Het eten was prima!

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Eergisteren het "Twaalf uurke" (bestaande uit 2 scharreleieren, ham, kaas draadjesvleeskroket, aangevuld met augurk, zilveruitjes, komkommer, tomaat, rundvleessalade op zelf gesneden wit Desem brood en een tomatensoepje) gebruikt in " 't Oude Wandelpark". Het tomatensoepje smaakte prima, maar was wel héél er klein. Ook de rest smaakte goed, maar of het u aan het brood of het mes lag weet ik niet, maar door het brood was nauwelijks door te komen. Mijn advies aan " 't Oude Wandelpark" is dan ook: zoek een betere bakker of schaf scherpere messen aan en geef de tomatensoep iets royaler . Want zo bederf je voor de klant het genot van het "Twaalf Uurke".
Beste meneer van Gils meesterproever,
Allereerst hartelijk dank voor de diverse bezoeken aan 't Oude Wandelpark.
Wat uw commentaren betreft die zijn zeer gewaardeerd, deze recensie allerdings vindt ik toch een beetje te ver gaan door te zeggen dat het het genot van de klant (ik lees gast) bederft, misschien uw genot, het zou misschien al opgelost geweest zijn met een ander mes te vragen, wat het brood en de bakker betreft het brood is elke dag vers. Doe de groeten aan Mariska.
Een welgemeende Gr
Jurgen R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Werkelijk heerlijke carpaccio in leuk gezelschap tijdens gezellig familiefeest in Valkenswaard. Als Hagenaar toch wat sceptisch, maar na goed voorgerecht werd ik met dochter(s) werkelijk overdonderd met de longhaas met heerlijke zoute jus. Absolute aanrader om voor uit het Haagje om te rijden.
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Altijd gezellig binnenkomen.
Altijd een glimlach ontvangen van Kaat of Herold.
Prachtige omgeving.
Goede koffie en lekkere hapjes.
Goede en lekkere bieren in huis.
Echt een topper
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
op weg naar een weekendje in Belgie er even bij Valkenswaard afgegaan om te lunchen. Vanaf de ringweg Eindhoven zit je er snel.
Het interieur is donker, buiten kun je onder een luifel zitten en zit je aan de weg de rookruimte in het corridor is wel wat dubieus als je naar buiten gaat; je bent het gewoon niet meer gewend.
Maar de lunch zelf was top! Ik had een broodje OWP, (oude wandel park). Spek, ui, sla, komkommer. Echt een heerlijk broodje en super vullend. Van de prijs kan je niks zeggen.
Heerlijke bierkaart!
Joerie V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Prachtig gelegen voor een lekker biertje of warme choco na een wandeling door het rondom gelegen bos. Altijd sfeervol gezellig dankzij Harold en Kaat en hun crew. Recent met groep heerlijk gegeten. De thaise kippensoep blijft een topper. De tapas tafel mocht er absoluut zijn. Een heel grote plank vol verrassingen. Helemaal top. En dan ook nog een echt mooie whisky-kaart, dat vind je niet vaak.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Gisteren met een zakenrelatie geluncht in 't Oude Wandelpark. We hadden beide een (verschillende) salade. De salades waren mooi gepresenteerd, zeer gul van ingredienten, maar vooral heerlijk. De bediening was ongedwongen en vriendelijk. Het restaurant ligt niet ver van de snelweg rond Eindhoven en dat is gemakkelijk.
Zeker een aanrader.
Iris W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Het is een prachtige locatie zo aan het bos, alleen jammer dat je na een frisse boswandeling op een terras moet plaatsnemen tussen de walmende uitlaatgassen van de Eindhovenseweg. Een pluspunt is wel dat ze een grote speeltuin hebben voor de kids!
Ik ben hier al meerdere malen geweest en heb ze ook al vele kansen gegeven. Teleurstellend is dat ze het serviceniveau niet onder controle krijgen. Ik hoor altijd veel geklaag over de service en de bediening van anderen maar toch blijven we komen door de fijne locatie. Helaas is het nu voor ons klaar na de arrogante houding van de huidige bediening. Ze begroeten je niet, smijten de menukaart op tafel, komen nooit vragen of alles naar wens is, als je zwaait om nog iets te bestellen maken ze eerst hun verhaal af met collega's en dan komen ze zuchtend naar je toe... Wij hebben hier totaal niet op ons gemak gezeten. En daarnaast kregen we ook nog eens een karig bordje nacho's, een te rauw biefstuk, klein bakje slappe frietjes... Erg jammer.
We hopen dat ze zich weer wat meer gaan richten op het restaurant i.p.v. de dance-events.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Aan het einde van de middag, op de terugweg vanuit België aangelegd bij " 't Oude Wandelpark" en daar de (maaltijd) vissoep besteld. Deze was rijkelijk gevuld met diverse vissoorten, echter de kok denkt óf aan de omzet van de dranken, waar immers in de horeca het meeste op verdiend wordt, óf laat de gerechten serveren zonder ze eerst geproefd te hebben. De soep was namelijk wel heel erg zout. Op de bediening valt weinig aan te merken. Die is vriendelijk en correct, al lopen er wel enkele dames rond met duidelijk zichtbare tatoeages, hetgeen niet door iedereen gewaardeerd zal worden.
Gina G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Een prachtige locatie met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een uitgebreide kaart met lekkere gerechten. Van de zomer geluncht met vriendinnen. Broodje beenham. Super. En de lunch is doorgegaan tot het borreluur! Vriendelijk bediend, maar zeker niet opdringerig. We hebben met veel plezier en relaxt de middag doorgebracht.
Charlotte T.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Super locatie en vrijwel altijd vol. Gezellige tent. De service kan echter nog wel een beetje extra aandacht gebruiken, want het duurt soms erg lang.

Bezoek 1: We hadden nacho's besteld (a 7,50) en ik heb nog nooit zo'n karig bordje nacho's gezien, geserveerd op een gewoon plat dinerbord zoals je die thuis ook hebt. Als er 15 chipjes op zaten was het al veel. Echt slecht!
Bezoek 2: Met een groepje geluncht. Goede broodjes, maar niks speciaals.
Pinoccio .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
De bediening was flot en servicegericht. Het is ook fijn dat deze restaurant een zonnige terras heeft, omdat in Valkenswaard hiervan maar weinig zijn. Een nadeel is, waar de restaurant niets aan kan doen, is het verkeer van de N69 die vlak langs rijdt.
Het eten viel ons echter echt tegen. De risotto was slecht bereid, en de ossenhaas leek mij meer op een stuk magere braadlap of sucade. De vlees was ook nog eens slecht gebakken, het leek een schoenzool.
Wij komen hier zeker niet terug voor het eten. Misschien voor een kop koffie na een wandeling in het bos.
Volgens mij heb je een hele lange neus, foei pinoccio.
Met een welgemeende groet
Harold van Asperdt eigenaar 't Oude Wandelpark
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Leuke zaak zeker als het terras weer is. De voorgerechten, garnalen met tomaat waren zalig zeker een 9. De sate was prima maar helaas de zalm was niet helemaal gaar.De discussie hierover met de kok was belachelijk, wie is er nu de klant? Na wat aandringen kwam bedrijfleider die het gelukkig wat dragelijker maakte. De zalm niet betaald en gratis koffie.
Verient dus een herkansing.
Bediening was overigings eel goed.