't Oude Veerhuis

Molendijk 1 5324 BC Ammerzoden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Oude Veerhuis

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 21:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jannsan .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Mooi restaurant aan de dijk in Ammerzoden. Prima, jonge bediening. Wij hadden gekozen voor een zeevruchtenschotel. Goede keuze, met kreeft, krab, langoustine, garnalen en oesters. De garnalenkroketjes vond ik er niet bijpassen.
Nathan K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Een echte visrestaurant. Geweldige kreeftenbisque en zeetong gegeten. De rest van de gerechten nog niet geprobeerd, maar we komen zeker terug voor de twee, net genoemde gerechten.
De sfeer is interressant, je verwacht een vrij chique ambiance, gezien de prijs en kwaliteit van het eten, maar er loopt een mengelmoes rond, van net geklede mensen tot mensen die lijken of ze een snelle hap gaan eten.
Service is Overal een erg degelijk tot goed, erg fijne gastvrouw die ons netjes heeft behandeld. De bediening is nog vrij jong en onervaren.
Overal een goed restaurant!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Voor de 2 maal een bezoek aan dit uitstekende restaurant gebracht. dit keer voor een lunch met de specialiteit VIS als onze keuze. Het was een fraaie zomerdag en zaten met vieren op het terras. Het interieur van het restauarant had een fraaie frisse upgrade gehad in vergelijk met jaren terug. Drie van de 4 personen genoten van een uitstekende mosselpan. Zelf koos ik vanwege allergie voor mosselen een tong filets.
Met een heerlijke frisse witte wijn genoten we optimaal daar aan de Maas. Ja, het was weer een goede keuze en zeker als men van VIS houdt. Met dank voor de prima service en aandacht.
FvW1976 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Op zaterdag 18 oktober met 4 personen gegeten bij 't oude veerhuis in Ammerzoden. Een beetje nostalgie omdat onze ouders hier vroeger ook al bij de vorige eigenaren (ouders van de kok) kwamen. Eigenlijk eten wij nergens anders tong omdat het altijd tegenvalt tov dit restaurant. Ook dit keer was het uitgangspunt de Noordzee tong met garnalen maar we hebben ons laten verleiden tot Vis aan de Maas. Wat een goede keuze was dit! Een heerlijke halve kreeft, Hollandse garnalen, gerookte zalm, tonijn, mosselkroketjes en heerlijke oesters in verschillende vormen bereid. Iets vooraf is echt niet nodig want dit gerecht is meer dan genoeg. Als toetje een mix van crème brulee, panacotta met witte chocola en ijs.
De bediening was in ons geval jong maar erg vriendelijk. Ook de eigenaresse doet haar keiharde best om het de mensen naar de zin te maken.
Hou je niet van vis dan ben je hier ook voor een goed stuk vlees aan het juiste adres.

Ben je in de zomer met de boot in de buurt? Stop dan in het haventje en geniet van het terras, het heerlijke eten en het mooie uitzicht.
Wij zetten de traditie van onze ouders voort en zullen hier vaker terugkomen.
Joachim S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Aangekomen bij het schitterend gelegen restaurant, waren de verwachtingen hoog. Echter binnengekomen viel die dat behoorlijk tegen.
Wat een heksenketel! Door de schreeuwende kinderen kon ons gezelschap elkaar amper verstaan.Dit verwacht je eerder in een pannenkoekenhuis, maar niet in een bovengemiddeld geprijsd restaurant.

Middenin ons gesprek was daar plotsklaps een ober,die na het 'menu-riedeltje' even abrupt verdween, zodat er geen vragen over het menu gesteld konden worden. (tot 2x toe)

Het eten was ten dele goed, de bisque uitstekend, evenals de visschotel, maar de tournedos was veel te rood, zo meldde mijn kennis.
De toertjes waren ook niet al te best uitgevoerd: zo waren er Dames- Blanches, met zeer karige hoeveelheid chocoladesaus en een chocolade-fondant die helemaal droog was.

En als klap op de vuurpijl : onbeschofte gasten.

Kortom, dit was de eerste en tevens de laatste keer in 't Oude Veerhuis.
Annet_Ek .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Wij hebben hier een feest gegeven voor 41 man op zondagmiddag, er werd een 9 gangen menu geserveerd, wij en onze gasten vonden het uitstekend. De bediening was geruisloos alles verliep soepel en volgens afspraak. De locatie is ook erg mooi. Kortom een aanrader!.
Waarnemer .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Het eten is hier wel goed maar de bediening laat te wensen over.
Dit is de derde keer dat we hier eten maar voorlopig niet meer.
Alles duurt veel te lang. Omdat we de vorige keer bijna een uur op de tong moesten wachten hebben we meteen bij het bestellen gevraagd of het wat sneller kon. Dat hielp wel moet ik zeggen. Maar toch...Vragen om zout was een probleem omdat er niemand eens rondkeek. De grote tong was overigens niet zo groot.
Jeroenspaa .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Heerlijke plek voor een warme zomeravond. Uitzicht op de Maas en het jachthaventje. Bediening soms onervaren maar erg vriendelijk en correct. Prachtige viskaart, maar kon de heerlijke pata negra niet laten liggen. Pasta met gamba was verrukkelijk. Prima adres.
Cornelia R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
We hebben hier op koninginnedag heerlijk gegeten. We begonnen met oesters, heerlijk vlezig en vers. Daarbij ook een portie serrano ham, heerlijk!
Daarna een heerlijke combinatie van paling met zalm. En als hoofdgerecht een entrecote met huis gemaakte bernaise saus. De saus was heerlijk, helaas was de entrecote wat taai.
Janria .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2013
Het restaurant was gezellig vol bij aankomst.
Vriendelijk en attente bediening.
We hebben heerlijk gegeten.
Stellendammer garnalen vooraf, Chateaubriand en daarna een lekker dessert en espresso toe.
Was alleen jammer dat de Chateaubriand niet duidelijk geprijst was.
Ariadne9 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Vorige week hier een vijf-gangen menu wezen eten. Echt een superaanrader! Wat hebben we gesmuld! Alles culinair verantwoord. De aanbieding was 49,95 voor 2 personen, nou dat was het meer dan waard. Starter van het huis, en daarna elke gerechtje met prachtige en afwisselende smaken per gerechtje inclusief het heerlijke zelf gebakken brood.
De wijn, ik had een overheerlijke vette Chardonnay, maakte het menu compleet.
De bediening, erg attent en vriendelijk.
Wel jammer dat we enige in de zaak waren, dat maakte het wel wat ongezellig. Echt sneu en onbegrijpelijk want als de kwaliteit van het eten hier constant zo is zou dit restaurant toch zeker meer klanten moeten hebben die van de overheerlijke gerechten kunnen genieten. T is dan wat ongemakklijk toegankelijk gelegen, maar ik ga er zeker voor mijn weg hiernaar toe wat vaker te vinden. T is het zeker waard!
Janssen010 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Gelegen op de dijk met prachtig vrij uitzicht over het water en de 'jachthaven'. Parkeren gratis en naast de deur. Dat is prettig. Het interieur is wat gedateerd, maar het uitzicht compenseert dit ruimschoots. Jammer dat het geen terras weer is, want dat oogt aantrekkelijk. Bediening is prima, eigenlijk helemaal niets op aan te merken. Zo correct zelfs dat je het idee kan hebben dat je bij een sterrenzaak zit te eten. Het hoeft wat ons betreft niet allemaal in de klassieke stijl, mag af en toe best wat vlotter/ informeler. De website en huisstijl van de menukaart is helemaal eigentijds, maar dat zien we nog niet helemaal terug in het concept. Overzichtelijke menukaart, schappelijke prijzen! Maar wat vooral leuk is dat ze niet besparen op ingrediënten. Black Angus 200 gram voor onder de 20 euro. Leuk! Een pareltje in Ammerzoden, bij mooi weer gaan we het terras op...
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
wij hebben (ook) gebruik gemaakt van groupon.
We werden netjes ontvangen en naar de tafel gebracht. Verder heel de avond netjes/vriendelijk bediend door Monique.
De zeevruchten schotel bestond uit een koud gedeelte en een warm gedeelte. Deze werden na elkaar opgediend.
Wij hebben een heerlijke en gezellige avond gehad.
De reservering voor de volgende keer is al ingediend
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Met een Grouponbon voor een diner met kreeft op zak naar 't Oude Veerhuis in Ammerzoden getogen. De ontvangst door het bedienende paar is uiterst vriendelijk en ook gedurende de rest van het verblijf valt de alertheid en vriendelijke bejegening op.
De verrassing van de gerechten was een zeer aangename verrassing. Prachtig opgemaakte etageres met oesters, kreeft en gamba's waren aangevuld met zeekraal en een versiering van zeewier. Het vispotje werd dubbel lekker door de bijgeserveerde kreeftsaus.
Aan het raam gezeten en genietend van prachtige Hollandse wolkenluchten boven de Maas was dit, met al het moois dat uit de keuken kwam, een top-avond.
Dat de goedkope Grouponactie een marketinginstrument is, heeft men bij 't Oude Veerhuis niet alleen goed begrepen maar het wordt ook volledig benut. Chapeau!