't Oude Raedthuys

Schiedamseweg 26 3121 JH Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant 't Oude Raedthuys

Volop mogelijkheden voor ieder budget

Grand Eetcafé ’t Oude Raedthuys staat bekend om zijn veelzijdigheid. Geniet voor een vast bedrag onbeperkt van een vlees- of visgerecht, kies een van de voordeelmenu’s of stel zelf à la carte je lunch of diner samen. Wat je ook kiest, er is altijd een passende wijn in huis. Dit monumentale pand biedt je de perfecte gelegenheid voor een intiem samenzijn of een maaltijd met je hele familie of al je vrienden.

Meer informatie over restaurant 't Oude Raedthuys

• Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
LEKKER ETEN VOOR SCHAPPELIJKE PRIJS EN GEZELLIG ZAAKJE
Marjolijne V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg lekker gegeten, gastvrij en gezellige sfeer. We gaan zeker nog een keer!
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vanavond met vrienden hier gegeten. Gezellige ontvangst en lekker en meer dan voldoende gegeten. Komen hier zeker terug.
Emil V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We komen hier niet voor de eerste keer en het is en blijft een aanrader. Vriendelijk en hulpvaardig personeel, attent en neemt, ondanks de drukte die avond, de tijd voor een praatje of uitleg, ook de eigenaar zelf helpt graag en staat met raad en daad terzijde. Er is oog voor de gast. De opmaak van de borden ziet er vrolijk en uitnodigend uit, de smaken zijn heerlijk en als je iets buiten de kaart om vraagt word het, indien mogelijk, geregeld. Omdat afgelopen weekend wederom goed is bevallen en de prijs kwaliteit niets te wensen over laat hebben we direct gereserveerd met een groep van 28 personen.
M.H. W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Waren hier met vrienden eten. Na een vriendelijke ontvangst werden we snel geholpen en konden we onze keus maken. Na niet lange tijd kwam het voorgerecht, wat niet te versmaden viel. Hoewel het wel een flinke portie was. Gelukkig was het hoofdgerecht wat we uitgekozen hebben niet al te groot voor ons niet al te grote eters. Het nagerecht hebben we maar niet meer gedaan, anders hadden ze ons naar buiten moeten dragen. Ale met al een geslaagde avond en we zeker zullen aanbevelen aan anderen.
Etienne D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heel lekker vlees, prijs kwaliteit zit goed, aangenaam kader. Wij gaan zeker terug !
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Bijzonder sfeervolle entourage, vriendelijke en correcte bediening en prima eten en drinken. Meer kan een mens zich toch niet wensen? O ja, gratis parkeerruimte voor de deur en die is er dus ook!
Yolanda D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten! Bediening was top! Gezellige eigenaar. We komen snel weer eens terug.
Olliva K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Her eten was heerlijk en de bediening top
Ben L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een warm welkom door een innemende eigenaar. Lekker drankje vooraf en daarna een ruim bemeten voorgerecht. Prima hoofdgerecht met voldoende bijgerechten. Daarna voor mijn gevoel vol, het was allemaal voldoende. Maar wel een lekkere koffie als afsluiter.
h.a.hamerslag .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Met vier man prima gegeten, allemaal verschillend. Met glutenvrij eten werd serieus en vakkundig omgegaan. De joviale maar altijd correcte bediening door eigenaar en verder personeel was in orde. De locatie is aangenaam en wij vonden het binnen best gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar!
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker gegeten voor een normale prijs en gezellige bediening
Gr Harry
Nicole C.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Er hangt altijd een fijne warme sfeer hier. We hebben heerlijk gegeten, kregen een snelle service en gezellig gekletst met het personeel/ de eigenaar. Voor ons altijd een fijne plek om een lekker hapje te doen.
Sonya E.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk eten en een zeer gezellige eigenaar! Wij hebben ons prima vermaakt in 't Oude Raedthuys en we komen zeker weer eens terug.
Jess S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Jammer! Nog niet eerder zo bediend hier. Erg teleurstellend. Lang moeten wachten op onze bestelling. toen ik alle mensen om me heen hun eten zag krijgen, terwijl zij allemaal veel later binnen waren, heb ik nagevraagd of er iets mis was gegaan met onze bestelling. Dat zou de dame vd bediening even navragen. Ik heb nooit meer reactie gekregen.. wel moesten we nog langer wachten en kwam de desbetreffende dame niet meer bij ons in de buurt. In plaats daarvan werd na een kwartier een collega gestuurd en deed iedereen alsof hun neus bloedde.
Voor de volgende gasten wel zo netjes om gewoon eerlijk aan te geven als er iets mis gaat met de bestelling!
Alfred J.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
we gingen voor de zwaardvis en dat was terecht!
vanwege mijn bekende paprika allergie koos ik voor peper room saus en ook die was prima voor elkaar.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Onlangs met familie onze verjaardagen hier gevierd. Nu gezellig uiteten met het gezin. Heerlijk eten, fantastische sfeer en een hele goede en snelle bediening. Top????????
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Hier samen gegeten. Het was er erg rustig. We waren er al diverse keren langs gereden en aan de buitenkant ziet het er gezelliger uit dan aan de binnenkant. Het kleine eetgedeelte grenst aan een soort bar waardoor ej ook duidelijk de gesprekken hoort. We werden alleraardigst geholpen. We kozen voor de schnitzel en spareribs. Ehm die waren ok. We hebben het beter maar ook slechter gegeten. De ene smaak sparerib was lekker dan de ander. en sms werd er wel heel veel (chili)saus overheen gedaan. De schnitzel kan echt beter gebakken deze was hier en daar iets te taai/droog. Aardappeltjes waren lekker. Alles bij elkaar was het ok, maar voor deze gerechten zijn in de regio betere gelegenheden.
mfaber2 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Er deugde niet veel aan dit restaurant.
De vloer lag open, lekkage, shit happens.
Het personeel wist niet wat antie-boise was, ik ook niet.
Er stonden nog meer taalvoutjes op de kaart.
Het wijnglas rook naar afwasmiddel.
De gebakken aardappelen bleken gefrituurd.
De gemengde groenten bevatten veel groenten maar niet de beloofde broccoli en bloemkool.
Het schaaltje met mayonaise was groter en voller dan het schaaltje met appelcompote.
Was de vis wel Tong? Ik weet het niet maar twijfel wel.
Veel is kant en klaar van de Makro, okay, en hier komt mijn constructieve aandeel: "Doe er dan nog wat mee behalve opwarmen."
Geachte heer of mevrouw Faber,

Jammer dat de ervaring bij het Oude Raedthuys u niet bevallen is.

De wateroverlast waar u aan refereert stond aangegeven bij de ingang en is opgelost.

Dat er in uw beleving een aantal dingen waren die u niet goed vond daar wil ik graag op reageren.

De zelfgemaakte appelcompote is gratis en onbeperkt bij te bestellen zoals ook in de menukaart staat aangegeven. Zoals al onze bijprodukten (frites, geb aardappels, sla, warme groenten en appelcompote)

Dit allemaal is uw mening en die word gerespecteerd!! Wat ik niet accepteer is dat u suggereert dat de tongfilet geen echte tongfilet is. Want dan valt u mij in mijn integriteit aan en dat vind ik niet acceptabel.

Met vriendelijke groet,

Jaco van t oude raedthuys.
Dc V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
heerlijk gegeten met alle collega's en eigenaar van Accountantskantoor Bastiaans en V Riet te Schiedam
In overleg prima diner samengesteld, voor elk wat wils Goede service

prima bediening, erg gezellig Aanrader.