't Oude Raedthuys

Schiedamseweg 26 3121 JH Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant 't Oude Raedthuys

Volop mogelijkheden voor ieder budget

Grand Eetcafé ’t Oude Raedthuys staat bekend om zijn veelzijdigheid. Geniet voor een vast bedrag onbeperkt van een vlees- of visgerecht, kies een van de voordeelmenu’s of stel zelf à la carte je lunch of diner samen. Wat je ook kiest, er is altijd een passende wijn in huis. Dit monumentale pand biedt je de perfecte gelegenheid voor een intiem samenzijn of een maaltijd met je hele familie of al je vrienden.

Meer informatie over restaurant 't Oude Raedthuys

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Alfred J.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
we gingen voor de zwaardvis en dat was terecht!
vanwege mijn bekende paprika allergie koos ik voor peper room saus en ook die was prima voor elkaar.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Onlangs met familie onze verjaardagen hier gevierd. Nu gezellig uiteten met het gezin. Heerlijk eten, fantastische sfeer en een hele goede en snelle bediening. Top????????
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Hier samen gegeten. Het was er erg rustig. We waren er al diverse keren langs gereden en aan de buitenkant ziet het er gezelliger uit dan aan de binnenkant. Het kleine eetgedeelte grenst aan een soort bar waardoor ej ook duidelijk de gesprekken hoort. We werden alleraardigst geholpen. We kozen voor de schnitzel en spareribs. Ehm die waren ok. We hebben het beter maar ook slechter gegeten. De ene smaak sparerib was lekker dan de ander. en sms werd er wel heel veel (chili)saus overheen gedaan. De schnitzel kan echt beter gebakken deze was hier en daar iets te taai/droog. Aardappeltjes waren lekker. Alles bij elkaar was het ok, maar voor deze gerechten zijn in de regio betere gelegenheden.
mfaber2 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Er deugde niet veel aan dit restaurant.
De vloer lag open, lekkage, shit happens.
Het personeel wist niet wat antie-boise was, ik ook niet.
Er stonden nog meer taalvoutjes op de kaart.
Het wijnglas rook naar afwasmiddel.
De gebakken aardappelen bleken gefrituurd.
De gemengde groenten bevatten veel groenten maar niet de beloofde broccoli en bloemkool.
Het schaaltje met mayonaise was groter en voller dan het schaaltje met appelcompote.
Was de vis wel Tong? Ik weet het niet maar twijfel wel.
Veel is kant en klaar van de Makro, okay, en hier komt mijn constructieve aandeel: "Doe er dan nog wat mee behalve opwarmen."
Geachte heer of mevrouw Faber,

Jammer dat de ervaring bij het Oude Raedthuys u niet bevallen is.

De wateroverlast waar u aan refereert stond aangegeven bij de ingang en is opgelost.

Dat er in uw beleving een aantal dingen waren die u niet goed vond daar wil ik graag op reageren.

De zelfgemaakte appelcompote is gratis en onbeperkt bij te bestellen zoals ook in de menukaart staat aangegeven. Zoals al onze bijprodukten (frites, geb aardappels, sla, warme groenten en appelcompote)

Dit allemaal is uw mening en die word gerespecteerd!! Wat ik niet accepteer is dat u suggereert dat de tongfilet geen echte tongfilet is. Want dan valt u mij in mijn integriteit aan en dat vind ik niet acceptabel.

Met vriendelijke groet,

Jaco van t oude raedthuys.
Dc V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
heerlijk gegeten met alle collega's en eigenaar van Accountantskantoor Bastiaans en V Riet te Schiedam
In overleg prima diner samengesteld, voor elk wat wils Goede service

prima bediening, erg gezellig Aanrader.
Conny J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Top restaurant personeel erg vriendelijk en heerlijk gegeten. Kom zeker terug
Frits.H.j ..van Den M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Had een tafel besproken om 19.00uur , maar er was alle ruimte voor een aperitief in alle rust aan de knusse bar . Ook bij het tweede aperitief geen druk om aan tafel te gaan , de zaak was goed bezit. Maar ook tussen de gerechten door die stuk voor stuk dik in orden waren was er voldoende ruimte. Zelfs voor een grap tussen door.
President .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
't Oude Raedthuys, is een monumentaal pand uit 1890. Sfeervol restaurant met amicale eigenaar en uitstekende bediening. Lang geleden als eens gast geweest en nu met een gezelschap neergestreken. Uitgebreide kaart en wisselende specialiteiten op het bord aan de wand. Vooraf had ik de Hot Shrimps kleine gepelde gamba’s gewokt in een pittige knoflooksaus, geserveerd met stokbrood. Overheerlijk een aanrader. Hoofdgerecht Barramundi met roergebakken groente en anti boise, puur genieten. Compleet gemaakt met een uitstekende droge witte huiswijn. Nagerecht koffie speciaal met 3 likeurtjes. 't Oude Raedthuys een topper in Schiedam en een absolute aanrader.
Giorgio .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Voor de zoveelste x wezen eten vandaag..en ipv onbeperkt spareribs nu maar eens kipsaté genomen...man o man wat heb ik lekker gegeten...zoveel dat ik niet eens meer plek had voor een dessert l.
De bediening is ook 1 van.de.redenen dat ik er kom met name An (waarschijnlijk een Afkorting) wat een aangename en vriendelijke verschijning...errug leuk...maar ook de rst us erg vriendelijk en houden de tafels.goed in de gaten zodat je nooit zonder zit..
Al met al een aanrader!!!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Super gezellig restaurant. Heerlijk gegeten en leuke, spontane bediening met persoonlijke aandacht.
We gaan hier regelmatig eten en de menukeuze is ruim. Vandaag even snel onbeperkt spare ribs en heerlijke kipfilet, maar de malse ossenhaas van de vorige keer zorgt er nog voor dat het water in onze mond loopt.
Een absolute aanrader!
Alfred J.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Lekker flesje Cava en een kan water om te beginnen...
En daar kwam Angelique al met het voor ons " normale" broodje smeersel als voorafje.

Jaco was nog druk buiten de deur, want wij waren deze week vroeg: Kwart over 4 al.
Lekker relaxt en op het gemak beetje kletsen met zijn tweetjes en met de ondertussen binnengelopen Jaco.
We komen al jaren hier en het is wat ons betreft steeds goedkoper geworden, want: De menuboeken zijn nog hetzelfde als pakweg 15-20 jaar geleden.

Beproefde receptuur waar je niet aan mag klooien en dat doen ze gelukkig niet!

Overheerlijke behoorlijk pikante mosselen voor mijn eega en drie YAMMIE tongfilets krokant gebakken met gebakken aardappetltjes en keurig gevarieerde salade voor ondergetekende...

Na afloop -rond half 6, want het was weer gezellig- de afrekening en die was weer alleszins bescheiden. Dus dan doe je er iets bovenop zoals ik dat van mijn pa geleerd heb.

Tot binnenkort bij je thuis weer, Angelique en Jaco (en jongeman-kok wiens naam ik nog niet ken)!!

Alfred

PS Hieronder zet ik het verslag van vorige week vrijdag. Dat was door alle gebeurtenissen even mislukt ;-)
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wij eten hier al twee jaar lang maandelijks en hebben tot op heden geen enkele negatieve ervaring meegemaakt. Het eten is prima voor de prijs kwaliteit verhouding. De bediening is altijd vrolijk en correct in omgang met de klant. Kortom een aanrader voor iedereen , een heerlijke avond uit met goed eten in een leuke ambieance.

Marga Korver
rinawim .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heerlijk gegeten, tomatensoep heel lekker, ik had varkenshaas met brie en mijn man had mixed grill, allemaal helemaal top! Bediening erg goed, vriendelijk en attent! Aanrader om lekker te eten!
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Vanvond heerlijk spareribs gegeten. Topprijs voor topkwaliteit....en...wat minstens zo belangrijk is; toppersoneel die je direct op je gemak laat voelen in een ongedwongen en supergezellige sfeer.
Flint__ .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het restaurant heeft een goede prijs kwaliteit .
Vanavond hier eerst de huis gemaakte tomatensoep en als hoofdgerecht de Pittige mosselen gegeten.

De service is erg goed.

Joke-5 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Zondagavond met 5 personen gegeten.
Een leuke gezellige gelegenheid.
Kaart de algemene dingen maar ik miste toch wat bijzondere gerechten.
Champignonsoep: glad gebonden soepje zonder veel smaak en zonder asperges.
De gebakken tongfilet was goed maar ik miste toch een leuke touch.
De gebakken aardappels waren niet gebakken maar gefrituurd.
De groente leek uit een pak gemengde diepvries groente te komen en in water gekookt. Voor de smaak was er een bloemkool sausje over gedaan, jammer!
De frites waren lekker, de appelcompote was redelijk.
Op de heerlijke aardbeien zat helaas slagroom die vanzelf wegslonk en niet lekker was.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Zaterdagavond met 4 personen wezen eten .
De bediening erg goed, eten in een woord geweldig ,
Hebben een top avond gehad.
Goed eten voor een schappelijke prijs.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Wij zijn hier met 5 personen wezen eten op een zondag. Er waren nog twee tafeltje bezet.. Beetje stil dus... de kaart zag er veelbelovend uit.. maar het eten was unaniem matig, weinig fantasie.Slecht is het ook niet dus geen klacht maar niet genoeg om weer eens terug te gaan. Ze hebben ook een bar die vol zat (geen eters) en daar ging naar ons idee toch wel de aandacht naar toe.. Interieur is nog als 15 jaar terug.. Zo'n mooie locatie en panc zou veel meer in zich moeten hebben...
borro84 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
't Oude Raedthuys, een pareltje, zoals maar weinig gegeven. Heerlijk eten (uitgebreide kaart), met uiterst vriendelijk persoon! Er word tenminste nog gewoon gezellig een praatje gemaakt. Een hele gezellige tent in een monumentaal pand uit 1890.. En zo ziet het decor er op vele plaatsen ook nog uit, maar wel met mooi, schoon toilet. We komen graag spoedig terug, want plekjes zoals deze, zijn er weinig! Hulde
Ralf V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Met een groot gezelschap bij 't Oude Raedthuys gegeten. Knap dat er voor zoveel mensen tegelijkertijd een zeer fatsoenlijke maaltijd op tafel kwam. Het eten was zeer smakelijk, op wat kleine foutjes na waaronder dat de zalm iets te lang was doorgebakken.
De bediening was zeer vriendelijk en over het algemeen alert. Het decor doet wat ouderwets aan. We hebben een zeer plezierige avond bij 't Oude Raedthuys gehad.