't Oude Raedthuys

Schiedamseweg 26 3121 JH Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant 't Oude Raedthuys

Volop mogelijkheden voor ieder budget

Grand Eetcafé ’t Oude Raedthuys staat bekend om zijn veelzijdigheid. Geniet voor een vast bedrag onbeperkt van een vlees- of visgerecht, kies een van de voordeelmenu’s of stel zelf à la carte je lunch of diner samen. Wat je ook kiest, er is altijd een passende wijn in huis. Dit monumentale pand biedt je de perfecte gelegenheid voor een intiem samenzijn of een maaltijd met je hele familie of al je vrienden.

Meer informatie over restaurant 't Oude Raedthuys

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant 't Oude Raedthuys

Marc S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Erg leuk restaurant met een gezellige sfeer en heerlijk eten. Sympathieke eigenaar en medewerkers. Wij hebben een leuke avond gehad en bevelen een avondje 't Oude Raedthuys van harte aan. Wij komen er zeker terug!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk eten, uitgebreide kaart en vriendelijk personeel. Een aanrader. Wij komen zeker weer snel terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Goed eten en een goede bediening, Leuke inrichting,kom vaker terug
Jolanda N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Hartelijke ontvangst, heerlijk gegeten
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Mooi karakteristiek gebouw en passend interieur, de bediening is gemoedelijk en persoonlijk, de kaart bevat veel traditionele gerechten, op een bord aan de muur staan de buiten de kaart mogelijkheden die wel meer verrassing bieden. Het eten is lekker, prima bereid en ruime porties.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Lekker gegeten, grote porties,
Gezellige ongedwongen sfeer
Lekker ruim opgezet dus niet stoel tegen stoel.
Eigenaar is een aardige kerel met humor.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk vers eten. Aandacht voor de wensen van de gast. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel.
Een restaurant om vaak terug te komen!
Pepijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het was erg gezellig, goed gegeten, en vriendelijke service. Daarnaast ook nog goed betaalbaar! Echt een aanrader!
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Al jaren zijn we gasten van het oude Raedthuys. De kwaliteit van het eten is altijd goed; personeel zeer vriendelijk. Wij komen daarnaast voor de gezellige sfeer van het pand. Wij blijven trouwe klanten en bevelen het iedereen aan om bij het oude Raedthuys te gaan eten!
Riek H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
LEKKER ETEN VOOR SCHAPPELIJKE PRIJS EN GEZELLIG ZAAKJE
Marjolijne V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg lekker gegeten, gastvrij en gezellige sfeer. We gaan zeker nog een keer!
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vanavond met vrienden hier gegeten. Gezellige ontvangst en lekker en meer dan voldoende gegeten. Komen hier zeker terug.
Emil V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We komen hier niet voor de eerste keer en het is en blijft een aanrader. Vriendelijk en hulpvaardig personeel, attent en neemt, ondanks de drukte die avond, de tijd voor een praatje of uitleg, ook de eigenaar zelf helpt graag en staat met raad en daad terzijde. Er is oog voor de gast. De opmaak van de borden ziet er vrolijk en uitnodigend uit, de smaken zijn heerlijk en als je iets buiten de kaart om vraagt word het, indien mogelijk, geregeld. Omdat afgelopen weekend wederom goed is bevallen en de prijs kwaliteit niets te wensen over laat hebben we direct gereserveerd met een groep van 28 personen.
M.H. W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Waren hier met vrienden eten. Na een vriendelijke ontvangst werden we snel geholpen en konden we onze keus maken. Na niet lange tijd kwam het voorgerecht, wat niet te versmaden viel. Hoewel het wel een flinke portie was. Gelukkig was het hoofdgerecht wat we uitgekozen hebben niet al te groot voor ons niet al te grote eters. Het nagerecht hebben we maar niet meer gedaan, anders hadden ze ons naar buiten moeten dragen. Ale met al een geslaagde avond en we zeker zullen aanbevelen aan anderen.
Etienne D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heel lekker vlees, prijs kwaliteit zit goed, aangenaam kader. Wij gaan zeker terug !
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Bijzonder sfeervolle entourage, vriendelijke en correcte bediening en prima eten en drinken. Meer kan een mens zich toch niet wensen? O ja, gratis parkeerruimte voor de deur en die is er dus ook!
Yolanda D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten! Bediening was top! Gezellige eigenaar. We komen snel weer eens terug.
Olliva K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Her eten was heerlijk en de bediening top
Ben L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een warm welkom door een innemende eigenaar. Lekker drankje vooraf en daarna een ruim bemeten voorgerecht. Prima hoofdgerecht met voldoende bijgerechten. Daarna voor mijn gevoel vol, het was allemaal voldoende. Maar wel een lekkere koffie als afsluiter.
h.a.hamerslag .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Met vier man prima gegeten, allemaal verschillend. Met glutenvrij eten werd serieus en vakkundig omgegaan. De joviale maar altijd correcte bediening door eigenaar en verder personeel was in orde. De locatie is aangenaam en wij vonden het binnen best gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar!