'T Oude Pakhuys

Meer informatie over restaurant 'T Oude Pakhuys

Erg kort
H W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Vriendelijke en wat informele bediening. Weinig gasten, eten was oké. Saté met wel erg veel pindasaus. Sponsor van Calve?
Madolyne .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heel goed gegeten. Vriendelijke bediening goede service. Zeer aan te raden. We komen graag gauw weer voor de proeverij .
SheldonCooper .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Een vrij klein knus restaurantje. Wij hebben gebruik gemaakt van De Pakhuys Proeverij; een soort all-you-can-eat/tapas/dim-sum concept. Uit een kaart met een stuk of 25 verschillende kleine gerechten kies je er steeds 2. Een onbeperkte hoeveelheid maar wij hadden allemaal na 4x 2 gerechtjes genoeg. De kwaliteit was prima, geen culinaire hoogstandjes maar wel gewoon lekker. De bediening was vriendelijk. We hebben gewoon een gezellige avond gehad.
Tim .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Niet lang geleden op een zondagavond gegeten bij 't Oude Pakhuys. Dit was voor de tweede keer dat ik hier at, de eerste keer ala carte, de laatste keer gingen we voor de proeverij. Dat doet denken aan het all-you-can eat principe van sushi-restaurants, maar dan met Bistro gerechten. Bovendien bestel je twee gerechten per keer.

Alle gerechten waren van prima kwaliteit. Enkele opmerking: de ravioli was te lang gekookt. Een enkele opmerking was genoeg en dit werd direct door de bediening recht gezet.

Die bediening was zeer vriendelijk en attent. Drankjes werden goed bijgevuld en om een praatje zat meneer niet verlegen. Duidelijk iemand met plezier in het vak. We komen zeker terug.
AlbertH .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Drie maal een 10 behoeft eigenlijk weinig uitleg. Het is zonder uitzondering elke keer heerlijk genieten van diner, lunch en de wijnen in het restaurant of op het terras aan de Oude Rijn. Een vriendelijk bediening die je veelal verrast met weer een ander product en daarbij een heerlijke wijn serveert. Kortweg..........elke keer een feest!!
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Lekker gegeten bij 't Oude Pakhuys, vooraf vitello tonato en garnalencocktail, beide heel lekker. Als hoofdgerecht de sate, was echt heerlijk! Toe nog tiramisu en dame blanche, ook goed. Duurde heel even voordat we toetjes/koffie konden bestellen, maar bediening was verder goed. Kortom: goed gegeten met lekkere wijn erbij.
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Afgelopen zatedag met de familie eten bij "t Oude Pakhuys", veel over gehoord dus er waren wat verwachtingen zeg maar. Binnenkomend valt direct de gezellige warme sfeer op welke het restaurant uitstraalt. We kozen voor de zgn.proeverij. Proeverij betekent dat je uit 4 ronden per keer 2 gerechtjes mag kiezen welke dan geserveerd worden, erg leuk. De keuze is ruim voldoende. Helaas wordt bijeen aantal gerechtjes vergeten te vragen hoe je deze geserveerd zou willen hebben, denk hierbij aan biefstuk, varkenshaas bijvoorbeeld, dus krijg je dit nagenoeg well done!! Bediening en service is ronduit prima en snel, wellicht een aanrader om het personeel wat professioneler aan te kleden, een enkeling ziet er op deze vrijblijvende manier van kleden wat onverzorgd uit. Restaurant is zeker een aanrader ,door de "lengte"van het programma een heel leuke avond uit!! doen dus....
Paultje G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Het ziet er heel gezellig uit. Wij hebben al een paar keer proeverij gedaan, en iedere keer is de bediening om te huilen. Drinken wordt niet gevraagd of oude glazen worden niet opgehaald bij nieuwe aanvoer waardoor de tafel erg vol raakt. De briefjes hebben we op een gegeven moment zelf maar naar de bar gebracht, ze werdenna 2x gewoon niet meer opgehaald. Rekening klopte niet, zagen we thuis pas, grrrr, maar liefst 4 wijn van andere tafel stond er op en ze haalden onze tafels door elkaar. Serveerster drukt met haar vingers de koffie aan, getsiederrie, zijn er geen lepeltjes? Jammer maar dit is al de zoveelste vervelende ervaring met waardeloze soms veel te jonge bediening. Wij gaan in ieder geval niet meer.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Het eten (proeverij) was prima, niet bijzonder maar wel gewoon lekker. De bediening was helaas echt om te huilen. Er kon geen lachje vanaf en het was blijkbaar te veel gevraagd om ons te vragen wat we wilden drinken. We hebben 1 ronde per uur gekregen, als de briefjes met bestellingen wat sneller opgehaald werden hadden we misschien wel wat meer kunnen genieten. Kortom, het eten was prima maar de bediening dramatisch.
Willemwouter .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
waterige tomatensaus over tortelinni's die fabrieksmatig smaakten met hier en daar een cherry tomaatje. In de hoek van het bord wat rucola laten vallen en 2 snippers kaas ergens. De rest van mijn gezelschap had de bekende biefstuk puntjes met patat wat boontjes gerold in spek en verder en versnipperde salade zonder herkenbare dressing, iets vaags zuurs. Het bestelde drinken kwam na de maaltijd en een karaf water kwam met 4 glazen terwijl we toch echt met 10 mensen waren. Kortom weer een snackbar vermomd als restaurant.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Gezellig restaurant, waar we al diverse keren hebben gegeten. We nemen altijd de proeverij, een all you can eat concept van kleine gerechtjes die je van de kaart kunt kiezen. De prijs is wat duurder dan bij andere all you can eat restaurants, maar je proeft duidelijk kwaliteits verschil!
Remon C.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
We zijn op een vrijdagavond wezen eten met z'n vieren. We hadden gekozen voor DE PAKHUYS PROEVERIJ, omdat we hierover al hele goede recensies hadden gelezen, maar ook van kennissen/vrienden hadden vernomen dat het heel erg goed was. Hierover kan ik dan ook heel erg kort zijn, dat klopt zeker! Het waren lekkere gerechtjes, behoorlijk wat keuze en geen iniminiehapjes... En inderdaad onbeperkt bestellen, geen tijdsdruk ect. Erg aardig personeel. Dit is zeker voor herhaling vatbaar...
Resutit .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Wederom prima gegeten in 't Oude Pakhuys in Alphen aan den Rijn. Samen met 5 collega's. Champignons vooraf en gamba's als hoodgerecht. prima. Lekkere wijn, goede attente bediening en een tafel met uitzicht op de Rijn. De eigenaar kwam regelmatig even langs. Heel attent allemaal. En een prima prijs kwaliteit relatie.
Penny S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Een uitstekend restaurant waar je lekker kan eten.

Zowel als van de kaart als de proeverij waar je onbeperkt kleine gerechtjes kan eten is een aanrader.

Personeel is aardig en attent.

Zomers op het teras is het aan de rijn leuk vertoeven
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Wat een feestje,mijn vrouw en ik op zaterdagavond gegeten bij het Oude Pakhuys in Alphen aan den Rijn. We hadden voor de PakhuysProeverij gekozen, wat een feest ,allemaal kleine gerechten onbeperkt eten en wat een mooie plaatjes hadden ze van die kleine gerechtjes gemaakt. Ronduit pure klasse! Wij gingen voor een goede fles wijn, een goede keuze was de Sauvignon Blanc, die in 3 verschillende versies op de kaart stond..ook hier weer pure klasse!!
Ga zo door, jullie bereiken eenzame hoogten!! Chapeau.
Afz. Martin en Thea Ravestijn.
Tonvisser .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
in een sfeervol gezellige ambiance prima gegeten. orgineel menu, twee gerechten kiezen per gang. in totaal 5 gangen. Prijs kwaliteit prima in verhouding. Heel attente bediening. Uitstekende rode chileense wijn.
Ruud-chaudron .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
op 121212 hier een meer dan prima avond gehad. sfeervolle ambiance, uiterst vriendelijke bediening (vraag naar megan) onbeperkte ruime keus uit kleine maar smaakvolle gerechtjes. prima formule, je kunt zo lang als je wilt en onbeperkt bijbestellen.
lekkere chileense wijn en een mooie dessertkeuze.
kortom: een zeer goede keuze voor een prettige, relaxte en goed betaalbare avond. voor herhaling vatbaar
Rweeda .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Allerseerst wil ik aangeven geen zeikerd over eten te zijn, onbeperkt spareribs maar ook michelin sterren gerechten kan ik van genieten. Qua uiterlijk een leuke sfeervolle tent en goede bediening. De meiden van de bediening doen hun best en spelen vlot in op de behoeftes van de gast. Waar het mis gaat is het eten. Standaard fantasieloze garnituur even wokken en op tafel. Sate die niet lekker was en gerechten die je ook bij een hotel restaurant kunt krijgen. Totaal niks vernieuwends. Ik vind dan ook de keukenbrigade erg lui. Mixed grill is niet meer echt van deze tijd. Erg jammer want de locatie en sfeer hebben veel potentie. Dit verklaart ook misschien de leegte op zaterdagavond. Gegeten op 10-11-2012. Aangegeven bij personeel. Ik hoop dat ze er wat mee doen.
Lex18 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Zaterdagavond in bovengedeelte gezeten/gegeten. Dat was prima sfeervolle plek voor ons gezelschap, al werd het wel snel warmer. Lekker en voldoende gegeten.