't Oud Lier

Nazaretdreef 103 2500 Lier België Kaart

Over het restaurant 't Oud Lier

GELEGEN AAN DE NETE - Wanneer je klaar bent voor een nieuwe eetervaring, loop zeker eens lang bij gezellig restaurantje ’t Oud Lier. Het restaurant ligt op een prachtige locatie aan de Nete, dus kan je ook volop van de omgeving genieten.

INTERNATIONALE GERECHTEN - Iedereen die gaat eten in dit restaurant kan alvast genieten van veel internationale gerechten. Je kan er terecht voor een Italiaans etentje, maar je vindt er ook veel Griekse en Belgische delicatessen.

GROOT TUINTERRAS - Gezien de ligging van dit restaurant kan je buiten volop van de omgeving genieten. Het restaurant heeft een groot terras aan de achterkant, waar de bomen voldoende schaduw geven tijdens de warme zomermaanden.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Oud Lier

Bus Lier Lisp kerk (B422-B423-B426-B428)

Non-stop service: van 10u tot 20u30 (behalve maandag)