't Oostpoortje

Lang
Almira D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Slechte bediening.
Ik bestelde cappuccino met extra suiker. Ik kreeg m met 1 zakje suiker, zonder lepeltje. Ik wilde pannenkoek spek en appel en stroop; de appel was op. Dan alleen spek en stroop. Ik kreeg een pannenkoek met 3 reepjes spek, geen bestek en geen stroop, De juffrouw zou het halen. Daarna bracht ze drankjes op verschillende tafeltjes met mijn bestek in haar hand. Toen ik mijn bestek kreeg was de pannenkoek al koud, en ik had nog steeds geen stroop. Ik vroeg om de cappuccino af te rekenen omdat ze iedereen bediende voor mij. Juffrouw schrok en en riep dat ze alleen stond. Dat boeit mij niet, ik betaal niet voor koud eten. Ik heb het geld voor de capu neergelegd en ben vertrokken. Mijn advies voor de eigenaar; neem vakkundig personeel aan.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Aardig terras aan het water. Lang wachten, onervaren bediening. Maaltijdsalade van kwaliteit goed, maar wel erg kleine portie voor EUR 15,50. Geen stukje brood erbij; alleen tegen aanschaf van een broodje-met-tappanade van EUR 5,50, overigens zonder tappanade want die was op. Tweede glas wijn opnieuw lang wachten, kwam na de maaltijd.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
't Oostpoortje besteedt veel aandacht aan de kwaliteit en presentatie van de producten en gerechten. Zo zijn alle pannenkoeken biologisch en met echte boter klaargemaakt. Mijn pannenkoek spek gegrilde kaas is dan ook zeker een aanrader. Naast de pannenkoeken kan je hier voor nog heel veel anders lekkers terecht. Van mooie biertje op de tap tot een culinaire dinerkaart. Uiteraard zit je hier ook top op het terras. Hier kom ik zeker terug.
Kit30 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Wij hebben meerdere malen hier gegeten en het eten is lekker, niet speciaal maar goed. De service is ook prima. Niet opdringerig en zeker op tijd wanneer iets nodig is. Zij staan ook open voor eventueel "commentaar". Het decor is geweldig, vooral het terras is mooi maar ook binnen is het goed ingericht. Wij komen hier vaak met kinderen en zij kunnen heerlijk spelen en andere gasten hebben hier weinig last van.
Hidde G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Op zondag 11 oktober 2015 wederom lekker op het terras gezeten en samen met vrienden en kinderen weer heerlijk gegeten. Bediening is altijd vriendelijk en professioneel. Ga zo door en tot de volgende keer!
Hfw .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
De quinoa salade is goed, de weedburger idem. Van de bio wijn moet je houden verder zeker op het terras alles goed. De bediening is beleefd goed en snel.
René En Cathelijne V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Wij gingen bij het Oostpoortje de Dutch Weed burger eten want die wordt breed aangekondigd op het bord buiten. Op de kaart staat er ook netjes bij: Vegan.
Beetje jammer dat je dan frietjes met mayonaise erbij krijgt en salade met honing dressing. Niet vegan. De jongen in de bediening was heel netjes, helaas keek de kok behoorlijk verongelukt en geïrriteerd. Toch is het zijn werk om te weten wat vegan is en dit behoorlijk te serveren. Daarnaast was de burger echt klein en de salade ook, voor 15 euro behoorlijk aan de prijs.
Veroniquevanzeeland .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Afgelopen weekend heerlijk geborreld bij 't Oostpoortje. We waren met een grote groep maar het was geen probleem om een passende tafel voor ons te maken. Regelmatig, maar niet opdringerig werden nieuwe drankjes geserveerd en waren er heerlijke hapjes voor bij de borrel. Vooral de etagère met zoete snoeperijtjes was als 'alternatieve verjaardagstaart' een groot succes!!
Leuke zaak met een ongedwongen sfeer en ontzettend hartelijke eigenaar!!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Vandaag geluncht bij 't Oostpoortje met een Green Delicious, biologische, pannenkoek met ananas en kaas, heerlijk! Ook de koffie (van Bazar) en de biologische rode wijn waren erg lekker. De service is heel fijn, open sfeer waar iedereen welkom is. Ruimte voor kinderen om te spelen, maar zo ingericht dat je er als gast zonder kinderen geen last van hebt. Toen het donker werd en de kaarsjes op tafel aan gingen werd het ook ontzettend knus binnen. Ga hier zeker nog vaker naartoe.
Tom G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Reduan ( als ik het goed schrijf) heeft het goed begrepen qua service!! Een hele fijne gastheer! Ondanks dat het rustig was hebben wij in alle rust gegeten en zelfs ver na de sluitingstijd konden wij nog lekker afsluiten met een koffie.
Na een goede uitleg begrijp ik de richting en het concept! Het eten was goed en kloppend bij de zaak. Malse kip op een stokje zoals je dat verwacht, want deze moet je namelijk marineren, top! Bedankt en succes!
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Ik was, als bijna buurman, vandaag voor het eerst in het Oostpoortje. We waren met acht man na een concert en wilden allen aan de pannenkoek.
Het restaurant liet een wat dubbel gevoel bij mij achter, maar wel overheerste het positieve.
Laat ik met het minst belangrijke beginnen: het decor. Het restaurant is gevestigd in een nieuwbouwpand, en (in mijn optiek) dus bijna per definitie ongezellig.Toch had men geprobeerd de ruimte gezellig te maken met een aantal fraaie schilderijen uit de naastgelegen kunstuitleen en wat "versierde"aankondigingen uit de buurt. In de zomer is ambiance natuurlijk geen punt: het terras is grandioos.
Dan de service. Er ging vanavond wel het een en ander mis. Met name duurde het wel érg lang, voordat we allen een pannenkoek hadden. En toen ze kwamen, waren ze niet alle conform de bestelling. Maar de manier waarop de bediening daar dan weer mee omging en ook oplossingen aanbood, was zo ontwapenend en vriendelijk, dat er van ergernis absoluut geen sprake kon zijn.
Tenslotte het eten, waar het uiteindelijk allemaal om draait. Uitstekende pannenkoeken, naar keuze vervaardigd uit gewoon, volkoren, of speciaal groen meel (aanrader trouwens!). Geen fratsen, maar goed en lekker.
Gewoon zo doorgaan! Tenslotte win je het op kwaliteit!
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
't Oostpoortje heeft voor binnenzitters niet echt een gezellige sfeer, maar bij lekker weer kun je prima buiten op het terras vertoeven. De weedburger is echt heerlijk en ook de wisselende soepen zijn echt aan te raden. De groene pannenkoeken is een heel leuk nieuw concept.
Een tip: zet de weedburger ook zonder frites op de kaart, want als totaal menu is het voor veel mensen echt te veel. Helemaal als je ook nog die heerlijke soep vooraf wilt.
Anya T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Vanwege het warme weer waren wij op zoek naar een restaurant met een terras aan het water en in de buurt van onze oude studiemaat. Het Oostpoortje voldeed aan deze eisen en gaf aan dat zij naast overheerlijke pannenkoeken ook een lekkere saté serveerde en andere gerechten. Ikzelf ging voor de saté en deze was heerlijk. De bediening was ook geweldig, wij waren de laatste op het terras maar konden gewoon drankjes blijven bestellen! Absoluut een aanrader en dat midden in de stad, top!
eenvoudige kaart, maar smakelijk en leuke locatie. Hier komen we zeker terug.