't Ooievaarsnest

Lochemseweg 16 7231 PD Warnsveld Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 24.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • 2 bol vanille ijs met slagroom
      2 bol aardbei ijs
      Griesmeel met frambozen saus

Over het restaurant 't Ooievaarsnest

Een café-restaurant waar gemoedelijkheid bijna tot een kunst verheven is. Ooit begonnen als een buurtcafé, tegenwoordig een prima plek om te eten en te genieten van een ongedwongen sfeer. Om een potje te biljarten en een biertje te drinken, of om een van de lekkerste schnitzels in de Achterhoek te proberen. Het idee erachter? Zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met de Achterhoekse gastvrijheid met betaalbare prijzen voor goed eten en lekker drinken!

Meer informatie over restaurant 't Ooievaarsnest

Zondag 12.00 - 00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant 't Ooievaarsnest

Helma D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten, grote schnitzels, lekkere friet/aardappeltjes. Je mocht zelf je rauwkost scheppen uit de saladebar.
Als we in de buurt zijn gaan we er zeker weer naar toe.
Voor kinderen ideaal, speelplaats, en kidsmenu.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het zijn wel erge royale snitzels, maar hoera er worden doggybags verstrekt????????
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Vanavond 15 augustus met vrienden wezen eten via de AH restaurantactie. Zeer goed gegeten met een vriendelijke bediening. Wachttijd eten was kort. Een aan te bevelen restaurant.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Lekkere schnitzels van een groot formaat
Stoffer K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Veel vlees. Dat kan minder en dan hogere kwalitieit.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Wij waren hier met de AH actie. Het menu kost €24.50. Hebben goed gegeten. Dachten alleen dat wij van de gehele kaart mochten kiezen maar je krijgt een speciale AH actie menukaart. Dat vonden wij minder. Het personeel is erg vriendelijk maar je moet geen haast hebben. Wij hebben buiten gegeten kan dus geen mededeling doen over binnen.
Francisca T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk en buiten gegeten, fijne sfeer en aardige mensen.
Rosella K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Enorm genoten, op ons verzoek voor een romantisch tafeltje werd fantastisch in gegaan, het eten was heerlijk, ruim voldoende, een lekker gewoon restaurant waar je lekker kunt eten, de sfeer goed is, het personeel vriendelijk en hulpvaardig. Een dikke 10 wat ons betreft!
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk buiten gegeten. Prettige ontvangst en heel plezierige bediening.
Het saladebuffet is een heerlijke aanvulling, zeker op deze warme dag.
Aanrader: voor een klein prijsje heerlijk gegeten
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Vriendelijke bediening die met je mee denkt. De te grote portie kregen we mee naar huis.
Roelie B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Het was super. Heel vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Vonden het binnen wat sobertjes (donker ) maar dat is persoonlijk. ????
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het eten was heel royaal en lekker!! Bediening was prima!! Zeker voor herhaling vatbaar!!
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Vriendelijke bediening, gezellige locatie.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Vriendelijke ontvangst schnitzel wat aan de grote kant haha
Fijn vertoeven onder de bomen met dit warme weer
Tuin mag wel wat aan gedaan worden kabouters hebben een likje verf nodig
Glas water als extra service bij de wijn????
Heerlijk gegeten en komen hier zeker nog een keer eten
Nutya C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Hele aardige mensen.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Twee aardige dames hielpen ons. Het eten was goed en een reuze scnitzel werd ons geserveerd. Volgende keer zou ik wel voor de patat gaan i.p.v. de gebakken aardappels. Die hadden iets lekkerder gebakken kunnen worden.
Soep vooraf was goed en de griesmeelpudding was heerlijk. Wij waren hier met de AH restauarantactie. Je krijgt dan wel keuze uit meerdere schnitzels en drie soepjes en drie nagerechten.
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Hartelijke ontvangst, gastvrij restaurant. Ze doen hun best om het leuk en plezierig te maken voor de gasten. De speeltuin voor de kinderen is erg leuk en ligt gunstig (ouders hebben zicht op de kinderen) en niet dicht aan de weg. Solide toestellen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Geweldig gegeten
Hebben wel gelachen om dat de bediening zei kijk maar waar u zin in heeft
Ze bedoelt natuurlijk : heeft u al een keuze gemaakt????
Christel J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Wij zijn hier met de AH actie geweest. de bediening was vriendelijk, we werden niet zoals in sommige restaurants in een achteraf hoekje voor AH klanten gedrukt er was wel een speciaal keuzemenu voor deze actie maar dat is prima,de keuzes die je kreeg waren ook prima. Wel was ik blij dat we buiten konden zitten want binnen vind ik het echt een hele donkere kroeg, daar zou ik niet gezellig willen zitten eten. het eten was opzich prima maar niet heel bijzonder, daar is de prijs dan ook naar. Wel was de (gefrituurde?) schnitzel heel vet, lag in een plas vet op het bord. wel een grote schnitzel. het was er verder erg rustig
H. K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wij hebben prima gegeten, wachttijd was in overleg, het was er rustig, weinig mensen. Menuprijs was € 24,50, als wij het zelf besteld hadden was het € 23,25 geweest. Voordeel nu tweede gratis, maar anders duurder!