't Onland

Rekhemseweg 175 7004 HD Doetinchem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Onland

Doke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Heerlijk gegeten bij Het Onland. Ik had de schnitzel, die overheerlijk was. Flinke schnitzel met veel groenten. De bediening was heel vriendelijk en goed. We hebben in de gezellige jachtkamer gezeten, heel gezellig.
A1B .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Afgelopen weekend met 16 personen heerlijk gegeten. Ik had zelf een heerlijk malse biefstuk en de zalm van mijn partner is ook een echte aanrader. We hadden bijna allemaal wel iets anders, maar alles werd keurig tegelijk en warm geserveerd. Alles was heerlijk vers. Complimenten aan de kok en ook voor de geweldige bediening die onze avond compleet maakte. Het Onland is een echte aanrader op een toplocatie met ouderwetse gastvrijheid!

Jan P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Met 4 personen genoten van een heerlijke pannenkoek/gehaktbal en dessert. Vooral de spekpannenkoek hasse was voortreffelijk. Liefhebbers van uitgebakken spek komen hier aan hun trekken. Ook de huisgemaakte gehaktbal viel goed in de smaak. De uitstraling van de oude herberg is erg sfeervol vonden wij. Bediening was zeer vriendelijk en attent.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Ter ere van een familie feestje zijn we op reservering wezen eten bij 't Onland. De ambiance was klein maar huiselijk gezellig. De bediening was vlot en kwam regelmatig vragen of alles (nog) naar wens was. We hebben van de menukaart zelf een 4-gangendiner (koud voorgerecht, soep, hoofdgerecht, dessert) samengesteld. Er was voor ieder wat wils (vlees of vis) dus dat beviel goed. De verschillende gangen werden met (voor ons) gepaste tussenpozen geserveerd. Ook smaakte het allemaal erg goed. Met name het hoofdgerecht werd mooi gepresenteerd en er waren meer dan voldoende bijgerechten (in de vorm van extra groentes en aardappelgarnituur) bij. Al met al lekker gegeten, passend bij het type feestje (een huwelijks jubilea)
John M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
gezellig aandoende "kroeg". Blijkbaar was er achter in de zaak een partijtje geweest want in het restaurant was geen personeel. Lokale barzitter op zoek naar personeel en kwam uiteindelijk met de kok aanzetten die ons een drankje inschonk.
Later toch nog bediend. De erwtensoep was prima. De schnitzel was over duidelijk al veel eerder gebakken en later nog eens ter opwarming in de pan gelegd. zag er goed uit maar was taai als een schoenzool. Laten liggen en geklaagd hierover. Na lang overleg in de keuken werd mij een gratis drankje aangeboden. Daar kwam ik niet voor dus met lege maag vertrokken. Eénmalige misser? wie zal het zeggen. Eens maar nooit weer