't Olijfje

Roerkade 12 6041 KZ Roermond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Olijfje

N265 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
't Olijfje is een sfeervol, knus restaurantje in Roermond. Leuke details te zien in het restaurant. Het eten is heerlijk, goed bereid en alles is duidelijk vers. Minder is de portiegrootte. Op het menu is te kiezen voor een kleine en een grote versie. De grote versie is voor menig vrouw niet vullend. Opmerkelijk is dat er geen dessertkaart is. De tip is om naar de chocolade mousse te vragen. Deze staat niet op de kaart en is daardoor snel op, maar smaakt wel overheerlijk.
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
We hebben heerlijk gegeten met z'n vieren (1 kind). De soep van de dag was knolselderijsoep die echt heerlijk was. Daarna zuur vlees en de andere 3 hadden ossenhaaspuntjes. De bijgerechten waren heerlijk vers (salade en warme groenten) en de frites erbij smaaketen voortreffelijk. Er werd ook niet moeilijk gedaan over een karaf (kraan)water bij het eten.
De bediening was vlot en erg vriendelijk, ook toen later de zaak hlemaal vol zat. Voor herhaling vatbaar!
Kiko .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
heerlijk gegeten, lekker puur, heel verassend, aanrader.
personeel was zeer attent en netjes.
in de keuken zag het er ook goed uit, de kok en zijn maatje droegen een opvallende leuke koksmuts.
voor herhaling vatbaar.
Nonono574 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
De porties waren voldoende ruim, maar helaas was het eten aan de matige kant. Heb er niet echt van genoten, het vlees was veel te droog en taai. Het was 'biefstuk met peperroomsaus'. Dat laatste heb ik echter niet mogen proeven. Naderhand realiseerde ik mij dat iemand uit het gezelschap geen lactose mocht en zeer waarschijnlijk heeft de kok dat toen maar voor het gemak aan het hele gezelschap toebedacht. 't Is omdat het zo gezellig was en je gemoedelijk vrijuit kan babbelen en lachen ondanks de beperkte ruimte in het restaurant.
Hoetsietoetsie .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
We liepen hier bij toeval naar binnen. We hebben boven verwachting goed gegeten. De hamburger was super sappig, en de sateh goed. Het personeel is erg vriendelijk. We komen hier zeker terug.