't Olde Schot'

Zaterdag en Zondag

• Mastercard , Pin
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
buiten een gezellig kerst sfeer het is zoals altijd super goed het eten wij zaten aan tafel 1 nieuwe stoelen ze zaten heerlijk vr.gr. Opa Jan
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Het eten was heerlijk prima bediening het restaurant was als een oud huis prijs was goed goeie sfeer zeker een aanrader
BPieters .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Op een typisch naseizoen avond met z'n tweeën een bezoek gebracht aan het Olde Schot voor een diner.
Met nog 2 andere tafels was er sprake van een zeer rustige bezetting in gezellige ambiance.
Bediening had dan ook alle tijd voor een praatje tussen het opdienen van de 3 gangen door!
Keuze is voldoende, echter porties zijn ondanks goede presentatie, niet in de juiste prijs/prestatie verhouding. Wel op juiste smaak maar karige porties. Opvallend grote sortering groente is er standaard bij elke keuze uit het menu.
Huiswijnen rood en wit zijn goed van smaak. Alleen de toelichting ontbreekt.
Janvdd .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
De gelegenheid ligt in een zeer rustige omgeving, waarvan je wel het bestaan moet weten. Heeft een dinerkaart met verschillende mogelijkheden; van 3-gangen menu voor € 20,= tot gerechten als hertenbiefstuk en tong. Redelijke prijzen. Gerechten zijn goed klaargemaakt en daardoor heel smakelijk.
Vlaamsefriet .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
We hebben het hier over een eerlijk en heerlijk restaurant.
Prima en rustige bediening, zelfs als de tent vol zit is er nog echt tijd voor de gasten. Een heel mooie menukaart met gerechten die prima in balans zijn. Kortom, de kwaliteit en rust van het achterhoekse platteland kun je hier vinden.