't Ogenblikske

24-A Bisschopsmolenstraat 4876 AN Etten-Leur Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Ogenblikske

Aamsmits .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Leuke lunchroom in het centrum van Etten-Leur. Uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Bediening vriendelijk.
Gamba-salade gegeten. Erg lekker.
Reserveren is aan te bevelen. Het is er erg druk, ondanks de grote tuin die ook open is met mooi weer.

Ed V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Heerlijke eenvoudige gerechten van goede kwaliteit. Hierbij een zeer fijne ongedwongen entourage. Een aanrader voor eenieder. Ook voor een gezellig bakje speciale koffie en gebak in het zonnetje in hun tuinterras. Zeker de moeite waard.
EmKus .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Wat kun je hier toch fantastisch zitten! Ik kom hier regelmatig voor of een lekker kopje koffie (latte favoriet!) of een lekker hapje eten. Werkelijk waar, had iedere woonplaats maar een lunchroom als deze. Niets op aan te merken! Vriendelijk personeel, vlotte service, heerlijke koffie en een uitgebreide kaart met uitstekend bereide gerechtjes!n Ik ben fan.
Herman Z.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
Na de invoering van het rookverbod is de rook geen probleem meer. Soms kan het inderdaad wat lawaaierig zijn, maar dat wordt volledig goed gemaakt door de vriendelijke bediening en de correct geprijsde gerechten. De biefstukskes zijn een aanrader. De serre is licht; het voorste gedeelte doet wat aan als een ouderwets café/restaurant. 's Zomers kan men op het terras achter de zaak heerlijk buiten zitten.