't Ogenblik

- Ontbijt 10:00 - 17:00

Erg kort
Martinvantoll .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Met een aantal vrienden hier weer eens geweest.
Nieuwe kaart, een duidelijke upgrading.
Geen baguetjes meer, maar goede boterhammen (desem?) met goed beleg.
Achtereenvolgens: tonijnsalade met appel, pittige kip met rauwe ham, een tosti speciaal en een broodje met makreel en rode biet.
Lekker!!
Snelle en behulpzame jongens en meisjes in de bediening, feestje hoor.
Highly recommended!
Degapendeeterd .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
We staan onszelf toe, zeker op mooie dagen, bij het Ogenblik neer te strijken.
Quick scan:
eten is voortreffelijk, mooie salade Nicoise en lekker desembroodje met hummus.
Service is snel, vriendelijk en accuraat, helemaal niets op aan te merken, dus maximale punten.
Decor: geweldig terras. Schoon en gezellig, echt prima vertoeven, dus ook onze maximale punten.
Superfijne zaak!
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Bij een bezoek aan Den Haag en lopend door de Paleisstraat kom je langs het terras van Brasserie 't Ogenblik. Een leuke plek (= uit de wind en in de zon) voor een hapje en een drankje. Vriendelijke en adequate bediening. Jammer dat men weinig bieren van de tap kan schenken. Prijzen bovengemiddeld, maar dit zal te maken hebben met de ligging van het terras.
Aleksandra J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Wij hadden heerlijk lunch bij 't Ogenblik gegeten.
Ik had een vegetarische pasta met geiten kaas en zonnedroge tomaatjes. Mijn tafelgenoot had kreeft kroketjes en tosti. Alles lekker en vers.
Bediening was aardig en attent.
Echte aanrader voor lunch in de stad!
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Ik was hier een keer eerder geweest en het broodje tonijn was heerlijk. Deze keer speciaal voor dit broodje weer terug gegaan. En het broodje was weer heerlijk! De bediening super vriendelijk. Ik kom hier zeker vaker terug.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Een super ervaring gehad.
Dit superlatief verdient enige uitleg.
Het onderscheidend vermogen zit 'm in de sfeer die er hangt-de vlotte en vriendelijke obers (ik werd herkend, terwijl ik al meer dan een half jaar niet geweest was)-goede porties-betaalbaar.
Ter verduidelijking: witlofsoep en kalfsvlees waren perfect. Niets op aan te merken!
Ik kom hier te weinig.
Als ik deze brasserie vergelijk met andere lunchgelegenheden dan is de conclusie: dit is de beste van de Haagse binnenstad, by far.
Iwan .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Op aanraden van een collega hier gaan ontbijten. Ik nam het uitgebreide ontbijt: een omelet op brood een croissant en een stuk baguette. Best lekker gegeten! Service in orde maar lied een onvriendelijke indruk achter. Zou hier niet heel snel weer gaan eten maar voor de lage prijs best handig om ff snel te gaan eten.
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vandaag hier genoten van de lunch.
Wij hadden een hele leuke plek, nl bij de open haard. Een gezellig hoekje in het restaurant. Ik had een tosti met geitenkaas en honing. Bij het gerecht werd ook rauwkost geserveerd. Dit rauwkost gerecht was heel apart opgemaakt. Het was lekker en voldoende.

De bediening is allert en vriendelijk.
Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Ik ga hier zeker nog een keertje terug.
Sarah-eet .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Weer eens heerlijk gelunched bij 't ogenblik. Hier snappen ze precies wat gasten prettig vinden. De gereserveerde tafel was perfect voor ons en onze baby. Broodjes prima, soep was ons te zoet. Bediening uiterst vriendelijk en vlot. Had voor ons op zondag zelfs iets rustiger gemogen, maar ja, waar klaag je dan over ????. Appeltaart heerlijk, niet te zoet.
Margot W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Toptent. Lunch is heerlijk. Bediening aardig. Niet twijfelen. Heengaan.

Let wel tip geen supersjieke gelegenheid, gewoon mooi en gezellig.
Jessy C.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Genoten van een heerlijk uitgebreid ontbijt: heerlijke omelet, knapperige baguette met ham en kaas en tenslotte een luchtig crossaintje met jam. Dit samen met een lekker kopje koffie en verse jus voor een heel fijn prijsje. De sfeer is zo ontspannen dat het voelt als thuis. Eigenlijk een warm bad. De bediening draagt zeker bij aan dit gevoel. Zelden word je ergens nog zo welkom geheten en bedient met een lach en fijne humor tussen door :-) Dit wordt voor mij vaste prik als ik in Den Haag ben!
Humphry V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Een lunchroom waar het goed vertoeven is. Hele plezierige en vlotte bediening. De kaart is uitgebreid. Ik heb er verschillende sandwiches gegeten en allen smaakten uitstekend. Je kan er ook terecht voor een goede kop koffie met, eventueel, gebak. Een aanrader!
Nien1975 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Sfeervol voor een gezellige lunch. Grote clubsandwich die niet te min is te noemen. Personeel iets te vriendelijk in mijn ogen maar deed wel hun best, lunchen bij Ogenblik is zeker de moeite waard, prijs kwaliteit ook in orde hier.
Billywhite27 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Lekker geluncht op een zaterdagmiddag, gewoon van een simpel broodje gezond genoten, aardig ontvangen door de bediening en de tent zag er leuk uit. Prima zaak voor een lekkere lunch.
Delanaoost .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Lekker leuk klein en fris. Zo zou ik dit omschrijven , goede lunch voor een schrappelijke prijs. Alles stond in niet al te lange tijd op tafel en was boven verwachting. Een frisse salade met ger zalm met een mosterd dressing. Portie was dan ook royaal te noemen. Fijne ervaring
Marten F.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Snelle lunch bij Brasserie ’t Ogenblik is voor herhaling vatbaar. Vriendelijke bediening terwijl de hele zaak vol zit. De clubsandwich met carpaccio was nog wat koud maar smakelijk. Uitsmijter rosbief smaakte ook goed. Voor herhaling vatbaar.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Gastvrij personeel met een glimlach van binnenkomst tot vertrek, voor mij was het iets teveel van het goede, maar beter dan personeel waar geen lachje vanaf kan. Goed geluncht, mijn partner een smakelijke pannenkoek en ikzelf een smakelijke salade. Voor een snelle en goede lunch zou ik hier zeker even een kijkje nemen. Het interieur doet vrolijk aan .
Chatal .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Als je in Den Haag bent adviseer ik zeker eens bij 't Ogenblik naar binnen te gaan voor o.a. een kop koffie of heerlijke lunch. Altijd weer een hartelijk welkom. Bijzonder aardige bediening en heerlijk eten in een leuke ambiance.
Adriana
Trudy-Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
We worden altijd warm onthaald en de sfeer is reuze gezellig. De bediening is altijd goedgehumeurd en het eten is prima.
Gilbert D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
De gezelligste brasserie van Den Haag! De bediening is geweldig. Bij binnenkomst wordt je hartelijk welkom geheten en vervolgens naar een leuke tafel geleid. Niet opdringerig maar ongedwongen. Het eten smaakt altijd voortreffelijk en voor mijn speciale wensen draait de keuken haar hand niet om. Ook is er altijd ruimte voor een praatje en een geintje zonder dat andere gasten daar last van hebben. Iedereen die een bezoekje aan Den Haag brengt zou hier de lunch moeten gebruiken! Echt top.