Halve fles mineraalwater

Treinstation Dalen

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30

VolvoV40 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Een tafel besproken voor 4 personen (2 volwassenen, 2 kinderen) op zaterdagavond. Tevens de intoleranties van mijn vrouw. Bij aankomst was men gelijk al op de hoogte. De kinderen hebben zich achter in de tuin prima vermaakt en later samen met ons heerlijk gegeten. De uiensoep smaakte heerlijk. Beiden hebben we gekozen voor de gegrilde ribeye, de kinderen voor een spies. Er werd prima rekening gehouden met de opgegeven intoleranties en zelfs een aparte salada geserveerd.
Als nagerecht heb ik gekozen voor een Proeverij van Crème Brûlée. Het is jammer dat je geen foto kunt plaatsen in de recensie ... het is een plaatje en smaakt uitstekend. Een echte aanrader! Bespreken lijkt me wenselijk want toen we vertrokken zat het hele restaurant vol.
Bleach26 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
In de prachtige tuin wezen lunchen met 4 personen. Tweemaal tosti's op heerlijke broodjes en kipspiesjes die bij iedereen enorm in de smaak vielen. Verder nog een soort toast met verschillende soorten beleg (zalm, rosbief, mozzarella) allemaal even lekker en vers. Wij komen hier regelmatig.
TanteKaatje1 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
1e Pinksterdag gereserveerd in de Lounge om met de familie het 55 jarig huwelijk van mijn ouders met een etentje te vieren. Al snel liep de bar vol en voor mijn wat dovige vader was al dat rumoer onplezierig. We vroegen om een tafel wat verderop en werden verhuisd naar het restaurant-gedeelte ! Heerlijk in een rustige setting genoten van ons fantastische eten. Alles wat zalig en zo mooi opgemaakt en gepresenteerd. De service was uitstekend daar kunnen 'we' hier in de randstad nog (veel) van leren. De kok en de bediening bedankt voor een superavond!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Werkelijk fantastisch gegeten. We hebben het weekmenu genuttigd en daar geen moment spijt van gehad. Prijs/Kwaliteitsverhouding was prima. Alle gerechten waren prachtig opgemaakt. De zalm en paling in het voorgerecht en de kalfsribeye bij het hoofdgerecht waren om te zuigen, de rode Merlot zacht en vol van smaak. De bediening uiterst vriendelijk en vlot. Mooi aangegeven in de kaart dat men uit gaat van een avondvullend diner, maar als je het allemaal wat sneller wilt is dat ook geen probleem. De ambiance is warm. En een mooi verrassingsplateau met vuurwerkfontein voor mijn jarige schoonmoeder maakte het compleet. Zeker voor herhaling vatbaar!
Piet1981 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Heerlijk gegeten, wel mocht de bediening sneller qua drankjes, verder top, eerst lekker buiten op het terras achter en aansluitend sfeervol binnen gezeten, een aanrader
Pim D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
In mijn beleving is het bezoek aan dit restaurant tegengevallen op alle punten.
De kaart vond qua aanbod niet zo boeiend, de porties waren te overdadig en met veel te veel zout op smaak gebracht. De bediening kwam op mij gehaast over. Een uitleg of toelichting bij de gerechten en de wijn was er totaal niet. Een van mijn tafelgenoten had een wens die afweek van het standaard aanbod op de kaart, dit vonden ze maar lastig.
De inrichting van het restaurant heeft geen kenmerkende stijl of bijzondere elementen.
Al met al, vond ik het een veredeld wegrestaurant, waar ik niet snel weer terugkom.
Horecastel .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Gisteravond gegeten in de lounge. Moderne uitstraling, ziet er netjes uit. Leuke, vlotte bediening.
Wij hebben allen het menu genomen. Begonnen met carpaccio welke goed en niet te overdadig opgemaakt was. Daarna had ik het vistrio en ook dit was van uitstekende kwaliteit. Afgesloten met creme brulee. Prijs/kwaliteit is goed, we komen zeker terug.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Heerlijk gegeten op een warme dag onder een grote parasol. Met ons gezelschap ( vijf volwassenen en twee kinderen) genoten van een aangenaam diner. We hebben allemaal alleen een hoofdgerecht gekozen. Driemaal de kalfs ribeye, een keer de parelhoen en een vegetarische proeverij. Het vlees was heerlijk mals. We kozen voor ' rood' , maar dit werd door de kok wel erg letterlijk opgevat. Rood staat niet gelijk aan ' rauw' , wat voor voor zo'n 20% van het vlees het geval was. Desondanks toch een acht, omdat het vlees van zeer goede kwaliteit was en de portie zo groot, dat we niet eens geklaagd hebben. De bediening was heel vriendelijk, attent en relaxed. De amuses ( een vitello tonnato en bruchetta's) waren uitstekend. Kortom, voor herhaling vatbaar!
Marielle P.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Lekker buiten op het terras in het zonnetje. Heerlijk gegeten, goede wijn supervriendelijke bediening, leuke locatie, mooi terras (met speelveld voor de kinderen), eigenlijk een soort bonusavond! Leuk hoe aandacht aan het kindermenu is besteed. Wij komen zeker terug!
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Tijdens weekendje weg met vrienden hier op zaterdagavond met 8 personen gegeten.
Omdat het lounge gedeelte was afgehuurd konden we in het restaurantgedeelte gebruik maken van de lounge kaart. De kaart was net nieuw waardoor deze nog niet helemaal goed bij de bediening in het hoofd zat.
Zelf gekozen voor de In tempura en panko gebakken geitenkaas met een frisse salade en een vijgenchutney welke heerlijk smaakte. De door diverse mensen gekozen Rundercarpaccio smaakte iedereen ook goed terwijl de Parma ham met cantaloupe-meloen wat minimaal overkwam met 2 stukken meloen en mijn tafelgenoten klaagde over de hardheid van de meloen.
Als hoofdgerecht de Lendebiefstuk met pepersaus en warme groenten die bij mij medium was terwijl deze bij mijn buurman toch meer raw dan medium was ondanks dezelfde bestelling. Als afsluiter het Huisgemaakt citroentaartje met rood fruit en frambozensorbet ijs, een heerlijke combi. Al met al gegeten in een gezellige ambiance en op basis van mijn eigen eten een welverdiende dikke 8+ terwijl ik kan voorstellen dat mijn buurman het eten toch wat minder hoog zou scoren.

Dirkeetmetiens .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
In Dalen kun je uitstekend eten, het is er dan ook erg druk in de twee beste restaurants, van de recessie heeft men geen last! Het eten is hier top: vers, smakelijk en zelfs de frites zijn uitstekend. Ook een dagmenu is uitstekend en niet duur voor het gebodene. Iets meer haute cuisine, vooral qua presentatie, dan de overbuurman de Baander. Daar zit één puntje verschil. De varkenshaasjes in portsaus waren heerlijk, prachtig vlees en smakelijke, exclusieve, bijlagen.
Adrie B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
We kwamen hier met lunchtijd met z'n tweetjes met weinig honger en toch zin in een plek om even lekker te zitten, iets te drinken en te eten, en van de zon te genieten. Op aanraden van de serveerster kozen we een rundercarpaccio om te delen. Die was heerlijk, het bier goed koud, de serveerster correct, vriendelijk en professioneel, en de tuin heerlijk vertoeven. Kortom: helemaal top!
Heiin01 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
In de meivakantie met 17 personen (waarvan 6 kinderen onder de 10 jaar) genoten in 't Oelnbret. Ondanks dat we pas in de middag hadden gereserveerd was alles piekfijn in orde. A la carte kiezen was voor zo'n grote groep niet meer mogelijk, maar op het 3-gangen keuzemenu stonden voor ieder meer dan voldoende lekkere gerechten. De veelal originele gerechten waren met zorg bereid, smaakten voortreffelijk, de groente perfect beetgaar, vlees (varkenshaas) heerlijk mals en, het oog wil ook wat, de borden zagen eruit als schilderijtjes. De salade vooraf met gerookte vis en garnalen was rijkelijk gevuld. De gamba's vielen ook goed in de smaak. De vegetarische hapjes waren heerlijk, evenals de huisgemaakte tiramisu (lekkerder heb ik die nog nergens gegeten). Extra friet (heerlijk warm gehouden in grote puntzakken in een houder) werd geserveerd zonder meerprijs, naast de drankjes kwam er , op advies van de ober zelf, ook kraanwater op tafel. De bediening was vlot, al duurde het bij het dessert iets langer. Enige minpuntje vond ik persoonlijk de wat muffe (vochtige?) geur die in het restaurant hing, maar als je eenmaal binnen zat rook je dat eigenlijk niet meer. Kindermenu inderdaad wat uitgebreider en gezonder dan je meestal ziet; ook soep en fruit waren opties, evenals pasta met saus, naast de bekende friet met snack. De kinderen waren erg blij met de verrassing bij het toetje, meteen een souvenir voor de vakantie. Kortom, als het geen 2,5 uur rijden was vanuit huis, dan zouden we er zeker vaker gaan eten!
Wendela V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
In het loungedeel gegeten. Op zaterdagavond 9 feb zaten er vreemd genoeg nauwelijks gasten. Maar verdient zeker meer klandizie. We hadden niet veel honger dus namen beiden klein tapasmenu voor 12,50 pp. Lekkere hapjes en mooi geserveerd. Extra bijbesteld : patat en nog een portie inktvisringen omdat deze heerlijk knapperig waren! Bij het afrekenen maakten we hartelijke ober attent op dat de extra friet en het portie inktvisringen niet op de rekening stonden! Zijn reactie: nee dat hoeft u niet te betalen, is supplement! Wij waren stomverbaasd!
Het is jammer dat het voor ons zo ver weg is (we zaten in een b&b in de buurt voor een wkd) anders zouden we vaker gaan!
Smulpaapje1970 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
in de herstvakantie hier gegeten. oei oei oei wat een tekortkomingen. foute bestellingen, foute gerechten, dat is nog niet erg. we blijven mens, maar de oplossing liet zeker te wensen over. heel genant gewoon. we hadden betere berichten over deze zaak gehoord maar die hebben ze zeker niet waargemaakt. heel teleurstellend. misschien nog een keer voor een herkansing ?
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Gezellig op het terras gezeten, in het pittoreske plaatsje Daalen. Heerlijke carpaccio gegeten en onze tafelgenoot smulde zichtbaar van zijn pannenkoek. Nog lang nagetafeld, met de nodige drankjes. Aardige bediening!
Wim .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
klassieke inrichting met keurige witgedekte tafels maakten dat we ons meteen thuis voelden. Vriendelijke jonge ober die de (rode) huiswijn goed wist te toe te lichten; deze was inderdaad heerlijk. Voorgercht met lamspaté en lamsfilet was uit de kunst, evenals hoofdgerecht met kalfsoester en heerlijke (basamico?) jus. Een mooi opgemaakt desert met oa cremebrule, choc mousje en (citroen?)ijs completeerde het zeer "preiswerte"menu van 32.50. Topavond na regenachtige zondag