't Oale Roadhoes

Grotestraat 60 7651 CK Tubbergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Oale Roadhoes

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Annejon O.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Ontzettend lekker gegeten. Grote goed bereide schnitzel met veel verse groente en rauwkost. Lekker knapperige frites met gratis mayo. Leuke, vlotte en heel vriendelijke bediening.
Janeva .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Leuk restaurant met fraai interieur. Goed zittende stoelen en mooie raamplaatsen. Door het in en uitgeloop van personeel (?), familie of vrienden (?) richting keuken en bar hadden we soms het gevoel in een leuk café te zitten. De tijd die men nodig had (nam) voor het serveren van de gerechten kan echt niet meer. De bediening was vriendelijk, je voelt je hier snel thuis, maar het lijkt alsof de keuken nog opgestart moet worden. Veel te zuinig met de bijlagen (niet meer van deze tijd) maar op zich wel erg lekker. Ook het afrekenen kon pas geschieden nadat wij ons zelf naar de kassa hadden begeven. Meer aandacht voor klant en de klok zou zeker scoren. Niet goedkoop...dat weer wel.
Ditters .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Wellicht een momentopname waarbij wij pech hadden.
Een knus eetcafeetje in een mooi dorpje. Niet te druk toen we arriveerden. Drank was snel op tafel. Daarna begon het lange wachten op het eenvoudige doch niet slecht smakende Aspergesoepje. Asperges moesten nog geplukt (vers!) dus gaf ons ruim de tijd om alle aanwezige tijdschriften te lezen.

Dan als hoofdgerecht een parelhoen en een hollandse biefstuk rood gebakken.
Na weer dezelfde tijdschriften gelezen te hebben maar nu van achter naar voor kwam het hoofdgerecht. Veel parelhoen botje met een heel klein beetje parelhoenvlees er nog aan vast. Ook nog iets verscholen achter iets knaagbaar groens. €16,-

Al nog kauwend op mijn doorbakken biefstuk beklag gedaan over de porties voor dit geld (hele grote design borden met in het midden het leuk opgemaakte crisismaal, waarvan ik hoopte dat we deze trend inmiddels achter ons hadden).

We waren het zat. Drank en voorgerecht afgerekend en een ander restaurant opgezocht. Aardige eigenaar had begrip en gaf ons als goedmakertje een wortelkoek streekgerecht mee. Bedankt.

Mochten we ooit weer in Tubbergen komen dan zijn we bereid hen een tweede kans te gunnen doch zal ik daarbij direct refereren aan ons eerste bezoek. Advies laat de kleine prachtig opgemaakte amusegrootte hoofdgerechten trend achter u. Ook bij de klant is het crisis.