't Oale Bakkershoes

Meer informatie over restaurant 't Oale Bakkershoes

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:30

Bornseboerin .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Als voorgerecht proeverij van voorgerechten. Heerlijk en voor mij bijna genoeg. Maar ik had al een schnitzel besteld. Die was gigantisch maar plaatselijk aangebrand.
Zowel bij voor- als hoofdgerecht kreeg ik een bord met een hap eruit. Maar bij een eetcafe mag je daarover misschien niet klagen.
J. Z.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Tijdens vakantie op naburige camping - hier meedere keren gegeten in wisselend gezelschap (echtgenote, kinderen én met een vriend). Steeds heel prettige bediening, acceptabele prijzen en genoeg variatie in menukaart om steeds wat anders te proeven. O.a. Prima spareribs, prima entrecote (inclusief nietszeggende garnalen er op???) en prima mixed grill. Garnituur goed. Kwaliteit is niet top, maar gewoon goed. Atmosfeer druk en gezellig. Overdag leuk terras (zelfs tijdens een plensbui).
BartdeLange .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Wederom weer heerlijk gegeten samen met onze (jonge) kinderen in een zeer gezellige en prachtige Twentse omgeving! Eten is er prima en zo ook de bediening. Kortom een prima tip voor een gezellig etentje, bij mooi weer kun je er bovendien eten op het mooie buitenterras.
Lisa1989 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
Afgelopen dinsdag heb ik hier samen met mijn vriend gegeten. We hebben lekker op het gezellige maar rustige (omgeving) terras gezeten. Wat kun je daar prachtig zitten!! Beiden hebben wij gebruik gemaakt van de a la carte kaart en hebben wij een 3 gangen diner samen gesteld. Echt voortreffelijk eten! De carpaccio was een behoorlijk portie, en echt super lekker en vers. Daarna hebben wij beiden een tournedos gegeten. Heel erg mooi gebakken en wat een fijn stukje vlees! Als dessert hebben wij de creme brulee en de vruchtencoupe gehad. Ook echt verrukkelijk en dit alles ookk super mooi aangekleed.
De bediening was erg vriendelijk en heeft echt oog voor de gast. Al met al een heerlijk avondje uit geweest! Een dikke aanrader om hier lekker te gaan eten, wij komen zeker terug!! Bedankt!
Noel P.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Als afsluiter van een vakantie hier op vrijdag gaan eten. Er was nog net plaats voor 2 dus dat was eigenlijk een heel goed voorteken. Schijn bedriegt. het duurde al enige tijd voordat we een kaart kregen dan wel wat drinken konden bestellen. Dat kan. Echter, de bediening, de snelheid, de organisatie was verre van goed. En bedierf onze avond volledig. Ter illustratie. We hebben over een simpele drie gangen maaltijd drie uur moeten doen. Personeel stond aan de bar te kletsen, glazen af te drogen en van enige taakverdeling was geen sprake.
Heten was matig. Een salade met spek, uien en champignons bestond uit licht gebakken spak, half rauwe champignons en uien ringen. Sla of iets dergelijks ontbrak. Het vlees: varkenshaas was lauw, overgoten met een ondefinieerbare enorme hoeveelheid saus zonder enige duidelijke smaak. Het desert: aardbeien besotnd uit wel geteld 1 aardbei en enkele bolletjes ijs. IK heb de koffie laten staan. Voor dit alles moesten we veel te veel betalen. Dit is eens maar nooit meer.
Marinabatelaan .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
We hebben daar gegeten met vier personen. We hadden een 4-gangen diner Groupon-bon.
In het voorgerecht zat een plastic dopje van een keukenapparaat, wat de kok kwijt was en niet weer had kunnen vinden. De runderbouillon (tussengerecht) was erg lauw en smaakte naar combinatie van kippen- en runderbouillon. De smaak was heel erg flauw. Dit hebben we dan ook laten staan en niet opgegeten.
Het hoofdgerecht smaakte goed, maar we kregen met 4 personen een heel klein schaaltje gebakken aardappels. Bij het tafeltje naast ons waar twee personen aten, kreeg men een veel grotere schaal aardappeltjes voor 2 personen.
De bediening liet te wensen over. Men was erg vriendelijk, maar men vergat nog al eens wat. Zo moesten we, nadat we om de dessertkaart gevraagd hadden, daar 10 minuten op wachten. Al men al kunnen we geen goede recensie geven. Jammer, terwijl een groupon toch eigenlijk bedoeld is om goede reclame te maken voor het restaurant. We komen niet terug bij 't Oale Bakkershoes.
Sharon1981 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Gisteravond heerlijk gegeten bij het Bakkershoes in Hertme.
Vriendelijk ontvangen door de dames in de bediening.
Er was een plek voor ons gereserveerd in de oude bakkerij,waar een gezellig haarvuur brandde. We hebben het verassingsmenu 4 gangen gegeten, met de keuze in het hoofdgerecht voor vis,vlees of een combinatie. Wat een voortreffelijk menu, echt een aanrader. Ik heb zelfs aan kunnen geven dat ik niet van zalm houd, zodat ik een ander voorgerecht kreeg dan mijn tafelgenoten.
Na het diner een heerlijk vers gezet kopje koffie met huisgemaakte lekkernijen! super.
Niet alleen het eten wat heel goed, ook de bediening was top, leuke vriendelijke dames die oog hebben voor de gast.
L- .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2012
Wisselende ervaringen bij het oale bakkershoes. Bij de lunch was het broodje goed, maar het warme gerecht droog. Bij het diner ook wisselend enthousiast, het vlees was smaakvol, de vis wederom droog. Klein schaaltje aardappeltjes voor 5 personen en bij navullen moesten we hiervoor bijbetalen. Had vermeld mogen worden door de bediening. Zowel bij lunch als bij diner slechte ontvangst en lang moeten wachten. Ook werd er tussendoor niet gecheckt of alles naar wens was.