’t Notarishoes

Donderdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Met 3 personen gekozen voor het 3gangen verrassingsmenu. Jarige van 93 jaar kreeg een doosje bonbons. Heel attent. Als amuse een glaasje met mousse van gerookte kip. Lekker. Als voorgerecht een mooi opgemaakt bord met aardappelsalade met stukjes prei versierd met paling en zalm. Ook lekker. Hoofdgerecht gebakken zalm omwikkeld met rauwe ham. Wordeltjes en gebakken aardappeltjes plus salade. Misschien iets te gaar. Als dessert w2 bolletjes witte chocolade. Dranken vers sinaasappelsap toegankelijke witte en rode huiswijn. Gezellige informele sfeer.
Adriana W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
't Notarishoes klinkt wat deftig, maar het valt bij binnenkomst allemaal reuze mee. Warme en gezellige inrichting, beetje huiskameridee. Ongevraagd en zelfs direct een karaf water op tafel, uitstekend! Nog te weinig restaurants doen dit. We kozen voor het verrassingsmenu van drie gangen en daarbij de mooie huiswijn met de druiven Malbec en Merlot. Vooraf: eendenboutfilet met patémousse en vijgensaus, fraai opgediend, goed maar ook niet heel bijzonder. Hoofdgerecht: goed gegaarde zalm en een dito grote ongepelde gamba, beide heerlijk en voorzien van een saus. Welke saus wist het meisje van de bediening ons niet te vertellen. Bakjes gebakken aardappels en groenten erbij. Graag voortaan voor de gamba een vingerbakje met water en citroen. Het dessert, een crème brulee, was verrukkelijk van smaak en had die heerlijke krokante warme korst, maar de crème zelf had helaas niet de lauwe warmte die bij dit gerecht hoort.
De bediening is vriendelijk, een hardwerkend jong meisje dat het vak duidelijk nog aan het leren is, maar verder prima. De eigenares zelf kent haar pappenheimers en heeft een no nonsense stijl, daar moet je van houden. “Dat moet u mij niet vragen, want ik drink geen zware rode wijn.” Na het dessert kwam bij de koffie een knalrode, vrolijk ogende verrassingsdoos op tafel, met allerlei gulle lekkernijen, zoals bonbons, fudges, chocoladeboontjes, Ritter chocola, et cetera. Chapeau voor deze zoete uitsmijter.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Tapas zomermenu is een aanrader. Eerst koude tapas met aioli en broodjes daarna warme tapas zeer smaakvol en alles ruim voldoende om je buikje goed te vullen.
Wij zullen dit zeker vaker gaan doen.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Vriendelijke, informele ontvangst. Direct een karaf kraanwater op tafel! Dat zien we wel eens anders. Wij kozen beiden voor een driegangen verrassingsmenu.€30, dus redelijk geprijsd. Als amuse een mousse van makreel. Lekker. Als voorgerecht pate van eendenlever, aangekleed. Heerlijk. Als hoofdgerecht ieder twee medaillons van ossenhaas. Goed, royaal! Salade, aardappeltjes in de boter gebakken, knapperige sperzieboontjes, goed. Als dessert ijs met aardbeien, bosbessen.
Prima rode huiswijn. Restaurant is gevestigd in een mooie villa uit het begin van de 19e eeuw. Lekker gegeten voor een schappelijke prijs. Voor herhaling vatbaar.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Mooi terras om bij goed weer buiten te eten. Chef Ben heeft een
menukaart die regelmatig wisselt met mooie gerechten van het seisoen. Fijn dat de man ook uit de keuken komt om zijn creaties toe te lichten, dit samen met de bediening.
Sanitair prima en schoon.