't Nieuwscafe

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 20:00

• Huisdieren welkom , Terras
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Heel gezellige entourage. Op deze doordeweekse dag keurige bediening, en ook nog eens snel. Wij waren er maar kort en alleen voor koffie en gebak. Zoals ik nu van anderen lees was de koffie inderdaad minnetjes. Jammer ! Toch nog een voldoende maar alleen vanwege de lekkere herfstbol en dito cake.
Dirk N.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Ik heb een aantal zeer negatieve recensies gelezen omtrent dit restaurant. Wij kunnen ons hier absoluut niet in vinden. Wij hebben gisteren in dit restaurant gegeten, wij vonden de soep uitstekend, het diner (schnitzel met frites) smaakte ook uitstekend het geheel werd op een leuke manier opgediend, bediening was prima vriendelijk en attent. Afsluitend aan de maaltijd nog een kop koffie gedronken ook deze was van goede kwaliteit. Wij vinden dit restaurant dus gewoon een aanrader als u in de buurt bent.
Sandera .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Zaterdagavond voorafgaand aan de shakespeare voorstellinghier heerlijk gegeten. Ondanks dat het druk was, hadden wij ons eten vlot. Het smaakte erg lekker en de porties zijn groot te noemen. En wat ons opviel veel verse produkten, geen blikvoer. De bediening was snel en zeer vriendelijk. Het interieur sprak ons erg aan. Al met al een zeer geslaagde avond met een topvoorstelling er achter aan. Wij komen volgend jaar beslist weer als wij weer naar de voorstelling toe gaan!!
Linda-Groot .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Wij komen al jaren bij 't Nieuwscafe in Diever. 1 van de belangrijkste redenen dat wij altijd terugkomen is juist de koffie!!! Wij vinden deze heerlijk!! Verder voelen we ons steeds weer zeer welkom wanneer wij bij 't Nieuwscafe te gast zijn. Altijd een vriendelijk woord ter begroeting. En het eten wat men serveert is prima van kwaliteit en altijd zoveel mogelijk met verse ingredienten. En natuurlijk gaat er wel eens wat mis, zoals op alle plaatsen. Maar dit wordt netjes opgelost. De bediening is lekker vlot. En de inrichting van zowel binnen als het terras is zeer de moeit waard. En wat ook heel belangrijk is; de WC is altijd superschoon!!
Adrija .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Eens met de vorige reactie! Zoek uit of er betere koffie geschonken kan worden. De standaard gerechten op de plate service kaart zijn ongetwijfeld prima te noemen. De bol met vegetarische ragout op de lunchkaart is dat niet. Maizena prei pap met wat schijfjes champignon, en een bakje kaas. Jammer, mijn tip: maak van dat vegetarische gerecht een bol met zongedroogde gemarineerde tomaatjes, pesto, sla en mozzarella (zonder poespas te bestellen bij de groothandel) en je maakt de vegetariërs ook weer blij :-)
Kaas G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Wij aten hier lunch met de hele familie. Voorafgaand buiten op het terras was gedronken (het was aangenaam in de zon) en ik moet eerdere recensenten gelijk geven: de koffie is niet lekker. Dat is ook niet raar, want ze komt uit het DE vriesdroog systeem. Hè bah, dat 't nog bestaat. Ons gratis advies: Nieuwscafé, laat je door je groothandel in koffiemachines voorlichten en voorrekenen hoeveel koffie je moet verkopen om zo'n apparaat terug te verdienen. Dan zal je zien dat dat best meevalt, én dat al die toeristen hier gaan schrijven dat je de lekkerste koffie van Diever schenkt. De lunch aten we binnen, waar men op verzoek een grote tafel had gedekt. Uitsmijters, tosties, een hamburger, een bal gehakt, tomatensoep: eenvoudige plate service zonder opsmuk, precies waar we voor kwamen. Vriendelijk bediend door een jongedame en -man. Van de zomer nog eens kijken of er dan inmiddels betere koffie wordt geschonken.
Wouter55 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Zie recensie van 20 juli 2011.
Ruim twee jaar later is er weinig veranderd.
Als je ruim 50 minuten nodig hebt om 3 porties saté klaar te maken moet je toch echt eens na gaan denken of je het juiste beroep wel gekozen hebt.
Gelukkig werd het toch nog een leuke avond dankzij toneelvereniging Diever met een uitstekende vertolking van Shakespears 'Othelo'.
Blendje .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Stoofpotjes gaan nog wel. Ze zouden wat meer gekruid mogen zijn. De koffie is slecht. Goedkope automatenkoffie. Een domper na een lekkere maaltijd.