't Nieuwscafe

• Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant 't Nieuwscafe

Wim L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Met onze jongste dochter wezen eten. Zij is vegetarisch en ervaart dan meestal maar een beperkte keuze. Keuze uit twee voorgerechten en twee hoofdgerechten en er was ook te overleggen met de keuken of er andere gerechten mogelijk waren. Prima geregeld dus. De kaart is goed en duidelijk de keuze is prima niet overdreven met liflafjes of andere nieuwigheden. Echt een knipoog naar Drenthe en herkenbare gerechten maar goed gevarieerd. Bij de hoofdgerechten kan je kiezen uit patat, gebakken aardappels en rijst. Ook vegetarisch was het prima zei onze jongste dochter. Bediening was zeer attent, sfeer was gezellig, lekker druk, maar niet storend druk en er werd op tijd uitgeserveerd. Absoluut voor herhaling vatbaar.
gert D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
verrassings hamburger van 8,75 euro is gewoon slecht.
een soort hard gebakken drol tussen 2 stukjes toast, en de verassing is inderdaad compleet!
nooit meer.
Hilda H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Gisteravond gereserveerd om 19.00u om half negen nog geen hoofd gerecht dit nog nooit eerder meegemaakt erg jammer zijn toen maar weggegaan. Waarvoor reserveer je anders!!!!
info140 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Even een snelle hap gegeten op doorreis naar huis.
Leuk eetcafe met beperkte kaart. Tosti van echtgenote viel in de smaak, maar mijn "broodje bal" verdient extra aandacht : Als groot liefhebber van gehaktballen meen ik er kijk op te hebben, en deze was niet alleen zeer fors, maar ook van uitstekende kwaliteit.

Zet de volgende bal maar vast klaar, ik kom zeker terug !!!
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Heel gezellige entourage. Op deze doordeweekse dag keurige bediening, en ook nog eens snel. Wij waren er maar kort en alleen voor koffie en gebak. Zoals ik nu van anderen lees was de koffie inderdaad minnetjes. Jammer ! Toch nog een voldoende maar alleen vanwege de lekkere herfstbol en dito cake.
adrija .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Eens met de vorige reactie! Zoek uit of er betere koffie geschonken kan worden. De standaard gerechten op de plate service kaart zijn ongetwijfeld prima te noemen. De bol met vegetarische ragout op de lunchkaart is dat niet. Maizena prei pap met wat schijfjes champignon, en een bakje kaas. Jammer, mijn tip: maak van dat vegetarische gerecht een bol met zongedroogde gemarineerde tomaatjes, pesto, sla en mozzarella (zonder poespas te bestellen bij de groothandel) en je maakt de vegetariërs ook weer blij :-)
Kaas G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Wij aten hier lunch met de hele familie. Voorafgaand buiten op het terras was gedronken (het was aangenaam in de zon) en ik moet eerdere recensenten gelijk geven: de koffie is niet lekker. Dat is ook niet raar, want ze komt uit het DE vriesdroog systeem. Hè bah, dat 't nog bestaat. Ons gratis advies: Nieuwscafé, laat je door je groothandel in koffiemachines voorlichten en voorrekenen hoeveel koffie je moet verkopen om zo'n apparaat terug te verdienen. Dan zal je zien dat dat best meevalt, én dat al die toeristen hier gaan schrijven dat je de lekkerste koffie van Diever schenkt. De lunch aten we binnen, waar men op verzoek een grote tafel had gedekt. Uitsmijters, tosties, een hamburger, een bal gehakt, tomatensoep: eenvoudige plate service zonder opsmuk, precies waar we voor kwamen. Vriendelijk bediend door een jongedame en -man. Van de zomer nog eens kijken of er dan inmiddels betere koffie wordt geschonken.
Ronald C.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Stoofpotjes gaan nog wel. Ze zouden wat meer gekruid mogen zijn. De koffie is slecht. Goedkope automatenkoffie. Een domper na een lekkere maaltijd.